|
Күні: 26.10.2018 |
Мұғалім: Илембаева А.М. |
||||||||||||||
|
Сынып.: 7. |
Қатыспағандар. Қатысқандар. |
||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Өсімдіктерде микро және макроэлементтердің тапшылығы (азот, калий, фосфор,). Тыңайтқыштар: органикалық және минералдық (азотты, калийлі және фосфорлы және микроэлементтер). |
||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін (оқу мақсаттары оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.4.1.4-минералды тыңайтқыштардағы азот, калий және фосфордың өсімдіктер үшін маңызын танып білу |
||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары:
|
Барлық оқушылар: тыңайтқыштардың түрлерін ажыратады. Оқушылардың басым бөлігі: органикалық тыңайтқыштардың маңызын айтады. Кейбір оқушылар:органикалық тыңайтқыштар мен минералдық тыңайтқыштардың ерекшеліктерін түсінеді. |
||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері
|
Дескриптор
|
||||||||||||||
|
Дағдылар |
Білу, тусіну, қолдану,талдау. |
||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер Минералдық тыңайтқыштар, фотосинтез,азот, фосфор,калий, органикалық тыңайтқыштар, нәруыз, көмірсулар,майлар, мочевина, калий хлориді. Оқытудың тілдік мақсаты: Тыңайтқыштар екі топқа не себепті бөлінетінін айтады Жазылым дағдысы:органикалық және минералдық тыңайтқыштардың айырмашығын жазып алады |
||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу. |
Оқушының бойында зерттеушілік, инновациялық, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру арқылы,бәсекеге қабілетті ету |
||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Химия, география және экология |
||||||||||||||
|
Алдыңғы бөлім |
Азық түліктердегі, көмірсулардың майлардың маңызы |
||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтың жоспарланған жаттығу кезеңдері |
Ресурстары |
|||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру Сәлемдесу Оқушыларды «Мозаика» арқылы топқа бөлу |
|
|||||||||||||
|
Үй тапсырмасын сұрау |
«Миға шабуыл» Сұрақ-жауап Үй тапсырмасы бойынша бір- біріне сұрақ қояды |
|
|||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мәтінмен жұмыс Жуан және жіңішке сұрақ әдісі
1топ 2 топ 3 топ 1топ Биологиялық диктант - Қоректену – бұл өсімдіктердің қоршаған ортадан неорганикалық заттарды сіңіруі оларды өзгертуі және... , ... , процестерінде пайдалануы. - Өсімдіктердің қорегіндегі ең басты элеметтер ..., ... және ... болып табылады. - Минералдық тыңайтқыштар құрамында топырақта жетіспейтін ... , ... , ... элеметтері болады. 2топ Тест 3топ Кестені дәптерге сызыңдар Келтірілген тыңайтқыштар тізімінен қайсысы органикалық, қайсысы минералдыққа жататындығын анықтаңдар және кестені толтырыңдар: күл, құс саңғырығы, суперфосфат, көң, силитра, шымтезек, несепнәр.
|
Бағалау парағы Суреттер Постер қорғау Маркер Слайдтар АКТ
|
|||||||||||||
|
Сабақтың соңы Кері байланыс |
Стикерге оқушылар бүгінгі сабақ туралы ойларын жазып, «Білім ағашына» іледі. Мен білдім... Мен үйрендім... Маған ұнады... Мен қиналдым... Менің көңіл күім... |
|
|||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Минералды және органикалық тыңайтқыштар"
"Минералды және органикалық тыңайтқыштар"
|
Күні: 26.10.2018 |
Мұғалім: Илембаева А.М. |
||||||||||||||
|
Сынып.: 7. |
Қатыспағандар. Қатысқандар. |
||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Өсімдіктерде микро және макроэлементтердің тапшылығы (азот, калий, фосфор,). Тыңайтқыштар: органикалық және минералдық (азотты, калийлі және фосфорлы және микроэлементтер). |
||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін (оқу мақсаттары оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.4.1.4-минералды тыңайтқыштардағы азот, калий және фосфордың өсімдіктер үшін маңызын танып білу |
||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары:
|
Барлық оқушылар: тыңайтқыштардың түрлерін ажыратады. Оқушылардың басым бөлігі: органикалық тыңайтқыштардың маңызын айтады. Кейбір оқушылар:органикалық тыңайтқыштар мен минералдық тыңайтқыштардың ерекшеліктерін түсінеді. |
||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері
|
Дескриптор
|
||||||||||||||
|
Дағдылар |
Білу, тусіну, қолдану,талдау. |
||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер Минералдық тыңайтқыштар, фотосинтез,азот, фосфор,калий, органикалық тыңайтқыштар, нәруыз, көмірсулар,майлар, мочевина, калий хлориді. Оқытудың тілдік мақсаты: Тыңайтқыштар екі топқа не себепті бөлінетінін айтады Жазылым дағдысы:органикалық және минералдық тыңайтқыштардың айырмашығын жазып алады |
||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу. |
Оқушының бойында зерттеушілік, инновациялық, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру арқылы,бәсекеге қабілетті ету |
||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Химия, география және экология |
||||||||||||||
|
Алдыңғы бөлім |
Азық түліктердегі, көмірсулардың майлардың маңызы |
||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтың жоспарланған жаттығу кезеңдері |
Ресурстары |
|||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру Сәлемдесу Оқушыларды «Мозаика» арқылы топқа бөлу |
|
|||||||||||||
|
Үй тапсырмасын сұрау |
«Миға шабуыл» Сұрақ-жауап Үй тапсырмасы бойынша бір- біріне сұрақ қояды |
|
|||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мәтінмен жұмыс Жуан және жіңішке сұрақ әдісі
1топ 2 топ 3 топ 1топ Биологиялық диктант - Қоректену – бұл өсімдіктердің қоршаған ортадан неорганикалық заттарды сіңіруі оларды өзгертуі және... , ... , процестерінде пайдалануы. - Өсімдіктердің қорегіндегі ең басты элеметтер ..., ... және ... болып табылады. - Минералдық тыңайтқыштар құрамында топырақта жетіспейтін ... , ... , ... элеметтері болады. 2топ Тест 3топ Кестені дәптерге сызыңдар Келтірілген тыңайтқыштар тізімінен қайсысы органикалық, қайсысы минералдыққа жататындығын анықтаңдар және кестені толтырыңдар: күл, құс саңғырығы, суперфосфат, көң, силитра, шымтезек, несепнәр.
|
Бағалау парағы Суреттер Постер қорғау Маркер Слайдтар АКТ
|
|||||||||||||
|
Сабақтың соңы Кері байланыс |
Стикерге оқушылар бүгінгі сабақ туралы ойларын жазып, «Білім ағашына» іледі. Мен білдім... Мен үйрендім... Маған ұнады... Мен қиналдым... Менің көңіл күім... |
|
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















