Материалдар / Мен өмірді таңдаймын

Мен өмірді таңдаймын

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл тренингті 5-11 сынып аралығындағы оқушылармен өткізуге болады. Бұл тренингте қушылардың өмірге деген қызығушылықтарын арттырып, әр оқушының өзінің жақсы және жаман қасиеттерін танып білуге үйретеді. "Сиқырлы сандық" жаттығуы арқылы әр оқушы өзінің қайталанбас тұлға екенін біледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Наурыз 2018
625
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тренингтің тақырыбы: «Мен өмірді таңдаймын»Мақсаты: өзін-өзі тану, тұлғалық даму тәсілдерін таба білу, көңіл-күйді және эмоцияны реттеу; байланыс және өзара әрекеттесу мүмкіндігін қамтамасыз ету.І. Танысу. «Моншақ» жаттығуы.Мына менің қолымдағы моншақтан алыңыздар, неше моншақ алдыңыз сонша рет өз есіміңізді атай отырып жақсы қасиеттеріңізді айтасыз. Олай болса, енді мына сіздердің қолдарыңыздағы жақсы қасиеттеріңізді мына жіпке тізіп көрейікші. Көрдіңіздер ме осы жақсы қасиеттерді біріктіре отырып сіздер әлі талай шыңдардан көрінетіндеріңізге мен де, сіздер де сенімдісіздер деп ойлаймын. Бір-бірімізге қол соғып қояйық.ІІ. Өміршеңдік ережесі.Әр адамның ережесі-өз жүрек қалауымен жүру және батыл әрекет жасау. Сол сияқты иығынды тіктеп, жарқын көңілмен іштей табысқа жетуге талаптанып, өміршеңдік ережелерін айтайық:1. Жігер деген - Мен. 2. Күш деген - Мен. 3. Махаббат деген - Мен. 4.Кешірім деген - Мен. 5. Құдірет деген - Мен. 6. Жасөспірім деген - Мен. 7. Жастық шақ деген - Мен. 8. Денсаулық деген - Мен. 9. Адалдық деген - Мен. 10. Жарқындылық деген - Мен. 11. Бар ғажайып деген - Мен.Хормен: Бәрі маған байланысты, Бәрі менің қолымда.ІІІ. «Мейірімділік алаңы» жаттығуы.Мақсаты: Өз бойындағы жаман, жақсы қасиеттерін жазу. Іштегі жағымсыз жайттарды сыртқа шығарту. Әр адам сиқырлы жасыл айнасыз-ақ өзінің жақсы-жаман қасиеттерін біледі. Қатысушылар түрлі-түсті қағаздан жасалған гүлге жақсы қасиеттерін жазып, оқиды да, тақтадағы табиғат суретіне барып жапсырады. Ал жаман қасиеттерін жапырақтарға жазады да, ортада тұрған қоқыс жәшігіне умаждап, лақтырып тастайды (жаман қасиеттерін өз бойларынан алып, тастағанын білдіреді).- Құрметті оқушылар, бүгін сіздер жаман қасиеттеріңізден арылып, жақсы қасиеттеріңізбен табиғатты одан сайын гүлдендіріңіздер. ІV. «Менің өмірлік ұстанымдарым» жаттығуыМақсаты: Оқушылардың өмірлік ұстанымдары туралы ойландыру. Психолог сөзі:Балалар мен сендерге кеспе қағаздарда аяқталмаған сөйлемдер жазылған, әр оқушы сөйлемдегі ойды аяқтауы тиіс. Аяқталмаған ой мәтіні:
  • Өмірімдегі менің сенетін үш адамым, олар .......................................
  • Мен өзімді өте жақсы сезінетін орта, ол .............................................
  • Менің өмірімдегі алғашқы жетістігім, бұл .............................................
  • Көңіл-күйім болмағанда, мен..................................................................
  • Мені үйде (немесе достарым) еркелетіп, ............................. атайды.
  • Мен ішкі сырымды көбінесе ..................................................... айтамын.
  • Менің ең сүйікті тағамым .......................................................................
  • Менің көңіл-күйімді көтеретін нәрсе, .....................................................
  • Менің сүйіп қарайтын фильмім, .......................................................
  • Менің сүйіп тыңдайтын әуенім .........................................................
  • Менің өмірлік ұстанымым, ...................................................................
  • Өмірдегі менің басты арманым ..............................................................
  • Мен адамдардың бойындағы мына қасиеттерді .................................. жоғары бағалаймын
  • Менің өмірімде «мектеп» ұғымы - .................................... сәйкес келеді.
  • Менің өмірімде «достық» ұғымы - .................................... сәйкес келеді.
  • Менің өмірімде «отбасы» ұғымы - .................................... сәйкес келеді.
Психолог сөзі: Балалар сөйлемді аяқтағанда қандай сезімде болдыңыздар?V. «Ақиқат» жаттығуы.Мақсаты: Оқушылардың қорқыныштары мен стрестерінен арылту, ашық болуға шақырту.Психолог сөзі: Алдарыңызда аяқталмаған сөйлемдер жиыны тұр. Енді сіздерге осы яқталмаған сөйлемдерге жауап берулеріңізді сұраймын.Аяқталмаған сөйлемдерЕң үлкен қорқыныш - бұл...Мен мынадай адамдарға сенбеймін...Мен ренжимін, егер...Мен ұмытпаймын, егер...Маған көңілсіз, егер...Егер маған дауыс көтерсе, мен...Егер мен сенімсіз болсам... Психолог сөзі: Сөйлемді аяқтағанда сіз қандай сезімде болдыңыз?VІ. «Сиқырлы сандық»Мақсаты: Өзін-өзітану,тұлғалық даму тәсілдерін таба білу, көңіл-күйді және эмоцияны реттеу; байланыс және өзара әрекеттесу мүмкіндігін қамтамасыз ету.Психолог сөзі: Балалар қазір мен жақсы әуен қосамын, 1, 2, 3-дегенде сендер көздеріңді жұмасыңдар, әрқайсыңның қасыңа келіп сиқырлы сандықты ашамын «Мында қара және оған жыми» дегенде көзіңді ашып жымиясың. Сиқырлы сандықтың ішіңде жасырылған айна болады. Оқушылар барлығы қарап шыққасын мен оқушыларға сұрақ қоямын сендер сиқырлы сандықтың ішінде кімді көрдіңдер? Психолог сөзі: Әрине, өздеріңді көрдіңдер өйткені, сендер әрқайсың қайталанбас тұлғасыңдар сендер үшін ешкім күле алмайды, сендер үшін ешкім дәл сен сияқты қайырымды, мейірімді, жомарт, ақылды, кішіпейіл бола алмайды.Құрметті балалар! Өмір адамға бір рет беріледі, оны мәнді өткізу өздеріңнің қолдарыңда. Менің мақсатым - осы тренинг арқылы тағы да өмірдің маңызды сәттерін сіздерге айқындау.Қорытынды:1. Бүгінгі тренингтен өздеріңе қандай жаңа нәрсе алдыңдар?2. Сендерге не ұнады, не ұнамады?3.Қалай ойлайсыңдар, сиқырлы сандық өз күшіңе сенімді болуғакөмектесті ме?VІ. «Менің көңіл-күйім қандай?» (Смайлик)Балалар өз көңіл-күйлеріне сәйкес келетін суретті тауып белгілеу ұсынылады. Сол кездегі өздерінің көңіл-күйлерін баяндайды. VІІ.«Майшам» жаттығуы.Біздің жаттығуларымыз аяқталуға жақын қалды. Мен сіздердің барлығыңызғақатысқандарыңыз үшін ризамын. Ал, қазір мен майшамды жағамын.Барлығымыз бір-бірімізбен бірігіп жұмыс жасағанымыз үшін бір-бір жылы сөз айтып, майшамды әрі қарай беріп отырамыз. Қоштасуға майшамды алғанымыз,алдарыңыз ашық, жарқын болсын дегеніміз.Міне бүгінгі өткізген «Мен өмірді таңдаймын» атты тренингіміз өз мәресіне келіп жетті. Бүгінгі тренингімізді мынадай өлең жолдарымен аяқтағым келіп отыр:Өмір - өзен ағып жатыр, тынбайды,Өмір болмас қасіретсіз, мұң қайғы,Сондықтан да, өз - өзіңе абай бол,Өмір сені сонда ғана шыңдайды. – деп бүгінгі тренингіміздіаяқтаймыз. Тренингке атсалысып қатысқандарыңыз үшін көп-көп рахмет, сау болыңыздар!





































































Т.А.Ә_______________________________________Күні________________ ___-сынып

Аяқталмаған ой мәтіні:Өмірімдегі менің сенетін үш адамым, олар ........................................................................Мен өзімді өте жақсы сезінетін орта, ол ..............................................................................Менің өмірімдегі алғашқы жетістігім, бұл ......................................................................... Көңіл-күйім болмағанда, мен................................................................................................Мені үйде (немесе достарым) еркелетіп, .............................................................. атайды.Мен ішкі сырымды көбінесе ................................................................................ айтамын. Менің ең сүйікті тағамым .....................................................................................................Менің көңіл-күйімді көтеретін нәрсе, .................................................................................Менің сүйіп қарайтын фильмім, .......................................................................................... Менің сүйіп тыңдайтын әуенім ............................................................................................Менің өмірлік ұстанымым, ................................................................................................... Өмірдегі менің басты арманым ............................................................................................Мен адамдардың бойындағы мына қасиеттерді .............................................................................................................................................................................. жоғары бағалаймын.Менің өмірімде «мектеп» ұғымы - ............................................................. сәйкес келеді.Менің өмірімде «достық» ұғымы - .............................................................. сәйкес келеді.Менің өмірімде «отбасы» ұғымы - .............................................................. сәйкес келеді.





Т.А.Ә_______________________________________Күні________________ ___-сынып

Аяқталмаған ой мәтіні:Өмірімдегі менің сенетін үш адамым, олар ........................................................................Мен өзімді өте жақсы сезінетін орта, ол ..............................................................................Менің өмірімдегі алғашқы жетістігім, бұл ......................................................................... Көңіл-күйім болмағанда, мен................................................................................................Мені үйде (немесе достарым) еркелетіп, .............................................................. атайды.Мен ішкі сырымды көбінесе ................................................................................ айтамын. Менің ең сүйікті тағамым .....................................................................................................Менің көңіл-күйімді көтеретін нәрсе, .................................................................................Менің сүйіп қарайтын фильмім, .......................................................................................... Менің сүйіп тыңдайтын әуенім ............................................................................................Менің өмірлік ұстанымым, ................................................................................................... Өмірдегі менің басты арманым ............................................................................................Мен адамдардың бойындағы мына қасиеттерді .............................................................................................................................................................................. жоғары бағалаймын.Менің өмірімде «мектеп» ұғымы - ............................................................. сәйкес келеді.Менің өмірімде «достық» ұғымы - .............................................................. сәйкес келеді.Менің өмірімде «отбасы» ұғымы - .............................................................. сәйкес келеді.Т.А.Ә_______________________________________Күні________________ ___-сынып



Аяқталмаған сөйлемдерЕң үлкен қорқыныш - бұл...__________________________________________________________________________________________________________________________________________________Мен мынадай адамдарға сенбеймін...__________________________________________________________________________________________________________________________________________Мен ренжимін, егер..._______________________________________________________________________________________________________________________________________________________Мен ұмытпаймын, егер...____________________________________________________________________________________________________________________________________________________Маған көңілсіз, егер..._______________________________________________________________________________________________________________________________________________________Егер маған дауыс көтерсе, мен...______________________________________________________________________________________________________________________________________________Егер мен сенімсіз болсам...___________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Т.А.Ә_______________________________________Күні________________ ___-сынып



Аяқталмаған сөйлемдерЕң үлкен қорқыныш - бұл...__________________________________________________________________________________________________________________________________________________Мен мынадай адамдарға сенбеймін...__________________________________________________________________________________________________________________________________________Мен ренжимін, егер..._______________________________________________________________________________________________________________________________________________________Мен ұмытпаймын, егер...____________________________________________________________________________________________________________________________________________________Маған көңілсіз, егер..._______________________________________________________________________________________________________________________________________________________Егер маған дауыс көтерсе, мен...______________________________________________________________________________________________________________________________________________Егер мен сенімсіз болсам...___________________________________________________________________________________________________________________________________________________





Т.А.Ә_______________________________________Күні________________ ___-сынып



Аяқталмаған сөйлемдерЕ
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ