«Мен және менің жетекшім» тренинг

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Мен және менің жетекшім» тренинг

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушы мен ұстаз арасындағы өзара түсіністік пен үйлесімді қарым – қатынас орнату, комуникативті процестерді сезінуі, өздерінің өзара бірлескен әрекетін ұйымдастыруға, ойын арқылы ішкі белсенділіктерін дамыту.
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Мен және менің жетекшім» тренинг


Танымдық мақсаты: Оқушы мен ұстаз арасындағы өзара түсіністік пен үйлесімді қарым – қатынас орнату, комуникативті процестерді сезінуі, өздерінің өзара бірлескен әрекетін ұйымдастыруға, ойын арқылы ішкі белсенділіктерін дамыту.

Көрнекілігі: сызба нұсқа, үнтаспа, маркерлер, парақша қағаздар.

Жүру барысы:

Мұғалім: Құрметті оқушылар, ұстаздар қауымы!

Бүгін біздің оқу ордамызда өзгелерге ұқсамайтын ерекше бір шара өткелі отыр. Олай дейтініміз, осы күнге дейін білім сайыстарына тек оқушыларымыз өз таным деңгейін сарапқа салатын болса, ал бүгінгі күн біздің оқушыларымыз өздерінің сынып жетекшілерімен бірлесіп жұмыс атқармақшы.

Ал, сынып жетекшісі - ол кім? Сынып жетекшісі - өз шәкіртінің тұлғалық дамуына ықпал жасайтын, тәрбиелік күштердің басын қосып үйлестіруші, кәсіби кеңесші, сынып оқушыларының бір – біріне деген ынтымақты қарым – қатынас пен жылы сезімдерді қалыптастырушы, өз шәкіртінің көмекшісі, әрі қорғаушысы.


О

Кіріспе

Нұсқа

Бағыт

Қорытынды

DrawObject4 DrawObject3 DrawObject2 DrawObject1 йын шарты.











Келісім шартқа отыру.

Танысу бөлімі «Екі өтірік, бір шындық»

Сөйлемді аяқтау «Мен кіммін?»

  1. Менің ойымша, мен ...

  2. Өзгелері мені ...

  3. Сынып жетекшім мені ...


Топқа бөліну.

3 топ өз төсбелгілерінің мағынасын қорғап шығады.

І. «Ана тілім, дана тілім» қазақ тілі мен әдебиеті бойынша сұрақтар

І топқа

1 Қазақ тарихында алғаш қыздар мектебін ашқан кім?

2 «Қарабай мен Сарыбаймен аңға шықты» деп басталатын жырдың кейіпкерлерін ата.

3. Айтыс түрлерін ата.

4. Етістіктің рай категориясы, анықтамасы.

5 Эвфемизм сөздер, мысал келтір.


ІІ топқа

  1. «Медғат- Қасым» поэмасының авторы?

  2. Қазақ тілінің емлесін жасап, әдебиет теориясын тұңғыш жазған ғалым?

  3. «... бетін бір аштып, жарқ етіп көрініп, амандасты да, қайтадан бетін жауып, пәуескенің қақпағын түймелеп, жатып қалды ...» Үзінді қай шығармадан алынған?

  4. Жалаң, жайылма сөйлем анықтамасы

  5. Сан есімнің мағыналық түрі.


ІІІ топқа

  1. Жиренше шешен қырық жамау киіз үйіне келіп не дейтін еді?

  2. «Абай жолы» роман- эпопеясының авторы туралы білетініңіз.

  3. Ағам қаған болып,

Түркі халқын көркейте түсті,

Көтерді.

Кедейді бай қылды,

Азды көп қылды.

  1. Тіл туралы бір өлең айтыңызшы.

  2. Оқшау сөздер, анықтамасы


Жағдаяттар бойынша өз пікірлерін қорғау

І жағдаят

Көршіміз Оразбайдың баласы қашан үйіне кірсең де мектептегі әңгімелердің бәрін жіпке тізгендей етіп, аузынан суы аға айтады да отырады. Оқушылардың сөйлеген сөздері, мұғалімдерінің киген киімдері, қай мұғалімнің өзіне қалай қарайтындығы. Бүгін де дәл сондай оқиға. Сабақтан алқына – жұлқына кірген бнттебарлық оқиғаны баяндап өтті.

ІІ жағдаят

Әнелдің тар бөлмесі бүгін де қонаққа толы. Гу –гу әңгіме, толастамайтын ән. Олардың отырғандарына да біршама уақыт болды. Себеп: Әнелдің баласы Айраттың мақаласы газетке шықты. Сол думан таңға ұласты.

Сабақ оқығысы келгенмен, миына ештеңе қонар емес. Кітаптарын сөмкесіне салып ұйықтап қалды. Ертесіне оянса, сағат 8 30 болыпты. «Болды енді ұйықтай бер. Менің де ұйқым келіп тұр. Ешнәрсе етпес.» деп анасы қайтадан ұйықтап қалды.

ІІІ жағдаят

Ойынқұмарлардың құмары 45 минутта қанбай–ақ қойғаны. Доп десе ішкен асын жерге қоятын олар дене тәрбиесінен кейін үзілісте доп ойынды сыныпта жалғастырмақ болып, апыр –топыр ойнай бастады. Қырсық шалғанда доп барып шкафтың әйнегін абайсызда сындырып- ақ тастағаны.

    • Сен де сен ... Ешкім мойнына алмады. Ата – аналары шақырылды, дегенмен ата – ана өз балаларын жақтады


Сергіту сәті

І топ «Понтомимо» Сынып жетекшісінің қылығын көрсету.

ІІ топ «Күлкілі түрлер» Сынып жетекшісінің айтуымен оқушылар мұңлы, күлкілі, ашулы түр көрсетеді.

ІІІ топ «Мамандықтар» Сынып жетекшісі оқушыларына мамандықтың түрін айтады. Оқушы үнсіз сол мамандықты көрсетеді.


Сызбамен өз ойларын қорғау Дүниеде не тәтті? Дүниеде не ащы?

«Соқыр теке» ойыны

Сынып жетекшісі өз сыныбының оқушысын көзі байланған түрінде өзге оқушылар арасынан табады.


«Ән - көңілдің ажары» Жүргізуші бір әріп көрсетіп тұрады. Сынып жетекшісі оқушыларымен сол әріптен басталатын ән айтады.

Жүргізуші: Осымен ойынымыз аяқталды. Сөз кезегін қазылар алқасына бреміз.










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
13.01.2021
1411
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі