Ашық сабақ "Қанайналым шеңберлері"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Қанайналым шеңберлері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу бағдарламасы, жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған, Биология. Р. Әлімқұлова , Р. Р. Сәтімбеков, А. Соловьева.Алматы «Атамұра» Қанайналым мүшелер құрылысы туралы білімдерін кеңейту. Қанайналым шеңберлерінің мәнін, олардың адам ағзасындаңы мәнін түсіндіру Қанайналым мүшелерінің адам өміріндегі маңызын ағзада орналасуын, құрылыс ерекшеліктерін, атқаратын қызметін оқушылар білетін болады. Қанайналым мүшелерінің адам өміріндегі маңызы туралы білімнің негізін салу арқылы оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауын дамыту. Жұптық, жеке жұмыста шапшаңдыққа үйрену. Оқу үдерісінен оқушылардың қалыс қалмауы. Сұрақтарға жауап беру, дәптермен жұмыс, практикалық жұмыс, терминдермен жұмыс, биологиялық есеп. 1. Диалог 2. Жеке жұмыс 3. Жұптық жұмыс Қанайналым жүйесі тақырыбына берілген материалдар: « Адам анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы» жұмыс дәптері
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ащысай орта жалпы білім беретін мектеп-балабақшасы



Shape1

Ашық сабақ









Тақырыбы: «Қанайналым. Қанайналымның үлкен және кіші шеңберлері»

Өткізген: Кабиева А.М.



2015-



Үй тапсырмасын сұрау сәті







Фонендоскоп құралымен танысып, артериялық қысым өлшеп үйренуде



12-зертхана

Тамырдың соғуын кәрі жілік



Сергіту сәті





























Илембаева

Айгерім Мұратқызы

Биология

8 «а» сынып

§36. «Қанайналым. Қанайналымның үлкен және кіші шеңберлері. Лимфаайналымы. Қанның тамырлардың бойымен қозғалуы. Қанның артериялық қысымы. Миокард инфаркті. Тамырдың соғуы (пульс). Организмде қанның қайта таралуы.

Көрсетілім:Сфигмоманометр және фонендоскоптың көмегімен артериялық қысымды өлшеу; бұрауышты пайдаланудың тәсілдері»

18.01.2017

Сілтеме

Оқу бағдарламасы, жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған, Биология. Р. Әлімқұлова , Р. Р. Сәтімбеков, А. Соловьева.Алматы «Атамұра»

Ашық сабақтың мақсаты

Қанайналым мүшелер құрылысы туралы білімдерін кеңейту. Қанайналым шеңберлерінің мәнін, олардың адам ағзасындаңы мәнін түсіндіру

Оқыту нәтижелері

Қанайналым мүшелерінің адам өміріндегі маңызын ағзада орналасуын, құрылыс ерекшеліктерін, атқаратын қызметін оқушылар білетін болады.

Негізгі идеялар

Қанайналым мүшелерінің адам өміріндегі маңызы туралы білімнің негізін салу арқылы оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауын дамыту. Жұптық, жеке жұмыста шапшаңдыққа үйрену. Оқу үдерісінен оқушылардың қалыс қалмауы.

Тапсырмалар

Сұрақтарға жауап беру, дәптермен жұмыс, практикалық жұмыс, терминдермен жұмыс, биологиялық есеп.

Оқыту әдістері

  1. Диалог

  2. Жеке жұмыс

  3. Жұптық жұмыс


Дерек көздері

Қанайналым жүйесі тақырыбына берілген материалдар:

« Адам анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы» жұмыс дәптері




Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.

3 мин

  1. Психологиялық дайындық. Қызығушылықты ояту. «Шеңбердегі доп» қатысушылар дөңгелене отырып, допты ұстап, бүгінгі сабаққа тілектерін тілейді

Оқушылар сәлемдесіп, орындарынан тұрып, тілектерін айтады

Үй тапсырмасын сұрау

7 мин

  1. Білу. Карточкалық сұрақтар

1 карточка сқрақтары

1. Жүрек жұмысының 1-ші кезеңі?

2. Қарынша жиырылған кезде кететін уақыт?

3. Жүрекшелердің бір жиырылуынан екінші жиырылуға дейін кететін уақыт?

4. Тыныштық күйде жүрек минутына неше рет жиырылады?

5. Жүрек жұмысын арттыратын жүйке?

2 карточка сұрақтары

  1. Жүрек ............. ........... арқылы оң жақ және сол жақ бөлікке бөлінеді.

  2. Жүрек ............ ........... тұрады. 3. Сыртқы бөлігі ................., ішкі бөлігі ............ ортаңғы бөлігі .............. .


  1. Журекті қарайтын дәрігер.......деп аталады

  2. Адреналин гормоны жүректің жүмысын ............

3

карточка сұрақтары

1.Ересек адам жүрегінің массасы?
2.Адам жүрегі
неше қуысты?
3.Жұрек
қай жерде орналасқан?

4.Жүректің қызметі?

5. Кан топтарын кім ашты?

4 карточка

1.Иммунитет дегеніміз?

2. Донор дегеніміз?

3.Рецепиент дегеніміз?

4. Жүректің қабаттары?

5. Қан жасушалары?
II. Сандармен жұмыс

III. Терминдермен жұмыс

Оқушылар карточкаларды таңдап, берілген сұрақтарға жауап береді, сандармен және терминдермен жұмыс орындалады.

Жаңа тақырып

20 мин

II. Түсіну. Тақырыпқа кіріспе.

«Қанайналым шенберлері» туралы видеоролик көрсету арқылы жаңа тақырыпты ашу.

Оқушыларға фонендоскопты қолдануды үйретуү

Сыныптың назарын аударып, мұғалім жаңа тақырыпты түсіндіреді.

Бекіту

10 мин

III. Қолдану.

12 зертханалық жұмыс.

Тамырдың соғуын кәрі жілік артериясынан өлшеу. Жүрек қан-тамырлар жүмысына байқау жүргізуді мөлшерлі жүктемеге дейінгі және кейінгі тамыр соққыларын салыстыру арқылы анықтайды (20 рет отырып тұру).

Оқушылар зертханалық жұмысты орындайды






3 мин

IV. Жинақтау. Биологиялық есеп:

Жүрек 1 минутта дене 6 литр қанды өзінен өткізіп, айдап шығарады десек, 1 сағатта, 1 тәулікте, 1 жылда ше? Егер адам 70 жыл өмір сүрсе ше?

Шешуі: 1 сағатта – 360 литр, 1 жылда – 3 млн литр, 1 тәулікте – 8640 литр, 70 жылда – 220 млн литр.


Оқушылар есепті шығарады.

Бағалау

2 мин

Бағалау парағы бойынша бағаланады.

Жиынтық баға

Рефлексия.

Кері байланыс.


Сергіту сәті: «Қаңқалар» биі

Сабақтан алған әсері.

Оқушылар бәрі билейді, әсерлерін стикерлермен жапсырады.

Үй тапсырмасын беру

2 мин

§35,36,37

Үй тапсырмасын түртіп алу









Бағалау парағы









Оқушының аты-жөні

Карточкалық сұрақтар

Сандармен жұмыс

Терминмен жұмыс

Жаңа тақырып

Биологиялық есеп

Гани Арсен






Зулкарнай Тамерлан







Иржанова Наргиз






Искалиева Альфира






Нурканова Алтын






































Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні

Карточкалық сұрақтар

Сандармен жұмыс

Терминмен жұмыс

Жаңа тақырыл

Биологиялық есеп


Гани Арсен







Зулкарнай Тамерлан








Иржанова Наргиз







Искалиева Альфира







Нурканова Алтын











Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні

Карточкалық сұрақтар

Сандармен жұмыс

Терминмен жұмыс

Жаңа тақырыл

Биологиялық есеп


Гани Арсен







Зулкарнай Тамерлан








Иржанова Наргиз







Искалиева Альфира







Нурканова Алтын























Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні

Карточкалық сұрақтар

Сандармен жұмыс

Терминмен жұмыс

Жаңа тақырыл

Биологиялық есеп


Гани Арсен







Зулкарнай Тамерлан








Иржанова Наргиз







Искалиева Альфира







Нурканова Алтын









Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні

Карточкалық сұрақтар

Сандармен жұмыс

Терминмен жұмыс

Жаңа тақырыл

Биологиялық есеп


Гани Арсен







Зулкарнай Тамерлан








Иржанова Наргиз







Искалиева Альфира







Нурканова Алтын











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.00.2018
442
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі