Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
Сәлемдесу.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Арқаға жазылған
комплимент» әдісі
Оқушыларды
түгелдейді, оқу құралдарын
тексереді.
Үй тапсырмасы
сұралады.
|
Мұғаліммен
амандасады, оқу құралдарын дайындайды.
Әр оқушының арқасына
түйрегішпен немесе скотчпен қағаз бекітіледі. Оқушылар сынып ішін
аралап жүріп, бір-бірінің арқаларындағы қағаздарға жылы сөздер
жазып, бірін-бірі мақтайды. 2-3 минуттан кейін олар қағаздарын
алып, шағын топ ішінде оқып
береді.
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне
тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл-күйін көтереді,
бауырмалдығын оятады
|
«Арман ПВ» баспасының
оқулығы
2024
жыл.
Жұмыс
дәптерлері
|
Жаңа
сабақ
|
Ойқозғау.
Ғибратты ой
1-тапсырма
Тыңдалым.
Сынып
2-тапсырма.
Айтылым
Сынып
3-тапсырма.
Оқылым.
Топтық жұмыс
|
-
Пір тұту дегенді қалай
түсінесің?
-
Қазақ ақындары кімдерді пір
тұтқан?
Бірде Әмір мен ғалымдар
Әл-Фарабиден:
- Кім көп біледі, сіз бе әлде аристотель ме?-деп
сұрапты.
-Егер Аристотель тірі болып, оған кездессем, мен оның
шәкірті болуға ғана жарар
едім,-депті.
Мәтінді тыңда. Әке мен бала арасындағы қарым-қатынас
туралы ойыңды жұбыңмен талқыла.
Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға дәлелді жауап бер. Өз
жауабыңды жұбыңның жауабымен
салыстыр.
1.Үзіндіден А.Әшімовті қандай адам ретінде таныдың? Ол әке
ретінде қандай адам, режиссер ретінде қандай
адам?
2. Әкеге деген сүйіспеншілік сұхбат берушінің қай
сөздерінен көрінеді?
Мәтінді оқып, комментарий
жаса.
Комментарийлер
|
Естелік мәтіннің авторы туралы
білетінім:
Мәтін кейіпкерінің бейнесі қалай
ашылған?
Мәтінде аты аталған адамдар туралы
білетінім:
Мәтіннің стилі, жанры,
тілдік ерекшеліктері:
|
|
Дескриптор:
- мәтін үзінділерін тыңдай отырып, ойларын жалғастырады,
-мәтіннің негізгі ойын анықтайды;
-сұрақтарға жауап береді
-әдеби шығарма
сюжетінің құрамдас бөлшектерін крмментарий жасау арқылы
талдайды
|
«Жарайсың!»деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
.
|
Ережемен танысу.
5-тапсырма. ӘТН
Жеке жұмыс
7-тапсырма. ӘТН
Топтық немесе жұптық жұмыс
|
ӘТН
Е сімшенің түрленуі туралы ережемен танысып, «Түртіп
алу» әдісі арқылы дәптерге жазады.
Оқылым мәтінінен есімше тұлғасындағы етістіктерді тіркескен
сөздерімен бірге көшіріп жазыып, қай сөз табының орнына жүріп, қай
қызметті атқарып тұрғанын анықта.
Үлгі: Қаптаған, жебедей қадалған (қандай?) сыни көздер. Сын
есім орнына жүріп, анықтауыш қызметін атқарып
тұр.
Тапсырмаларды орында.
-
Көрген, білетін, бермес, табар, жазбақ есімшелерін
қатыстырып, сөйлем құра.
-
Айт етістігін барлық есімше тұлғаларында (айтқан, айтар,
айтатын, айтпақ) септе.
( «Кім жылдам?» ойыны түрінде немесе топ, жұптарға
етістіктерді бөліп беріп орындатуға
болады)
|
Дескриптор:
-есімшенің түрленуі
туралы біледі,
-есімшелерді септей алады;
- етістіктің есімше түрін тілдесім, жазылым барысында
қолданады
Өзара дәптер алмастыру арқылы
бағалау.
Медальон арқылы
бағалау
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері,
ДК
|
Сергіту сәті
|
«Кім,
нені жақсы көреді?» жаттығуы.
|
Барлығы
орындықтарға отырады. Кім, нені жақсы көреді солар орындарынан
тұрады. Мысалы: Кім балмұздақты жақсы көреді, сол орнынан
тұрсын…Кім өзін батырмын деп есептейді?… Кім сары түсті жақсы
көреді?… Кім көп тамақ жегенді жақсы көреді?… Кім айнаға қарағанды
жақсы көреді? т.б. сұрақтар қоюға
болады.
|
|
|
Сабақты бекіту
|
6-тапсырма.
Жазылым
Жеке жұмыс
|
«Балаңды аясаң – аяма!» деген сөзбен келісесің бе? Осы
тақырыпта дискуссивті эссе жаз.
|
Дескриптор:
- берілген тақырыпта
дискуссивті эссе жазады
|
Оқулық
|
Үй тапсырмасы
|
10-тапсырма.
Ізденіс тапсырмасы.
Дарынды оқушымен жұмыс
8-тапсырма.
|
«Менің пірім» тақырыбында ойтолғау
жаз.
|
|
Оқулық
|
Сабақ соңындағы рефлексия
|
«Білім
ағашы»әдісі.
|
Оқушылар «Білім
ағашына» алмалар іледі. Әр алмада кері байланыс беретін сөйлемдер
жазылады.
«Сабақ өте қызықты
өтті»
«Сабақ жақсы
өтті»
«Сабақ
ұнамады»
|
|
|