Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 15 материал
"Құрсақта даму" 9-сынып
770 ₸
Илембаева Айгерим Муратовна
770 ₸
13 Маусым 2021
916
0
Сабақ жоспары 9- сынып оқушыларына арналған
Биология
Сабақ жоспары
9 сынып
Биология пәнінен 10-сыныпқа арналған тест тапсырмалары
770 ₸
Илембаева Айгерим Муратовна
770 ₸
23 Қазан 2020
3825
1
10-сыныпқа арналған тест тапсырмалары
Биология
Тест
10 сынып
Ашық сабақ "Көркем кестелеу"
770 ₸
Жангирова Нурганша Максутовна
770 ₸
29 Мамыр 2019
475
0
Білімсіздік – хайуандық болады. Еріншектік – күллі дүниедегі өнердің дұшпаны. Талапсыздық, жігерсіздік, ұятсыздық, кедейлік – бәрі осыдан шығады. Залымдық – адам баласының дұшпаны. (38-қара сөз) Міне, Абай бізге еңбектің пайдасы мен өмірімізде үлкен рол атқаратынын осылай түсіндіреді. Еңбек тақырыбы ұлы данамыздың барлық туындыларын дерлік қамтиды. Еңбек – біздің бақытты өміріміздің, жарқын болашағымыздың алтын тұтқасы болуға тиіс. Еңбек жөнінде ата-бабаларымыз небір мақал-мәтелдер, нақыл сөздер, өнегелі ойлар қалдырған. Солардың бірқатарына тоқталып кетейік. Білім алмай болдым деме, Еңбек етпей толдым деме.
Технология
Сабақ жоспары
7 сынып
Тәрбие сағаты "Жанұя"
770 ₸
Жангирова Нурганша Максутовна
770 ₸
29 Мамыр 2019
557
1
Балалардың жанұядағы тәрбиесі оның белгілі бір тұрақты әлеуметтік институт ретінде анықталады, ол жанұя мүшелері арасындағы өзара қатынастардың қалыптасуы мен дамуына септігін тигізетін адамдардың жақындығы, туыстық қатынастар, өзара үйелмендік, тұрмыстық өмір. Жанұя тәрбиесінің артықшылығы да осы қатынастарда, оны тәрбиенің ешқандай да түрі алмастыра алмайды. Жанұя тәрбиесі адам өміріне қажетті негізгі қызметтерді атқарыды: 1. Репродуктивті – баланың туылуы. 2. Тәрбиелілік – жанұяның әрбір мүшесінің жеке тұлға болып қалыптасуына, тәрбиелік жағдай жасауы. 3. Тұрмыстық-экономикалык – жалпы тұрмысты, бюджетті басқару. 4. Коммуникативті – жанұялык қатынасты, басқа адамдармен қатынасты ұйымдастыру. 5. Рекреативті – іс-әрекет ұйымдастыру.
Технология
Конспект
6 сынып
Ашық сабақ "Еңбек түбі-береке"
770 ₸
Жангирова Нурганша максутовна
770 ₸
29 Мамыр 2019
1637
3
Болашақтың иесі – жас ұрпақ. Жасөспірімді есті, саналы, сергек. Білімдәі етіп тәрбиелеу бала дүниеге келген күнінен бастап отбасында, қоғамдық орындарда, балабақшада, мектептерде тәлім-тәрбие беріледі. Сөзіміз дәлелді болу үшін, бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбына арқау болған Абайдың «Еңбек қылмай тапқан дәулет болмас, Қардың суы секілді тез суалар» деген нақыл сөзіне жүгінеміз. Ия, еңбексіз тапқан байлықтың, еңбексіз тапқан малдың, еңбексіз тапқан дүние-мүліктің ұзаққа бармайтыны, мәні болмайтыны анық. Абайдың өлеңдерінің, қара сөздерінің жас ұрпақты тәрбиелеуде, адамгершілікке, еңбексүйгіштікке, қайтас қажырлыққа баулуда маңызы зор. Отыз бірінші қара сөзінде: «Естіген нәрсені ұмытпасқа 4 түрлі себеп бар: Әуелі – көкірегі байлаулы берік болмақ керек;
Технология
Ашық сабақ
8 сынып
Саңырауқұлақтар – тірі ағзалардың ерекше патшалығы. Зең саңырауқұлағы: мукор, пеницилл. Біржасушалы саңырауқұлақтар – ашытқы. Көпж
770 ₸
Илембаева Айгерим Муратовна
770 ₸
02 Қараша 2018
1934
0
– Саңырауқұлақтардың жануарларға және өсімдіктерге тән белгілерін ажыратады. – Саңырауқұлақтардың құрылысын пайымдайды. – Саңырауқұлақтардың топтарын сипаттайды. – Саңырауқұлақтардың табиғаттағы маңызына баға береді.
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып
Биология кабинетінің жоспары
770 ₸
Илембаева Айгерим Муратовна
770 ₸
02 Қараша 2018
4409
26
Ғылыми-педагогикалық журналдармен, оқулықтармен қамтамасыз ету Биологияпәні бойынша құзіреттіліктерді қалыптастыруға бағдарланған тапсырмалар, бақылау жұмыстарын, үлестірме материалдарын дайындау Биология пәнінен практикалық сабақтар өткізу. Пән апталығын өткізу Қолданбалы курс, факультатив сабақтарын өткізу Олимпиадаға дайындық жұмыстарын жүргізу
Биология
Барлық материалдар
Басқа
"Минералды және органикалық тыңайтқыштар"
770 ₸
Илембаева Айгерим Муратовна
770 ₸
02 Қараша 2018
2110
0
Өсімдіктерде микро және макроэлементтердің тапшылығы (азот, калий, фосфор,). Тыңайтқыштар: органикалық және минералдық (азотты, калийлі және фосфорлы және микроэлементтер).
Биология
Сабақ жоспары
7 сынып
Асқорыту жүйесі
770 ₸
Илембаева Айгерим Муратовна
770 ₸
02 Қараша 2018
1575
2
Жауынқұртының, сиырдың және адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы. Модельдеу №1 «Адамның, сиырдың және жауын құртының» ас қорыту жүйесінің құрылысын салыстыру.
Биология
Презентация
8 сынып
ОЖСБ жоспары
770 ₸
Илембаева Айгерим Муратовна
770 ₸
02 Қараша 2018
10883
46
1. Оқушылардың биология пәнінен ОЖСБ-да жоғары көрсеткіш көрсетуіне және олардың танымдық мүмкіндіктері мен деңгейін көтеруге ықпал жасау. 2. Білім сапасының жақсаруына жағдай жасау. 3. Оқушыларды сапалы дайындаудың арқасында ОЖСБ -ны жақсы тапсыруға ықпал ету.
Биология
Сабақ жоспары
9 сынып
Өсімдік бөлімдеріндегі ерекше белгілері. №3 зертханалық жұмыс
770 ₸
Илембаева Айгерим Муратовна
770 ₸
02 Қараша 2018
13981
9
– Өсімдіктерді жіктеудің таксондарын қолдана алады. – Төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің айырмашылықтарын анықтайды. – Өсімдіктерді бөлімдер бойынша жіктейді. – Өсімдіктің бөлімдерінің ерекшеліктерін сипаттайды. – Өсімдіктердің таксондарына байланысты мүшелер жүйесіне баға беру.
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып
8 сынып бойынша тест жұмысы
770 ₸
Илембаева Айгерим Муратовна
770 ₸
02 Қараша 2018
7309
1
1.Эукариоттар дегеніміз-.......... А) құрамында ядросы бар ағзалар В)құрамында ядросы жоқ ағзалар С) бактериялар Д) Түйнек бактериялары 2. Тек өсімдік жасушасына тән оргоноид А) цитоплазма В)пластидтер С)вакуоль Д)ядро 3.Саңырауқұлақтардың жасуша қабықшасы неден тұрады А) мурейн В) хитин С) крахмал Д) целлюлоза 4.Муреин дегеніміз не? А) саңырауқұлақ жасуша қабырғасы В) бактерия жасуша қабырғасы С) бактерия жасуша қабырғасы Д) ядро құрылымы 5.Ақ және түссіз пластидтер қалай аталады А)пластид В) лейкоаласт С)хролопласт Д) хромопласт 6. Нәруыз биосинтезін жүзеге асырады А)рибосома В)лизосома С)ядро Д) вакуоль 7. Өсімдік ұлпалары неше типке бөлінеді А) 7 В)8 С) 6 Д)9 8. Бірінші болып пайда болатын ұлпа? А) негізгі В)жабын С) түзуші Д)бөліп шығарушы 9. Ең сонында түз
Биология
Тест
8 сынып
Сабақ жоспары "Жауын құртының, сиырдың және адамның асқорыту жүйесінің құрылысы"
770 ₸
Илембаева Айгерим Муратовна
770 ₸
02 Қараша 2018
2658
1
Бағалау критерий: • омыртқасыз (жауынқұрт) ас қорыту жүйесінің құрылысының реттілігін анықтай алады; • күйіс қайыратын сиырдың асқорыту жүйесінің құрылысының реттілігін анықтай алады; • адамның асқорыту жүйесінің құрлысының реттілігін анықтай алады; Дескриптор: • омыртқасыз (жауынқұрт) ас қорыту жүйесінің құрылысының реттілігін анықтайды; • күйіс қайыратын сиырдың асқорыту жүйесінің құрылысының реттілігін анықтайды; • адамның асқорыту жүйесінің құрлысының реттілігін анықтайды;
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып
Ашық сабақ "Қанайналым шеңберлері"
770 ₸
Илембаева Айгерим Муратовна
770 ₸
22 Қырқүйек 2018
508
0
Қанайналым мүшелер құрылысы туралы білімдерін кеңейту. Қанайналым шеңберлерінің мәнін, олардың адам ағзасындаңы мәнін түсіндіру Қанайналым мүшелерінің адам өміріндегі маңызын ағзада орналасуын, құрылыс ерекшеліктерін, атқаратын қызметін оқушылар білетін болады. Қанайналым мүшелерінің адам өміріндегі маңызы туралы білімнің негізін салу арқылы оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауын дамыту. Жұптық, жеке жұмыста шапшаңдыққа үйрену. Оқу үдерісінен оқушылардың қалыс қалмауы. Сұрақтарға жауап беру, дәптермен жұмыс, практикалық жұмыс, терминдермен жұмыс, биологиялық есеп. 1. Диалог 2. Жеке жұмыс 3. Жұптық жұмыс Қанайналым жүйесі тақырыбына берілген материалдар: « Адам анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы» жұмыс дәптері
Биология
Ашық сабақ
8 сынып
Ашық сабақ "Қанайналым шеңберлері"
770 ₸
Илембаева Айгерим Муратовна
770 ₸
22 Қырқүйек 2018
410
0
Оқу бағдарламасы, жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған, Биология. Р. Әлімқұлова , Р. Р. Сәтімбеков, А. Соловьева.Алматы «Атамұра» Қанайналым мүшелер құрылысы туралы білімдерін кеңейту. Қанайналым шеңберлерінің мәнін, олардың адам ағзасындаңы мәнін түсіндіру Қанайналым мүшелерінің адам өміріндегі маңызын ағзада орналасуын, құрылыс ерекшеліктерін, атқаратын қызметін оқушылар білетін болады. Қанайналым мүшелерінің адам өміріндегі маңызы туралы білімнің негізін салу арқылы оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауын дамыту. Жұптық, жеке жұмыста шапшаңдыққа үйрену. Оқу үдерісінен оқушылардың қалыс қалмауы. Сұрақтарға жауап беру, дәптермен жұмыс, практикалық жұмыс, терминдермен жұмыс, биологиялық есеп. 1. Диалог 2. Жеке жұмыс 3. Жұптық жұмыс Қанайналым жүйесі тақырыбына берілген материалдар: « Адам анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы» жұмыс дәптері
Биология
Ашық сабақ
8 сынып