Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Металдар тақырыбына арналған
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ: Металдардың қосылыстарының тірі организмдегі орны. Металдардың маңызы. |
Мектеп: Жаңаара ЖОББМ |
||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Саккулакова Н.Б. |
||||||||||
СЫНЫП: 9 , пәні: химия |
Қатысқандар саны:7 |
Қатыспағандар саны: жоқ |
|||||||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты (масаттары) |
1. Химиялық элементтердің периодтық жүйесіндегі металдардың орнын білу. 2. Металдардың маңызын, ерекшеліктерін, қасиеттерін түсіну . 3. Қазақстанда металдар өндіретін кен орындарын сипатттауды үйрену. |
||||||||||
Оқу мақсаттары: |
Барлық оқушылар: |
||||||||||
1. Химиялық элементтердің периодтық жүйесіндегі металдардың орнын біледі. |
|||||||||||
Оқушылардың басым көпшілігі: |
|||||||||||
2. Металдардың маңызын, ерекшеліктерін, қасиеттерін түсінеді |
|||||||||||
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||
3. Қазақстанда металдар өндіретін кен орындарын сипатттауды үйренеді. |
|||||||||||
Тілдік мақсат: |
Металдардың негізгі қасиеттерін ажырата алады. |
||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||||||||
Металдар |
|||||||||||
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
|||||||||||
Талқылауға арналған тармақтар: |
|||||||||||
Металдар. Периодтық жүйедегі орны. |
|||||||||||
Сіз неліктен .... екенін айта аласызба? |
|||||||||||
Металдардың химиялық және физикалық қасиеттерін сипаттай алады. |
|||||||||||
Жетістік критерилері |
1.Металдар және оның
қосылыстарын атай алады. |
||||||||||
Алдыңғы оқу |
Сандық есептер шығару. |
||||||||||
Жоспар |
|||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||
Басталуы |
2 мин 5 мин 10 мин |
Ұйымластыру: Оқушыларды стикарлер арқылы топтарға бөлу. Үй тапсырмасын тексеру: Жаңа сабаққа кіріспе: Ой қозғау сұрақтары: 1.Металдар деген не? 2.Металдарды ата. 3.Металдардың қасиеттері қандай? 4.Металдар мен бейметалдардың айырмашылығы неде? |
9 сынып химия оқулығы. |
||||||||
Ортасы |
8 мин 2 мин 5 мин |
Топтық жұмыс: Оқушылар «Өкіл» әдісі арқылы топтық тапсырма орындайды 1 – топ: «Металдардың кернеу қатары» 2 – топ: «Металдардың қасиеттері» «Екі жұлдыз,бір ұсыныс» арқыдлы топтар бірін – бірі бағалайды Жеке жұмыс: Концептуалды кесте
|
Плакаттар Үлестірмелі материалдар |
||||||||
Аяқталуы |
5 мин 2 мин 1 мин |
Жеке жұмысы: Оқулықпен жұмыс.
Кері байланыс Үйге тапсырма: Маталдар тақырыбын оқу, түсінік ету. |
|
||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ – мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||
Топтық, жұптық жұмыс арқылы оқушлыар өзрара қолдау көмек көрсетеді. Қабілеті жоғары оқушыларға Кеңейтілген тапсырманың екеінші және үшінші бағыты беріледі. |
1.Мұғалім тарапынан « Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бағаланады. 2.Өзіндік жұмыс |
|
|||||||||
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жасаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
||||||||||
|
|||||||||||
Қорытынды бағамдау: Қандай екі нәрсе табысты болды? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? 1. |
«Бекітемін»
Оқу – ісі жөніндегі орынбасар: А.Берсүгірова
САБАҚ: Металдардың электрохимиялық кернеу қатары. |
Мектеп: № 79 негізгі мектеп |
||||||||||
Күні: 23.01.2018 ж |
Мұғалімнің есімі: Бейісова Гүлжайна |
||||||||||
СЫНЫП: 9 , пәні: химия |
Қатысқандар саны:7 |
Қатыспағандар саны: жоқ |
|||||||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты (масаттары) |
1. Металдардың электрохимиялық кернеу қатары туралы білу. 2. Металдардың маңызын, ерекшеліктерін, қасиеттерін түсіну . 3. Металдардың кенеу қатарын сипаттуады үйрену. |
||||||||||
Оқу мақсаттары: |
Барлық оқушылар: |
||||||||||
1. Металдардың электрохимиялық кернеу қатары туралы біледі. |
|||||||||||
Оқушылардың басым көпшілігі: |
|||||||||||
2. Металдардың маңызын, ерекшеліктерін, қасиеттерін түсінеді |
|||||||||||
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||
3. Металдардың кернеу қатарын сипаттауды үйренеді. |
|||||||||||
Тілдік мақсат: |
Металдардың негізгі қасиеттерін ажырата алады. |
||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||||||||
Металдар |
|||||||||||
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
|||||||||||
Талқылауға арналған тармақтар: |
|||||||||||
Металдар. Периодтық жүйедегі орны. |
|||||||||||
Сіз неліктен .... екенін айта аласызба? |
|||||||||||
Металдардың химиялық және физикалық қасиеттерін сипаттай алады. |
|||||||||||
Жетістік критерилері |
1.Металдар және оның
қосылыстарын атай алады. |
||||||||||
Алдыңғы оқу |
Сандық есептер шығару. |
||||||||||
Жоспар |
|||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||
Басталуы |
2 мин 5 мин 10 мин |
Ұйымластыру: Оқушыларды стикарлер арқылы топтарға бөлу. Үй тапсырмасын тексеру: Жаңа сабаққа кіріспе: Ой қозғау сұрақтары: 1.Металдар деген не? 2.Металдарды ата. 3.Металдардың қасиеттері қандай? 4.Металдар мен бейметалдардың айырмашылығы неде? |
9 сынып химия оқулығы. |
||||||||
Ортасы |
8 мин 2 мин 5 мин |
Топтық жұмыс: Оқушылар «Өкіл» әдісі арқылы топтық тапсырма орындайды 1 – топ: «Металдардың кернеу қатары» 2 – топ: «Металдардың қасиеттері» «Екі жұлдыз,бір ұсыныс» арқыдлы топтар бірін – бірі бағалайды Жеке жұмыс: Концептуалды кесте
|
Плакаттар Үлестірмелі материалдар |
||||||||
Аяқталуы |
5 мин 2 мин 1 мин |
Жеке жұмысы: Оқулықпен жұмыс.
Кері байланыс Үйге тапсырма: Маталдар тақырыбын оқу, түсінік ету. |
|
||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ – мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||
Топтық, жұптық жұмыс арқылы оқушлыар өзрара қолдау көмек көрсетеді. Қабілеті жоғары оқушыларға Кеңейтілген тапсырманың екеінші және үшінші бағыты беріледі. |
1.Мұғалім тарапынан « Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бағаланады. 2.Өзіндік жұмыс |
|
|||||||||
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жасаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
||||||||||
|
|||||||||||
Қорытынды бағамдау: Қандай екі нәрсе табысты болды? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? 1. |
«Бекітемін»
Оқу – ісі жөніндегі орынбасар: А.Берсүгірова
САБАҚ: Кальций және оның қосылыстары. Қазақстандағы кальций қоысылыстарын өндіретін маңызды орындар. |
Мектеп: № 79 негізгі мектеп |
||||||
Күні: 30.01.2018 ж |
Мұғалімнің
есімі: 770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |