Материалдар / Менің ойыншықтарым. Не қайда орналасқан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Менің ойыншықтарым. Не қайда орналасқан

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: Менің ойыншықтарым. Не қайда орналасқан. Мақсаты:0.1.1.1.Қағаз бетінде бағдарлау, карточкалардағы геометриялықфигуралардың орналасуын сипаттау. 0.1.1.2.Кеңістікте бағдарлану: сол жақ, оң жақ, үстінде, астында,алдында (алды), артында, (арты), жақын, арасында, қасында.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2021
387
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу қызметі: Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру  

Тақырыбы: Менің ойыншықтарым. Не қайда орналасқан?

Мектеп/МҰ: 31 қазақ орта мектебі

Күні: 15.09.2021

Педагогтің аты-жөні: Жақиянова Ақмоншақ

Мектепалды сынып/топ: МАД 0 “ә”

 

Қатысушылардың саны:

Қатыспағандардың

саны:

 

Оқыту мақсаттары

 

 

 

 

0.1.1.1.Қағаз бетінде бағдарлау, карточкалардағы геометриялықфигуралардың орналасуын сипаттау.

0.1.1.2.Кеңістікте бағдарлану: сол жақ, оң жақ, үстінде, астында,алдында (алды), артында, (арты), жақын, арасында, қасында.

Күтілетіннəтижелер

Барлық тəрбиеленушілер:

-сол жақ, оң жақ, үстінде, астында, алдында (алды), артында,(арты), жақын, арасында, қасында деген сөздерді пайдаланаотырып, кеңістікте фигуралар мен заттардың орналасуынсипаттайды.

 

Көптеген тəрбиеленушілер:

- орналасуы бойынша көрсетілген заттар мен фигураларды табады.

 

Кейбір тəрбиеленушілер:

-өз бетінше ойыншықтардың (мысалы мəшинелердің) қозғалысбағдарларын түсіндіреді жəне педагогтің тапсырмасы бойыншаоларды өзгертеді жəне сипаттайды.

Тілдік мақсаттар 

 

Дағдыларын дамыту:

-өзі сұрақ қойғанда жəне педагог пен тəрбиеленушілердіңсұрақтарына жауап берген кезде лексика мен терминологияныпайдалана алады.

Пəндік лексика жəне терминология:

-сол жақ, оң жақ, үстінде, астында, алдында (алды), артында,(арты), жақын, арасында, қасында.

Пікір алмасуға арналған сұрақтар:

Үлгі бойынша фигураларды жапсырған кезде қалай қателеспеукеректігін түсіндір.

Ойыншықтар қайда тұруы мүмкін деп ойлайсың?

Қандай шылаулар мен көмекші сөздер заттың орналасқан жерінсипаттауға мүмкіндік береді?

Жазу:

Салынған үзік сызықтар бойынша бастырып сызу.

Алдыңғы білім

Заттардың көлемдерінің сипаты туралы алғашқы білім,геометриялық фигуралар мен денелердің атауы.

 

Жоспар

Жоспарланғануақыт

Жоспарланған іс-əрекет 

Ресурстар

 

Басталуы 0–5 минут

 

Ынталандыру.

Педагог математика санауға, есеп шығаруға, өлшеугеүйрететінін айтады. Математикалық таңбаларды,белгілерді, фигураларды түсіндіреді.

Өзектендіру.

Педагог:

Өздеріңнің сүйікті ойыншықтарыңды атаңдар?–дейді.

 

Ортасы

6–15

 

Мақсат қою (проблемалық жағдай).

(Ұ) Педагог балаларға əліппе-дəптердегі 1-тапсырмадағы

суретке қарауды жəне ойыншықтардың қайда тұрғанынайтуды ұсынады.

Жаңалық ашу.

(Ұ) Проблемалық жағдайды шешу үшін балалар заттыңкеңістікте орналасуын сипаттайтын ұғымдарды білуі керек.

Педагог балалардан:

Қандай шылаулар мен көмекші сөздер заттың орналасқанжерін сипаттауға мүмкіндік береді?– деп сұрайды.

(Үстінде, астында, алдында, жанында, астында, бұрышта,ортасында жəне т.б.)

Беттің төменгі жағында ойыншықтар қойылған сөребейнеленген. Педагог балаларға бейнеленгенойыншықтарды бөлмеден тауып, олардың қайда

орналасқанын айтуды ұсынады. Тапсырманыкүрделендіруге болады: педагог ойыншықтардыңорналасуын сипаттайды, ал балалар педагог қандайойыншық туралы айтқанын табады.

Сергіту сəті.

Педагогтің қалауы бойынша. (Əдістемелік нұсқаудыңсоңғы бетінде сергіту сəтінің нұсқалары берілген

Əліппе-дəптер,

Жиынтық

полотно. 

III. Тақырып бойынша жұмыс 

16–25 

Жаңаны қолдану.

(Т) Педагог үлестірмелі материалдағы №15-16 кестелердіқолданады. Балалар заттарды бөлмеде орналастырып,суреттегі заттардың, оның ішінде бір-біріне қатыстыорналасуын (арасында, сол жақта, оң жақта, жоғарыда,

төменде) түсіндіреді.Торкөз қағаздың бетінде бағдарлай білуін бекіту үшін

балалар əліппе-дəптердегі 2-тапсырманы орындайды.Бұл үшін қай торкөзде қандай зат орналасқанын қарайдыжəне үлгіге ұқсатып тиісті суреттері бар жапсырманы торкөздерге жапсырады. Балалар торкөздердің санын санайды

жəне суреттегі заттардың орналасуына сəйкес олардыңсанау бағытын сақтайды.

(Ө) Төменде – өзіндік жұмыс үшін шаршыларды бояуұсынылады.

Келесі 3-тапсырмада балалар саусақтың ұсақ моторикасындамытуға арналған тапсырманы орындайды, үлгі бойыншаторкөздерді бастырып сызады.

Əліппе-дəптер.

Үлестірмелі

материалдар,

15-16

кестелер.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

26–30

 

Рефлексия.Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды.Сабақтағы өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылыбағалауды ұсынады.Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгісатыда көңілсіз смайликті салуға болады. Қателіктер азболса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады.Қателіктер болмаса жəне бала барлығын жақсы түсінсе,жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады..

Əліппе-дəптер


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!