Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: ТЖБ
|
Бөлім |
11.1 Молекулярлық биология және биохимия 11.2 Қоректену |
|
Педагогтың аты-жөні |
Мамырай Арайлым Оразбайқызы |
|
Күні: |
25.10.2021ж |
|
Сыныбы: |
11ә үй |
|
Сабақтың тақырыбы: |
ТЖБ |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.4.1.1 - антиген мен антидененің әрекеттесуін түсіндіру 11.1.7.1 - биологиядағы басқару жүйесін сипаттау 11.4.1.2 - фермент-субстрат комплексінің түзілу механизмін түсіндіру" 11.4.1.2 - фермент-субстрат комплексінің түзілу механизмін түсіндіру 11.4.1.4 - нәруыз биосинтезі үдерісіндегі транскрипция мен трансляцияны сипаттау 11.1.2.1 - хлоропласттың құрылымы мен қызметі арасындағы өзара байланысты орнату 11.4.1.3 - ферменттердің бәсекелес және бәсекелес емес ингибирленуін салыстыру 11.4.1.4 - нәруыз биосинтезі үдерісіндегі транскрипция мен трансляцияны сипаттау 11.4.1.5 - генетикалық кодтың қасиеттерін түсіндіру 11.1.2.1 - хлоропласттың құрылымы мен қызметі арасындағы өзара байланысты орнату 11.1.2.2 - фотосинтездің жарық кезеңінде өтетін үдерістерді түсіндіру 11.1.2.3 - фотосинтездің қараңғы кезеңінде өтетін үдерістерді түсіндіру 11.1.2.3 - фотосинтездің қараңғы кезеңінде өтетін үдерістерді түсіндіру 11.1.2.5 - фотосинтездің шектеуші факторларын зерттеу және түсіндіру 11.1.2.5 - фотосинтездің шектеуші факторларын зерттеу және түсіндіру 11.1.2.6 - фотосинтез және хемосинтез үдерістерінің ерекшеліктерін салыстыру 11.1.2.7 - хлоропласттың құрылымы мен қызметі арасындағы өзара байланысты орнату 11.1.2.8 - фотосинтездің жарық кезеңінде өтетін үдерістерді түсіндіру 11.1.2.4 - С3 және С4 өсімдіктердегі көміртекті тұту (фиксация) жолдарын оқып білу 11.1.3.1 - өсімдіктердегі заттар транслокациясы механизмін түсіндіру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Біздің организимде қандайжасушалар антиденелер түзетінін біледі. Фермент-субстракт комплексінің түзілу процесімен танысады. Ферменттердің элнетр химиялық қасиеттерін біледі. Білім алушы фотосинтез бен хемосинтез үдерістерін салыстыра алады. Хемосинтездің ашылу тарихын біледі. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау |
Ресурстар |
|
|||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 2 мин. |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі: Оқушымен амандасу |
Оқушы ұстазбен сәлемдеседі, тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ сабаққа белсенділігі артады. |
Мақсаты: оқушы бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыны қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
ТЖБ тапсырмалары |
|
|||
|
Сабақтың ортасы ТЖБ 40-мин |
ТЖБ тапсырмаларын орындатады, бақылайды,үлгі мысал көрсетеді |
ТЖБ тапсырмаларын орындайды. |
Дискриптор: 30бал |
ТЖБ тапсырмалары |
|
|||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 3 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты на жеткізетін тап сырмалар орында уына қарай, өз түсін генін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды |
Мұғалім оқушы тжб жұмысының қорытындысы арқылы бағалайды |
|
|
|||
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушының алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||
|
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушының жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөзі» әдісі |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
|||||
|
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: |
|||||||
Тексерілді: __________________ДОІЖО
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Мембраналық рецепторлар арқылы гормондық сигналдардың берілуі"
"Мембраналық рецепторлар арқылы гормондық сигналдардың берілуі"
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: ТЖБ
|
Бөлім |
11.1 Молекулярлық биология және биохимия 11.2 Қоректену |
|
Педагогтың аты-жөні |
Мамырай Арайлым Оразбайқызы |
|
Күні: |
25.10.2021ж |
|
Сыныбы: |
11ә үй |
|
Сабақтың тақырыбы: |
ТЖБ |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.4.1.1 - антиген мен антидененің әрекеттесуін түсіндіру 11.1.7.1 - биологиядағы басқару жүйесін сипаттау 11.4.1.2 - фермент-субстрат комплексінің түзілу механизмін түсіндіру" 11.4.1.2 - фермент-субстрат комплексінің түзілу механизмін түсіндіру 11.4.1.4 - нәруыз биосинтезі үдерісіндегі транскрипция мен трансляцияны сипаттау 11.1.2.1 - хлоропласттың құрылымы мен қызметі арасындағы өзара байланысты орнату 11.4.1.3 - ферменттердің бәсекелес және бәсекелес емес ингибирленуін салыстыру 11.4.1.4 - нәруыз биосинтезі үдерісіндегі транскрипция мен трансляцияны сипаттау 11.4.1.5 - генетикалық кодтың қасиеттерін түсіндіру 11.1.2.1 - хлоропласттың құрылымы мен қызметі арасындағы өзара байланысты орнату 11.1.2.2 - фотосинтездің жарық кезеңінде өтетін үдерістерді түсіндіру 11.1.2.3 - фотосинтездің қараңғы кезеңінде өтетін үдерістерді түсіндіру 11.1.2.3 - фотосинтездің қараңғы кезеңінде өтетін үдерістерді түсіндіру 11.1.2.5 - фотосинтездің шектеуші факторларын зерттеу және түсіндіру 11.1.2.5 - фотосинтездің шектеуші факторларын зерттеу және түсіндіру 11.1.2.6 - фотосинтез және хемосинтез үдерістерінің ерекшеліктерін салыстыру 11.1.2.7 - хлоропласттың құрылымы мен қызметі арасындағы өзара байланысты орнату 11.1.2.8 - фотосинтездің жарық кезеңінде өтетін үдерістерді түсіндіру 11.1.2.4 - С3 және С4 өсімдіктердегі көміртекті тұту (фиксация) жолдарын оқып білу 11.1.3.1 - өсімдіктердегі заттар транслокациясы механизмін түсіндіру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Біздің организимде қандайжасушалар антиденелер түзетінін біледі. Фермент-субстракт комплексінің түзілу процесімен танысады. Ферменттердің элнетр химиялық қасиеттерін біледі. Білім алушы фотосинтез бен хемосинтез үдерістерін салыстыра алады. Хемосинтездің ашылу тарихын біледі. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау |
Ресурстар |
|
|||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 2 мин. |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі: Оқушымен амандасу |
Оқушы ұстазбен сәлемдеседі, тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ сабаққа белсенділігі артады. |
Мақсаты: оқушы бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыны қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
ТЖБ тапсырмалары |
|
|||
|
Сабақтың ортасы ТЖБ 40-мин |
ТЖБ тапсырмаларын орындатады, бақылайды,үлгі мысал көрсетеді |
ТЖБ тапсырмаларын орындайды. |
Дискриптор: 30бал |
ТЖБ тапсырмалары |
|
|||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 3 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты на жеткізетін тап сырмалар орында уына қарай, өз түсін генін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды |
Мұғалім оқушы тжб жұмысының қорытындысы арқылы бағалайды |
|
|
|||
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушының алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||
|
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушының жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөзі» әдісі |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
|||||
|
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: |
|||||||
Тексерілді: __________________ДОІЖО
шағым қалдыра аласыз














