Материалдар / Ми бөліктері жəне үлкен ми сыңарлары қыртысының аймақтары.

Ми бөліктері жəне үлкен ми сыңарлары қыртысының аймақтары.

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздар үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Маусым 2018
624
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Асанова Г.С.Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасарыКүні: 26.10.17Класы: 8 «а» «ә»Сабақтың тақырыбы: Ми бөліктері жəне үлкен ми сыңарлары қыртысының аймақтары.Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларды ми бөлімдері үлкен ми сыңарларының құрылысымен,атқаратын қызметімен және жүйке жүйесінің гигиенасы мен таныстыру, адамның ми құрылысын ғылыми0 түрде сипаттай білу.Тәрбиелік: Оқушыларға мидың бөлімдері, құрылысы мен олардың атқаратын қызметі,қасиеттерінде қандай ұқсастықтары мен айырмашылықтары барын салыстыра отырып, қызығушылығын арттыру;Дамытушылық: Мидың бөлімдері, құрылысы , атқаратын қызметін таныстыра отырып, ойлау қабілетін дамыту;Сабақтың түрі: Жаңа сабақСабақтың әдісі: сұбхат, сұрақ-жауап,.Күтілетін нәтиже: Оқушылар ми құрылысы, бөлімдері және әр бөлімнің атқаратын қызметін толықтай біледі; оқушылардың өздігінен оқу,іздену дағдылары қалыптасты; дәлелдемелер көрсетіп, ашық пікір айтып, ортақ шешімдер жасайды; білімдерін өмірде қолдана алуы.Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі. Сабақ амандасып, сынып оқушыларын түгелдеуден басталады. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.Мұнда бірінші бағанада сұрақтар,екінші бағанада жауаптар беріледі.Жауаптарын дұрыстығына орай сәйкес тауып жазыңыз.І. Адам миының ең жақсы дамыған бөлігі: 1.Сопақша миІІ.Тепе-теңдік қызметін реттеуші ми: 2.Аралық миІІІ.Бағдарлау рефлексі қай ми бөлігі арқылы өтеді? 3. Үлкен ми сыңарларыІҮ.Қозғалтқыш рефлексі мидың қай бөлігіне байланысты? 4 .МишықҮ.Ішкі жүйке жүйелер қызметін реттейтін ми. 5.Ортаңғы миЖауабы: І- 3 ,ІІ- 4 ,ІІІ- 5 , ІҮ – 2 , Ү- 1 .

«Кім жылдам» /сұраққа жауап/1.Адамның қимыл -әрекетін реттейтін ми бөлімі: \Мишық\2.Сопақша ми,ми көпірі, ортаңғы ми нені түзеді? \ қозуды өткізу тізбегін\3.Бұлшық еттің жиырылуын,ішкі секреция бездерінің қызметін реттейтін ми бөлігі?\аралық ми\4.Мидың қабықшалары:\қатты,торлы,қан тамырлы\5.Ми бағанасы мен ми сыңарларының астыңғы бөлігі \ми табаны\6. Мидағы қарынша саны \4\7.Ми сұйықтығы қалай аталады? \ликвор\ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру. ІV. БекітуТест сұрақтары:1.Адам миының ең жақсы дамыған бөлігі:А) мишық б)үлкен ми сыңарлары в)сопақша ми2) Ми қабықшасы қандай ретпен орналасады:а)торлы,қатты,қан тамырлы б)қатты ,торлы, қан тамырлы3) Ми бағанасы неден тұрады?а) сопақша ми,мишық,ортаңғы ми,аралық миб) ми көпірі,ортаңғы ми,аралық ми,сопақша ми4) Ми көпірі мен мишық қай мида болады?а)аралық ми б)ортаңғы ми в)артқы миV. Үйге тапсырма беру. Ми бөліктері жəне үлкен ми сыңарлары қыртысының аймақтары.VI. Рефлексия. Бұрын білгенім! Бүгін үйренгенім! Үйренгім келеді?VIІ. Бағалау.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ