Материалдар / Модель

Модель

Материал туралы қысқаша түсінік
Модель және модельдеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
394
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақ жоспары

Күні: Сынып: 6-сынып.Тақырыбы: Модель және модельдеу.Сілтеме: Оқулық, әдістемелік құралдар.Мақсаты: Жеке жұмыс істеу арқылы алгоритм ұғымы туралы бұрынғы алған білімдерін қайталайды; модель кезендерін, түрлерін және модельдеу, оның жіктелуімен танысады, модель түрлерін біліп, компьютерде модельдеуді біледі. Ой- өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, компьютерлік тіл мәдениетін дамытады.Күтілетін нәтиже: модель, модельдеу дегеніміз не екенін, модельдеудің негізгі кезеңдерін, сипаттамасын, , модельдерге мысал келтіруді біледі. Нысан моделін анықтауды бірден білу дағдыларын дамытады. Топта және жеке белсенді жұмыс істейді ,ой – пікірін ашық жеткізеді, мәдениетті сөйлейді. Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгеру сабағы.Қолданылатын әдістер: топтық, жеке,«Түрлі-түсті фигуралар» шаттық шеңбер, «Шыгдық және жалған» әдісі, «Ой қозғау» әдісі, постер дайындау, 5 сұрақ» әдісі, «ақпараттық диктант», « негізгі бір сөз » рефлексиясы.Керекті құрал-жабдықтар: Компьютер, ИКТ, постерге арналған қағаздар, маркерлер стикерлер, бағалау парақтары, флипчарт, презентация
Сабақтың кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіАмандасу.Оқушыларды түрлі фигураларды таңдау арқылы жазылған 1,2 сандарын таңдау бойынша 2 топқа бөлу.Интерактивті тақтада шеңбер, зигзаг, тең бұрышты төртбұрыш, үшбұрыш, тіктөртбұрыш фигуралары көрсетіледі. Оқушылардың әрқайсысы өздеріне ұнаған бір фигураны көрсеткен соң нәтижесі келесі слайдтарда көрсетіледі.Шеңбер – Өте мейірімді, басқаның қайғысын да қуанышын да бөлісе алады. Көпшіл, ынталы, достары мен таныстары көп, пейілі кең, түйсігі жақсы дамыған адам.Зигзаг – Шығармашылық қабілеті басым, үнемі ізденіс үстінде жүреді, ойын-сауыққа құмар, шығармашыл, болашаққа талпынысы жоғары, білімге ынталы адам.Тең бұрышты төртбұрыш – Лидер, ақпаратқа байқампаз, ұқыпты, еңбексүйгіш, жазуға ынталы, достары және таныстары шағын, көп сөйлегенді ұната бермейтін адам.Үшбұрыш – Өте еңбекқор, төзімді, өз жұмысының шебері, бастаған істі аяғына жеткізетін, көшбасшы, саясаткер, өз-өзіне сенімді адам.Тік төртбұрыш – Жаңа идеяларға жақын, білуге құмар, ізденгіш, батыл, көңіл-күйі өзгеремелі, өзін көпшілікке көрсете бермейтін адам.

Үй жұмысын: «Шындық па, жалған ба» әдісі бойынша1. Алгоритмнің берілу формаларын: сөздік, графикалық, алгоритмдік, программалау тілі.2. Блок-сызбаның элементтерін сипаттаңыздар. Соңы, енгізу, басы, шығару.3. Алгоритм түрлерін атаңыздар. Графикалық, сызықтық, циклдік.4. Алгоритм басы және соңы элилипспен (сопақша шеңбермен) белгіленеді.5. Алгоритм іс-әрекеті бірінен кейін бірі қатаң түрде орындалатын алгоритм түрі циклдік.6. Іс –әрекет ромб фигурасында жазылады.

Оқушы әрекеті







Оқушыларды жасырын фигураларда жазылған 1,2 сандарын таңдау бойынша 2 топқа бөлу.Оқушылар интербелсенді тақтадағы фигуралардағы жауаптарды көреді.















Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді.1.шындық2. шындық.3. жалған тармақталған, циклдік, сызықтық.4. шындық5. жалған сызықтық6. жалған. тіктөртбұрыш



Уақыт







4 мин













































Модуль

ОмОЖТ

А кезеңі БілуТүсіну

  • Мұғалім «Ой қозғау» әдісі бойынша ИБТ-да ««ЕХРО-2017» қалашығының компьютерлік моделінің бейне ролигі. »атты шағын видео ролик ұсынады, видео не туралы екенін сұрайды. Оқушылардың жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа шығады, сабақтың мақсатын айтқызады.
  • Оқушылар видеоны көріп болған соң жауап береді, тақырыпқа шығып, мақсат қояды.

    2 минАКТСТО


    Мұғалім мәтінмен әр оқушы жеке-жеке танысуға тапсырма береді..

    Мәтінмен әр оқушы жеке-жеке танысып болған соң. оқушылар топпен бірлесіп жұмыс істейді.

    5 минОЖЕСОжООБжК
    В кезеңі ҚолдануТалдау

    Оқушылар ортаға шығып, ақпаратты постер арқылы қорғауды ұсынады.«5 сұрақ» әдісі бойынша. Бір –бірлеріне сұрақ қойғызады. 1-тапсырма:.«Модельдер сыры»Шарты: Берілген модельдерді материалдық және ақпараттық бағытқа топтаңыздар.
  • Глобус
  • Театр қойылымының декорациялық безендіру макеті
  • Адам қаңқасының макеті
  • математикалық теңдеу
  • Шыңғыс хан жанұясы ұрпақтарының сызба түріндегі моделі
  • Қуыршақ
  • Су молекуласы құрылымының моделі (макеті)
  • Автобус қозғалысының кестесі
  • Паровоз ойыншығы
  • Метроның сызбасы
  • Тіктөртбұрыштың ауданын табу формуласы
  • Чарльз Бэббидж суреті
  • Материалдық модельдер 1,3, 2, 6, 7, 9,10Ақпараттық модельдер 4, 5, 8, 11, 12 ,13

    Мұғалім «Күн шарқырайды» сергіту сәтін өткізеді.



    2-тапсырма: Модель құру.
    Постерге ақпаратты салады. (топтық жұмыс) Формативті бағалау (шапалақтау)Оқушылардан топпен шығып,постерді қорғайды.

    Оқушылар флипчартта көрсетілген «Модель сырларын» екі бағытқа бөледі.

















    Оқушылар сергіту сәтін орындайды.

    Оқушылар өздері таңдаған кез-келген нысанның моделін құрады.


    8 мин









    4 мин























    2 мин



    5 мин
    ОҮБжОБАКТ,ТжДБО
    С кезеңі Жинақтау Бағалау



    Ақпараттық диктант.
  • . . . . . . . . . – нақты объектіні, процессті немесе құбылысты ықшам әрі шағын түрде бейнелеп көрсету.
  • Модельдеу – объектілерді, процесстерді немесе құбылыстарды зерттеу мақсатында олардың . . . . . . . . . . . (макетін) құру.
  • Ақпарат жиындығы және сыртқы әлемммен өзара байланысы болып табылатын модел түрі-...........
  • . . . . . . . . . . . – деп компьютердің көмегімен арнайы программалық орталар іске асыратын модельдерді айтады.
  • Динамикалық модель – ................. өтуіне байланысты нысан қасиеттерінің өзгерісін көрсетеді.


















  • Рефлексия: Сөздің өзін пайдаланбастан бүгінгі сабақтың әрбір негізгі сөзін түсіндіру үшін сізде бір минут бар:Бағалау парағы:







    Оқушылар флипчартта түсіп қалған сөздерді толықтырып жазу.

  • Моделдеу– нақты объектіні, процессті немесе құбылысты ықшам әрі шағын түрде бейнелеп көрсету.
  • Модельдеу – объектілерді, процесстерді немесе құбылыстарды зерттеу мақсатында олардың моделін (макетін) құру.
  • Ақпарат жиындығы және сыртқы әлемммен өзара байланысы болып табылатын модел түрі-ақпараттық.
  • Компьютерлік – деп компьютердің көмегімен арнайы программалық орталар іске асыратын модельдерді айтады.
  • Динамикалық модель – уақыттын өтуіне байланысты нысан қасиеттерінің өзгерісін көрсетеді.






  • Әр бір негізгі сөзге оқушылар анықтама береді.


    4 мин

















































    6 мин









    3 мин


    ОмОЖТ
    Үй тапсырмасы

    Модель және модельдеу оқу, мазмұны. Тақырыптқа байланысты тест құрастыру.



    2 мин









    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ