Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а)
Оқушылармен
сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу;
Үй
тапсырмасын «Сұрақтар шеңбері»
әдісі арқылы сұрау;
ә). Топқа бөлу, топ
ережесін еске түсіру.
б). Рондом әдісімен
топтастыру.
|
«Химиялық
тілек» әдісін пайдаланып,
оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айтып тәттілер
таратады.
Өтілген тақырыпты еске
түсіре отырып, сұрақтарға жауап
береді.
Топтың
ережесі:
-
ТҚЕ сақтау.
-
Топ басшысына бағыну.
-
Белсенді болу.
-
Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың
пікіріне құрметпен қарау.
-
Уақыт шегінде жұмыс жасау.
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
-Өткен тақырып бойынша
сұраққа дұрыс жауап береді; (1б)
|
Тәттілер.
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
5
мин
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі тақырыпты сурет
арқылы болжау, өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру
мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға
жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр
оқушы өз оймен бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
Тақырыпқа қатысты
білімдерін тексеру мақсатында «Борт
журналы» әдісі
қолданылады.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Оқу тапсырмасы
беріледі.
|
1 Жай зат дегеніміз
?
2.Жай зат қандай
топтарға бөлінеді?
3.Металдардың физикалық
қасиеттері?
«Борт журналын»
толтыру. Жаңа тақырыпқа байланысты не білемін сұрағына жауап
беру.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
26 мин.
|
1-тапсырма
Жаңа сабақтың мәтінін
топтарға оқуға тапсырма
береді.(5мин)
Топ мәтінді талдап
болған соң кіші топтарға бірігеді.
«Джигсо» әдісі бойынша
Қыс, көктем, жаз, күз топтарына
біріктіреді.
|
Топ мәтінімен танысып,
ортада талқылап, талдайды.
Мәтіндерін талдап
болған соң, «Джигсо» әдісі бойынша Қыс, көктем, жаз, күз топтарына
бірігеді..
Өз топтарына қайта
оралып, сабақтан түйген білімді, постер ретінде
қорғайды.
|
1-тапсырма
Дескриптор: Периодтық
кестеде орналасуы бойынша элементтерді анықтайды;
(1б)
-
Қандай химиялық
қасиеттер тән анықтайды; (1б)
-
Топ мүшелері
ұйымшылдықпен, топтаса жұмыс жасайды;
(1б)
-
Постер түсінікті,
нақты, уақытылы орындалады; (1б)
|
Тақырып бойынша мәтін
таратылады. Мәлімет интернет желісінен
алынған.
|
|
2-тапсырма
Топ мүшелерін рондомно
таңдап, тапсырмалар беріледі. Топ оқушысы дұрыс орындаса, топқа
балл қосылады.
3-тапсырма
Жеке
жұмыс
-
Біріншісінен соңғысына қарай
бейметалдық қасиеттері артатын элементтердің
қатары:
-
Na, Mg,
Si
-
K, H,
Na
-
Mg, Sr,
Ba
-
Br, Cl,
F
2. Біріншісінен
соңғысына қарай металдық қасиеттері артатын элементтердің
қатары:
-
Na, Mg,
Al
-
Na, K,
Rb
-
Na, K,
Ca
-
P, S,
Cl
3. Периодтық жүйені
пайдаланып, ең белсенді металды және бейметалды
атаңыздар.
|
Тест тапсырмасын дұрыс орындайды. Бейметалдық және металдық
қасиеттердің артуы мен төмендеу қатарын
біледі.
|
2-тапсырма
Дескриптор:
Бейметалдар мен
металдарды ажырата алады; (1б)
(Әр дұрыс жауап
үшін)
Дескриптор
-Сұраққа дұрыс жауап
береді; 1балл
|
ДК
экраны
8-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Борт журналы»
әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Оқу тапсырмасы
беріледі.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз
түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген
оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
|