Басы
|
. 1.
Ұйымдастыру кезеңі. Сыныппен сәлемдесу.
Топқа бөліну http://castlots.org/razdelit-na-gruppy/
программасымен, рандомно
2. Тақтаға сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттары
көрсетіледі. 14 параграф 76 бет, тақырыпты дәптерге жазып
алу
Үй жұмысын тексеру
Кім жылдам? Ойыны әр
дұрыс жауапқа 1 балл Microsoft
Excell
-
Алтай тауының географиялық
орны
-
Геосинклиналдардың
дамуы
-
Жазыктар дегеніміз
не
-
Жазықтарды
ата
-
Аласа тауларды
ата
|
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
|
|
|
Ортасы
|
Жаңа сабақты меңгеру.
Түсіндірме жұмыс.
Мұғалім оқушыларға Қазақстанның пайдалы қазбалар
картасы арқылы елімізде таралған минералды ресурстарға мысалдар
келтіреді.
Пайдалы қазбалар таралу бойынша
жіктеледі:
-
Жанатын ( мұнай, газ, көмір, тақтатас,
шымтезек);
-
Кенді ( темір, мыс, мырыш, қорғасын, никель,
кобальт, хром, алтын, күміс, боксит т.б);
-
Кенсіз ( фосфорит, асбест,
тұз);
Мәтінмен жұмыс.
Қазақстанның минералды ресурстары туралы ақпаратпен танысу.
Мәтіннен қажетті ақпараттты жазып алу.
Миға шабуыл?
-
Қазақстанның территория қандай пайдалы қазбалар
кездеседі?
-
Елімізде Менделлеев кестесіндегі элементтердің
нешеуі таралған?
-
Өз өлкеңде таралған пайдалы қазабаларды
атаңыз?
Jeopardy labs тан
Жеке жұмыс.
Қазақстанның кескін картасына минералды ресурстарды өндіретін
орталықтарды түсіру. 5
балл
Бағалау критерийлері
|
Дескрипторлар. Оқушы
|
Қазақсанның минералды ресурстарының түрлерін
біледі. Картадан минералды ресурстарды өндіретін орталықтарын
анықтау және көрсету.
|
Мұнай, газ өндіретін ірі 2орталығын
анықта
|
Көмір өндіретін 1орталықты
анықта
|
Темір кені, өндіретін 1кен орындарын
анықта
|
алюминий, алтын өндіретін 1 орталықтан
анықтау
|
Жұптық жұмыс 4 балл
1
тапсырма Қазақстанның минералдық ресурстарын өндіру және қайта
өңдеу орталықтарын анықта
Дескриптор
Қазақстанның минералдық ресурстарын өндіру және
қайта өңдеу орталықтарын анықтайды
Атауларымен сәйкестендіреді
2
тапсырма Темір қай облыстарда өндіріледі
Дескриптор
Пайдалы қазбаның кай облыста өндірілетіндігін
анықтайды
Кескін картаға белгілейді
1.
Оқушылар бірін- бірі бағалайды.
Мұғалімнің кері байланысы
ТОптық жұмыс
1
топ – Көмір мен газдың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын жазу ВЕНН
Диаграмма
2
топ «Ел
шаруашылығы үшін минералды ресурстардың маңызы» Постер
қорғау
3 топ
«Инфографика» әдісі
.Мұғалімнің кері байланысы. Оқушылардың жұмысын
бағалау.
.Оқушылардың оқу жетістіктерін
бағалайды.
|
Слайдта көрсетілген ресурстарды
талқылайды
Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді
дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін
жетілдіру арқылы бәсекелеседі
Слайдта берілген сұрақ жауапты
орындайды
Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді,
логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары
қалыптасады
|
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»
Бағалау парақшасын толтырады.
ҚБ Бағдаршам
|
1. Ф липчарт, фломастер
|
Сабақтыңсоңы
|
Қорытынды шығару. Мұғалім
бүгінгі сабақты қорытындылау үшін, жұптардың жұмысын
тыңдайды.
Жұптар кезекпен кескін картаға
түсірген кен орындарын оқып, атап
шығады.
Рефлексия.
Сабақ аяқталды, сау
болыңыздар
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
|
Рефлексия парағы
|