Менің педагогикалық кредом

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Менің педагогикалық кредом

Материал туралы қысқаша түсінік
эссе
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сіздің педагогикалық кредоңыз

Мен ұстаздар әулетінде өстім. Анама ұқсап, әдебиетші болдым. Анам өзіме сабақ та берді. Анам – қазір зейнеткер. Мектепте 40 жыл еңбек етті. Еңбек еткен жылдарындағы жетістіктері өте көп. Көп шәкірті әлі күнге сәлемін үзген емес. Үйге қонақ боп келіп тұрады. Анамның басты педагогикалық ұстанымы балаға терең білім беру болды. Менің де алдағы басты кредом осы болмақ. 45 минут уақытыңды бос өткізбей, шәкіртіңді ғылымдар мұхитына сүңгітсең, ұтарың көп. Әрине, алдыңдағы балалардың білімді қабылдауы әр түрлі.

Мен сынып оқушыларын өзімше 3-4 топқа бөліп аламын. Бірінші топқа өте алғырларды топтаймын. Олардан сынып шеше алмаған күрделі білім дағдыларын сұраймын. Сабағымда тақырыпқа сәйкес қосымша материалдардан деректер беруге тырысамын. Олар бір айтылған соң қайталанбайды. Бұл – зейінді балалардың ой-өрісін кеңейту үшін керек. Қазіргі таңда оқытудың сан алуан әдісі көп. 45 минут сабақта әр алуан әдіс-тәсіл болу керек деп, үзіп-жұлқып қолдана беруге болмайды. Мен үйрететін білімнің бала есінде ұзақ сақталуына бірден-бір себеп практикалық жұмыстардың көп болуы керек деп білемін. Үлкен тақырып соңындағы, тоқсан соңындағы қайталаулар білімді бекіте түседі.

Соңғы топтағы балалар – қабылдауы төмен балалар. Оларды сауаттандыру үшін тақтаға сөйлем жазуға көп шығарамын. Күрделі сұрақ қоймаймын. Білім дағдыларының жеңілдерін сұраймын. «Білмейсің» деп ұрысу дұрыс емес. Мектеп түрме емес. Бала мектепке жеку сөздерін есту үшін келмейді. Білімді ұстаз бала жүрегіне жол таба білуі тиіс. Ұрыспау керек деп, басыңа шығаруға да болмайды. Білімді өзіме қайтаруды талап ету – бір мақсатым. Үй жұмысын орындап келуді қатаң бақылаймын. Орындалмаған үй жұмысын баланың жалқаулығы, пәнге немқұрайды қарайды деп білемін. Үй жұмысын орындау – мектепте алған білімді үйде еске түсіріп, қайталау деген сөз, миды шынықтыру деген нәрсе. Кей сабақ тек бор мен тақтаға бағынады. Бұндай күндері сыныптың барлық оқушысын қамтуға тырысамын. Соңынан қанша оқушыдан қанша рет сұрағаныма өзімше қорытынды жасаймын. Тағы бір ұстанымым – баланың баға үшін оқымауы. Жек көретін нәрсем – «Мен бәрін айтып бердім, неге «бес» қоймайсыз?». Кейде бір баладан қол көтеруіне орай, басқалардың білмей қалуына сәйкес, сабақта бірнеше рет сұралып қалады. Ондайда балаға ризалық ықылас танытамын. Баға қоя бермеймін. Баланың көзі – айна. Саған, сабаққа ілесіп отырғанын не немқұрайды отырғанын көзінен сезіп қоясың. Ондайда есебіме алып, әйтеуір жеке сөйлесіп қалуға, іштартуға әрекет жасаймын.

Алдыңдағы баланы ақылдылыққа тәрбиелеу үшін айтып беріп емес, өздеріне ойландырып тапқызу – жақсы әдістердің бірі. Күрделі сұрақтар қою баланың қиын шешімдерді табуына жетелеп, ғылымды сезінуіне жол ашады.

Шәкіртті білімді меңгермеді деп жек көруге болмайды. Оның болмысы сондай, қабылдауы қиын. Адамгершілігі қалыптасса, өмірден өз орнын табады. Оқушыларға бірдей қарау – басты кредомның бірі. Сондықтан ұстаз тәрбиені оң беруі шарт.

Менің өтілім – 3 жыл. Әр сабағым шәкірт үшін мағыналы болуы керек. Ол үшін күнделікті тиянақты дайындалып бару маған сын. Мен балаларға обал жасамауым қажет. Басты мақсатым – оқушыға терең білім беріп, жүрегіне жол табу.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.12.2017
1378
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі