Оқушылармен амандасу,түгендеу.
Психологиялық ахуал.
Тыңдаңдар қыздар,
Тыңдаңдар ұлдар.
Қолдарыңды созыңдар,
Алақанды ашыңдар.
Қайсымыз 5 алудан қашпаймыз,
Ендеше үй тапсырмасын орындауды бастаймыз.
«Стоп жалғастыр»әдісі
Оқушылар үй тапсырмасына берілген өлеңді мәнерлеп оқиды.Кез
–келген жерден тоқтатылып,ары қарай басқа оқушы
жалғастырады.
Бүгінгі біздің сабағымыз Міржақып Дулатов.
Сызбаға сүйеніп, Міржақып Дулатов туралы
түсінік.
Міржақып Дулатов
Қостанай өңірінде туған.
Ақын, жазушы.
«Оян, қазақ!» кітабын жазған.
Міржақып Дулатовқа байланысты бір бейнематериал көрейік
балалар.
«Кідіріспен оқу» әдісі «Мектепте», «Мектептен» өлеңдері оқушыларға кідіріспен
оқытылады.
Мектепке
Ашық күнде жарқырап,
Жаңа жауған жатыр қар.
Адамдардың беттерін
Домбықтырып тұр ызғар.
Жатырсыңдар неге ұйықтап?
Күн шығып қалды, балалар.
Таңертеңгі аязбен
Мектебіңе жөнел, бар.
(Міржақып Дулатов)
Мектептен
Мектептен қайтып балалар,
Қызарып беті суықтан.
Үй
алдында Майлыаяқ
Жатыр еді суықтап.
Құйрығын бұлғап еркелеп,
Қылды ықылас шындықтар.
Күле шулап кірсе үйге,
Самауыр тұрбу шыққан.
Тойып алып тамаққа,
Балалар жатып тыныққан.
(Міржақып Дулатов)
Дескриптор:
1.Өлеңді мазмұны бойынша әңгімелейді;
2.Малыаяқ иттің аты екенін анықтайды;
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
Екі өлеңді салыстырып,өлеңдердің айырмашылықтары мен
ұқсастықтарын айта отырып,кестеге түсіреді.
Дескриптор:
1.Өлеңдерді салыстыра біледі.
2.Өлеңдердегі айырмашылықтары мен ұқсастықтарын ажырата
алады.;
ҚБ: От шашу арқылы
бір-бірін бағалау.
«Суреттер сөйлейді»әдісі
91-беттегі самауыр суретіне назар аудар.Осы суретке сай
келетін өлең жолдарын тауып,соған сәйкес сурет салып,оған әңгіме
құрастыруға беріледі.
Дескриптор:
1.
Суретке сәйкес өлең жолдарын таба біледі;
2.
Өлең жолдарына сәйкес сурет салып,әңгіме құрастыра
алады.
ҚБ:Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
«Арам зам зам» биіне
ырғалып билеу.
Енді балалар келесі тапсырма өзің туралы әңгімеле кестені
толтыру. Кестені толтыру барысында бір біріне сұрақ қою арқылы
толтыру керексіздер.
Дескриптор:
1.Кестені толтыра алады
2.Сұрақтарға жауап бере алады.
Қ.Б: «Жылыжай» әдісі
(ауызша бағалау)
Ойланып жауап бер.
Сабақтан кейін ата-анаңды тосып жүр едің. Әдемі көлікпен
келген бейтаныс адам саған:
• Мені сенің әкең жіберді. Жүр, үйіңе апарып тастайын, -
деді.
Сен не істейсің?
|