САБАҚ: бөлім
сабақ
Мерекелік
дастарқан
|
Мектеп:Подлесная
негізгі мектебі
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Тюлеева Алтын
Қазиқызы
|
СЫНЫП: 1
|
Қатысқандар: 15
|
Қатыспағандар: 2
|
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары
|
Тыңдалым: 1.1.3.1, Сөзді зейін қойып
тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету ( қимыл, ымишараны
қолдану іс – әрекет жасау )
Айтылым:1.1.4.1 Сурет бойынша 2-3
сөйлем құрастыру
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай
алады:
|
Мәтінді оқи алады, аудара
алады
|
Оқушылардың көпшілігі
орындай алады:
|
Берілген сұрақтарға жауап бере
алады
|
Кейбір оқушылар орындай
алады:
|
Туындаған жағдаятқа байланысты
жауап бере алады
|
|
Тілдік
мақсат:
|
Оқушылар орындай
алады:
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен
терминдер:
|
Қуырдақ, ет, қазы қарта,
бауырсақ сорпа, құрт,
ірімшік.
|
Диалог құруға шығарма
жазуға арналған пайдалы
тіркестер:
|
Қандай мерекелік
дастархан
|
Талқылауға арналған
сұрақтар
|
Сен қандай сыныпта оқығың
келеді?
|
Сыныпта қандай гүлдер
бар?
|
Ишара
|
Қандай тамақ ұнайды ?Қуырдақ
жеп көрдіңдерме?
|
Алдыңғы
оқу:
|
Отаным туралы өлең
жаттау
|
Жоспар
|
Менің отаным туралы өлең
жаттау
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
Суреттер;
слайд.
|
Басы
|
Ұйымдастыру
сәті:
Мұғалім
сөзі: Сәлеметсіздер ме,
балалар?! Отырыңдар.
. Мәтіннен
кейінгі жұмыс:
-Мәтін бойынша
сұрақтарға жауап беру.
1.
Қашанжержыртып, не
егеді?
-Дикандар не
істейді?
-Егіндікімегеді?
Қайкездебидайдыжинайды?
-Жинапболғансоңқайда
,қайкөлікпентасиды?
- Бидайдан не
тартады?
-Ұндықайдаапарады?
-Нандықайдасатады?
Бағалау
критерийлар:
|
Дескрипторлар:
|
1.Хабарламаны тыңдайды және
мұғалімнің көмегімен мазмұны бойынша
сұрақтарға
Жауап
береді.
|
1. Түсініп
тыңдайды.
2. Түйінді
сөздерді атайды.
3. Сұрақтарға
дұрыс жауап береді.
|
Бағалау
парағы
Аты-жөні
№
|
1-тапсыпма
|
2-тапсырма
|
3-тапсырма
|
4-тапсырма
|
5-тапсырма
|
Данияр
|
|
|
|
|
|
Диана
|
|
|
|
|
|
Милана
|
|
|
|
|
|
Шәкілі:
6-7 ұпай -
«5»
4-5 ұпай –
«4»
1-3 ұпай-
«3»
|
|
Ортасы
|
Жаңа
тақырып;
Бес сөзді аудар. Ет
ірімшік сорпа бауырсақ
қуырдақ
Тапсырмалар.
1-тапсырма. Мәтінді скининг әдісі арқылы
оқы. (бірлескен тыңдалым) Уақыт тізбегін қандай? неге?. Біз неге
тамақтанамыз деп ойлайсыз?
. Дастархан
жабдықтау кезінде қолданылатын қажетті кездемелік
сүлгі.Қолданылуына қарай оларды әртүрлі әдістермен бүктеледі, тез,
оңай ашылуы ескеріледі, ерінді сүрту үшін немесе тізеге жайып қою
үшін. Сонымен бірге тазалық ережелерін сақтау үшін де қолданылады.
Егер де дастархан жабдықтауға дәмханада тәрелке берілмеген
жағдайда, оның артына төрт бүктелген кездемелік сулықты қойып
қояды
Сергіту
сәті
Дастарқанда
шашылып,
Жатты аппақ
бауырсақ.
Бауырсаққа
қызығып,
Қарап тұрып көзін
сап:
- Қайдан келдің
,бауырсақ?-
Деп сұрады
қуыршақ.
-Дүкеннен келдім
нан сатқан,-
Деді оған
бауырсақ.
|
|
Соңы
|
Жинақтау:
Айтылым:
Бүгінгі сабақта болған суреттерді
жинақтап, ата.
Рефлексия (сабақтың соңында
көңіл-күйлерін білдіретін смайликтер суретін
салу)
.1Түсінбедім,
білмедім.2.Түсіндім, білдім 3. Онша
емес
Бағалау; кері
байланыс
Үй
тапсырмасы:
Жаңа сөздерді білу
керек.
|
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау –
оқушыға
мейлінше
қолдау
көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Қабілетті
оқушыға
тапсырманы
қалай
түрлендіресіз?
|
Бағалау – оқушы
білімін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс –
Денсаулық жəне
қауіпсіздік,
АКТ-мен
байланыс.
Құндылықтармен
байланыс
(тəрбие
элементі).
|
|
|
|
Рефлексия Сабақтың
мақсаты
мен
оқу
міндеттері
орындалды
ма?
Бүгін
оқушылар
не
үйренді?
Сабақ қалай
өтті,
қандай
деңгейде
өтті?
Жоспарланған
саралау
жақсы
іске асты
ма?
(тапсырмалар
сəйкес болды
ма?)
Уақытты
қалай
пайдаландым?
Жоспарыма
қандай
өзгеріс
енгіздім жəне неге?
|
Өз сабағыңызды
талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол
жақта
берілген сұрақтарға
жауап беріңіз
|
|
Қорытынды
бағалау
Ең жақсы өткен екі
нəрсе (оқыту мен оқуға
қатысты)
1:
2:
Қандай екі нəрсе
немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді
(оқыту
мен оқуға
қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың
барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде
келесі
сабағыма қажет болуы
мүмкін қандай ақпарат
білдім?
1:
2:
|