Материалдар / Мен және қоғам
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мен және қоғам

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Мамыр 2018
422
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән:дүниетану.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мен және қоғам

2Б бөлім: Бізді қоршаған әлем

Күні:13.06.17

Сынып: 1

Мектеп: «№5 жалпы орта білім беретін мектебі»КММ

Мұғалімнің аты-жөні:Есимсейтова Р.К.

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

1.3 Менің атамекенім . Қала мен ауыл.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.3.1 өз мекен-жайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: өз мекен-жайын атайды және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттай алады;

Көптеген оқушылар: өз мекен-жайын атайды және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттау арқылы қала мен ауылдың ерекшеліктерін, негізгі айырмашылықтарын анықтайды.

Кейбір оқушылар: өз мекен-жайын атайды және елді мекеннің географиялық орналасқан жерін сипаттай отырып, дереккөзден алған ақпарат негізінде өз көзқарасын білдіреді.

Бағалау критерийлері

-өз мекен-жайының ерекшеліктерін, негізгі айырмашылықтарын анықтады;

-дерекөзден алған ақпарат негізінде өз көзқарасын білдірді;

- өз мекен-жайын атады, өзінің тұрғылықты жерінің орналасқан жерін сипаттады;

Тілдік мақсаттар


Тілдік мақсаттарды, лексика мен тіркес мысалдарын қоса анықтаңыз

Оқушылар ауылдың немесе қаланың екі жақсы көретін және бір ұнатпайтын жағын атайды. Қала, ауыл, көрікті жер сөздерін қатыстырып сөйлем құрайды.

Пәнге тән лексика мен терминология:қала, ауыл

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

-Қала мен ауылды қалай анықтадыңдар?

-Қала мен ауылдың қандай ұқсастығы бар?

-Кімдерді қалалық деп атайды?

-Ауыл тұрғындары немен айналысады?

-Сенің қайда тұрғың келеді? Неліктен?

Құндылықтарды дарыту


Туған өлкесіне деген патриоттық сезімді дамыту мақсатында оқушылар туған қаласын, ауылын гүлдендіру үшін не істеу керектігі туралы әңгімелеп береді.

Пәнаралық байланыстар

Жаратылыстану

Математика

АКТ қолдану дағдылары

АКТ. Оқушыларға интернеттен Қазақстанның бұрынғы кезеңнен бастап, қазірге дейінгі қалалары туралы материал табуға ұсыныс беріңіз. Деректерді кестеде қала атауын бірінші бағанға, көрікті жерлердің атауын екінші бағанға орналастыруды ұсынамын

Бастапқы білім


Оқушылар өздерінің тұратын мекен жайлары туралы бұрынғы алған білімдерін ортаға салады


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


5 мин

Ширату.

Оқушылардың зейінін шоғырландыру мақсатында

«Өз мекен жайыңды анықта» ойынын ойнатамын. Ол үшін қабырғаға «Ойын орталығы», «Цирк», «Тау баурайы», «Жайлау» бейнеленген суреттер ілемін. Оқушылар өздері таңдаған суреттердің жанына тұрады. Оқушылардан ол суретті не себепті таңдағандарын сұраймын.Оқушылар өздері қалада тұратын болғандықтан сол суретті таңдағандарын айтады. Ал басқа оқушылар ауылда ата-әжелері тұратынын және жазда олар ауылға барып демалатындарын айтады. Оқушылардың ойын дамыту үшін мынадай сұрақтар қоямын.

-Біз қандай тапсырма орындадық?

-Өзің тұратын жерің қалай аталады?

Оқушылар осы сұрақтарға жауап беру барысында қала, ауыл деген сөздерді жалпы бір сөзбен біздің еліміз, Отанымыз, мекен жайымыз деген тұжырымға келеді.

қала және

ауыл

суреттері


Сабақтың ортасы




7 мин





















7 мин























5 мин
























5 мин











3 мин


1-тапсырма. «Серпілген сауал» әдісі (топпен жұмыс)

Оқушыларға өз мекен-жайының ерекшеліктерін, негізгі айырмашылықтарын анықтату мақсатында ұйымдастырылады.

Бұл тапсырманы орындауға барлық оқушылар қатысады. Оқушылар суретке қарап, ауыл мен қала туралы әңгімелейді. Мәтінді өз беттерінше оқиды. Содан кейін оқушыларға сұрақтар қойып, допты лақтырамын. Допты қағып алған оқушылар сұраққа жауап береді. Егер допты қағып алған оқушы сұрақтарға жауап бере алмаса, допты келесі оқушыға лақтырады. Оларға мына төмендегі сұрақтар қойылады:

-Қала мен ауылды қалай анықтадыңдар?

-Қала мен ауылдың қандай ұқсастығы бар?

-Қала туралы не білесің?

-Кімдерді қалалық деп атайды?

-Ауылдық жердің қандай ерекшелігі бар?

-Ауыл тұрғындары немен айналысады?

Сенің қайда тұрғың келеді? Неліктен?

- Қ.Б. «От шашу» әдісі арқылы бағалайды

2-тапсырма. (топпен жұмыс)

Оқушыларға интернеттен Қазақстанның бұрынғы кезеңнен бастап, қазірге дейінгі қалалары туралы материал табуға ұсыныс беріңіз. Деректерді кестеде қала атауын бірінші бағанға, көрікті жерлердің атауын екінші бағанға орналастыруды ұсынамын.Олар бұл деректерді мына төмендегі кестеге орналастырады.


Қалалар атауы

Көрікті жерлері







Оқушылар кестеге өздері жинақтаған қала аттарын және көрікті жерлерді жазады. Олар өздері жинаған мәліметтеріне сүйене отырып, қалалар туралы әңгімелейді. Әңгіме барысында олар өз қалаларының басқа қалалардан ерекшелігін айтады. Оқушыларға «Менің қалам» тақырыбында видео көрсетемін. Оларға өз қалаларының көрікті жерлерін видеодан көрсетемін. Оқушылар видеоға сүйеніп, өз мекенінің ерекшеліктерін, негізгі айырмашылықтарын анықтап, ондағы көрікті жерлерін әңгімелейді.

Қ.Б. Бәрекелді! Жарайсыңдар!


3-тапсырма. «Галереяға ой шарлау» әдісі (жеке жұмыс)

Оқушыларға бұл тапсырманы дереккөзден алған ақпарат негізінде өз көзқарасын білдірту мақсатында қолданамын.

Бұл тапсырманы жеке жұмыс түрінде орындатамын.. Оқушыларға «Менің қалам» атты видеодан көрген көрікті жерлерді және дереккөзден алған материалдарын пайдалана отырып, коллаж жасауды ұсынамын. Оқушылар коллаж жасағанда өздері дереккөзден алған ақпаратты пайдаланады. Оқушылар тапсырманы орындағанда мына төмендегі критерийлерді басшылыққа алады.

1.Қандай елді мекенге жатады?

2.Ол қай жылы құрылған?

3.Онда қандай көрікті жерлер бар?

4. Кімнің есімімен байланысты аталған? Неліктен?

Тапсырманы аяқтағаннан соң,бір-бірінің жұмыстарын бағалайды.

Қ.Б. «Екі жұлдыз, бір тілек» (оқушылар бірін-бірі бағалайды)

4-тапсырма. «Досыңа қоңырау шалу» ойыны (жұппен жұмыс)

Оқушыларға өзінің тұрғылықты жерінің орны, ерекшелігі туралы әңгімелету мақсатында жүргіземін.

Ойын барысында оқушылар өздерінің алыстағы немесе шетелдегі достарымен немесе жақын туыстарымен ғаламтор (скайп) немесе телефон арқылы сөйлесуді сахналап көрсетуді тапсырамын. Оқушылар бір-бірімен сұхбаттасу барысында өз мекен жайы туралы айтады. Оқушылар өз достарымен сөйлесу кезінде өз қаласының, оның тұрған орны туралы әңгімелейді. Өздерінің қалаларының көрікті жерлерін сипаттайды. Оқушылар осы тапсырма барысында бір-бірімен алған әсерлерімен бөлісті.

-Қ.Б. «От шашу» әдісі арқылы бағалайды.


Бағалау

Бағалаудың бір түрі ретінде оқушыларға мынадай тапсырма беруге болады. Ұсынылған нысандар тізімінен қалаға және ауылға тән белгілерді тауып, қаланы «Қ» әрпімен, ауылды «А» әрпімен белгілеуі тиіс.


Белгілері

«Қ» - «А»

1.

Көп қабатты үйлер

Қ

2.

Университеттер, колледждер


3.

Қосалқы шаруашылық


4.

Зауыттар мен фабрикалар


5.

Бау-бақша


6.

Омарта





кішкене доп

Рисунок 3


Рисунок 4



«Менің қалам»

видео көрсету










ватман,

маркер

















Сабақтың соңы




3 мин

Рефлексия «Қол белгісі»

Оқушылардан тақырыпты түсінгендігін немесе түсінбегендігін қол белгілері арқылы арқылы көрсетуді сұраймын. «Мен түсініп отырмын және түсіндіре аламын» дегендер қолдын бас бармағын жоғары бағыттайды. «Мен әлі түсінбей отырмын» дегендер қолдын бас бармағын жанына қарай жантайтады. «Мен түсінгеніме сенімді емеспін» дегендер қолды бұлғайды.

Осы белгілерге сүйеніп, сабақтың қай деңгейде өткенін біле аламын.


Саралау

1-тапсырманы нәтиже арқылы бағалаймын. Себебі барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да, олардың нәтижелері әртүрлі болады.

2-тапсырманы орындау кезінде кейбір оқушылар басқа сыныптастарға қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істейді.

3-тапсырманы орындау барысында қолдауды қажет ететін оқушыларға ресурстар арқылы көмек беремін.

4-тапсырманы орындау барысында қолдауды қажет ететін оқушыларға негізгі тапсырмаларды түсіндіруде біршама уақыт беремін



Дескриптор:

-сурет бойынша әңгімеледі;

--өз мекен-жайының ерекшеліктері, айырмашылығы туралы білді:


- деректерді жинап, кестеге орналастырады;

-жинаған мәліметтерді ұсынады;

- өз қалаларын басқа қалалармен салыстырады;


-дерекөзден алған ақпарат негізінде өз көзқарасын білдірді;

-коллаж жасайды,оны ұсынады;


- өз мекен-жайын атады, өзінің тұрғылықты жерінің орналасқан жерін сипаттады;

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

«Көңілді күн»

сергіту сәті

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаттарым оқу мақсаттарына сәйкес келеді. Себебі, сабақ мақсаттарында оқушылардың қажеттіліктері ескерілдім.Сабақта таңдап алған әдістерім оқушыларды оқу мақсатына жетуге ықпал еттім.Тапсырмаларым арқылы оқушылардың кең ауқымды дағдылырын дамытуға негізделді.саралаудың әр түрлі тәсілдерін жоспарладым.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Белсенді тапсырмалар мен саралау түрлері


2:Тапсырмалар арасында прогрессияның болуы және кең ауқымды дағдыларды дамытуға арналған тапсырмалардың дұрыс жоспарлануы


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: мақсаттан ауытқымау

2:оқытудағы белсенді әдіс-тәсілдер


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

1. Сыныптағы саралау жұмысын тиімді ұйымдастыру

2. Әдістер оқушыларды белсенді (көңілді) оқуға бағытталған болуына


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!