Материалдар / "Мембраналық рецепторлар арқылы гормондық сигналдардың берілуі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Мембраналық рецепторлар арқылы гормондық сигналдардың берілуі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мембраналық рецепторлар арқылы гормондық сигналдардың берілу механизімін біледі.Ірі жасушалық рецепторларарқылы гормондық сигналдардың берілу механизмімен танысады.Гормондардың әсер ету механизмін түсіндіре алатын болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2021
3747
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: ТЖБ

Бөлім

11.1 Молекулярлық биология және биохимия

11.2 Қоректену


Педагогтың аты-жөні

Мамырай Арайлым Оразбайқызы

Күні:

25.10.2021ж

Сыныбы:

11ә үй

Сабақтың тақырыбы:

ТЖБ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.4.1.1 - антиген мен антидененің әрекеттесуін түсіндіру

11.1.7.1 - биологиядағы басқару жүйесін сипаттау

11.4.1.2 - фермент-субстрат комплексінің түзілу механизмін түсіндіру"

11.4.1.2 - фермент-субстрат комплексінің түзілу механизмін түсіндіру

11.4.1.4 - нәруыз биосинтезі үдерісіндегі транскрипция мен трансляцияны сипаттау

11.1.2.1 - хлоропласттың құрылымы мен қызметі арасындағы өзара байланысты орнату

11.4.1.3 - ферменттердің бәсекелес және бәсекелес емес ингибирленуін салыстыру

11.4.1.4 - нәруыз биосинтезі үдерісіндегі транскрипция мен трансляцияны сипаттау

11.4.1.5 - генетикалық кодтың қасиеттерін түсіндіру

11.1.2.1 - хлоропласттың құрылымы мен қызметі арасындағы өзара байланысты орнату

11.1.2.2 - фотосинтездің жарық кезеңінде өтетін үдерістерді түсіндіру

11.1.2.3 - фотосинтездің қараңғы кезеңінде өтетін үдерістерді түсіндіру

11.1.2.3 - фотосинтездің қараңғы кезеңінде өтетін үдерістерді түсіндіру

11.1.2.5 - фотосинтездің шектеуші факторларын зерттеу және түсіндіру

11.1.2.5 - фотосинтездің шектеуші факторларын зерттеу және түсіндіру

11.1.2.6 - фотосинтез және хемосинтез үдерістерінің ерекшеліктерін салыстыру

11.1.2.7 - хлоропласттың құрылымы мен қызметі арасындағы өзара байланысты орнату

11.1.2.8 - фотосинтездің жарық кезеңінде өтетін үдерістерді түсіндіру

11.1.2.4 - С3 және С4 өсімдіктердегі көміртекті тұту (фиксация) жолдарын оқып білу

11.1.3.1 - өсімдіктердегі заттар транслокациясы механизмін түсіндіру


Сабақтың мақсаты:

Біздің организимде қандайжасушалар антиденелер түзетінін біледі.

Фермент-субстракт комплексінің түзілу процесімен танысады. Ферменттердің элнетр химиялық қасиеттерін біледі.

Білім алушы фотосинтез бен хемосинтез үдерістерін салыстыра алады.

Хемосинтездің ашылу тарихын біледі.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.





Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті


Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

2 мин.

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушымен амандасу

Оқушы ұстазбен сәлемдеседі, тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ сабаққа белсенділігі артады.

Мақсаты: оқушы бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыны қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

ТЖБ тапсырмалары



Сабақтың ортасы ТЖБ

40-мин

ТЖБ тапсырмаларын орындатады, бақылайды,үлгі мысал көрсетеді

ТЖБ тапсырмаларын орындайды.

Дискриптор: 30бал

ТЖБ тапсырмалары


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

3 мин.


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты на жеткізетін тап сырмалар орында уына қарай, өз түсін генін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды

Мұғалім оқушы тжб жұмысының қорытындысы арқылы бағалайды

Picture 3



Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушының алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».



Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушының жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөзі» әдісі

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:




Тексерілді: __________________ДОІЖО



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!