Материалдар / Менің атым Қожа 5сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Менің атым Қожа 5сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бердібек Соқпақбаев Менің атым Қожа ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Наурыз 2024
57
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»

Мектеп: 20 Пәні: қазақ әдебиеті

Күні:15.02.2024

Мұғалімнің аты-жөні: Жумадилова К.М.


Сынып: 5

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Құпия кеңес

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.1.әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;

5.2.2.1.эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: «Менің атым Қожа» хикаятындағы кейіпкерлер бейнесін анықтау;

Көпшілігі: шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетін анықтау;

Кейбір оқушылар: Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы
















І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру:

Балалар шаттық шеңберін құрып, өзімізді таныстырып алайық. Олай болса өздеріңнің есімдеріңе сын есімді қосып, сипаттап таныстырып шығыңдаршы.

Оқушыларды III топқа бөлу.

І топ «Қожа – жақсы бала»

ІІ топ «Қожа – тентек бала»

ІІІ топ «Түбінде адам болатын бала»


Қызығушылықты ояту

- Оқушылар, біз қазақ балалар әдебиетінің көрнекті өкілі Б.Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» хикаятымен танысып шыққан болатынбыз. Өздерің ойлаңдаршы, бұл хикаятты қанша оқысақ та, теледидардан көрсек те еш жалықпаймыз. Балалар әлеміне осындай қымбат сыйлық «Менің атым Қожа» хикаятын тарту еткен Бердібек Соқпақбаевтың өмірін, шығармашылығын және повесті еске түсіру үшін біз сендермен «Білім шамы» әдісі арқылы алдыңғы білімді пысықтайық.

I топқа:

1.Жазушы қай жылы, қай жерде дүниеге келді?

2.Қандай шығармаларын білесіңдер?

3.Повесть дегеніміз не?

4. «Менің атым Қожа» қай жылы экранға шықты? Қандай жүлдені жеңіп алды?

5.Қожаберген қалай Қожа атанды? Сендер өз аттарыңа ризасыңдар ма?

6.Ат қою дәстүрі туралы не білесің?

7.Қожаның ойынша, қандай есімдер жоғары идеялы есімдерге жатады?

II топқа:

1.Қожа газеттен қандай мәлімет оқыды?

2.Қожаның арманы қандай?

3.Қожаның шашын кім алады?

4.Кейіпкердің портреттік сипаттамасы қандай?

5.Таңертең Қожа қайда келе жатты?

6.Оған кім ұшыраса кетті?

7.Жантас екеуі не туралы сөйлесті?

III топқа:

1. Қожа қайда келді?

2.Майқанова оны қалай қарсы алды?

3.Майқанова апай неліктен Қожаға лагерьге жолдама бермеді?

4.Неліктен Қожа есікті тарс жауып, жөнеле берді?

5.Әжесі неге «тәмпіш қара» дейді?

6.Қожаның тентек болу себебі неде деп ойлайсыңдар?

7. Қожаның болашағы туралы қандай болжамдар жасауға болады?

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Оқушылар өздерін таныстырып шығады.

Оқушалар III топқа бөлініп отырады.






Оқушылар сұрақтарға жауап береді.










ҚБ

Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!





5-сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы












Сабақтың ортасы
































Топтық жұмыс

Мағынаны тану.

- Балалар, Енді хикаятты қаншалықты меңгердіңдер, кейіпкерлер қандай әсер қалдырды, қандай ой түйдіңдер, осының барлығы бүгінгі сабақ барысында байқалып, бағаланбақ.

«Галереяға саяхат» әдісі.




  • Осы іс-әрекеттің барлығынан өткен Қожа нәтиже шығарады ма?

«Құпия кеңес» видеоролик https://youtu.be/79-1A4jTA78?si=D9kjy5LeacoXaZ-6


I топ: «Сезімді ояту» әдісі

Сезімді ояту

Елестету

Қожаны қандай бала деп елестетесің?



Сүйсіну

Қожаның қандай қылығына сүйсіндің?



Жек көру

Қожаның қандай әрекеті ұнамады?



Жаны ашу

Повестің қай жерінде Қожаға деген аяушылық сезімің пайда болды?


Өкініш

Өкініш сезімі пайда болды ма, қашан?



Таңдану

Таңғалып риза болған сәтің ше?



Дескриптор:

- Қожа бейнесін елестету арқылы сипаттайды;

- Кейіпкердің өзіне ұнаған қасиетіне сүйсінеді;

- Қожаның ұнамаған қасиетін талдайды;

- Кейіпкерге жаны аяушылық сезімін білдіреді;

- Қожа іс-әрекетіне байланысты өкініш сезімін білдіреді;

- Кейіпкердің іс-әрәкетіне таңданады.


II топ: «Венн диаграммасы» арқылы Қожа мен Жантасты салыстыру.

Дескриптор:

- Қожа бейнесін елестету арқылы сипаттайды;

- Кейіпкердің өзіне ұнаған қасиетіне сүйсінеді;

- Қожаның ұнамаған қасиетін талдайды;

- Жантас бейнесін елестету арқылы сипаттайды;

- Жантастың іс-әрекетіне өз ойын білдіреді;

- Кейіпкердің іс-әрәкетіне таңданады.

- Кейіпкерлердің ортақ қасиеті мен ұқсастықтарын, айырмашылықтарын ажыратады.


III топ: «Концептуалдық кесте» толтыру.

Кейіпкерлер

Өмірге қызығушылығы

Адамгершілік қасиеті

Кейіпкерлерге берілетін баға











Дескриптор:

- Кейіпкерлер тізімін жасайды;

- Кейіпкердің өмірге деген қызығушылығын жазады;

- Кейіпкерлердің адамгершілік қасиетін талдайды;

- Кейіпкерлердің іс-әрәкетіне баға береді;


«Кейіпкер сұлбасы» графикалық органайзер арқылы оқушылар хикая бойынша кейіпкердің бейнесін анықтайды, авторға сұрақтар қояды, кейіпкер туралы өз ойын білдіреді.

Кейіпкерге сұрақ. Кейіпкер туралы өз ойың? Кейіпкер бейнесін бүгінгі өмірмен салыстыр.

Дескриптор:

  • -кейіпкерлерге мінездеме береді;

  • -кейіпкер туралы өз ойын білдіреді;

  • -кейіпкер бейнесін бүгінгі өмірмен салыстырады.


Ой қорыту.

«Қожа десе ойыма...» ойыма не келеді ?

Оқушылар «Галереяға саяхат» әдісімен шығарма желісі бойынша суреттер тамашалайды, оқиғаны еске түсіреді.

Үш топтан 3 оқушы шығып, мазмұнына қысқаша шолу жасайды.






















Оқушылар «Сезімді ояту» әдісі арқылы кейіпкер бейнесін талдайды.

Кестемен жұмыс жүргізеді.






















Оқушылар «Венн диаграммасы» арқылы кейіпкер бейнесін салыстырады.


















Топ оқушыларлы кестені толтырады.















Сабақты бекіту мақсатында ойларын қорытындылайды.

ҚБ

«Жұлдызша»

































































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!