Сабаққа негізделген оқу
мақсаты(мақсаттары)
|
Тыңдалым: 2.1.2.1 Күнделікті өмірде
қолданылатын таныс сөздерден құралған қарапайым фразалардың
мағынасын түсіну
Айтылым: 2.2.3.1 Белгілі тақырыпта
тілдік нормаларды сақтап диалогке қатысу жəне сұхбаттасын
түсіну
Жазылым: 2.4.1.1 Берілген иллюстрация
бойынша сипаттау сөзін қолданып сөйлем құрастырып
жазу
|
|
-
әке, шеше ,аға, іні, қарындас, сіңлі, апа,әже,
ата деген сөздерді біледі.
-
тілдік нормаларды сақтап, диалогке түсе
алады.
-
менің отбасым туралы мазмұндай
алады.
|
Басталуы
5мин
5мин
|
Психологиялық дайындық
Біз
балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
Топқа бөлу (суреттер
арқылы)
Миға шабуыл
әдісі арқылы сұрақтар
қою.
1-тапсырма .Балалар сендер
отбасы дегенді қалай түсінесіңдер?Суретке қарап әңгіме
жүргізу
Қ.б. Смайликтер эмоциялық
суреттер
|
Оқушылар шеңберде
жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
|
Ортасы
7мин
3мин
Сергіту сәті
2мин
Топпен
жұмыс5мин
Мағынаны тану
5мин
3мин
2мин
3мин
3мин
|
Оқулықтағы суреттермен жұмыс. Сол бойынша
сұрақтар қою. Сөйлету.
-
Менің отбасым туралы мағлұмат
беру
-
Ж алғыз құты
Ойлау деңгейі
|
Бағалау критерийлері
|
Білу
|
Отбасы туралы жаңа сөздерді
біледі
|
Түсіну
|
Отбасы керек екенін түсінеді
|
Қолдану
|
Отбасы мүшелерін салыстырады.
|
Бағалау критерийлері
|
дескрипторлар
|
Отбасы туралы жаңа сөздерді
біледі
|
әке, шеше ,аға, іні, қарындас, сіңлі, апа,әже,
ата деген сөздерді білді.
|
Отбасы керек екенін түсінеді
|
Отбасы қажеттілігін
біледі
|
Отбасы мүшелерін салыстырады.
|
Әке мен шешені
салыстырды
|
Салыстыру арқылы
тақырыпты түсіну
Анам Әкем
мейірімді
қатал
сүйікті әділ
әдемі ақылды
Бас бармақ
-әкем
Балаң үйрек-шешем
Ортан терек –апам
Шылдыр шүмек –інім
Кішкентай бөбек –мен
Постер пайдалану
Шығармашылық тапсырма:
1 топ Бейбітшілік құсын
бояңдар.
2 топ Отбасы жайлы суреттер
салу
3 топ Отбасы қандай болады
Оқушылар бояған суреттерін тақтаға
іліп,сезімдерімен бөліседі.
Қ.б. Бармақ
арқылы
Оқулықпен жұмыс жүргізу Қосымша
3-тапсырма.өлеңді жатқа жазу
(өздік жұмыс)
Отбасы
Анаң-үнің, жүрегің,
Әкең-өмір тірегің.
Сен –бақытты ұлансың,
Бәрі саған қуансын!
Әке,ана, әже,ата,әпке т.б сөздерге дыбыстық,
буындық талдау жасау.
Семантикалық картаны толтыр (жуан-жіңішке
кестесін көрсету)
Отбасы
|
Жуан
|
Жіңішке
|
Кандай әріп?
|
Әк.
|
|
+
|
е
|
Ан.
|
|
|
|
Ат.
|
|
|
|
С.ңлі
|
|
|
|
Қ.б.:Шаршылар
Егер тапсырма түсініксіз
болса, шаршыны қызыл түске, аздап түсінсе, сары түске, тапсырманы
толық түсінсе жасылтүске бояйды.
Сюжетті
сурет
Менің әкем осы машинамен
жүреді. Менің анам мектепте жұмыс істейді. Менің ағам
аспазшы.Менің атам
құрылысшы.
Ыстық орындық» оқулық
бойынша.Сөзжұмбақты шешіп, отбасы бойынша сөйлем
құрау.
-
Девочка
-
Шанырак
-
Верблюд
-
Шеге
-
Сундук
-
Беркут
-
Казахский инструмент
Жетістік критерийлері
1.Суреттегі бейнелерді атай
алу
2.Дұрыс жазылу емлелерін
білу
3.Аудармаларын атай алу
|
Интербелсенді тақта
|