Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мен таңдаған- мамандық
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Еңқиынмамандық—адамбопқалу
ХосеХулианМарти
Мамандық–бұлəрбірадамныңсүйіп,əріқуанажасайтынісі,оныңертеңгіболашағы.
Əрадаммамандығынөзітаңдауыжəнеоғанқұрметпенқарауыкерек.Себебімамандық
таңдауүлкенжауапкершіліктіқажететедіжəнеадамөміріндегіеңмаңызды
қадамдардыңбірі.
Адамтағдырыныңбірбөлігітаңдағанмамандығыменұштасыпжатады.Барлықадам
асқақарманменбиікмақсатқаие.Əрбірініңөзбағыты,арманқылғанбағындырарбиігі
болады.Албиікшыңадамғаоңайлықпенберіспесіанық.
КемеңгерданаАбайатамыздың«Сендебіркірпішдүниеге,тетігінтапта,бар
қалан»,-дегенқасиеттісөзіөзмақсатынажетуүшінбіздергезормүмкіндіктергежол
ашады.Болашақтаүлкенмамандықиесіболатынынармандамайтынбалаболмайды.
Осыбірсұрақөміргекеліп,сана-сезіміжетілгенəрбірадамдытолғандырарысөзсіз.Бір
кездерімендеосыбірсұрақтыңжетегіндекөпойланып,қиялдап,өзімқалайтын,өзім
сүйіпайналысатыністітаңдаужетегіндежүрдім.Ақырындаосыбірсұрақтың
жауабындатаптым.
Осысұрақтыңжауабыұстаздықсалаеді.Ұстаз-еңалдымен,оқушыүшінбілімнəрін
құюшыізгілікиесі,өмірліктəжірибелердіүйретушітəлімгер,адамгершіліккебаулитын
тəрбиешіпсихологекенісөзсіз.
Ұстазəрқашаншəкірттерінебүгінгіалғанбілімініңертеңгікүніқажеттілігіенсездіре
алатындайқасиетібар,мектептабалдырығынаттағанəрбіржасөренніңболашақтағы
көздегенмақсаттарынақолжеткізуінебағытбереалатынүлкентұлға.
Осыбірбиіктұлғаныкөзалдымаелестетеотырыпұзақойландым.РасындаҰстаз
жан-жақтытүсінігімол,қандайістіболсадатезшешіп,тұжырымдайалатын,ұшқыр
ойлы,көреген,батылҺəмшешенболуыкерек.
Ұстазшындықпенəділдіктіңқажымасжақтаушысы,қайраттыкүрескеріболуытиіс.
Қайкезеңдедеұстаздықтыұлымамандықдепсанаған.Ұстазғаақтəжкигенпатшада,
ақкиізгекөтергенхандабасиіп,тағзыметкен.
БатыстағыАристотельденкейінекіншіұстазатанғанƏбуНасырəл-Фараби,алкүллі
Шығысəлемінөзініңданышпандылығыментаңғалдырған«Шығысұстазы»атанған
СымаЦянсияқтыəлемдегіұстаздықтыңұлыүлгісінкөрсеткентұлғалараземес.
Яндекс.Директ
6+
Менішабыттандырыпұстаздықсаланытаңдаттырғаносынауұлыларменмектепте
сабақбергенұстаздарымеді.Ұстаздықтыңұлыүлгісінкөрсеткентұлғалармен
ұстаздарымныңалдындабасымдыиіпалғысымдыбілдіремін.
Ментаңдағанмамандық–бастауышпəнімұғаліміболу.Мектептеқазақтілісабағын
сүйіпоқитынмын.Оқушыларғақызықтыойындарменсабақтүсіндіріп,əдеби
əңгімелеудіқызығыпармандайтынедім.Арманымақолжеткізіпұстазатандым.Қазіргі
уақыттаосыұстаздықсаланытуетіп,оқыпжатқанымаүшжылболды.
Мамандығымөзіммеқаттыұнайды.
Біріншіден—өзмамандығымдысүйем,солөзмамандығымдысүюарқылыөз
шəкірттерімніңжүрегінежолтауып,олардыөзісімесүйсіндіребілдім.Бұлмұғалім
үшінзорбақыт,үлкенқуаныш.
Екіншіден–шеберлікпен,шығармашылықпенсабақжүргізеотырып,шəкірттерімнің
ынта-жігерінбилеп,өзерік-қалауыменбілімгедегенқұштарлығыноятып,ұстаздықтың
ұлықасиетін,шынмəніндегіүлкенабырой,бедел,білімкүшініңиегеріекеніноқушы
жүрегінеұялаттым.
ҚайзаманныңболсынмұғаліміұлыАбайдың«Ұстаздықеткенжалықпас,үйретуден
балаға»дегеніндей,ұстаздегенкиелімамандықтыңсырынашып,қырымол,терең
дүниегееніпкетсемде,көңілдегіармантоластамай,толқуменқуанышқатаралмасып,
мектепдегенүлкендариядажүзіпкележатқаным—өзмамандығымдышексізсүюден
болардепойлаймын.
Бүгіндеосыментаңдағанұстаздықмамандығыныңтізгінінұстап,талайлардың
талабыменталантынтасытыпжүргенұстаздардүниеніңəрбұрышындаадамзаттың
сауатынашып,руханижəнематериалдыққұндылықтардымүмкіндігіншетиімді
меңгерудіңтүрліəдіс-тəсілдерінтереңзеріттеп,теориялықталдауларментəжірибелер
жасап,зортабыстарғажетуде.
Меніңдеосындайбиіктерденкөрініпжəнеөзмамандығымныңқоғамғақажеттілігін
сезінеотырып,мықтыұстазболуүшінбарлықкүш–жігерімдісарпетугеəзірмін.
Мұғалімніңкүнделіктісабаққадайындалуы
Оқужұмысыныңтабыстыболуымұғалімніңкүнделіктісабақжоспарына
тікелейбайланысты.Күнделіктісабақжоспарлаукезіндемұғалімгекөп
еңбектенугетуракеледі,əрбіржекесабақтыңсолсыныптағыжалпысабақтар
жүйесіндегібілімінанықтап,басқапəндерменбайланысынашады.Күнделікті
сабақжоспарытақырыптықжоспарнегізіндежасалады.Тақырыптықжоспар
пəндікбағдарламаталаптарынасəйкестүзіледі.
Күнделіктісабаққадаярланудыңалғашқысатысысабақтыңмақсатын
анықтауданбасталады.Сабақтыңмақсатыдеп-солсабақтаоқытып-үйретуге
жəнедамытуғабайланыстымəселелердіңшешілуінайтамыз.
Сабақтаөтілетінматериалдардыңмазмұныменмақсаты,оқушылардың
дайындықдəрежесі,олардыңжасерекшеліктері,мұғалімніңіс-тəжірибесі,
оқытудыңəдістеріменқұралдарынанықтайды.
Берілетінбілімніңкөлемінанықтағанкезде,қандайматериалоқушыларға
дайынкүйіндеберілетінін,қайсысыоқушылардыңөздігіненорындауына
тапсырылатынынанықтағанжөн.
Мұғалімніңсабаққадайындалуынағылыми-əдістемелікəдебиеттердіоқып,
зерттеукөппайдасынтигізеді.Сондықтанəрмұғалімніңжекекітапханасы
болғаныабзал.Қажеттіəдебиеттердістуденттікшақтанбастапжинағаны
орынды.
Өзініңсабаққадайындалуынжеңілдетуүшін,мұғалімұдайыхимиядан,оны
оқытуəдістемесінен,баспасөзбетіндежарияланғанқажеттіматериалдарды
жинап,арнайыкартотекажасағаныабзал.
Соныменбіргемұғалімніңқолындадидактикалықжəнеəдістемелік
материалдарболғаныдұрыс.Бұларқажеттімөлшердедайындалғанбақылау
жұмысыныңнұсқаларын,оқушылардыңжекеерекшеліктерінесəйкесəр
сыныпқаарналғанжəнеəрбіртақырыпбойыншадайындалғанкарточкалар
жинағын,өздігіненжұмысістеугежəнебілімдіматериалдарды,зертханалық
жəнесарамандықжұмыстардыңнұсқауларын,техникалыққұралдарды
пайдалануғаарналғанматериалдаржиынтығын,көрнекіқұралдардыжəне
материалдардықамтиды.
Мұғалімніңжұмысжоспарлары
Оқуүрдісініңнəтижесі,сабақтыңжүйелілігіменсапасы,бағдарламаның
орындалубарысы,білімніңтереңдігі-бүкілоқу-тəрбиежұмысындұрыс
жоспарлауғабайланысты.
Оқуүрдісінжоспарлаудыңнегізгіқұжаттарымектепкеарналғанжылдықоқу
жоспары-ондажекесыныптарбойыншапəнніңапталықсағатсаныжəнехимия
пəнініңбағдарламасыкөрсетіледі.Мектепхимиясыныңбағдарламасындаəрбір
сыныптардаоқылатынбілімнегіздерітарауларғабіріктіріліп,сағаттармен
шектелген.
Оқуүрдісініңбағдарламасыбойыншажасалатынкүнтізбелікжоспарлы
мерзімінеқарайжылдық,жартыжылдықжəнетоқсандықетіпқұруғаболады.
Бұлайжасаудыңөзіндікартықшылығыменкемшіліктерібар.Күнтізбелік
жоспардымектепбасшысыныңталабынасайəртүрлібөліктергебөліпжасайды.
Жоспардатараулартақырыптарғабөлінеді,ондағызертханалық-сарамандық
жұмыстарға,тəжірибеесептеріне,өзіндікжұмысқа,бақылаужұмысына,
тараудықайталауғасағаттарбөлінеді.
Бағдарламабойыншаəрбірсыныптаөтілетінтараулардыңмақсаттарымен
міндеттерін,өтілумерзімдерінжетебақылауүшін,мұғалімкүнтізбелік
жоспардыүштүрлі:топтамалық,графиктікжəнетақырыптықнұсқадажасай
алады.Күнтізбелікжоспармұғалімніңқолындағыбағытсілтеушітұсбағдар
іспеттес,мұғалімөзініңыңғайынақарайосынұсқалардыңбəріндежасауына
болады.Пəнбағдарламасынасəйкес,мұғалімəрбірсыныптағыхимияға
бөлінгентараулардыңсағаттарыныңқайуақыттабасталып,қайуақытта
аяқталғаныналдыналабіліпотыратынтоптамалық,графиктікжоспарлауөте
тиімді.
Күнделіксабақжоспары
Сабақтыңкүнделіктіжоспарынмұғалімніңіс-əрекетінебағытсілтеуші
шығармашылықақыл-ойыныңзертханасы,педагогикалықшеберлігінің
шығармашылығыдеугеболады.Сабақжоспарынданегізіненмынадайүш
мəселегеназараударылады:
өткенсабақтаүйгеберілгентапсырмағабайланыстысыныпта
орындалатынтексеружұмыстарыныңсұрақтары,өзіндікжұмыстары;
жаңаматериалдытүсіндіруге,бекітуге,жаттықтыруға,өзіндік
жұмыстардыорындауғабайланыстыжұмыстар;
Сыныпқажəнежекеоқушыларғаберілетінүйтапсырмаларынанықтау;
Сыныпқаберілетінтапсырманымұғалімүйдендайындапкеледідежеке
оқушыларғаберілетінтапсырмаларсабақөтубарысындабелгіліболады.
Күнделіксабақжоспарыəртүрліүлгідежазылады,барлықсабаққаортақүлгі
əзіргежоқ.Өйткенісабақкезеңдерісабақтиптерінебайланыстыөзгеріп
отырады.Дегенмен,жаспедогогтерменүйренушістуденттергеараластипті
сабақтыңүлгісінпайдалнуəлдеқайдақолайлы.
Мұғалімніңкүнделіктісабағынталдау
Мұғалімөзініңнемесеəріптесініңсабақберудегіəдістемесінебақылаужасап,
оныңжұмысынапікірайтуүшінсабақтыталдайбілуікерек.
Сабақтыөтілубарысыбойыншаталдаудамынамəселелергекөңілаударылады:
1.Сабақтакіріспебөліміқалайжүзегеасты?Ондасыныптыңсабаққа
дайындығықандай,оқулықтарыжеткіліктіме,дəптеріменжазуқұралын
тексеру.
2.Үйтапсырмасынсұраукезіндемынандаймəселелергекөңілбөлінеді.
Бүкілсыныптыжұмысістеугеқатыстыруды,қойылғансұрақтардың
анықтығы,сұраутəсілдерімендағдылардыпайдаланабілу,оқушылар
жауабынақойылғанбағалардыңдұрыстығынталдау,жаңаматериалдарды
меңгеругесайсұрақтардыңсəйкестігі.
3.Жаңаматериалдардытүсіндірудіңөткенматериалдарменбайланысы,
жаңаматериалдардытүсіндірудіңəдістемеліктəсілдері,материалдың
мазмұнына,мақсатынасəйкестілігі.Көрнекіліктердіпайдалануы,химиялық
сынақтəжірибелердіңтүрлері,орындалуы,жаңаматериалдытүсіндірудің
өмірмен,күнделіктітұрмыспенбайланысы.Сабақтағытəрбиелікмақсаттар,
оқушылардыңхимиялықтілдімеңгеруі,оқушылардыңсабақтағы
белсенділігі.
4.Үйтапсырмасынталдаудамынамəселелерескеріледі.Үй
тапсырмасыныңкөлемі,түсініктілігі,есептерменжаттығулардыңкөлемі,
сарамандықжұмыстардыңмөлшері,сыныптантысоқулардыңмəні,
графикалықтапсырмалар,олардыорындаужөнінденұсқаулар.
5.Мұғалімніңсабаққадайындығы,əдістемелікшеберлігі,мəдениеті,
ұқыптылығы,сөйлеумəнері,педагогикалықəдебі.
6.Сабақжоспарыныңорындалуы.Таңдағанəдістемеліктəсілдерінің
дұрыстығы.
7.Сабақтыбұдандажақсартуғаұсыныстар,қорытындылар,тілектер.
Сабақтыталдаудабастыназараударатыннегізгімəселелерсабақтың
мазмұныментəрбиелік,білімдікмəселелердіңжүзегеасуы.