Материалдар / Металдар мен бейметалдар

Металдар мен бейметалдар

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
1157
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Химиядан сабақ жоспары Пән мұғалімі Сыныбы – 10 сабақ реті: күні________
Тақырыбы§5.1.Металдар және бейметалдар. уақыты
Білімділік мақсаты:дамытушылық

тәрбиелік:
Металдардың, бейметалдар атомының жалпы қасиеттері туралы білімді жетілдіру; Металдардың, бейметалдар атомының атом құрылысының айырмашылығын түсіндіре білу білім-білік дағдыларын жетілдіру,есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.

Сабақ типі:аралас

Сабақ өткізілу түрі: Мұғалімнің түсіндіруі,жаттығулар орындау фронталды әңгімелесу.10ЕТЖ-1

Құралдар мен реактивтер:Кітап, дәптер, интерактивті тақта, ХЭПЖ, металл үлгілері, хабарлама,

Ұйымдастырукезеңі: (Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.) -сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ; -оқушыларды психологиялық дайындау. Амандасу.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету. 1-2
Үй тапсырмасын тексеру кезеңі: Сабақтың білімділік мақсаты:-үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру ;-білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді,тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау ;-кеткен кемшіліктерді жою.
  • Мына ұғымдарға анықтама беріңдер:жүйе, гомогенді, гетерогенді жүйе, лимитттеуші саты,фаза, , ферменттер, ингибитор, катализатор.
  • Химиялық реакцияның жылдамдығына қандай факторлар әсер етеді?
  • Химиялық реакцияның тепе-теңдігіне қандай факторлар әсер етеді?
  • Есепті шығарыңдар:
  • Қысым мен температураны жоңарылатқанда тепе-теңдік қай бағытқа ығысады: СО2 +С==2СО Н=159 кДж?
  • Электрондық баланс құрыңдар:
  • 2KI + 2FeCl3 ----I2 +2FeCl2 + 2KCl2I-2е------ I2 тотығады Fe+1е-----Fe тотықсызданады 2.Фронталды әңгімелесу: (нашар үлгерушілермен жұмыс)
  • Қандай металдарды білесіңдер?
  • Олар ХЭПЖ қай бөлігінде орналасқан?
  • Металдар периодтарда қалай орналасады?
  • Сілтілік және сілтілік-жер металдар қай период,қай топта орналасқан?
  • Натрий, кальций атомдарының электрондық формуласын жазыңдар?
  • 5-7
    Оқушылар ды білімді , саналы және белсенді түрде меңгеруге дайындау кезеңі:

    1.Сабақ тақырыбын хабарлау.Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау.Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Оқушылардың алдына оқу проблемасын қою.Білімді жаңғырту. (Актуализация )Білімділік міндеттері:-оқушылардың білім алуға деген ынта-ықыласын жұмылдыру. -оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға;- оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы ,ой қорытындыларын жасауы,жалпылай және жүйелей білуі. 2.Оқыту проблемалары: Металдар және бейметалдар 1.Білімді жаңғырту: 1.Фронталды әңгімелесу: (нашар үлгеретін оқушылармен жұмыс.):
  • Элементтер қалай жіктеледі?
  • Металдар және бейметалдарды қалай сипаттайды ?
  • Металдарың қасиеттері неге байланысты?
  • Кітаппан өз бетінше жұмыс- параграф 5.1оқу.2. 1-3 жаттығуды орындау.119бет: №1
    3-4
    Жаңа сабақ түсіндіру





























    .
    Кітаппан өз бетінше жұмыс- параграф 5.1оқу.2. 1-3 жаттығуды орындау.119бет: №1Металдардың сыртқы энергиялық деңгейінде 1-ден 3-ке дейін электрон болады,олар периодтың басында және ортасында орналасқан, сондықтан олардың атом радиустары салыстырмалы түрде үлкен болады. Бейметалдардың сыртқы энергиялық деңгейінде 3-тен 7-ге дейін электрон болады.Атомдарда сыртқы электрондық қабат саны неғұрлым көп болса,соғұрлым атом радиусы кіші болып,бейметалдық қасиеті айқын байқалады.Ең белсенді бейметалдар: галогендер және оттек.Периодтарда солдан оңға қарайметалдық қасиет әлсіреп,бейметалдық қасиет артады. №2.2 8 8 2. Бұл элемент- кальций, белсенді сілтілік-жер металл. №32 8 7Бұл хлор, типтік галогенЖер бетінде металдар 10 мың жылдан аса қолданылды.Ғалымдардың еңбегінің арқасында 80 металға жуық ашылып,зерттелді. Егер де металдар болмаса,техниканың дамуы қазіргі заманға сай жетілмеген болар еді.Адам өмірі металдармен тікелей байланысты.Тірі ағзада 10ғ-ға жуық элемент болады.Олардың мөлшері өте аз болады,бірақ жетіспеушілігі әртүрлі ауруларға әкеліп соқтырады. Темір, магний, мыс, кобальт, цинк, молибден, натрий, калий, кальций. Металдардың сыртқы энергиялық деңгейінде 1-ден 3-ке дейін электрон болады:14-15





    Жаңа сабақты қалай қабылдағаныналғашқы тексеру кезеңі:Білімділік міндеттері: - оқылған материалды оқушылардың дұрыс меңгергенін анықтау; -алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау; - кеткен кемшілікті жою жұмыстары; Жаттығуды тексеру.10-ЕТЖ-1 бойынша жұмыс: 54 (№1 тапсырманың барлық нұсқасы)2-3
    Білімді қорытындылау және жүйелеу:

    -тапсырмаларды оқушылар өз бетінше орындайтындай дәрежеге жеткізу;-оқушылар білімі мен сыныптың ерекшелігіне қарай отырып тапсырманың күрделілігін анықтау; 1. №4 жаттығуды орындау.119 бет.94 -16=78 78/2=39 Бұл калий.**Металдар бейметалдардан сырқы түрі ғана емес ,жеке атомдардың және кристалл торларында да айырмашылық бар. **Металдардың сырқы энергетикалық деңгейінде бірден үшке дейін электрон болады. **Металдарда металдық байланыс және металдық кристалл торы тән. **Металдар жеңіл балқитын,қиын балқитынеңіл,ауыр, қара ,түсті болып бөлінеді. **Металдардың қазіргі замандағы маңызы зор. **Тірі және тіршіліксіз табиғат химиялық элемент металдардан тұрады. **Көптеген металл қосылыстары улы.2.Жаттығуды тексеру3.Дәптерге жазылғанды қорытындылау. 6-7
    Үй тапсырмасын беру кезеңі:Білімділік міндеттері:-оқушыларға үй тапсырмасының берілу мақсаты ,мазмұны шығарылу жолы түсінікті болуын қамтамасыз ету1. Үй тапсырмасын орындауға берілетін нұсқаулар. 2.Дәптерге жазғандарын тексеру .3. Күнделікке жазғанын тексеру Параграф 5.1.– оқу, №5. 119бет; 1-2
    Сабақ қоры тындысын шығару кезеңі. - жекелеген оқушылар мен сынып жұмысына баға беру.Сабақтың кемшілігі мен қорытындысын шығару. Баға қою. 1-2
    Рефлексия кезеңі:Білімділік міндеттері:-оқушы мен мұғалім арасындағы дұрыс қарым қатынасты тудыру.-оқушылардыңөзін өзі басқару және басқа адамдармен дұрыс қарым –қатынас принципін үйрету. Білгендеріңнің маңызы қандай?1-2


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ