Материалдар / Мектептің "Даму жоспары"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мектептің "Даму жоспары"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жоспар мектептің әкімшілігіне,әдістемелік жұмыс жөніндегі директордың орынбасарына өте қажет,өйткені заман талабына сай Кембридждік оқыту тәсілдері қарастырылған.Мектептің дамуында көмегі мол.Бағдарламаның 7 модульдері бойынша ұстаздарға әдістемелік көмегі көп.Жас мамандарға көптеген коучингтер,тренингтер тақырыптары бар.: іс-тәжірибесі аз мұғалімдерге оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін меңгерту арқылы оқушылардың сабақтағы белсенділігін арттырады.Бұл жоспар көшбасшыны анықтау, команда құру, материалдық техниқалық база мен қажетті құрал жабдықтармен мұғалімдерді қамтамасыз ету,жаңа әдіс- тәсілдердің тиіділігін бағалау, ата-ана мен байланыс жасау мақсаттарына бағытталған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2018
5275
31 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекітемін»Мектеп директоры: А.К.Амирова12.10.2015ж. Шымкент қаласының №126 «Айнатас »негізгі орта мектебінің даму жоспары Тақырыбы: Жаңаша оқытудың әдіс –тәсілдерін мектеп үрдісіне енгізуМақсат: іс-тәжірибесі аз мұғалімдерге оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін меңгерту арқылы оқушылардың сабақтағы белсенділігін арттыру Міндеті: көшбасшыны анықтау, команда құру, материалдық техниқалық база мен қажетті құрал жабдықтармен мұғалімдерді қамтамасыз ету,жаңа әдіс- тәсілдердің тиіділігін бағалау, ата-ана мен байланыс жасау;
Басымдықтар

Нәтиже мен табыс критерийлері


1. Мұғалімдер арасындағы ынтымақтастық мәдениетін құру арқылы мұғалімдердің кәсіби дамуын басқару

2. Мұғалімдерді кәсіби дамытуға бағыттау арқылы сабақ мазмұнымен сапасын арттыру

3. Ата-ана, мұғалім және оқушы арасындағы тығыз байланыс пен ынтымақтастықты қалыптастыру



  • Мұғалімдерге ортақ мақсаттарға жету үшін бірлесіп жұмыс жасау дағдылары қалыптастырылады, сабақта оқушылардың белсенділігі нәтижесінде білім сапасы кем дегенде 5% көтеріледі , топтық жұмыс арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығы мен белсенділігі артады;
  • Мектеп мұғалімдерінің жаңа оқыту тәсілдері арқылы көзқарастары өзгереді,кем дегенде 5%-6% мұғалімдердің өз тәжірибесінде жаңа әдіс-тәсілдердің тиімдісін мүмкіндігінше пайдаланады;






  • Іс-шарамақсатжауаптыресурстармерзімімониторингэвалюация


    1











    2















    3


    Шығармашылық топ құру жиналысы





    Өзгеріс тобымен МДЖ жасау,тәлім алушымен жоспар құру- «Дөңгелек үстел»

    Заман талабына сай оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер-семинар-коучинг











    ПШО-да оқып келген мақсатыммен таныстырып, өзгеріс тобын құруға тарту

    МДЖ мен таныстырып,өзгеріс тобының жұмысы жөнінде айту









    Іс-тәжірибесі аз мұғалімдерге заман талабына сай жаңа әдіс тәсілдер туралы мағлұмат беру,сабақтарында тиімдісін пайдаланып сол мақсатта оқушының белсенделегін арттыру керектігін түсіндіру


    3-деңгейдегі мұғалім Б.Тажибаева,академиялық топ,көшбасшымектеп директорыА.К.Амирова



    Тәлімгер,тәлім алушыТоп мүшелері













    Көшбасшы Амирова А.К.







    «Басшыға арналған нұсқаулық»,МДЖ









    Таратпа материалдары,постерлер,стикерлер,интерактив тақтасы







    проектор,таратпа материалдары,стикерлер,постерлер


    1-апта


    жоспар











    Рефлексия















    рефлексия


    Бір ай көлемінде шығармашылық топ өзгеріс жасауда жұмыс істейді





    Тәлімгер Б.Тажибаева













    Жаңа әдіс-тәсілдер туралы жалпы мағлұмат алып,өз сабақтарында тиімдісін мүмкіндігінше пайдаланады,тәжірибе алмасады







    4

















    5













    6


    СТО-ды дамыту құралдары-коучинг











    Блум таксономиясы мақсаттық жүйесіне негізделген сабақ жоспары-коучинг

    Оқушының іс-әрекетін зерттеу,LS-тәсілі-коучинг



    Мұғалімдерді сыни тұрғыдан ойлау әдіс-тәсілдерімен таныстыру











    Блум таксономиясына сүйене отырып сабақ жоспарын жасауды үйрету;





    Зерттеу әдісін мектеп мұғалімдеріне үйрету









    Желілік қауымдастық. №29 мектептің 1-деңгейдіоқыған мұғалімдер өткізеді









    Желілік қауымдастық. Сайрам ауданының №29 мектептің 1-деңгейдіоқыған мұғалімдер өткізеді

    Тәлімгер Б.Тажибаева


    проектор,таратпа материалдар,флипчарт қағаздары,стикер, маркерлер











    проектор,таратпа материалдар,флипчарт қағаздары,стикер, маркерлер







    Интерактив тақтасы, таратпа материалдары,постерлер,стикерлер













    2-апта


    АКТ,СТО құралдары















    Топтық жұмыс,диалог,Рефлексия









    рефлексия


    СТО әдіс-тәсілдерімен танысу, кем дегенде 3%-5% мұғалімдер үйреніп,сабақтарында қолдана алады







    Сабақ жоспарларын блум таксономиясына сүйене жасап үйренеді







    Ұстаздар өз тәжірибесіне зерттеу әдісін мүмкіндігінше қолданады


    7
    Практикалық сабақтарӨткізілген іс-шаралар нәтижесінде үйренген жаңа әдіс –тәсілдерді сабақта қалай қолдана алатынын көрсетіп бір-бірімен тәжірибе алмасуТәлімгер,3-ші деңгейдегі мұғалім, ДОЖЖО Б.ТажибаеваИнтерактив тақтасы, таратпа материалдары,постерлер,стикерлер,





    3-аптаМониторинг,Диаграмма





    Ұстаздар тәжірибе алмасады,оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы мен белсенділігі артады, топпен жұмыс істеп,бір шешімге келуге үйренеді , кем дегенде 8% білім сапасы жоғарлайды.Рефлексия
    8Деректер жинау.Talis сауалнамасы.Сауалнама алып, мұғалімдердің кәсіби дамуын анықтауМұғалімдер,Тәлімгер,көшбасшы

    Оқушылар,мұғалімдер4-аптаКесте,диаграм-малар,талдауСауалнама нәтижесінде мұғалімдердің кәсіби дамуы анықталады
    Мектебіміз 1-4 бастауыш сыныптарға арналып,жоба қуаттылығы 100 балаға салынғаны мен 1-9 сыныптар оқиды, барлық 6 оқу кабинеттерінде оқушылар білім алуда, 1 интерактив тақтамен , мүмкіндігінше осы МТБ -мен білім беріп оқу процесіне өзгеріс енгізу мақсатында даму жоспарын жасау негізі ретінде курсалды сауалнамаларды алып, басым көпшілігі іс-тәжірибесі аз мұғалімдерді ескере,әлсіз және күшті жақтарын анықтап жоспарланды.Жоспарға енгізілген іс-шараларды жүзеге асыру үшін көрші мектептермен: Шымкент қаласының №49, Сайрам ауданының №29,№49 -шы әріптестермен желілік қауымдастық құрылды. Күнделікті әдеттегі, дәстүрлі сабақтар оқушының қызығушылығы мен ынтасын төмендететіні айқын.Мектебіміздің академиялық тобы арқылы өзгеріс енгізуге бағытталған мақсат –мектептің қазіргі жағдайына байланысты , мұғалімдерге қажетті құрал жабдықтармен қамтамасыз ету арқылы көшбасшыны анықтап, мектеп-ата-ана-оқушы арасындағы ынтымақтастығын орнатып жұмыстың нәтижесін көру үшін ынтымақтасқан орта құрып, бірлесе жұмыс жасап, мұғалім мен оқушы арасында, көшбасшылық жұмыс қалыптастырылады , тәлімгерлік жұмыс жүргізіледі, мұғалімдер орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспар құрады, сол жоспар негізінде практикалық сабақтар өткізеді,жаңаша оқу тәсілдерінің 7 модулі туралы біліп,олардың мектеп жағдайына ылайықты,мүмкіндігінше тиімді пайдалану жолын үйренеді.Тәлім алушы мұғалімдермен тәлімгер жоспар арқылы жұмыс жасалады, оларға арналып коучингтер,семинар өткізіледі.Іс-тәжірибесі аз мұғалімдер іс-шараларды көре, практикалық сабақтар арқылы, бір бірімен тәжірибе алмасады, кәсіби шеберліктері дамиды, оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері арқылы көзқарастары өзгереді. 3-деңгейді оқыған бір ұстаз- Lesson Study –ды пайдаланып,Блум таксономиясын қолдану арқылы сабақ өтеді.Нәтижесінде мұғалімдер ішінен кем дегенде 3%-5% жаңа әдіс-тәсілдерді үйреніп, СТО әдісін меңгереді және сабақтарында қолдана алады, оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы мен белсенділігі артып, топпен жұмыс істеп,бір шешімге келуге үйреніп , кем дегенде 8% білім сапасы жоғарлайды. Соңғы қорытынды ретінде алынатын talis сауалнамасы арқылы мұғалімдердің кәсіби дамуы, мектептің білімі, проблемаларға қатысты мәліметтер белгілі болады.

    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!