Бекітемін: Бисенгалиева
А.К.
Күні:
26.10.2018
|
Мұғалім: Илембаева
А.М.
|
Сынып.:
7.
|
Қатыспағандар.
Қатысқандар.
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Өсімдіктерде микро және
макроэлементтердің тапшылығы (азот, калий, фосфор,). Тыңайтқыштар:
органикалық және минералдық (азотты, калийлі және фосфорлы және
микроэлементтер).
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін (оқу мақсаттары оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
7.4.1.4-минералды
тыңайтқыштардағы азот, калий және фосфордың өсімдіктер үшін маңызын
танып білу
|
Сабақ
мақсаттары:
|
Барлық
оқушылар: тыңайтқыштардың түрлерін
ажыратады.
Оқушылардың басым
бөлігі:
органикалық
тыңайтқыштардың маңызын
айтады.
Кейбір
оқушылар:органикалық тыңайтқыштар мен
минералдық тыңайтқыштардың ерекшеліктерін
түсінеді.
|
Бағалау
критерийлері
-
тыңайтқыштардың
түрлерін ажырата алады;
-
органикалық
тыңайтқыштардың маңызын айта
алады;
-
органикалық
тыңайтқыштар мен минералдық
тыңайтқыштардың;
-
ерекшеліктерін
ажырата алады.
|
Дескриптор
-
Өсімдіктерге қажетті
элеметтердің маңызын
түсінеді;
-
Өсімдіктердің
қоректенуінде фосфор жетіспеушілігі белгілерін
анықтайды;
-
Өсімдіктер
қоректенуінде калий жетіспеушілігінен болатын белгілерді ажырата
алады;
-
Өсімдіктер тіршігінде
минералды қоректенудің жетіспеушілігін болдырмау жолдарын айта
алады, маңызын түсінеді.
|
Дағдылар
|
Білу, тусіну,
қолдану,талдау.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Пәнге қатысты
сөздік қор мен терминдер
Минералдық
тыңайтқыштар, фотосинтез,азот, фосфор,калий, органикалық
тыңайтқыштар, нәруыз, көмірсулар,майлар, мочевина, калий
хлориді.
Оқытудың тілдік
мақсаты: Тыңайтқыштар екі топқа не
себепті бөлінетінін айтады
Жазылым
дағдысы:органикалық және минералдық
тыңайтқыштардың айырмашығын жазып
алады
|
Құндылықтарға
баулу.
|
Оқушының бойында зерттеушілік,
инновациялық, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру
арқылы,бәсекеге қабілетті
ету
|
Пәнаралық
байланыс
|
Химия, география және
экология
|
Алдыңғы
бөлім
|
Азық
түліктердегі, көмірсулардың майлардың
маңызы
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтың жоспарланған
жаттығу кезеңдері
|
Ресурстары
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
Сәлемдесу
Оқушыларды «Мозаика»
арқылы топқа бөлу
|
|
Үй тапсырмасын
сұрау
|
«Миға
шабуыл»
Сұрақ-жауап
Үй тапсырмасы бойынша
бір- біріне сұрақ
қояды
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Мәтінмен
жұмыс
Жуан және жіңішке
сұрақ әдісі
-
Оқушылар сұрақты
мәтіннен жеке өзі
дайындайды.
-
Содан соң жұптасып
дайындайды.
-
Оқушылар жуан және
жіңішке сұрақтарды топпен
дайындайды
-
Т
оптар дайындаған сұрақтарын бір-біріне
қояды.
1топ 2 топ 3
топ
1топ
Биологиялық
диктант
- Қоректену – бұл
өсімдіктердің қоршаған ортадан неорганикалық заттарды сіңіруі
оларды өзгертуі және... , ... , процестерінде
пайдалануы.
- Өсімдіктердің
қорегіндегі ең басты элеметтер ..., ... және ... болып
табылады.
- Минералдық
тыңайтқыштар құрамында топырақта жетіспейтін ... , ... , ...
элеметтері болады.
2топ
Тест
3топ
Кестені дәптерге
сызыңдар
Келтірілген
тыңайтқыштар тізімінен қайсысы органикалық, қайсысы минералдыққа
жататындығын анықтаңдар және кестені
толтырыңдар:
күл, құс саңғырығы,
суперфосфат, көң, силитра, шымтезек,
несепнәр.
Тыңайтқыш
|
органикалық
|
минералдық
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау
парағы
Суреттер
Постер
қорғау
Маркер
Слайдтар
АКТ
|
Сабақтың
соңы
Кері
байланыс
|
Стикерге
оқушылар бүгінгі сабақ туралы ойларын жазып, «Білім ағашына»
іледі.
Мен
білдім...
Мен
үйрендім...
Маған
ұнады...
Мен
қиналдым...
Менің көңіл
күім...
|
|