Тақырыбы: Менің ойыншықтарым.Заттарды салыстырамын және ретімен қоямын. | Мектеп: «Теректі негізгі мектебі»ММ |
Күні: | Педагогтің аты-жөні: Ахметова Г.И. |
Мектепалды топ | Қатысушылардың саны: | ҚатыспағандардыңСаны: |
Оқыту мақсаттары | 0.1.1.3.Заттарды ені, биіктігі, жуандығы бойынша салыстырып, көлемдерінің арақатынасы көрсетілген заттарды табу, оларды өлшемдерінің өсу (кему) ретімен орналастыру. |
Күтілетіннәтижелер | Барлық тәрбиеленушілер: |
| -заттарды ені, биіктігі, жуандығы бойынша салыстырады. |
| Көптеген тәрбиеленушілер: |
| -көлемдерінің арақатынасы көрсетілген заттарды табады, оларды өлшемдерінің өсу (кему) ретімен орналастырады. |
| Кейбір тәрбиеленушілер: |
| -салыстыру үшін заттардың бірнеше нұсқасын ұсынады. |
Тілдік мақсаттар | Сенің қандай ойыншықтарың бар?Заттардың көлемі бойынша салыстыруды және ретімен қоюды білесің бе?Сенің қандай ойыншықтарың бар?Заттардың көлемі бойынша салыстыруды және ретімен қоюды білесің бе?Жазу:-түсті қарындаштармен бояу, торкөздер бойынша, салынган үзік сызықтар бойынша бастырып жазу, біріктіру сызықтарын жүргізу. |
Алдыңғы білім | Заттардың көлемдерінің сипаты туралы алғашқы білім, геометриялық фигуралар мен денелердің атауы. |
Жоспар |
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Басталуы 0-4 минут | Ынталандыру.-Сәлеметсіңдер ме, балалар, терезеге қараңдаршы, бүгін далада қандай керемет шуақты күн.Өзектендіру.Педагог балаларға өздерінің сүйікті ойыншықтар туралы әңгімелеп беруді ұсынады. |
|
Ортасы5-15 | Мақсат қою (проблемалық жағдай).(Ұ) -Қандай ойыншықтарда қайталанатын элементтер кездеседі?- Олардың көлемі әрқашан бірдей ме?Жаңалық ашу.(Ұ)Балаларға әліппе-дәптердегі 1-тапсырманы орындау ұсынылады.Педагог проблемалық жағдаят ұсынады: Барлықсақиналар қатар жатпайды. Олардың өлшемі бойынша қалай салыстыруға болады?(Ұ) Проблемалық жағдайды шешу үшін, балалар салыстырудың тиімді тәсілдерінің бірін таңдайды және пирамиданың барлық элементтерін ең кішкентай сақинадан ең үлкеніне қарай кезекпен біріктіре отырып, сызық жүргізеді. Содан кейін сақиналардың түстерін дәл сол кезектілігімен бояу ұсынылады.Балалар қандай заттардың үлкен, ал қандай заттардың кішкентай екенін түсінгеннен кейін, келесі кезеңге кірісуге болады: биік - аласа, қысқа – ұзын және т.б. ұғымдар. Заттарды биіктігі және жалпақтығы бойынша салыстыру үшін балаларға үлестірмелі материалдар беріледі.Сергіту сәті.Педагогтің қалауы бойынша. (Әдістемелік нұсқаудың соңын қараңыз.) | Үлестірмеліматериалдар
|
16-25 | Жаңаны қолдану.(Ұ) Педагог электрондық жиналмалы полотномен (№1-3) жұмыс ұйымдастырады. Педагог геометриялық фигуралар | Әліппе-дәптер.Үлестірмеліматериалдар (№1-3 кестелер).
|
| мен заттарды ерікті тәртіпте орналастырады, ал балалар оларды өлшемінің артуы, кемуі, ұзындығы, биіктігі және т.б.бойынша орналастыруы тиіс. |
|
| Саусақтардың ұсақ моторикасын дамыту үшін 2-тапсырма орындалады.(Ж) Балалар үлестірмелі материалымен ( №41-42 кестелер)практикалық жұмыс орындайды. Педагог жолақтар жинақтарын таратады, балалар салыстыруға, белгілі бір тәртіпте орналастыруға тапсырмалар орындай алады. | Үлестірмеліматериалдар.№41-42кестелер.
|
| (Ж) Әліппе-дәптердегі 3-тапсырмада балаларға салыстыру үшін тиімді әдісті пайдаланып, еніне және ұзындығына қарай бірдей ленталарды бояу ұсынылады. |
|
Рефлексия26-30 | Рефлексия.Педагог қорытынды жасайды.Сабақтағы өз жұмысын «Сәттілік сатысы» арқылы бағалауды ұсынады.Педагог түсіндіреді: егер балада қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайлдың суретін салуға болады. Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда ауызы түзу смайлды салуға болады. Қателіктер болмаса және бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайлды салуға болады. | Әліппе-дәптер
|