Материалдар / М.Мақатевтың "аққулар ұйықтағанда" шығармасының көркемдік ерекшелігі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

М.Мақатевтың "аққулар ұйықтағанда" шығармасының көркемдік ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
М.Мақатевтың "аққулар ұйықтағанда" шығармасының көркемдік ерекшелігі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2024
135
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Махаббат пен абырой

Пән: қазақ әдебиеті

Мектеп:


Күні:

Мұғалім:

Сынып: 8

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

Мұқағали Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасындағы ақын тілімен салынған сурет. Шығарманың көркемдік ерекшелігі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау;

8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар орындай алады:

шығарманы көркемдік ерекшелігіне талдау, шығармадағы құндылықтарды анықтау;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін анықтап, талдайды, шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстыр;

Кейбір оқушылар орындай алады:

шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру, шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.

Бағалау критерийі

  • Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдап, автор стилін анықтайды;

  • Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады;

  • Шығарманың жаңашылдығына баға береді.

Құндылықтарды игерту:

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

Пәнаралық байланыс:

Биология, география, музыка

Тілдік мақсаттар:

Пән лексикасы және терминология:

Сюжет, эпизод, жазушы шеберлігі, аққу, қасірет, қасиет, бақ пен сор.

Осыған дейін меңгерілген білім

«Аққулар ұйықтағанда» поэмасы.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы







І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеп, зейінін сабаққа аудару.

Жағымды психологиялық ахуал.

«Ыстық орындық» әдісі арқылы өткен тақырыпты пысықтау сұрақтарын қою.

Қызығушылығын ояту:

Нұрғиса Тілендиевтің «Аққу» күйін тыңдатып, бүгінгі тақырыпты анықтау.

https://www.youtube.com/watch?v=FAoXUfRPJUU

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Оқушыларды түгендеп, зейінін сабаққа аудару.

«Ыстық орындық» әдісі арқылы өткен тақырыпты пысықтау сұрақтарын қою.

Нұрғиса Тілендиевтің «Аққу» күйін тыңдатып, бүгінгі тақырыпты анықтау.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.


Қалыптастырушы бағалау.











ҚБ










https://www.youtube.com/watch?v=FAoXUfRPJUU


Сабақтың ортасы






































































Мағынаны тану. 1 – тапсырма. «Алтын микрофон» ойынын ойнату арқылы күй мен поэманың арасында қандай байланысты сезгенін сұрау(интервью алу арқылы жүргізіледі).

Дескриптор:

  • Күйдің ерекшелігін анықтайды;

  • Поэманың ерекшелігін анықтайды;

  • Ортақ қасиеттерін табады.

ҚБ

2-тапсырма. Топтық жұмыс

1-топқа:табиғат суреттелетін үзінділерін табу, талдау;

2-топқа: аққудың әсемдігін суреттейтін сөздерді табу, талдау;

3-топқа: оқ тиген аққудың мүшкіл халін сипаттайтын деталдарды жазу, талдау.

4-топқа: Шығармадағы көркемдегіш құралдарды анықтау. Дескриптор:

  • Табиғат суреттелетін үзінділерді анықтайды

  • Аққудың сұлулығын суреттейтін сөздерді анықтайды

  • Жаралы аққу бейнесіне талдау жасайды

  • Баяндау, пейзаж, суреттеулерге мысалдар келтіреді.

  • Аққу мен кейіпкер арасындағы психологиялық параллелизмді анықтайды.

  • Риторикалық сұрақты кейіпкер монологының ішінен табады.

Қалыптастырушы бағалау

Топтар бір-бірін бағалайды.

3-тапсырма.«Мен үшін аққу...» тақырыбында постер қорғау.

Дескриптор:

  • Шығармадан 3 факт келтіреді.

  • Өмірден 1 мысал арқылы дәлелдейді.

  • Мақал-мәтел, дәйек сөз, нақыл сөздер қолданады.

  • Креативті бейнелейді.

ҚБ

Қалыптастырушы бағалау

Сабақты бекіту:«Ыстық орындық». «Егер мен автор болсам...». Оқушылар автор бейнесіндегі оқушыға шығарманы оқу барысында туындаған сұрақтарын қояды.

«Алтын микрофон» ойынын ойнату арқылы күй мен поэманың арасында қандай байланысты сезгенін сұрау.











Топтық жұмыс

1-топқа:табиғат суреттелетін үзінділерін табу, талдау;





2-топқа: аққудың әсемдігін суреттейтін сөздерді табу, талдау;







3-топқа: оқ тиген аққудың мүшкіл халін сипаттайтын деталдарды жазу, талдау.







4-топқа: Шығармадағы көркемдегіш құралдарды анықтау.













«Мен үшін аққу...» тақырыбында постер қорғайды.

Шығармадан 3 факт келтіреді.

Өмірден 1 мысал арқылы дәлелдейді.

Мақал-мәтел, дәйек сөз, нақыл сөздер қолданады.

Креативті бейнелейді.

:«Автор орындығы». «Егер мен автор болсам...». Оқушылар автор бейнесіндегі оқушыға шығарманы оқу барысында туындаған сұрақтарын қояды.







ҚБ







































ҚБ









ҚБ







8-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы


































Сабақтың соңы


Рефлексия: Қабырғаға жапсырылған суреттің тұсына барып тұрады. Өзінің сабақ барысындағы іс-әрекетін бағалайды.

«Мен бүгін . . .»



Үйге тапсырма беру.Аққу құсына қатысты нақыл сөздерді жинақтау.


Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.

Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?

Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?

Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?

Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?

Ойлану




Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?


Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?


Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?


Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба?


Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға



Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.


2.


Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.


2.


Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?








Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!