Материалдар / Миллионыншы тұрғын

Миллионыншы тұрғын

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар №1-сабақ Бөлім: 6-тақырып: Жастар және бұқаралық ақпарат құралдары. Педагогтің аты-жөні: Темиржанова А.Н. Күні: Сыныбы: 9 «А» Қатысушылар саны: 19 Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы: 18 миллионыншы тұрғын Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 9.2.6.1 кесте, диаграмма, шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпараттарды өзара салыстырып бағалау Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін:Мәтінді оқиды,еркін микрофон арқылы сабаққа деген қызығушылықты айтады. Көпшілік оқушылар үшін: мәтін оқиды,көтерілген мәселені айтады. Кейбір оқушылар үшін: ойтүрткі сұрақтарға жауап береді. Құндылықтарға баулу: Сабақтың барысы: Сабақ кезеңі/Уақыты Педагогтің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. Үй тапсырмасын тексеру 5 мин (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Сөздік қайталау Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2024
137
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

1-сабақ


Бөлім:

6-тақырып: Жастар және бұқаралық ақпарат құралдары.



Педагогтің аты-жөні:

Темиржанова А.Н.

Күні:


Сыныбы: 9 «А»

Қатысушылар саны: 19 Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

18 миллионыншы тұрғын

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.2.6.1 кесте, диаграмма, шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпараттарды өзара салыстырып бағалау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:Мәтінді оқиды,еркін микрофон арқылы сабаққа деген қызығушылықты айтады.


Көпшілік оқушылар үшін: мәтін оқиды,көтерілген мәселені айтады.


Кейбір оқушылар үшін: ойтүрткі сұрақтарға жауап береді.


Құндылықтарға баулу:


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.














Үй тапсырмасын тексеру

5 мин

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру







Сөздік қайталау


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.












Сөздік қайталау.


ҚБ Қол шапалақ

Оқулық, жұмыс дәптері


Жаңа сабаққа кіріспе

5 мин

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы

Ойтүрткі сұрақтарға жауап беру.


1.Қалай ойлайсыңдар,халықтың өсімі еліміздің қай аймақтарында айқын байқалады?

2. Оның себебі неде?

Дескриптор

-1-ші ойтүрткі сұраққа жауап береді.

-2-ші ойтүрткі сұраққа жауап береді.





Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

ҚБ Қол шапалақ


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

10 мин.

1-тап 87 бет


Мәтінді тыңдаңдар.Қан-дай ақпарат естерінде қалды.

1-тап 87 бет

Дескриптор

-Мәтінді тыңдайды.

-қандай ақпарат естерінде қалғанын айтады.

ҚБ қол шапалақ.сөзбен мадақтау



9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.



10

Оқулықтағы жаңа сабақтың

2-тапсырма 106б бет

«Бір қозы туса,бір жусан артық шығады»деген мақалдың мағынасын бір-біріңе түсіндіріңдер.

2-тапсырма 106бет.

Дескриптор:

- мақалдың мағынасын түсінеді,бір-біріне түсіндіріп,айтады.


1.

ҚБ қол шапалақ

9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.


5мин

3- тапсырма.

106 бет


Дербес пікір» әдісі арқылы мәтін бойынша ой түйіндеп,бағалау жаса.

Дескриптор

3-тапсырма. 106 б

- Дербес пікір» әдісі арқылы мәтін бойынша ой түйіндеп,бағалау жасайды.





Жалпы - 3 балл

ҚБ Бас бармақ

Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып қосымша ақпаратпен танысады.


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

4 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рисунок 23

Үй жұмысын беру

4-тап 167 бет

Мәтіңді оқып,тірек сөздерді анықтаңдар.

Дескриптор

4-тап 88 бет орындайды

Мәтіңді оқып,тірек сөздерді анықтаңдар.

ҚБ бас бармақ

оқулық

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөзі» әдісі

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:






Скачано с www.znanio.ru

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ