№ | Іс-шара | мақсат | жауапты | ресурстар | мерзімі | мониторинг | эвалюация |
1
2
3 |
Шығармашылық топ құру жиналысы
Өзгеріс тобымен МДЖ жасау,тәлім алушымен жоспар құру- «Дөңгелек үстел»
Заман талабына сай оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер-семинар-коучинг
|
ПШО-да оқып келген мақсатыммен таныстырып, өзгеріс тобын құруға тарту
МДЖ мен таныстырып,өзгеріс тобының жұмысы жөнінде айту
Іс-тәжірибесі аз мұғалімдерге заман талабына сай жаңа әдіс тәсілдер туралы мағлұмат беру,сабақтарында тиімдісін пайдаланып сол мақсатта оқушының белсенделегін арттыру керектігін түсіндіру |
3-деңгейдегі мұғалім Б.Тажибаева,академиялық топ,көшбасшымектеп директорыА.К.Амирова
Тәлімгер,тәлім алушыТоп мүшелері
Көшбасшы Амирова А.К.
|
«Басшыға арналған нұсқаулық»,МДЖ
Таратпа материалдары,постерлер,стикерлер,интерактив тақтасы
проектор,таратпа материалдары,стикерлер,постерлер |
1-апта |
жоспар
Рефлексия
рефлексия |
Бір ай көлемінде шығармашылық топ өзгеріс жасауда жұмыс істейді
Тәлімгер Б.Тажибаева
Жаңа әдіс-тәсілдер туралы жалпы мағлұмат алып,өз сабақтарында тиімдісін мүмкіндігінше пайдаланады,тәжірибе алмасады
|
4
5
6 |
СТО-ды дамыту құралдары-коучинг
Блум таксономиясы мақсаттық жүйесіне негізделген сабақ жоспары-коучинг
Оқушының іс-әрекетін зерттеу,LS-тәсілі-коучинг
|
Мұғалімдерді сыни тұрғыдан ойлау әдіс-тәсілдерімен таныстыру
Блум таксономиясына сүйене отырып сабақ жоспарын жасауды үйрету;
Зерттеу әдісін мектеп мұғалімдеріне үйрету
|
Желілік қауымдастық. №29 мектептің 1-деңгейдіоқыған мұғалімдер өткізеді
Желілік қауымдастық. Сайрам ауданының №29 мектептің 1-деңгейдіоқыған мұғалімдер өткізеді
Тәлімгер Б.Тажибаева |
проектор,таратпа материалдар,флипчарт қағаздары,стикер, маркерлер
проектор,таратпа материалдар,флипчарт қағаздары,стикер, маркерлер
Интерактив тақтасы, таратпа материалдары,постерлер,стикерлер
|
2-апта |
АКТ,СТО құралдары
Топтық жұмыс,диалог,Рефлексия
рефлексия |
СТО әдіс-тәсілдерімен танысу, кем дегенде 3%-5% мұғалімдер үйреніп,сабақтарында қолдана алады
Сабақ жоспарларын блум таксономиясына сүйене жасап үйренеді
Ұстаздар өз тәжірибесіне зерттеу әдісін мүмкіндігінше қолданады |
7 | Практикалық сабақтар | Өткізілген іс-шаралар нәтижесінде үйренген жаңа әдіс –тәсілдерді сабақта қалай қолдана алатынын көрсетіп бір-бірімен тәжірибе алмасу | Тәлімгер,3-ші деңгейдегі мұғалім, ДОЖЖО Б.Тажибаева | Интерактив тақтасы, таратпа материалдары,постерлер,стикерлер,
| 3-апта | Мониторинг,Диаграмма
| Ұстаздар тәжірибе алмасады,оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы мен белсенділігі артады, топпен жұмыс істеп,бір шешімге келуге үйренеді , кем дегенде 8% білім сапасы жоғарлайды.Рефлексия |
8 | Деректер жинау.Talis сауалнамасы. | Сауалнама алып, мұғалімдердің кәсіби дамуын анықтау | Мұғалімдер,Тәлімгер,көшбасшы
| Оқушылар,мұғалімдер | 4-апта | Кесте,диаграм-малар,талдау | Сауалнама нәтижесінде мұғалімдердің кәсіби дамуы анықталады |