Басы
5
минутСаба
|
Сабақтың
басы
5 мин
|
Ұйымдастыру
Үй
тапсырмасы «Ретін тап» әдісі (оқушыларға
эмбриогенез сатыларының суреттері беріледі, осы суреттерді
сәйкестендіріп ретімен орналастырады
|
-амандасады
- суреттерді эмбриогенез
сатылары бойынша ретімен орналастырады, эмбриогенез с сатыларына
анықтама береді
|
Ж
ұлдызшалар
|
карточкалар
|
Ортасы
5
минут
10
минут
5
минут
10
мин
|
Сабаұтың
ортасы
5 мин
10
мин
6 мин
5 мин
6 мин
|
Оқушылардан «ұрықтану»
терминіне анықтама беру сұралады. Зиготадан қалайша тірі ағза дамып
шығады деп сұрайды. Мұғалім зиготаның түзілуі эмбриондық дамудың
бастамасы екендігіне назар аудартады. Сабақтың тақырыбы, мақсаты
мен бағалау критерийлері таныстырылады.
Видео
көрсетіледі
«Эмбриондық даму
кезеңдері»
ЖЖ. Сабақ тақырыбын
ашу
1-тапсырма
«DEAL»
әдісі
ЖЖ
-
Ұрықтанудың бірінші
сатысы
-
Шарананың қалыптасуы, плацента
рөлі
-
Жүкті әйел
гигиенасы
2-тапсырма
ЖЖ
(Ж) (Қ) Оқушыларға плацента
арқылы өтетін, не өтпейтін заттардың атаулары бар карточкаларды
іріктеуді ұсынылады
Келесі заттардың атаулары бар
карточкаларды алдын ала дайындаалады: микроағзалар, вирустар,
липидтер, глюкоза, су, аминқышқылдары, аналық антиденелер, ұрық
нәруыздары, оттек, көмірқышқыл газы, витаминдер, қоректік заттар,
метаболизм өнімдері.
3-тапсырма
Жеке
жұмыс
Веен
диаграммасы
Плацента
|
Ұқсастықтары
|
Ұрық
|
|
|
|
4-тапсырма:
« Стикердегі диалог» әдісі
немесе «Ассоциация» әдісі
ЖЖ
Жүкті әйел гигенасы на
қойылатын талаптарды сипаттайды
|
Сұрақтарға жауап береді, пікір
алмасады
Видеоны назар қойып
қарайды
Жұппен берілген мәліметтерді
ақпаратты түсінеді, талдайды, салыстырады,
баяндайды
Дескриптор
анаға/анадан плацента арқылы
өтетін заттардың атайды.
|
1
|
Дескриптор
|
Ұрыққа тән белгілерді
сипаттайды
|
1
|
Плацентаға тән белгілерді
сипаттайды
|
1
|
Ұқсас белгілері бойынша
салыстырады
|
1
|
Ойларын стикерлерге жазып
тақтаға іледі
|
Өзара
бағалау
Өзін-өзі
бағалау
Өзара
бағалау
Мұғалім
мадақтауы
|
Презентация
№1
Видео
http://www.iref.kz/embrionnyi-damuyi-embrionnyi-damu-satyilaryi/
плакат
стикерлер
|