"Минералды және органикалық тыңайтқыштар"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Минералды және органикалық тыңайтқыштар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Өсімдіктерде микро және макроэлементтердің тапшылығы (азот, калий, фосфор,). Тыңайтқыштар: органикалық және минералдық (азотты, калийлі және фосфорлы және микроэлементтер).
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін: Бисенгалиева А.К.

Күні: 26.10.2018

Мұғалім: Илембаева А.М.

Сынып.: 7.

Қатыспағандар. Қатысқандар.

Сабақтың тақырыбы:


Өсімдіктерде микро және макроэлементтердің тапшылығы (азот, калий, фосфор,). Тыңайтқыштар: органикалық және минералдық (азотты, калийлі және фосфорлы және микроэлементтер).

Осы сабақта қол жеткізілетін (оқу мақсаттары оқу бағдарламасына сілтеме)

7.4.1.4-минералды тыңайтқыштардағы азот, калий және фосфордың өсімдіктер үшін маңызын танып білу

Сабақ мақсаттары:




Барлық оқушылар: тыңайтқыштардың түрлерін ажыратады.

Оқушылардың басым бөлігі:

органикалық тыңайтқыштардың маңызын айтады.

Кейбір оқушылар:органикалық тыңайтқыштар мен минералдық тыңайтқыштардың ерекшеліктерін түсінеді.

Бағалау критерийлері

  • тыңайтқыштардың түрлерін ажырата алады;

  • органикалық тыңайтқыштардың маңызын айта алады;

  • органикалық тыңайтқыштар мен минералдық тыңайтқыштардың;

  • ерекшеліктерін ажырата алады.




Дескриптор

  • Өсімдіктерге қажетті элеметтердің маңызын түсінеді;

  • Өсімдіктердің қоректенуінде фосфор жетіспеушілігі белгілерін анықтайды;

  • Өсімдіктер қоректенуінде калий жетіспеушілігінен болатын белгілерді ажырата алады;

  • Өсімдіктер тіршігінде минералды қоректенудің жетіспеушілігін болдырмау жолдарын айта алады, маңызын түсінеді.

Дағдылар

Білу, тусіну, қолдану,талдау.

Тілдік мақсаттар


Рисунок 6


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер

Минералдық тыңайтқыштар, фотосинтез,азот, фосфор,калий, органикалық тыңайтқыштар, нәруыз, көмірсулар,майлар, мочевина, калий хлориді.

Оқытудың тілдік мақсаты: Тыңайтқыштар екі топқа не себепті бөлінетінін айтады

Жазылым дағдысы:органикалық және минералдық тыңайтқыштардың айырмашығын жазып алады





Құндылықтарға баулу.

Оқушының бойында зерттеушілік, инновациялық, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру арқылы,бәсекеге қабілетті ету

Пәнаралық байланыс

Химия, география және экология

Алдыңғы бөлім

Азық түліктердегі, көмірсулардың майлардың маңызы





Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтың жоспарланған жаттығу кезеңдері

Ресурстары

Сабақтың басы




Ұйымдастыру

Сәлемдесу

Оқушыларды «Мозаика» арқылы топқа бөлу

Рисунок 1 Рисунок 4 Рисунок 3

Үй тапсырмасын сұрау

«Миға шабуыл»

Сұрақ-жауап

Үй тапсырмасы бойынша бір- біріне сұрақ қояды


Сабақтың ортасы

Мәтінмен жұмыс

Жуан және жіңішке сұрақ әдісі

  • Оқушылар сұрақты мәтіннен жеке өзі дайындайды.

  • Содан соң жұптасып дайындайды.

  • Оқушылар жуан және жіңішке сұрақтарды топпен дайындайды

  • ТShape1 Shape2 оптар дайындаған сұрақтарын бір-біріне қояды.

1топ 2 топ 3 топ


1топ

Биологиялық диктант

- Қоректену – бұл өсімдіктердің қоршаған ортадан неорганикалық заттарды сіңіруі оларды өзгертуі және... , ... , процестерінде пайдалануы.

- Өсімдіктердің қорегіндегі ең басты элеметтер ..., ... және ... болып табылады.

- Минералдық тыңайтқыштар құрамында топырақта жетіспейтін ... , ... , ... элеметтері болады.

2топ

Тест


3топ

Кестені дәптерге сызыңдар

Келтірілген тыңайтқыштар тізімінен қайсысы органикалық, қайсысы минералдыққа жататындығын анықтаңдар және кестені толтырыңдар:

күл, құс саңғырығы, суперфосфат, көң, силитра, шымтезек, несепнәр.


Тыңайтқыш

органикалық

минералдық










Бағалау парағы

Суреттер

Постер қорғау

Маркер

Слайдтар

АКТ


Сабақтың соңы

Кері байланыс

Стикерге оқушылар бүгінгі сабақ туралы ойларын жазып, «Білім ағашына» іледі.

Мен білдім...

Мен үйрендім...

Маған ұнады...

Мен қиналдым...

Менің көңіл күім...



























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.11.2018
2225
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі