-Балалар, о дыбысын хормен
айтайық. ( оқушылар хормен О дыбысын
айтады)
- О дыбысы қалай
айтылады?
- Әндетіп, созылып
айтылады.
- Демек, балалар, О - дауысты
дыбыс . Ал дауысты дыбыстарды біз қандай түспен белгілейміз? ( ызыл
түс). Жарайсындар!
Тамаша!
- Енді, О әрпінің үлгісіне
назар аударайық! Ол дөңгелекке ұқсас келеді.
(О әрпінің
баспа, жазба
түрін түрін
көрсету)
(МК; Ө; ҚБ) Дыбыстық
талдау-жинақтау.
- Оқулыққа назар аударып
қарайық! Қандай сан көріп тұрсыздар?
-10
саны.
- Дұрыс!
Ендіосыонсанынаталдаужасайық.
10 санында неше дыбыс
бар? ( екі дыбыс- о және
н)
Одыбысықандайдыбыс?
(Дауысты)
Ндыбысықандайдыбыс?
(Дауыссыз)
(МК; Ө; ҚБ) Тыңдалым және
айтылым
Мәтінменжұмыс! Оқушыларға
оқулықтағы мәтін оқылады. Мәтінді мұқият тыңдап, сұрақтарға жауап
берулері қажет.
-Арал мен Орал не істеп жүрді?
(доп ойнап жүрді)
- Көлік жүргізушісі оларға
қандай ескерту жасады ?(Жолда ойнамаңдар! Жолда ойнаған қауіпті!
деді )
-
Арал мен Орал қателерін
түсінді ме? ( иә, олар қателерін
түсінді)
(МК; Т;
ҚБ)
- Оқушылар, енді мәтіннің
астындағы екі сұраққа топпен бірігіп жауап берулеріңіз қажет.
Ақылдасып, жауап беріңіздер.
- Балалар кешірім сұрау үшін
қандай сөздер қолданды?
(кешіріңіз, енді
қайталанбайды, айып етпеңіз, кешірім
сұраймыз)
- Арал мен Оралдың мұндай
әрекеттеріне қалай қарайсыңдар? (Балалар қате әрекет жасады. Жолда
ойнау адам өміріне өте қауіпті. Бұл дұрыс емес! Бірақ олар
қателерін түсінді, жүргізушіден кешірім сұрады
)
ҚБ: Әр топтың жауабын тыңдап,
оқушылардан бір -бірін “бас бармақ” әдісі арқылы бағалауын
сұраймын
(МК; Ө; ҚБ)
Оқылым
2-
тапсырма
Сөздер оқылып, мағынасы
талданады. Оқу түрлері жүргізіледі:
- хормен
оқу
-тізбектей
оқу
-жеке
оқу
(МК; Ж;
ҚБ)3-тапсырма
Олар кімдер? Оқушылар суретке
қарап, онда кім бейнеленгенін айтуы тиіс.
- Олар кімдер? - Олар-
әншілер
- Олар кімдер? -
Олар-бишілер.
Сергіту
сәті
Оқушыларға көңілді әуен мен
бейнематериал қосылады. Сол арқылы олар қимылды қайталап,
билейді.
(МК; Ө;
ҚБ) Жазылым.
О әріпінің жазылуын
тақтаға көрсетемін. Окушылар ауада қайталайды. Дәптерге әріпті
бастырып жазады.
|