Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
МЕН - ОТБАСЫНЫҢ ҚОРҒАНЫМЫН ТАҚЫРЫБЫНДА ӨТКІЗІЛГЕН ІС-ШАРА
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды отбасын құрметтеуге тәрбиелеу.
Отбасындағы сыйластыққа, адамгершілікке, инабаттылыққа тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
402
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
МЕН - ОТБАСЫНЫҢ ҚОРҒАНЫМЫН ТАҚЫРЫБЫНДА ӨТКІЗІЛГЕН ІС-ШАРА
Мақсаты: Оқушыларды отбасын құрметтеуге тәрбиелеу.Отбасындағы сыйластыққа, адамгершілікке, инабаттылыққа тәрбиелеу.Тәрбиелігі: Оқушыларды бауырмал, қайырымды, қамқоршыл, сыпайы болуға үйрету.Дамытушылығы: Отбасына деген қызығушылығын дамыту.Әдіс-тәсілі: Әңгімелесу, сұрақ – жауап, ойын, көрініс.Керекті жабдықтар: Дәптер, қағаз, қарындаш, интерактивті тақта, видеосюжет.
Сабақтың барысы:Шаттық шеңбері:Балалар, мен бүгін сендерді көргеніме өте қуаныштымын. Ал, енді бір – біріміздің қолымыздан ұстап жақсы тілек айтайық!Бейбітшілік, бейбітшілік,Бейбітшілік барлық жерде.Бейбітшілік біздің үйде,Бейбітшілік сіздің үйде.Шақырып біз шеңбергеДейміз жақсы балалар,Жан жетпейді сендерге,Сәлем, жарқын балалар!
Тынышытық сәті: Слайд №1(табиғат)
Балалар, еркін отырайық. Көзімізді жұмып, бәріміз терең демалып, таңның атуын елестетейікші.
«Отбасы – адам өмірінің тамаша жақтары жүзеге асатын, балалардың өсіп, өмір сүретін орны» А.С Макаренко.Оқулықпен жұмыс: «Балам - байлығым». Слайд№3 (жыл мезгілі)
Сонымен, Отбасы – адамзат бесігін тербеткен баланың бас ұстазы – ата – ана. Әр отбасында ата- ананың орны бөлек. Отбасында әр бала әкеден ақыл, анадан мейірім алады.Әке – отбасының асыраушысы, қамқоршысы, тірегі.Ана – отбасының ұйытқысы, жылуы, шуағы.Жақсы ана әрқашанда отбасына береке әкеліп, отбасын бақытқа бөлейді. Ата – анаға баладан артық ешнәрсе жоқ, сондықтан да бала отбасының байлығы. Әр ата- ана баласының әдепті, білімді, мейірімді, қайырымды, мәдениетті, тәртіпті болуын қалайды.Жүректен-жүреккеБалалар, шеңберге тұрып, әр бала жанұяларыңа жақсы тілек тілеңдер.Отбастарыңа жүрек түкпірінде жатқан жылы сөздеріңді арнаңдар. (денсаулық, тыныштық, сүйіспеншілік, татулық, қайырымдылық, мейірімділік, бақыт, ұзақ өмір, бейбітшілік т.б. жылы, әдемі, нәзік сөздерін айту.)БаяндамаТақырыбы: Рухани-адамгершілікке тәрбиелеу.
Оқушыларды рухани адамгершілікке тәрбиелеу, болашағына жол сілтеу – бүгінгі қажетті, кезек күттірмес мәселе.Баланың сезіміне әсер ету арқылы ішкі жан дүниесін ояту нәтижесінде оның рухани-адамгершілік қасиеттері қалыптасады.Рухани адамгершілікке тәрбиелеу дегеніміз – оқушы өмірдегі орнын, жауапкершілігін түсініп, өзін - өзі жетілдіріп, айнала қоршаған адамдар мен кез – келген затқа, жан – жануарға және экологияға жақсылық тілеп, жасауы.Негізгі көрсеткіші:
Мақсаты: Оқушыларды отбасын құрметтеуге тәрбиелеу.Отбасындағы сыйластыққа, адамгершілікке, инабаттылыққа тәрбиелеу.Тәрбиелігі: Оқушыларды бауырмал, қайырымды, қамқоршыл, сыпайы болуға үйрету.Дамытушылығы: Отбасына деген қызығушылығын дамыту.Әдіс-тәсілі: Әңгімелесу, сұрақ – жауап, ойын, көрініс.Керекті жабдықтар: Дәптер, қағаз, қарындаш, интерактивті тақта, видеосюжет.
Сабақтың барысы:Шаттық шеңбері:Балалар, мен бүгін сендерді көргеніме өте қуаныштымын. Ал, енді бір – біріміздің қолымыздан ұстап жақсы тілек айтайық!Бейбітшілік, бейбітшілік,Бейбітшілік барлық жерде.Бейбітшілік біздің үйде,Бейбітшілік сіздің үйде.Шақырып біз шеңбергеДейміз жақсы балалар,Жан жетпейді сендерге,Сәлем, жарқын балалар!
Тынышытық сәті: Слайд №1(табиғат)
Балалар, еркін отырайық. Көзімізді жұмып, бәріміз терең демалып, таңның атуын елестетейікші.
- Тіршіліктің оянуын,
- Табиғаттың сұлу, әдемі, көркемдігін сезінейікші.
- Сендердің өмірге келген күндеріңнен бастап, сендермен үнемі бірге болатын кімдер? (жауап)
- Олардың бәрі сенімен бірге нені құрайды? (жауап)
- Отбасындағы тәрбие бірдей бола ма? (жауап)
- Отбасында сені қалай еркелетеді? (жауап)
«Отбасы – адам өмірінің тамаша жақтары жүзеге асатын, балалардың өсіп, өмір сүретін орны» А.С Макаренко.Оқулықпен жұмыс: «Балам - байлығым». Слайд№3 (жыл мезгілі)
- Әңгіме кімдер туралы? (жауап)
- Яғни, отбасы.
- Әр жанұя мүшелері баланы «байлыққа» санады неге?
- Бала қай кезде түсінді? (балалардың ойы)
Сонымен, Отбасы – адамзат бесігін тербеткен баланың бас ұстазы – ата – ана. Әр отбасында ата- ананың орны бөлек. Отбасында әр бала әкеден ақыл, анадан мейірім алады.Әке – отбасының асыраушысы, қамқоршысы, тірегі.Ана – отбасының ұйытқысы, жылуы, шуағы.Жақсы ана әрқашанда отбасына береке әкеліп, отбасын бақытқа бөлейді. Ата – анаға баладан артық ешнәрсе жоқ, сондықтан да бала отбасының байлығы. Әр ата- ана баласының әдепті, білімді, мейірімді, қайырымды, мәдениетті, тәртіпті болуын қалайды.Жүректен-жүреккеБалалар, шеңберге тұрып, әр бала жанұяларыңа жақсы тілек тілеңдер.Отбастарыңа жүрек түкпірінде жатқан жылы сөздеріңді арнаңдар. (денсаулық, тыныштық, сүйіспеншілік, татулық, қайырымдылық, мейірімділік, бақыт, ұзақ өмір, бейбітшілік т.б. жылы, әдемі, нәзік сөздерін айту.)БаяндамаТақырыбы: Рухани-адамгершілікке тәрбиелеу.
Оқушыларды рухани адамгершілікке тәрбиелеу, болашағына жол сілтеу – бүгінгі қажетті, кезек күттірмес мәселе.Баланың сезіміне әсер ету арқылы ішкі жан дүниесін ояту нәтижесінде оның рухани-адамгершілік қасиеттері қалыптасады.Рухани адамгершілікке тәрбиелеу дегеніміз – оқушы өмірдегі орнын, жауапкершілігін түсініп, өзін - өзі жетілдіріп, айнала қоршаған адамдар мен кез – келген затқа, жан – жануарға және экологияға жақсылық тілеп, жасауы.Негізгі көрсеткіші:
- басқаларға жақсылық жасау;
- жақсылыққа ұмтылу,
- Өзін - өзі дамытып жетілдіру.
- тәрбие оқушының рухани-адамгершілік қасиеттерді игеруіне бағытталса;
- рухани адамгершілік қалыптастыру мақсатында әрекеттік, іскерлік дағдыларды игерсе;
- оқушының мұғалімнен еш нәрсені жасырмауы. Ондай жағдайда рухани жақындық туады.
- бастауыш сыныпта берілген білім мен тәрбие баланың болашақ түн тамыры бола алады.
- Ханша: Біздің елдің тұрғындары тек сіз деп қана сөйлеседі. Бәрі бірін - бірі сыйлап сөйлейді. Мен сіздерді тексеруге келдім. Сіздерге сиқырлы сөздер беремін. Оны қай уақытта, кімге айту керек, мысал келтіріңдер.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)