Материалдар / МИФ бірлестігі "шығармашылық есеп"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

МИФ бірлестігі "шығармашылық есеп"

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика, физика,информатика әдістемелік пән бірлестігінің тақырыбы: «Оқушылардың математика , физика,информатика пәндеріне деген қызығушылығын арттыра отырып,ой-өрісін дамыту» ;Мақсаты: Математика ,физика,информатика пәндері бойынша оқу-тәрбие жұмысын қазіргі заман талабына және мемлекеттік білім беру стандартына сай жүргізу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1968
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шығармашылық есеп

     Елбасмыз Н. Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы-тарихи маңызы, қоғамда алатын орны ерекше стратегиялық құжат. Себебі, бұл Жолдауда  елімізді одан әрі дамыту, әрбір отбасының, әрбір азаматтың жағдайын одан әрі жақсарту, халқымыздың бірлігін, тыныштығын қорғау жолдарын нақты атап көрсетті.

    Елбасымыз өз Жолдауында «Дамудың қазіргі кезеңінде адам факторы айқындаушы фактор болып табылатынын» атап көрсетті. Адам факторы пәрменін арттырудың бірден-бір құралы-оқу, білім алу. Бұл тұрғыда нәтиженің жемісті болмағы, алдымен ұстаздарға, оның білім-білігіне, оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыруындағы шеберлігіне, келешегіміз жастардың әлеуетін арттыру амалдарын игеруіне тәуелді екенін мойындаймыз.

     Республикада қалыптасып отырған өмір бойы үздіксіз білім алуға көшу міндеті мұғалімдердің біліктілігін арттыру жүйесін жаңашаландыру мәселесін алға қоюда. Қазіргі заманғы әлемдегі әлеуметтік-экономикалық үрдістер қоғам мен адамның барлық өмір кеңістігіне өзгерістер алып келді.

     Білім беру қызметкерлерінің біліктілігін арттырудағы өзгерістер мыналар:

         біліктілікті арттыру жүйесі мұғалімді оқытудың жеке траекториясынан тұрады. Бұл кәсіби өсу мен мансабын мұғалімнің өзіне құруға мүмкіндік береді.

         біліктілікті арттыру сертификаттарының болуы және алынған білім дағдыларын оқу-тәрбие үдерісіне іс-жүзінде енгізу мұғалімнің кәсіби құзыреттілігінің қалыптасуына ықпал етсе, олар тиімділік пен мұғалім еңбегіне сараланған ақы төлеудің маңызы көрсеткіштерімен байланысты.

         Республикалық деңгейде:

         Облыстық деңгейде:

         Дамыта оқыту барысында жеке тұлға қалыптастыру.

         Оқушыларды патриоттыққа, имандылыққа тәрбиелеу.

   Бірлестік мүшелерінің  біліктілікті арттыру курстарынан өтуі төмендегіше:


2011-2012

2012-2013

2013-2014

Өз пәні бойынша білімін жетілдіру

Тлеубердиева К.А.

Раканова Г.К.

Касабекова Г.К.

Уалиева Д.Т.

Жаңа технология бойынша білімін жетілдіру



Раканова Г.К.

Ракутина Е.А.

Касабекова Г.К.

12 жылдық білім беру





Деңгейлік курс

1 деңгей





2 деңгей




3 деңгей

Бусургина А.Н



      Қазақстанның өркениетті әлемге қол созып, бәсекеге барынша қабілетті елу елдің қатарына кіруінің негізгі тетігі-білім. Білімнің жаңа үлгісі өзіне сәйкес жаңа мұғалімдерді талап етеді. Ол шығармашылықпен жұмыс істей алатын жеке тұлға, педагогикалық қызметтің барлық келеңді-келеңсіз жақтарын зерттеп меңгеруге ынталы, өзінің пәнін жетік меңгерген, кез келген педагогикалық жағдайды өзінің білімділігі, парасаттылығы, ақылдылығы, мәдениетті, іскерлігі, шеберлігі арқасында шеше алатын педагогикалық үрдістің нәтижесін жаңарта алатын мұғалім болуы керек.

     Бүгінгі жас ұрпақты оқытып қана қою аз, оны жан-жақты дамыту,жаңаша оқыту, тәрбиелеу қажет. Сондықтан да қазіргі білім беру саласындағы өзгерістерді дұрыс қабылдап, оқытудың озық технологияларын меңгермейінше сауатты, бүгінгі заман талабына сай ұстаз болу мүмкін емес.

    Мұғалімдердің ортақ мақсатын – жеке тұлғаны қалыптастыру болса, оқушы бойынан табылатын жақсы қасиеттердің бәрі мұғалімнің  де бойында болуы керек. Мұғалім өз білімін үнемі толықтырып отыруына, оқыту мен тәрбиелеудегі заманауи әдіс - тәсілдермен, ақпараттық құралдарды қолдану тәсілдерін меңгерген шығармашылықпен жұмыс жасауды мақсат ете білуі керек. Мұғалімнің шығармашылық белсенділігін ұдайы арттырып отыру, оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудегі әдістерін ғылыми негізінде жетілдіру – бұл мектепшілік әдістемелік бірлестіктердің басты міндеті.

         Математика, физика,информатика әдістемелік пән бірлестігінің тақырыбы: «Оқушылардың математика , физика,информатика пәндеріне деген қызығушылығын арттыра отырып,ой-өрісін дамыту»

Мақсаты: Математика ,физика,информатика пәндері бойынша оқу-тәрбие жұмысын қазіргі заман талабына және мемлекеттік білім беру стандартына сай жүргізу.

Міндеттері: 1 .Жаңа оқыту технологиясының әдіс-тәсілдерін қолдана отырып, оқушылардың шығармашылықпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.

2.Сапалы білім, саналы тәрбие беру мақсатында ӘБ мүшелерінің кәсіби біліктіліктерін, педагогикалық іскерліктерін шыңдау ізденісін тудыру жұмыстарын жалғастыру.

      Мұғалімдердің шығармашылық жұмыстарының нәтижесі немен көрінеді?

      Баспасөз беттерінен.

      Ашық сабақтарда.

      Олимпиадаларда.

      Байқауда.

Бірлестікте жыл сайын түрлі тақырыптарда ашық сабақтар мен сыныптан тыс іс –шаралар өткізіліп отырды. Ол сабақтардың деңгейі де әр мұғалімнің шеберлігіне қарай әр түрлі .2013-2014 оқу жылында мектепішілік «Үздік ашық сабақ» номинациясына ие болған «Параллелограмның ауданы» тақырыбындағы сабақ болды.Ал, жас маман бола тұра Касабекова Г.К. «Ақылды тақия» атты сыныптан тыс жұмысын жақсы деңгейде көрсете білді.

Сонымен қатар жылына бір рет өткізілетін пән апталығында өткізілетін ашық сабақтарын өткізбейтін мұғалімдер де бар. Тек сабақтар өткізбегенімен қоймай тоқсан сайынғы және жылдық есептерін уақытылы өткізбей бірлестіктің жұмыстарына кедергі келтіретін мұғалімдер: Ракутина Е.А. , Уалиева Д.Т.

Бірлестік мүшелері жаңа технологиялар бойынша білім жетілдіру курстарына қатысып отырады, бірақ сол оқыған технологияларын сабақтарында қолданбайды.

Ұстаз еңбегі оқушы ілімімен өлшенеді десек, ұстаз еңбегінің күрделілігі әрбір оқушы жүрегінен жол таба білуінде. Әрбір баланың бойындағы қабілетті дамыту арқылы өзін, өмірді, әлемді танып білуге, қоғам алдындағы жауапкершілік қасиеттерін сезіндіре білуінде жатыр. Баланың жеке тұлғасын қалыптастыру – оның рухани әлемін байыту, жеке дарындылығын дамыту.

       Қазақстан Республикасының «Білім туралы»  заңының негізігі міндеттерінің бірі баланың интелектуалдық және шығармашылық қабілеттерін дамытуды  міндеттесе, Қазақстан Республикасының дарынды балаларды анықтап, оларға қолдау көрсетіп дамыту концепциясы шығармашылық қабілетті дамытуға бағытталған білім беру кеңістігін туғызуды талап етеді.

        Өйткені қоғамның алға қарыштап дамуы шығармашыл адамдарға байланысты.Бүгінгі күнде оқытудың жаңа технологиялары балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту негізінде білім беруді көздейді.

Облыстық ІV «Зерде» логикалық олимпиадасында үздік білім көрсеткені үшін алғыс хат Жолақов Арлан

Мұғалімдердің мектепішілік іс-шараларға, семинарларға қатысуы.

Мектепішілік іс-шара

Қатысушы мұғалім

жылы

Нәтиже

1

«Жас маман -2014»

Касабекова Г.К.

2014ж

ІІ орын

2

« Жас маман -2014»

Тасыбекова Ж.К.

2014ж

«Шығармашыл мұғалім» номинациясы

3

«жас маман -2013»

Тасыбекова Ж.К.

2013ж


4

«Ең үздік ұстаз -2014»

Раканова Г.К.

2014ж

«Шебер ұстаз» номинациясы

5

«Іскер мұғалім -2012»

Раканова Г.К.

2012ж

Алғыс хат

     С.Л.Рубинштейн айтқандай, адамды жеке тұлға ретінде танытатын оның бойындағы барлық қасиеті ғана емес, сонымен қатар оның өзін – өзі танытуға деп қойған мақсатына ұмтылысы да ерекше қасиеттерінің бірі болып табылады.

Кабинеттер жөнінде мәлімет, қанша интерактивті тақта бар, жаңа жабдықтардың келуі, стенд жасалуы

Кабинет №

Жауапты мұғалім

Паспорт


Кабинет жабдықтары

1

6 математика

Раканова Г.К.

+

Стендтер, дид. материалдар

2

11 математика

Касабекова Г.К.

+

Стендтер, дид. материалдар

3

16 физика

Тлеубердиева К.А.

+

ИТ,зертханалық кабинет

4

18 информатика

Ракутина Е.А.

+

ИТ,мультимедия

            Мұғалім шығармашылығының кәсіби іс – әрекетіне  деген қажеттіліктің  туындауына ықпал ететін мына шарттарды атап айтқан жөн.

–        қайшылықтарды  жеңе білу.

–        өз – өзіне іс – әрекеттің  субъектісі ретінде қарау .

–        рефлексияға қабілеттілік;

–        өзінің жеке тұлғалық кәсіби қасиеттерін танып білу;

–        іс – әрекеттің біріккен түрін қолдана білу.

Бірлестік мүшелерінің өздік білім жетілдіру тақырыптары

Мұғалімнің аты-жөні

Тақырыбы

1

Ракутина Е.А.

Повышение знаний по применению новых иннавационных технологий на уроках

2

Тлеубердиева К.А.

Физикадан жаңа технологияны үйрену және оқыту

3

Сералина Г.М.

Тестирование по математике

4

Джолымбекова А.С.

Использование метода проектов на уроках информатики для формирования творческой личности учащихся

5

Касабекова Г.К.

Дидактикалық ойындарды математика сабағына пайдалану

6

Уалиева Д.Т.


7

Раканова Г.К.

Математика сабақтарында оқушылардың танымдық және шығармашылық белсенділіктерін арттыру

Бірлестік мүшелерінің шығармашылық тақырыптары

Мұғалімнің аты-жөні

Тақырыбы

1

Ракутина Е.А.


2

Тлеубердиева К.А.

Физикалық құбылыстардың мәнін ашып, есептер шығару арқылы шығармашылықпен жұмыс жасауға бағыттау

3

Сералина Г.М.


4

Джолымбекова А.С.

Информатика пәнін оқытуда инновациялық технологияларды қолдану

5

Касабекова Г.К.

Сандар теориясының элементтерін зерттеу

6

Уалиева Д.Т.


7

Раканова Г.К.

Оқушылардың ақыл-ойын байқағыштық қабілетін және деңгейлеп - саралап оқыту арқылы білім сапасын арттыру;

   Оқыту процесінің өзекті мәселелері шеңберіндегі шығармашылық сипаттағы таңдалған тақырыптар әр мұғалімнің көздеген мақсатына қол жеткізу үшін тиімді ізденіс жұмыстарын ұтымды ұйымдастырып жүргізе білуге мол мүмкіндік туғызады. Мұғалімнің беделі өсіп, білім сапасы жақсарады. Елдің, жердің қамын ойлар жас буын тәрбиеленеді. Олардың білімге, ғылымға деген құлшынысы артады.

Білім сапасы:

Мұғалімдер

Пәні

2012-2013

2013-2014

2014-2015

Раканова Г.К.

математика

50%

50%

46%

Бусургина А.Н.

математика

42%

-

-

Ракутина Е.А.

математика

44%

45%


физика

52%

55%


информатика

67%

67%

-

Тлеубердиева К.А.

физика

-

-

48%

информатика

-

-

-

Уалиева Д.Т.

информатика

80%

76%

-

Касабекова Г.К.

математика

-

46%

42%

Тасыбекова Ж.К.

математика

-

57%

-

Султанова К.

Физика

-

53%

-

Алатаева Р.

Физика

-

63%

-

Джолымбекова А.С.

информатика

-


-

математика

-


58%

Сералина Г.М.

математика

-

-

57%

Мамбетова Г.

математика

45%

-

-

физика

56%

-

-

Жалпы

Бірлестік бойынша

55%

57%







  Құрметті әріптестерім! Жаңа қоғамға жаңа көзқараспен қарап, жас ұрпақ тәрбиесіне жігерлі күш жұмсайық. Тәлім – тәрбие мен білімнің алғашқы іргетасы берік қалануы үшін мұғалімдер мықты болуы керек деп есептеймін.















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!