Сабақтың
басы
3 минут
5 минут
Сабақтың
ортасы
25
минут
10
минут
Кіріспе
(2
минут)
Негізгі
бөлім
(6 мин)
Сабақтың
соңы
Қорытын ды (2 мин):
|
Әнүран
ойналады
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушыларды
түгендеу.
Кіріспе
сөз: Құттықтау, жаңа оқу
жылымен
«Жақсылық»
әдісі
(Балаларды ортаға шақырып, шеңбер
құрастыру)
– Менің қолымда
сары
түсті лента, яғни жіп. Қазір мен оны шеңбер бойы жіберемін. Қолға түскен
жіпті саусаққа орап, алысқа жетелейтін армандарыңды
айтындар. (Жіп мұғалімге келеді.)
– Бізбен жіп не
істеді?
– Қалай ойлайсыңдар, бұл жақсылықтың
белгісі ме? (Балалардың пікірі)
– Дұрыс, жіп бізді біріктірді.
Әрқашанда бірге болуымыз керек, бір-бірімізге көмектесуіміз керек.
Бір шаңырақ астында тату өмір сүруіміз керек. Мектепте
болып жатқан әр түрлі шаралардан қалыспауға, өзіміздің үлесімізді
қосуға ұмтыламыз. Қазақ халқының дәстүрін, тілін құрметтеп,
еліміздің өсіп-өркендеуі жолында тынбай еңбек еткенде ғана, еліміз
де көркейіп, гүлденеді.
Отан деген
ұғымды 7
сөзбен
сипаттау
Табиғат , Отбасы, Туған жер,
Ата ана, Мәдениет, Біздің Мемлекет, Тіл,
халық
«Еліміздің тарихын
қаншалықты білеміз?» сұрақ жауап
айдары
«Саналы
ұрпақ» пирамидасын
құру
«Жедел қызмет
номерлері
Шұғыл жағдайдағы
әрекетке қажетті телефон нөмірлерімен кеңінен таныстыру.
- Қажетті нөмірді
тер.
- Анық және
байсалды сөйле.
-Аты-жөніңді,
қайдасың, не болғанын айт.
«Есте
сақта!»
Өрт
күзеті
|
101
|
Полиция
|
102
|
Жедел
жәрдем
|
103
|
Төтенше газ
қызметі
|
104,112
|
Бірыңғай құтқару
қызметі
|
112
|
«111 жедел
қызметі» байланыс орталығы балалар мен ересектер өздеріне көмек
қажет екендігі туралы, тұрмыстық зорлық-зомбылық, балалардың
құқықтарының бұзылуы туралы, баланың көшеде, үйде, көлікте жалғыз
қалғаны туралы, өміріне және денсаулығына қауіп төнгенде хабарласу
үшін ашылған. - «111» нөмірі – 24/7 байланыста
- «111»
нөмірі – құпиялылықты сақтайды
- «111» нөмірі – тәулік
бойы ІІД және өңірлердің жедел топтарымен
байланыста.
|
111
|
2. Рольдік ойын:
Оқушы
үні» әдісі арқылы кері
байланыс
қорытындылау, балаларға стикерлерді тарату жедел
телефондарды жазады.
|
Оқушылар тыңдайды.
Оқушылар пікірлерін, ойларын ортаға
салады
Қағазға жауып іледі тақтаға
Оқушылар берілген
сұрақтар бойынша ойларын, идеяларын қағазға
түсіріп талдайды.
Мұғалім айтып өтеді, оқушылар тыңдайды
✓ Балалар жұпқа бөлінеді. Бір оқушы қоңырау шалушы ролін
ойнайды, екіншісі – төтенше жағдай операторы;
✓ Әртүрлі жағдайлары бар (өрт, адам құлап қалды, көшеде біреу
айғайлап жүр және т.б.)
✓ Жедел қызмет нөмірлерін жаттау: бала қалаған нөмірді
теріп,операторға ақпарат беруі керек. Жедел нөмірлерді қайталап.
Сандарды есте сақтау үшін балалар 3-4 оқушыдан бірігіп сценарий
құрастырып, орындайды.
|
|
Пайдалы
сілтемелер: https://orken-instituty.kz/kz/telefony-goryachih-linij
https://www.youtube.com/watch?v=fyfkEuHSiIc&list=PLA5eCSY2FeoQL=7
|