Материалдар / М.Мақатаев "Аққулар ұйықтағанд" Қасиет пен қасіреттің белгісіне айналған поэма
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

М.Мақатаев "Аққулар ұйықтағанд" Қасиет пен қасіреттің белгісіне айналған поэма

Материал туралы қысқаша түсінік
М.Мақатаев "Аққулар ұйықтағанд" Қасиет пен қасіреттің белгісіне айналған поэма
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2024
546
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Махаббат және абырой

Пән: қазақ әдебиеті

Мектеп:


Күні:

Мұғалім:

Сынып:


Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

Қасиет пен қасіреттің белгісіне айналған поэма.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

8.3.3.1 шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

Сабақ мақсаты:

Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.

Бағалау критерийі

  • Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады;

  • жаңашылдығына баға бере алады.

  • шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазады.

Құндылықтарды игерту:

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)


Пәнаралық байланыс:

Медицина, бейнелеу өнері,

Тілдік мақсаттар:

Пән лексикасы және терминология:

Бауыр ет, қасиет, қасірет

Осыған дейін меңгерілген білім

Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы













Сабақтың ортасы















































Сабақтың соңы


І. Ұйымдастыру кезеңі

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Жағымды психологиялық ахуал.

«Кері шеңбер»

Оқушылар допты бір – біріне лақтырып бөлім тақырыбына қатысты тірек сөздер айтады, жалғастырып мағынасын ашады.

ІІ. Қызығушылықты ояту . «Шеринг» әдісі

  • М.Мақатаев шығармасында қасірет пен қасиет деген ұғымдарды қалай жеткізген?

  • Топ дөңгеленіп отырып, қатысушыларға мүсін (аққу, ана, бала, т.б.) беріледі.

  • Мүсінді бір-біріне кезектесіп беріп, талдаулар барысында қасірет пен қасиет ұғымдарына қатысты есте қалған оқиғаларды айтады.


ІІІ. Мағынаны тану. 1-тапсырма. «Суреттерді әңгімеле» әдісі

Дескриптор:

  • Суреттердің бір-бірімен байланыстырады.

  • Суреттердегі уақыт кеңістігін бүгінгі өмірмен байланыстырады.

  • Суреттердегі құндылықтарды анықтайды.

  • Берліген суреттерден әңгіме құрастырады.

ҚБ

2-тапсырма.«Шығармашылық ізденіс» әдісі

  • «Аққулар ұйықтағанда» поэмасының мазмұны бойынша жобалық жұмысты таңдап алады.

  • Жұмыс тақырыбы өмірмен байланысы болуы керек.

  • Зерттеуге басқа әдеби шығармалар мен өнер туындыларындағы аққулардың ролі мен маңызы кіруі мүмкін.

  • Презентациялау тәсілдері оқушының қабілеттеріне байланысты түрленуі мүмкін.

Ұсынылатын тақырыптар:

  • Ұлттық құндылықтар

  • Табиғатты аяла

  • Бала -адамның бауыр еті

  • Жетімкөл неге жылайды?

  • Ананың қалін кім ұғар?

Дескриптор:

  • Аққулар ұйықтағанда» поэмасының мазмұны бойынша жобалық жұмысты таңдап алады;

  • Жұмыс тақырыбын бүгінгі өмірмен байланыстырады;

  • Зерттеуге басқа әдеби шығармалар мен өнер туындыларын қатыстырады;

  • Зерттеу жұмысын жазады.

ҚБ


Бекіту. «Менің сөзім» әдісі

М.Мақатаевтың «Аққулар ұйықтағанда» поэмасында көрініс тапқан қазақ халқына тән құндылықтар Қазақстанның бүгіні мен болашағы үшін маңызды ма? Өз көзқарасын білдіріп, дәлелдемелер келтіріп, ой қорытындылайды.



Кері байланыс.

Сынып оқушылары түгенделеді.

Оқушылар допты бір – біріне лақтырып бөлім тақырыбына қатысты тірек сөздер айтады, жалғастырып мағынасын ашады.


Суреттердің бір-бірімен байланыстырадыСуреттердегі уақыт кеңістігін бүгінгі өмірмен байланыстырадыСуреттердегі құндылықтарды анықтайды.













Аққулар ұйықтағанда» поэмасының мазмұны бойынша жобалық жұмысты таңдап алады;

Жұмыс тақырыбын бүгінгі өмірмен байланыстырады

Зерттеуге басқа әдеби шығармалар мен өнер туындыларын қатыстырады;

Зерттеу жұмысын жазады.

М.Мақатаевтың «Аққулар ұйықтағанда» поэмасында көрініс тапқан қазақ халқына тән құндылықтар Қазақстанның бүгіні мен болашағы үшін маңызды ма? Өз көзқарасын білдіріп, дәлелдемелер келтіріп, ой қорытындылайды.



























Қалыптастырушы бағалау

«Нысана» Shape1













Қалыптастырушы бағалау

«Нысана» Shape2


Қалыптастырушы бағалау

«Нысана» Shape3





8-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы











Әдебиет хрестоматиясы


































































Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.

Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?

Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?

Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?

Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?

Ойлану




Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?


Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?


Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?


Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба?


Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға



Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.


2.


Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.


2.


Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?










Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!