1. (Ұ) Сабақтың тақырыбы
бойынша жұмыс. Мұғалім-оқушы диалогі.
– Табиғи орта дегеніміз не?
Қандай ортаны табиғи орта деп атауға
болады?
2. (Ө) Оқудың
коммуникативтік дағдыларын дамыту.
Мәтіннің бірінші бөлігін
оқыңдар (кестеге дейін).
(Ж) Сөйлеудің, тыңдаудың
коммуникативтік дағдыларын
дамыту.
– Екіден отырып, «Зерттеу»,
«Талқылау» айдарларындағы тапсырмаларды
орындаңдар.
Тапсырма орындалған соң,
мынадай сұрақ қойылады:
– Сендердің өмірлеріңде осыған
ұқсас жағдайлар болды ма? Қауіп-қатерден
қалай
құтылдыңдар, айтып
беріңдер.
3. (Ө) Оқудың, жазудың
коммуникативтік дағдыларын дамыту.
Кластер
.
Тапсырмаларды
орындау.
Өздік
жұмыс
ҚБ: Өзара бағалау (екі
оқушы)
Талқылау.
– Табиғи ортада қауіпсіздік
ережелерін сақтамасаң, оның зардаптары қандай болуы
мүмкін?
Қауіпсіздік ережелерін
сақтаудың маңыздылығы туралы қорытындыны
тұжырымдаңдар.
5. Сергіту
сәті
Бiр, екi, үш, бiр, екi,
үш,
Бойға жинап
күш.
Жаттығу жасап
алайық,
Бiр дем алып
қалайық.
6. (Ж) Жиектемедегі мәтінді
оқу (Табиғаттағы қауіп-қатерлер)
– Табиғи ортада адамды қандай
қауіп-қатерлер күтіп тұруы мүмкін екенін оқыңдар.
Тізімді
басқа да қауіп-қатерлердің
түрімен толықтыруға бола ма?
7. (Ж) Оқулықпен жұмыс. Сын
тұрғысынан ойлауды дамыту.
– Екіден отырып, электронды
қосымшадағы, оқулықтағы материалдарды оқып
(мәтіннің
екінші бөлігі), табиғи ортада
өзіңнің қауіпсіздігіңді жоспарлауға бола ма, ол үшін нені
білу
керек және не істеу керек
деген мәселені талқылаңдар.
Сабақтың тақырыбы бойынша
қорытынд
8. Пікір алмасайық, әр
алуан тапсырмаларын орындау.
Бөлім бойынша жиынтық
бағалау.
|