Материалдар / ОЖСБ жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ОЖСБ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Оқушылардың биология пәнінен ОЖСБ-да жоғары көрсеткіш көрсетуіне және олардың танымдық мүмкіндіктері мен деңгейін көтеруге ықпал жасау. 2. Білім сапасының жақсаруына жағдай жасау. 3. Оқушыларды сапалы дайындаудың арқасында ОЖСБ -ны жақсы тапсыруға ықпал ету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қараша 2018
10555
46 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекітемін»Мектеп директоры Битингалеев А.М. «___»____ ______ж.





ОСЖБ-ға дайындықжоспары

























Биология пәнінің мұғалімі: Илембаева А.М.

















2018-2019 оқу жылы

Мақсаты:

  • Оқушылардың биология пәнінен ОЖСБ-да жоғары көрсеткіш көрсетуіне және олардың танымдық мүмкіндіктері мен деңгейін көтеруге ықпал жасау.
  • Білім сапасының жақсаруына жағдай жасау.
  • Оқушыларды сапалы дайындаудың арқасында ОЖСБ -ны жақсы тапсыруға ықпал ету.


Міндеттері:

  • Құзыреттілігімнің өсуінің соңғы нәтижесін анықтау;
  • Оқушылардың ойлау қабілеттерінің дамуына бағытталған оқу – тәрбие үрдісінің сапалы көрсеткіштерін бақылау;
  • Биология пәнінен алған білімдерін жүйелі түрде қайталап, нығайтуларына көмектесу;
  • Ой-өрісін, белсенділігін, қызығушылығын, шығармашылық ізденісін ояту;
  • Тақырыпқа ынта қоюға, оның мақсатын, мазмұнын, болашағын түсініп, іс жүзіне асыра білуге дағдыландыру;


Күтілетін нәтиже:

- мұғалім біліктілігін арттыру - оқушының білімдегі сапа көрсеткішін көтеру - ОЖСБ бойынша жоғары пайызға жету











































Биология пәні бойынша ОЖСБ-ға дайындаудың жылдық жоспары2018-2019 оқу жылы



Атқарылатын іс-шаралар

МерзіміЖауапты

1ОЖСБ-ға қатысатын оқушылардың тізімін дайындауҚыркүйекПән мұғаліміСынып жетекшісі
2Тест жинақ папкасына материалдар жинақтауҚыркүйекПән мұғалімі
3Биология пәні бойынша тест жұмыстарын алуАпта сайынПән мұғаліміСынып жетекшісі
4Жіберген қателеріне талдау жасауАпта сайынПән мұғалімі

5Төмен ұпай жинап отырған оқушымен жеке жұмыстар өткізуАпта сайынПән мұғалімі

6ҚР Білім және ғылым министрлігі білім беру мен тестілеудің мемлекеттік стандарттарының ұлттық орталығы шығарған оқу-әдістемелік құралмен жұмыс істеу әр жыл бойыншаАй сайынПән мұғалімі

7Биология пәні бойынша алынған тест жұмыстарының мониторингісін жасауАй сайынПән мұғалімі

8Электрондық оқулықтармен жұмыс жасауАй сайынПән мұғалімі

9Оқушылардың биология пәні бойынша ОЖСБ-ға дайындығының нәтижесі жөнінде ата-аналар жиналысын өткізуАй сайынПән мұғаліміСынып жетекшісі
102018-2019 жылдағы өткен ОЖСБ-ның нәтижесі бойынша сараптама жасауМамырПән мұғалімі



























Білім сапасына әсер ететін негізгі параметрлер

  • Мұғалімдердің сапалық құрамы;
  • Білім беру мазмұны;
  • Оны меңгерудің технологиясын, әдіс-тәсілдерін меңгерту;
  • Мұғалімдердің оқыту әдісін меңгеру механизмінің қалыптасу деңгейін жоғарылату
  • Білім беру жүйесінде мұғалімдерге педагогикалық-психологиялық жағынан қолдаулар көрсету;
  • Қолайлы, маңызды жүктемелер беру
  • Мұғалімдердің әлеуметтік жағдайын білу
  • Оқу – тәрбие ортасы, қарым-қатынас деңгейі, психологиялық орта, ұйымда қолайлы жағдай туылуына көмектесу
  • Педагогикалық мониторингтің жан-жақтылығын және тиімділігін арттыру


ОЖСБ - ға дайындауға қажетті құжаттардың тізімі

  • ОЖСБ – ға арналған семинарлардың материалы
  • ОЖСБ –ға дайындық сабағының бағдарламасы
  • Осыған сай оқулық – жинақ, анықтамалық, жұмыс дәптері
  • Оқушылар білімін байқау, тестілеу материалдарының портфолиесі:
А) ОЖСБ-ң байқау тестісінің нәтижесінің картасы;Ә) Талдау элементінің картасы;Б) ОЖСБ нәтижесінің жеке қағазы В) ОЖСБ-ның байқауында мұғалімдердің оқушыларының тест бойынша білмеген , жіберген тақырыптық қателері бойынша тақырыптық талдаулар, қалыс қалған бөлімдер мен тақырыптар бойынша жеке мұғалімдердің жүргізген жұмыстарын тексеру.

































ОЖСБ - ның қосымша сабақтарының кестесі

І-жарты жылдық

Апта күндері



Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма Сенбі
1.











2.











3.











4.











5.











6.











7.





















ІІ-жарты жылдық

Апта күндері



Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма Сенбі
1.











2.











3.











4.











5.











6.











7.



























Оқушыларды ОЖСБ-ға дайындауда мұғалімнің жұмыстары

  • Ұйымдастыру жұмыстары


  • Білім үрдісінің қатысушыларын ОЖСБ-ны ұйымдастыру және өткізу ережесімен таныстыру;
  • ОЖСБ бұрыштары;
  • Проффориентациялық жұмыстар, 4 пәнді таңдау мақсатымен байланыс жасау;
  • Тоқсандық, қорытынды бағаларды әділетті қоюын қадағалау;
  • Аралық тестілер мониторингін жасау;




2. Информациялық жұмыстар

  • ОЖСБ мәселесінің әдістемелік кітаптарымен таныстыру үшін информациялық топ құру;
  • Нормативтік құжаттармен таныстыру;






3. Психологиялық дайындық

  • Сынып жетекшілеріне , мұғалімдерге семинарлар өткізу;
  • Психологиялық тренингтер өткізу;
  • «Қолайсыздықты болдырмау жолы», тағы да басқа тақырыптарда
сынып сағаттарын өткізу;
  • Оқушылардың теспен жұмыс жасау жүйесі;
  • Семинар, курстарға қатысу;
  • Бақылау сабақтарында тестер пайдалану;
  • Оқушылармен тест арқылы жұмыс жасаудың тиімді әдістерін үйрету;
  • Әр пәннен тест жұмыстарын жасау;
  • Мұғалімнің білім көтеру жоспарына ОЖСБ -мәселесін енгізу;






















Пән мұғалімінің жұмыс бағыттары



Диагностикалық бағытЖекелеген тақырыпта білім толықсыздығын анықтауТестілеуСұхбаттасуБақылау үзігі
Практикалық бағытЖаңа білімді толықтыруға жағдай тудыруСабақтар, жеке жұмыстар, өздік жұмыс, факультативтік сабақтар
Қадағалау бағытыТақырыпты меңгеру деңгейін қадағалауБақылауТест тақырыбы


Мұғалімнің диагностикалық жұмысы



  • Оқушының оқу-ісі материалдарын сараптау;
  • Оқу, ойлау қабілеттері мен іскерліктерін қалыптастыру деңгейлері;
  • Тиімді оқытуды анықтауда этно-мәдени лексикасын қолдану;
  • Өңдеу жұмыстарының нәтижесі;
  • Өзін-өзі жетілдіру жұмыстары;


Биология пәнінен тест қорытындысы 2018-2019 оқу жылы

Сыныбы: Күні: ______________

Оқушының аты-жөні

Ұпай саныбағасы
1





2





3





4





5









Пән мұғалімі: Илембаева А.М



ОЖСБ-ға әдістемелік дайындық жасауМіндеті:
  • ОЖСБ бойынша педагогикалық әдістемелік ұйымдастыру
  • ОЖСБ бойынша әдістемелік хабарлама ұйымдастыру
  • ОЖСБ бойынша ғылыми-әдістемелік ұйымдастыру
  • Мұғалімдерге әдістемелік көмек ұйымдастыру
Бағыттары:
  • Мұғалімдерге әдістемелік және педагогикалық қолдау көрсету
  • Әдістемелік оқу құралдарымен қамту.
  • Жоғары деңгейде әдістемелік жинақ материалдарын дайындау.
  • Инновациялық ұйымдастыру.
  • Ұстаздардың білім деңгейін көтеруді ұйымдастыру
  • ОЖСБ -ның өтуіне мұғалімдерге әдістемелік көмек беру.
  • Мұғалімдерге әдістемелік кепілдеме жасау.
  • Семинар, дөңгелек стол, консультация, практика өткізу.
ОЖСБ-ға дайындау жөнінде психо-педагогикалық қолдауМақсаты:
  • ОЖСБ-ға дайындық кезінде стратегиялық және тактикалық тәртіптермен жұмыс істеу.
  • Оқушыларды өздеріне сенуге, өздерін қадағалауға, өз қабілеттерін дамыту өз қолдарында екенін үйрету.
  • Оқыту үрдісінде қатысушылардың қобалжу деңгейін түсірмеу, болдырмау
Міндеттері:
  • Оқушылардың қобалжу деңгейін байқау
  • Тестілеу алдында оқушылармен психологиялық бағытта жұмыс жүргізу, олардың қабілеттерін анықтау.
ОЖСБ-ға дайындық кезінде ата-аналармен, ұстаздармен, түлектермен жұмыс жүргізу

































Оқушыларды ОЖСБ-ға дайындауда мұғалімнің жұмыстары Ұйымдастыру жұмыстары.
  • Білім үрдісінің қатысушыларын ОЖСБ-ны ұйымдастыру және өткізу ережесімен таныстыру;
  • ОЖСБ бұрыштары;
  • Проффориентациялық жұмыстар, 4 пәнді таңдау мақсатымен жоғары оқу орындарымен байланыс жасау;
  • Тоқсандық, қорытынды бағаларды әділетті қоюын қадағалау;
  • Аралық тестілер мониторингін жасау;
2. Информациялық жұмыстар.
  • ОЖСБ мәселесінің әдістемелік кітаптарымен таныстыру үшін информациялық топ құру;
  • Нормативтік құжаттармен таныстыру;
3. Психологиялық дайындық.
  • Сынып жетекшілеріне , мұғалімдерге семинарлар өткізу;
  • Психологиялық тренингтер өткізу;
  • «Қолайсыздықты болдырмау жолы», тағы да басқа тақырыптарда сынып сағаттарын өткізу;
  • Оқушылардың теспен жұмыс жасау жүйесі;
  • Семинар, курстарға қатысу;
  • Бақылау сабақтарында тестер пайдалану;
  • Оқушылармен тест арқылы жұмыс жасаудың тиімді әдістерін үйрету;
  • Әр пәннен тест жұмыстарын жасау;
  • Мұғалімнің білім көтеру жоспарына ОЖСБ - мәселесін енгізу;
Мұғалімнің диагностикалық жұмысы
  • Оқушының оқу-ісі материалдарын сараптау;
  • Оқу, ойлау қабілеттері мен іскерліктерін қалыптастыру деңгейлері;
  • Тиімді оқытуды анықтауда этно-мәдени лексикасын қолдану;
  • Өңдеу жұмыстарының нәтижесі;
  • Өзін-өзі жетілдіру жұмыстары;
Жаңашыл ұстаздардың қызметі
  • Жобалаушы-конструктивті мұғалімнің қызметі;
  • Этно-мәдени лексиканы шығармашылық тапсырмалар арқылы қолдану;
  • Жобалаушы бағдарлама жұмысының әдістемелік тақырыбы:
  • Техникалық карта жасау;
  • Мұғалімнің диагностикалық іс-әрекетін анықтау;


Бағдарламаны орындау кезінде туындайтын мәселелер мен қиындықтар«ОЖСБ-ға дайындық» бағдарламасын толық орындау кезінде төмендегі мәселелер мен қиындықтар кездеседі: - сапалы білім алуға оқушылар мен ата-аналардың ынтасыздығы;
  • оқушылар мен ата-аналардың денсаулығына байланысты мәселелер;
  • ата-аналарының төмен білімінің деңгейі;
  • оқушының өзіндік даму, өзіндік білім көтеруінің төмен деңгейде болуы;
  • оқушының өзін-өздері төмен бағалауы және көбіне өзі таңдаған мамандыққа деген қажеттілік емес бұл пәнді басқа пәндерге қарағанда оңай деп тануы
  • ОЖСБ- ға қажетті оқулықтардың өте қымбаттығынан оқушылардың көбінің оқулықтармен толық қамтамасыз етілмеуі
ОЖСБ-ның тиімді жақтары

1.Оқушылар бағдарламаны толық қамтып дайындалуға талпынады 2.Қосымша сабақтар алады 3.Ата- аналардың баланы оқытып-тәрбиелеуде жауапкершілігі артады 4.Тестілеу арқылы өз білімдерінің деңгейін біліп,білмейтіндерін меңгереді 5. Мұғалімдердің,мектеп басшыларының оқушылармен жұмысы артады 6.Мұғалімдер өз білімдерін жан-жақты көтереді 7.Жалпы жұртшылықтың білімге деген көзқарасы өзгеріп,назарға алуда 8.Мұғалім,ата-ана,оқушы арасында байланыс артты 9.Оқушылардың біліміне әділ баға қойылады 10.Мұғалімдердің де еңбегі әділ бағаланады

Пән мұғалімінің жұмыс бағыттары



Диагностикалық бағытЖекелеген тақырыпта білім толықсыздығын анықтауТестілеуСұхбаттасуБақылау үзігі
Практикалық бағытЖаңа білімді толықтыруға жағдай тудыруСабақтар, жеке жұмыстар, өздік жұмыс, факультативтік сабақтар
Қадағалау бағытыТақырыпты меңгеру деңгейін қадағалауБақылауТест тақырыбы






















9 сыныбындағы Биология алынған тест қорытындысы 2018-2019 оқу жылы

Оқушыныңаты-жөні











ұпайыбағасыұпайыбағасыұпайыбағасыұпайыбағасы
1

















2







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!