Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет» |
Мектеп: 20 Пәні: қазақ әдебиеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Күні:15.02.2024 |
Мұғалімнің аты-жөні: Жумадилова К.М. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Құпия кеңес |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.2.1.әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; 5.2.2.1.эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: «Менің атым Қожа» хикаятындағы кейіпкерлер бейнесін анықтау; Көпшілігі: шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетін анықтау; Кейбір оқушылар: Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Балалар шаттық шеңберін құрып, өзімізді таныстырып алайық. Олай болса өздеріңнің есімдеріңе сын есімді қосып, сипаттап таныстырып шығыңдаршы. Оқушыларды III топқа бөлу. І топ «Қожа – жақсы бала» ІІ топ «Қожа – тентек бала» ІІІ топ «Түбінде адам болатын бала» Қызығушылықты ояту - Оқушылар, біз қазақ балалар әдебиетінің көрнекті өкілі Б.Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» хикаятымен танысып шыққан болатынбыз. Өздерің ойлаңдаршы, бұл хикаятты қанша оқысақ та, теледидардан көрсек те еш жалықпаймыз. Балалар әлеміне осындай қымбат сыйлық «Менің атым Қожа» хикаятын тарту еткен Бердібек Соқпақбаевтың өмірін, шығармашылығын және повесті еске түсіру үшін біз сендермен «Білім шамы» әдісі арқылы алдыңғы білімді пысықтайық. I топқа: 1.Жазушы қай жылы, қай жерде дүниеге келді? 2.Қандай шығармаларын білесіңдер? 3.Повесть дегеніміз не? 4. «Менің атым Қожа» қай жылы экранға шықты? Қандай жүлдені жеңіп алды? 5.Қожаберген қалай Қожа атанды? Сендер өз аттарыңа ризасыңдар ма? 6.Ат қою дәстүрі туралы не білесің? 7.Қожаның ойынша, қандай есімдер жоғары идеялы есімдерге жатады? II топқа: 1.Қожа газеттен қандай мәлімет оқыды? 2.Қожаның арманы қандай? 3.Қожаның шашын кім алады? 4.Кейіпкердің портреттік сипаттамасы қандай? 5.Таңертең Қожа қайда келе жатты? 6.Оған кім ұшыраса кетті? 7.Жантас екеуі не туралы сөйлесті? III топқа: 1. Қожа қайда келді? 2.Майқанова оны қалай қарсы алды? 3.Майқанова апай неліктен Қожаға лагерьге жолдама бермеді? 4.Неліктен Қожа есікті тарс жауып, жөнеле берді? 5.Әжесі неге «тәмпіш қара» дейді? 6.Қожаның тентек болу себебі неде деп ойлайсыңдар? 7. Қожаның болашағы туралы қандай болжамдар жасауға болады? Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Оқушылар өздерін таныстырып шығады. Оқушалар III топқа бөлініп отырады. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша! |
5-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы
|
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Топтық жұмыс |
Мағынаны тану. - Балалар, Енді хикаятты қаншалықты меңгердіңдер, кейіпкерлер қандай әсер қалдырды, қандай ой түйдіңдер, осының барлығы бүгінгі сабақ барысында байқалып, бағаланбақ. «Галереяға саяхат» әдісі.
«Құпия кеңес» видеоролик https://youtu.be/79-1A4jTA78?si=D9kjy5LeacoXaZ-6 I топ: «Сезімді ояту» әдісі
Дескриптор: - Қожа бейнесін елестету арқылы сипаттайды; - Кейіпкердің өзіне ұнаған қасиетіне сүйсінеді; - Қожаның ұнамаған қасиетін талдайды; - Кейіпкерге жаны аяушылық сезімін білдіреді; - Қожа іс-әрекетіне байланысты өкініш сезімін білдіреді; - Кейіпкердің іс-әрәкетіне таңданады.
II топ: «Венн диаграммасы» арқылы Қожа мен Жантасты салыстыру.
Дескриптор: - Қожа бейнесін елестету арқылы сипаттайды; - Кейіпкердің өзіне ұнаған қасиетіне сүйсінеді; - Қожаның ұнамаған қасиетін талдайды; - Жантас бейнесін елестету арқылы сипаттайды; - Жантастың іс-әрекетіне өз ойын білдіреді; - Кейіпкердің іс-әрәкетіне таңданады. - Кейіпкерлердің ортақ қасиеті мен ұқсастықтарын, айырмашылықтарын ажыратады.
III топ: «Концептуалдық кесте» толтыру.
Дескриптор: - Кейіпкерлер тізімін жасайды; - Кейіпкердің өмірге деген қызығушылығын жазады; - Кейіпкерлердің адамгершілік қасиетін талдайды; - Кейіпкерлердің іс-әрәкетіне баға береді;
«Кейіпкер сұлбасы» графикалық органайзер арқылы оқушылар хикая бойынша кейіпкердің бейнесін анықтайды, авторға сұрақтар қояды, кейіпкер туралы өз ойын білдіреді.
Кейіпкерге сұрақ. Кейіпкер туралы өз ойың? Кейіпкер бейнесін бүгінгі өмірмен салыстыр. Дескриптор:
Ой қорыту. «Қожа десе ойыма...» ойыма не келеді ? |
Оқушылар «Галереяға саяхат» әдісімен шығарма желісі бойынша суреттер тамашалайды, оқиғаны еске түсіреді. Үш топтан 3 оқушы шығып, мазмұнына қысқаша шолу жасайды. Оқушылар «Сезімді ояту» әдісі арқылы кейіпкер бейнесін талдайды. Кестемен жұмыс жүргізеді.
Оқушылар «Венн диаграммасы» арқылы кейіпкер бейнесін салыстырады.
Топ оқушыларлы кестені толтырады. Сабақты бекіту мақсатында ойларын қорытындылайды. |
ҚБ «Жұлдызша»
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |