Материалдар / Мектептен мектепке
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мектептен мектепке

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2018
587
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

М.Дулатов

Мектептен. Мектепке

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні: Басмагамбетова Гульзада Курманбаевна

СЫНЫП: 2

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

Сабақ мақсаты:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: -өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізеді;

-мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қояды және оның жауабын шығармадан табады;

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

-тірек сөздерді пайдаланып, ойын жүйелі айтады;

-мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

-екі өлеңді салыстырады

Бағалау критерийі

-ойын тірек сөздерді пайдаланады, ойын жүйелі айтады;

- өлеңнің мазмұнына сай сұрақтар құрастырып жазады , жауап береді,

- мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды.

-екі өлеңді салыстырады.

Тілдік мақсаттар

Майлыаяқ

Құндылықтарды дарыту

Балалардың бойына ұқыптылық, жауапкершілік, еңбексүйгіштік қасеттерін қалыптастыру

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақтаға «Венн диаграммасын» толтыру

Бастапқы білім

«Ыстық орындық» әдісімен Сапар мен парта мысалын еске түсіру

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Ресурстар

Сабақтың басы




Сабақтың ортасы

Тренинг «Амандасу» (дене мүшелері арқылы амандасады)

Санамақ арқылы топқа бөліну

Миға шабуыл

Сен мектепке қалай барып, қалай келесің?

Олай болса, бүгінгі біздің сабағымыз не туралы болмақ?

Ұ.

Бүгінгі сабағымыздың жаңа тақырыбы: М. Дулатовтың Мектепке. Мектептен өлеңімен танысамыз.

(Интербелсенді тақтадан М. Дулатовтың портреті, өмірбаяны көрсетіледі)

- 1 оқушы интербелсенді тақтадан М. Дулатовтың өмірбаянын оқып береді.

- М. Дулатовтың Мектепке. Мектептен өлеңін екі өлеңді жатқа айтып беремін.

- (әуен ырғағыменен әуен қосулы тұрады)

- 7 - 8 оқушы дауыстап, мәнерлеп, дауыс ырғағына, нақышына келтіріп орындайды.

Сөздік жұмысы

Майлыаяқ – иттің аты.


Ж.Т.

Өлеңді іштей бір рет оқу

Тірек сөздер беріледі, өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізеді;

БК: тірек сөздерді пайдаланып, ойын жүйелі айту.

Дескрипторы:

-өлеңді іштей оқиды,

-мазмұнын түсінеді,

-тірек сөздерді пайдаланады,

-өлеңнің мазмұнын жүйелі айтады.

Бас бармақ арқылы бағалау

Кері байланысты «Бағдаршам»


«Қалам ортада» әдісі

Автордың айтайын деген негізігі ойы неде екенін анықтау.

Өлең бойынша сұрақ құрастырып жазу, жауап беру.

БК: - өлеңнің мазмұнына сай сұрақтар құрастырып жазу , жауап беру;

-негізгі ойды анықтау

Дескрипторы:

-автордың негізгі ойын анықтайды,

-мысал мазмұны бойынша сұрақтар қояды және жауап береді.

Мадақтау арқылы бағалау

Кері байланыс «+», «-» таңбалары


Саралау тапсырмасы

Екі өлеңді салыстыр

«Венн» диаграммасы

БК: екі өлеңді салыстыру

Дескрипторы: екі өлеңді салыстырады

«Венн» диаграммасын қолданады

Бағалау «Мадақтау»

Кері байланыс: «Бағдаршам»


Үйге: өлеңдерді мәнерлеп оқу









Интербелсен-ді тақта















Тірек сөздер






















«Венн» диаграммасы


Сабақтың соңы

Рефлексия «Білім ағашы»


Білім ағашы

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Ой толғаныс «Венн» диграммасы

құрастырып жазады


Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

«Бағдаршам», «Бас бармақ», «Мадақтау», «Смайликтер» және т.б.

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!