Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
Үй тапсырмасын
тексеру
5
мин
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
Сөздік
қайталау
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Сөздік
қайталау.
|
ҚБ Қол
шапалақ
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
5
мин
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі
арқылы
Ойтүрткі сұрақтарға жауап
беру.
1.Қалай ойлайсыңдар,халықтың өсімі еліміздің қай
аймақтарында айқын байқалады?
2. Оның себебі
неде?
|
Дескриптор
-1-ші ойтүрткі сұраққа
жауап береді.
-2-ші ойтүрткі сұраққа жауап
береді.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
ҚБ Қол
шапалақ
|
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
10
мин.
|
1-тап 87 бет
Мәтінді
тыңдаңдар.Қан-дай ақпарат естерінде
қалды.
|
1-тап 87 бет
Дескриптор
-Мәтінді тыңдайды.
-қандай ақпарат
естерінде қалғанын айтады.
|
ҚБ қол шапалақ.сөзбен
мадақтау
|
9-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
|
10
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың
2-тапсырма 106б бет
«Бір қозы туса,бір
жусан артық шығады»деген мақалдың мағынасын бір-біріңе
түсіндіріңдер.
|
2-тапсырма 106бет.
Дескриптор:
- мақалдың мағынасын
түсінеді,бір-біріне
түсіндіріп,айтады.
|
1.
ҚБ қол
шапалақ
|
9-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
|
5мин
|
3- тапсырма.
106 бет
Дербес пікір» әдісі
арқылы мәтін бойынша ой түйіндеп,бағалау
жаса.
|
Дескриптор
3-тапсырма. 106
б
- Дербес пікір» әдісі арқылы мәтін бойынша ой
түйіндеп,бағалау жасайды.
|
Жалпы - 3 балл
ҚБ
Бас
бармақ
|
Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып қосымша
ақпаратпен танысады.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
4
мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар
орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы
сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
Үй жұмысын
беру
|
4-тап 167 бет
Мәтіңді оқып,тірек
сөздерді анықтаңдар.
|
Дескриптор
4-тап 88 бет орындайды
Мәтіңді оқып,тірек
сөздерді анықтаңдар.
|
ҚБ бас
бармақ
|
оқулық
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау
көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөзі»
әдісі
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары орындалады.
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді?
Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ
кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|