Күні:Сынып: 1 | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Ұлттық тағамдар. Мәтін. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.3.1 мәтінге суреттер, сызбалар арқылы жоспар құрып, оған ат қоя білу. |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Жаратылыстану |
АКТ қолдану дағдылары | слайд |
Тілдік құзыреттілік | Түйе |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут
| Бірінші байлық - денсаулық.Екінші байлық - еркіндікҮшінші байлық - тіл байлықТөртінші байлық - қайрат-күшБесінші байлық - ақ жаулықАлтыншы байлық - балаңызЖетінші байлық - жүз саулық |
Шаттық шеңбері
|
Білу
| «Миға шабуыл»оқушылардың бұрынғы білетіндерін қайталау.Дыбыстар нешеге бөлінеді?-дауысты дыбыстарды ата-дауыссыз дыбыстарды атаБуын дегеніміз не?Тасымал дегеніміз не? |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
Түсіну Сабақтың ортасы8 минут
Қолдану | Ұлттық сусындарды атау.1-жаттығуМәтінді түсініп оқы. Шұбат.Дескриптор:Мәтін не туралы анықтайды 1 баллШұбаттың пайдасын айтады 1 баллСұрақтарға жауап береді 1 балл2-жаттығуЖаңылтпашты жатқа жаз.3-жаттығуРебусты шеш.Дескриптор:Ребусты шешеді 1 баллШешуіндегі сөзге сөйлем құрайды 1 балл |
|
Сергіту сәті1 минут | Тереңдет ойыңды,Тiк ұста бойыңды.Құстарға ұсайық,Қалықтап ұшайық.Шық алға оң қанат,Шық алға сол қанат,Шаршаған кездердеҚонайық жорғалап./Б.Бөрiбаев/ | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Жинақтау
Аяқталуы16 минут Қызықты тапсырма8 минут
| 4-жаттығуСурет бойынша әңгіме құрастыр.
|
Оқулық, дәптерлер.
|
Бағалау Сабақтың соңы2 минут
Бағалау кестесі | РефлексияРефлексия-Бүгінгі сабақ ұнады ма?-Не қызықты болды?-не қиын болды?5 балл- толық біледі4 балл- біледі3 балл- жартылай біледі |
Кеменің суреттері |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
| ЖаратылыстануОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |