Материалдар / "Минералды және органикалық тыңайтқыштар"

"Минералды және органикалық тыңайтқыштар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Өсімдіктерде микро және макроэлементтердің тапшылығы (азот, калий, фосфор,). Тыңайтқыштар: органикалық және минералдық (азотты, калийлі және фосфорлы және микроэлементтер).
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қараша 2018
2048
0 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: Бисенгалиева А.К.Күні: 26.10.2018Мұғалім: Илембаева А.М.
Сынып.: 7.Қатыспағандар. Қатысқандар.
Сабақтың тақырыбы:

Өсімдіктерде микро және макроэлементтердің тапшылығы (азот, калий, фосфор,). Тыңайтқыштар: органикалық және минералдық (азотты, калийлі және фосфорлы және микроэлементтер).
Осы сабақта қол жеткізілетін (оқу мақсаттары оқу бағдарламасына сілтеме)7.4.1.4-минералды тыңайтқыштардағы азот, калий және фосфордың өсімдіктер үшін маңызын танып білу
Сабақ мақсаттары:





Барлық оқушылар: тыңайтқыштардың түрлерін ажыратады.Оқушылардың басым бөлігі:органикалық тыңайтқыштардың маңызын айтады.Кейбір оқушылар:органикалық тыңайтқыштар мен минералдық тыңайтқыштардың ерекшеліктерін түсінеді.
Бағалау критерийлері
  • тыңайтқыштардың түрлерін ажырата алады;
  • органикалық тыңайтқыштардың маңызын айта алады;
  • органикалық тыңайтқыштар мен минералдық тыңайтқыштардың;
  • ерекшеліктерін ажырата алады.






  • Дескриптор
  • Өсімдіктерге қажетті элеметтердің маңызын түсінеді;
  • Өсімдіктердің қоректенуінде фосфор жетіспеушілігі белгілерін анықтайды;
  • Өсімдіктер қоректенуінде калий жетіспеушілігінен болатын белгілерді ажырата алады;
  • Өсімдіктер тіршігінде минералды қоректенудің жетіспеушілігін болдырмау жолдарын айта алады, маңызын түсінеді.
  • ДағдыларБілу, тусіну, қолдану,талдау.
    Тілдік мақсаттар



    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер Минералдық тыңайтқыштар, фотосинтез,азот, фосфор,калий, органикалық тыңайтқыштар, нәруыз, көмірсулар,майлар, мочевина, калий хлориді.Оқытудың тілдік мақсаты: Тыңайтқыштар екі топқа не себепті бөлінетінін айтадыЖазылым дағдысы:органикалық және минералдық тыңайтқыштардың айырмашығын жазып алады







    Құндылықтарға баулу. Оқушының бойында зерттеушілік, инновациялық, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру арқылы,бәсекеге қабілетті ету
    Пәнаралық байланыс Химия, география және экология
    Алдыңғы бөлімАзық түліктердегі, көмірсулардың майлардың маңызы







    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтың жоспарланған жаттығу кезеңдеріРесурстары
    Сабақтың басы





    ҰйымдастыруСәлемдесуОқушыларды «Мозаика» арқылы топқа бөлу
    Үй тапсырмасын сұрау«Миға шабуыл»Сұрақ-жауапҮй тапсырмасы бойынша бір- біріне сұрақ қояды

    Сабақтың ортасыМәтінмен жұмысЖуан және жіңішке сұрақ әдісі
  • Оқушылар сұрақты мәтіннен жеке өзі дайындайды.
  • Содан соң жұптасып дайындайды.
  • Оқушылар жуан және жіңішке сұрақтарды топпен дайындайды
  • Топтар дайындаған сұрақтарын бір-біріне қояды.
  • 1топ 2 топ 3 топ

    1топБиологиялық диктант- Қоректену – бұл өсімдіктердің қоршаған ортадан неорганикалық заттарды сіңіруі оларды өзгертуі және... , ... , процестерінде пайдалануы.- Өсімдіктердің қорегіндегі ең басты элеметтер ..., ... және ... болып табылады.- Минералдық тыңайтқыштар құрамында топырақта жетіспейтін ... , ... , ... элеметтері болады.2топТест

    3топКестені дәптерге сызыңдарКелтірілген тыңайтқыштар тізімінен қайсысы органикалық, қайсысы минералдыққа жататындығын анықтаңдар және кестені толтырыңдар: күл, құс саңғырығы, суперфосфат, көң, силитра, шымтезек, несепнәр.



    Бағалау парағыСуреттерПостер қорғауМаркерСлайдтарАКТ

    Сабақтың соңыКері байланысСтикерге оқушылар бүгінгі сабақ туралы ойларын жазып, «Білім ағашына» іледі.Мен білдім...Мен үйрендім...Маған ұнады...Мен қиналдым...Менің көңіл күім...

















































    Материал жариялап тегін
    сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!