Материалдар / Мен және табиғат .Г дыбысы

Мен және табиғат .Г дыбысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Аналарға сыйлайтын, Аралар бал жинайтын. Бұл немене балалар, Үзуге адам қимайтын. (Гүл) «Гүлдер әлеміне саяхат» әдісі бойынша топқа бөлу. Тақтаға теріс қаратып, гүлдер суретін жасырып қоямын. Гүлдердің түрлері бойынша топқа бөлемін. Гүл – әсемдік символы.Гүлді мерекеде, тойда, қуанышта, туған күнде бір-бірімізге сыйлаймыз. - Гүл – дегенде қандай дыбыс естіп тұрсыңдар? –Г Олай болса, біздер бүгін Г дыбысымен және әріпімен танысамыз Гүл сөзіне дыбыстық талдау жасату.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
413
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні:Сынып: 1Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыМен және табиғат. Г дыбысы мен әрпі.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.1.1.9.3.Сөздің буыннан тұратынын және сөздегі буын санын анықтау.1.1.9.2 Дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметінтүсіну.
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушы: Г дыбысы мен әрпін таниды, ажыратады.Көптеген оқушы:Буын санын ажырата алады,нақты сөйлеу арқылы түсінгенін еркін жеткізе алады.Кейбір оқушы:дыбыстарды айтылудағы айырмашылығын ажырата біледі
Бағалау критерийлеріГ әріпін таниды және ажыратады.Әріпті дыбыспен сәйкестендіріп оқиды. Буын санын ажыратадыДыбыстардың мағына ажыратушылық қызметінтүсінеді
Тілдік мақсаттарГүл - цветок flowerАрдагер – ветеран -veteranКереге – киіз үй сүйегінің қабырғалық бөлігі, талдан, жіңішке қайыңнан жасалады.

Құндылықтарды дарытуОқушыларды үлкендерге құрмет көрсетуіне, ұлттық құндылықтарды естен шығармауға,әсемдікке тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысДүниетану сабағы, дене шынықтыру сабағы
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
Бастапқы білімАлдағы өткен әріптерді таниды, оларды атай алады
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут1.Ұйымдастыру.– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!2.Аналарға сыйлайтын,Аралар бал жинайтын.Бұл немене балалар,Үзуге адам қимайтын.(Гүл)«Гүлдер әлеміне саяхат» әдісі бойынша топқа бөлу.Тақтаға теріс қаратып, гүлдер суретін жасырып қоямын.Гүлдердің түрлері бойынша топқа бөлемін.Гүл – әсемдік символы.Гүлді мерекеде, тойда, қуанышта, туған күнде бір-бірімізге сыйлаймыз.- Гүл – дегенде қандай дыбыс естіп тұрсыңдар? –ГОлай болса, біздер бүгін Г дыбысымен және әріпімен танысамызГүл сөзіне дыбыстық талдау жасату.

Шаттық шебері

Таныстырылым,

Сабақтың ортасы10 минут



Оқылым. №1 тапсырмаБағандағы сөздермен жұмыс . ..........Тізбектеп оқытуЕ геу – үй шаруасында қолданылатын құралКе ре ге – киіз үйдің бөлігі(шаңырақ,уық,кереге)Ше ге – үй шаруашылығына пайд.ағаш қағ.затНе ге – сұрақАр да гер – құрметті, ардақты, қадірлі адамГүлнұр – есім

Дескриптор:
  • Берілген сөздердегі дұрыс оқиды оқиды
  • осы сөздерге дыбыстық талдау жасайды
  • буын санын анықтайды
  • Бағалау:«Шапалақ ұру» әдісімен ынталандыру





    «Серпілген сауал» әдісі

    Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырдымМысалы:- г дыбысына басталатын сөздер айт- г дыбысы сөздің ортасында келетін сөздер айтДескриптор:
  • оқушылар г дыбысы бар сөздерді біледі, айтады
  • Бағалау:«Шапалақ ұру» әдісімен ынталандыру



    Тыңдалым№2 Үнтаспа арқылы мәтінді тыңдату. Мәтін мазмұныбойынша «Ашық микрофон» әдісі бойынша ашық сұрақтар қою арқылы сұрақтарға жауап беру.Айнұр не деуі мүмкін?Гүлнұрдың іс-әрекетін талқылаңдар.Дескриптор:- Тақырыпты түсінеді, нақты сөйлеу арқылы түсінгенін еркін жеткізе алады.«Бас бармақ» әдісі бойынша бағалау.



    оқулықпен жұмыс





































    Сергіту сәті2 минут«Көңілді күн» бейне арқылы жаттығу жасатуСергіту сәтіне арналған жинақ
    Сабақтың соңы16 минут





















































































    7 мин
    Айтылым№3 Ойлан, жұптас, пікірлес әдісі бойыншаОқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді (Жұптас) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Пікірлес).
  • Қандай өзгеріс байқадыңдар?
  • Қорытынды шығарып көріңдер.
  • Сөз соңында к әрпінің г-ге айналып кету жағдайы.Г дыбысы қазақ тілінде сөз соңында келмейді. Кк дыбысынын аяқталған сөзден кейін дауысты дыбыс келсе к- г–ге айналады.Сөз соңында к әрпінің г-ге айналып кету жағдайы.терек-терегі ілгек-ілгегі жәшік- жәшігі шелек-шелегіДескриптор:- дыбыстарды айтылудағы айырмашылығын ажырата біледіБағалау:Оқушылар смаиликтер арқылы сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.



    «Константинополь» әдісі

    Бүгінгі негізгі сөзден барынша көп қысқа сөздерді құрастырып жаз.Дескриптор:-Қысқа сөздер құрастырып жаза алады-Сөздік қорлар көбейеді

    «Светофор» әдісі бойынша бағалаужасыл: 10 және одан да көп сөзсары: 8 және одан да көп сөзқызыл: 6 және одан да көп сөз







    Рефлексия«Табыс ағашы» әдісі бойынша сабақты меңгеру деңгейін анықтау.Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін анықтау
    Оқулық























    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?



    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
    Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.1.«Ойнайық та, ойлайық» - бір-біріне «Бағдаршам әдісі.2.«Орнын тап» ойыны.3.«Бас бармақ» әдісі4.«Серпілген сауал» әдісі5.«Ашық микрофон» әдісі6.«Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісі бойынша7. «Білім ағашы» әдісі

    Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

    Дүниетану сабағы, дене шынықтыру сабағы.Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.






    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ