|
Тақырыбы: Менің ойыншықтарым.Заттарды салыстырамын және ретімен қоямын. |
Мектеп: «Теректі негізгі мектебі»ММ |
||
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: Ахметова Г.И. |
||
|
Мектепалды топ |
Қатысушылардың саны: |
Қатыспағандардың Саны: |
|
|
Оқыту мақсаттары |
0.1.1.3.Заттарды ені, биіктігі, жуандығы бойынша салыстырып, көлемдерінің арақатынасы көрсетілген заттарды табу, оларды өлшемдерінің өсу (кему) ретімен орналастыру. |
||
|
Күтілетін нәтижелер |
Барлық тәрбиеленушілер: |
||
|
-заттарды ені, биіктігі, жуандығы бойынша салыстырады. |
|||
|
Көптеген тәрбиеленушілер: |
|||
|
-көлемдерінің арақатынасы көрсетілген заттарды табады, оларды өлшемдерінің өсу (кему) ретімен орналастырады. |
|||
|
Кейбір тәрбиеленушілер: |
|||
|
-салыстыру үшін заттардың бірнеше нұсқасын ұсынады. |
|||
|
Тілдік мақсаттар |
Сенің қандай ойыншықтарың бар? Заттардың көлемі бойынша салыстыруды және ретімен қоюды білесің бе? Сенің қандай ойыншықтарың бар? Заттардың көлемі бойынша салыстыруды және ретімен қоюды білесің бе? Жазу: -түсті қарындаштармен бояу, торкөздер бойынша, салынган үзік сызықтар бойынша бастырып жазу, біріктіру сызықтарын жүргізу. |
||
|
Алдыңғы білім |
Заттардың көлемдерінің сипаты туралы алғашқы білім, геометриялық фигуралар мен денелердің атауы. |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Басталуы 0-4 минут |
Ынталандыру. -Сәлеметсіңдер ме, балалар, терезеге қараңдаршы, бүгін далада қандай керемет шуақты күн. Өзектендіру. Педагог балаларға өздерінің сүйікті ойыншықтар туралы әңгімелеп беруді ұсынады. |
|
|
|
Ортасы 5-15 |
Мақсат қою (проблемалық жағдай). (Ұ) -Қандай ойыншықтарда қайталанатын элемент тер кездеседі? - Олардың көлемі әрқашан бірдей ме? Жаңалық ашу. (Ұ)Балаларға әліппе-дәптердегі 1-тапсырманы орындау ұсынылады. Педагог проблемалық жағдаят ұсынады: Барлық сақиналар қатар жатпайды. Олардың өлшемі бой ынша қалай салыстыруға болады? (Ұ) Проблемалық жағдайды шешу үшін, балалар салыстырудың тиімді тәсілдерінің бірін таңдайды және пирамиданың барлық элементтерін ең кіш кентай сақинадан ең үлкеніне қарай кезекпен бірік тіре отырып, сызық жүргізеді. Содан кейін сақина лардың түстерін дәл сол кезектілігімен бояу ұсыны лады.Балалар қандай заттардың үлкен, ал қандай заттардың кішкентай екенін түсінгеннен кейін, ке лесі кезеңге кірісуге болады: биік - аласа, қысқа – ұзын және т.б. ұғымдар. Заттарды биіктігі және жалпақтығы бойынша салыстыру үшін балаларға үлестірмелі материалдар беріледі. Сергіту сәті. Педагогтің қалауы бойынша. (Әдістемелік нұсқау дың соңын қараңыз.) |
Үлестірмелі материалдар
|
|
|
16-25 |
Жаңаны қолдану. (Ұ) Педагог электрондық жиналмалы полотномен (№1-3) жұмыс ұйымдастырады. Педагог геометриялық фигура лар |
Әліппе-дәптер. Үлестірмелі материалдар (№1-3 кестелер).
|
|
|
|
мен заттарды ерікті тәртіпте орналастырады, ал балалар ол арды өлшемінің артуы, кемуі, ұзындығы, биіктігі және т.б. бойынша орналастыруы тиіс. |
|
|
|
|
Саусақтардың ұсақ моторикасын дамыту үшін 2-тапсырма орындалады. (Ж) Балалар үлестірмелі материалымен ( №41-42 кестелер) практикалық жұмыс орындайды. Педагог жолақтар жинақ тарын таратады, балалар салыстыруға, белгілі бір тәртіпте орналастыруға тапсырмалар орындай алады. |
Үлестірмелі материалдар. №41-42 кестелер.
|
|
|
|
(Ж) Әліппе-дәптердегі 3-тапсырмада балаларға салыстыру үшін тиімді әдісті пайдаланып, еніне және ұзындығына қа рай бірдей ленталарды бояу ұсынылады. |
|
|
|
Рефлексия 26-30 |
Рефлексия. Педагог қорытынды жасайды. Сабақтағы өз жұмысын «Сәттілік сатысы» арқылы бағалау ды ұсынады. Педагог түсіндіреді: егер балада қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайлдың суретін салуға болады. Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда ауызы түзу смайлды салуға болады. Қателіктер болмаса және бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайлды салуға болады. |
Әліппе-дәптер
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Менің ойыншықтарым.Заттарды салыстырамын және ретімен қоямын.
Менің ойыншықтарым.Заттарды салыстырамын және ретімен қоямын.
|
Тақырыбы: Менің ойыншықтарым.Заттарды салыстырамын және ретімен қоямын. |
Мектеп: «Теректі негізгі мектебі»ММ |
||
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: Ахметова Г.И. |
||
|
Мектепалды топ |
Қатысушылардың саны: |
Қатыспағандардың Саны: |
|
|
Оқыту мақсаттары |
0.1.1.3.Заттарды ені, биіктігі, жуандығы бойынша салыстырып, көлемдерінің арақатынасы көрсетілген заттарды табу, оларды өлшемдерінің өсу (кему) ретімен орналастыру. |
||
|
Күтілетін нәтижелер |
Барлық тәрбиеленушілер: |
||
|
-заттарды ені, биіктігі, жуандығы бойынша салыстырады. |
|||
|
Көптеген тәрбиеленушілер: |
|||
|
-көлемдерінің арақатынасы көрсетілген заттарды табады, оларды өлшемдерінің өсу (кему) ретімен орналастырады. |
|||
|
Кейбір тәрбиеленушілер: |
|||
|
-салыстыру үшін заттардың бірнеше нұсқасын ұсынады. |
|||
|
Тілдік мақсаттар |
Сенің қандай ойыншықтарың бар? Заттардың көлемі бойынша салыстыруды және ретімен қоюды білесің бе? Сенің қандай ойыншықтарың бар? Заттардың көлемі бойынша салыстыруды және ретімен қоюды білесің бе? Жазу: -түсті қарындаштармен бояу, торкөздер бойынша, салынган үзік сызықтар бойынша бастырып жазу, біріктіру сызықтарын жүргізу. |
||
|
Алдыңғы білім |
Заттардың көлемдерінің сипаты туралы алғашқы білім, геометриялық фигуралар мен денелердің атауы. |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Басталуы 0-4 минут |
Ынталандыру. -Сәлеметсіңдер ме, балалар, терезеге қараңдаршы, бүгін далада қандай керемет шуақты күн. Өзектендіру. Педагог балаларға өздерінің сүйікті ойыншықтар туралы әңгімелеп беруді ұсынады. |
|
|
|
Ортасы 5-15 |
Мақсат қою (проблемалық жағдай). (Ұ) -Қандай ойыншықтарда қайталанатын элемент тер кездеседі? - Олардың көлемі әрқашан бірдей ме? Жаңалық ашу. (Ұ)Балаларға әліппе-дәптердегі 1-тапсырманы орындау ұсынылады. Педагог проблемалық жағдаят ұсынады: Барлық сақиналар қатар жатпайды. Олардың өлшемі бой ынша қалай салыстыруға болады? (Ұ) Проблемалық жағдайды шешу үшін, балалар салыстырудың тиімді тәсілдерінің бірін таңдайды және пирамиданың барлық элементтерін ең кіш кентай сақинадан ең үлкеніне қарай кезекпен бірік тіре отырып, сызық жүргізеді. Содан кейін сақина лардың түстерін дәл сол кезектілігімен бояу ұсыны лады.Балалар қандай заттардың үлкен, ал қандай заттардың кішкентай екенін түсінгеннен кейін, ке лесі кезеңге кірісуге болады: биік - аласа, қысқа – ұзын және т.б. ұғымдар. Заттарды биіктігі және жалпақтығы бойынша салыстыру үшін балаларға үлестірмелі материалдар беріледі. Сергіту сәті. Педагогтің қалауы бойынша. (Әдістемелік нұсқау дың соңын қараңыз.) |
Үлестірмелі материалдар
|
|
|
16-25 |
Жаңаны қолдану. (Ұ) Педагог электрондық жиналмалы полотномен (№1-3) жұмыс ұйымдастырады. Педагог геометриялық фигура лар |
Әліппе-дәптер. Үлестірмелі материалдар (№1-3 кестелер).
|
|
|
|
мен заттарды ерікті тәртіпте орналастырады, ал балалар ол арды өлшемінің артуы, кемуі, ұзындығы, биіктігі және т.б. бойынша орналастыруы тиіс. |
|
|
|
|
Саусақтардың ұсақ моторикасын дамыту үшін 2-тапсырма орындалады. (Ж) Балалар үлестірмелі материалымен ( №41-42 кестелер) практикалық жұмыс орындайды. Педагог жолақтар жинақ тарын таратады, балалар салыстыруға, белгілі бір тәртіпте орналастыруға тапсырмалар орындай алады. |
Үлестірмелі материалдар. №41-42 кестелер.
|
|
|
|
(Ж) Әліппе-дәптердегі 3-тапсырмада балаларға салыстыру үшін тиімді әдісті пайдаланып, еніне және ұзындығына қа рай бірдей ленталарды бояу ұсынылады. |
|
|
|
Рефлексия 26-30 |
Рефлексия. Педагог қорытынды жасайды. Сабақтағы өз жұмысын «Сәттілік сатысы» арқылы бағалау ды ұсынады. Педагог түсіндіреді: егер балада қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайлдың суретін салуға болады. Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда ауызы түзу смайлды салуға болады. Қателіктер болмаса және бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайлды салуға болады. |
Әліппе-дәптер
|
|
шағым қалдыра аласыз













