Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Модель
Материал туралы қысқаша түсінік
Модель және модельдеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
394
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Күні: Сынып: 6-сынып.Тақырыбы: Модель және модельдеу.Сілтеме: Оқулық, әдістемелік құралдар.Мақсаты: Жеке жұмыс істеу арқылы алгоритм ұғымы туралы бұрынғы алған білімдерін қайталайды; модель кезендерін, түрлерін және модельдеу, оның жіктелуімен танысады, модель түрлерін біліп, компьютерде модельдеуді біледі. Ой- өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, компьютерлік тіл мәдениетін дамытады.Күтілетін нәтиже: модель, модельдеу дегеніміз не екенін, модельдеудің негізгі кезеңдерін, сипаттамасын, , модельдерге мысал келтіруді біледі. Нысан моделін анықтауды бірден білу дағдыларын дамытады. Топта және жеке белсенді жұмыс істейді ,ой – пікірін ашық жеткізеді, мәдениетті сөйлейді. Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгеру сабағы.Қолданылатын әдістер: топтық, жеке,«Түрлі-түсті фигуралар» шаттық шеңбер, «Шыгдық және жалған» әдісі, «Ой қозғау» әдісі, постер дайындау, 5 сұрақ» әдісі, «ақпараттық диктант», « негізгі бір сөз » рефлексиясы.Керекті құрал-жабдықтар: Компьютер, ИКТ, постерге арналған қағаздар, маркерлер стикерлер, бағалау парақтары, флипчарт, презентация
Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекетіАмандасу.Оқушыларды түрлі фигураларды таңдау арқылы жазылған 1,2 сандарын таңдау бойынша 2 топқа бөлу.Интерактивті тақтада шеңбер, зигзаг, тең бұрышты төртбұрыш, үшбұрыш, тіктөртбұрыш фигуралары көрсетіледі. Оқушылардың әрқайсысы өздеріне ұнаған бір фигураны көрсеткен соң нәтижесі келесі слайдтарда көрсетіледі.Шеңбер – Өте мейірімді, басқаның қайғысын да қуанышын да бөлісе алады. Көпшіл, ынталы, достары мен таныстары көп, пейілі кең, түйсігі жақсы дамыған адам.Зигзаг – Шығармашылық қабілеті басым, үнемі ізденіс үстінде жүреді, ойын-сауыққа құмар, шығармашыл, болашаққа талпынысы жоғары, білімге ынталы адам.Тең бұрышты төртбұрыш – Лидер, ақпаратқа байқампаз, ұқыпты, еңбексүйгіш, жазуға ынталы, достары және таныстары шағын, көп сөйлегенді ұната бермейтін адам.Үшбұрыш – Өте еңбекқор, төзімді, өз жұмысының шебері, бастаған істі аяғына жеткізетін, көшбасшы, саясаткер, өз-өзіне сенімді адам.Тік төртбұрыш – Жаңа идеяларға жақын, білуге құмар, ізденгіш, батыл, көңіл-күйі өзгеремелі, өзін көпшілікке көрсете бермейтін адам. Үй жұмысын: «Шындық па, жалған ба» әдісі бойынша1. Алгоритмнің берілу формаларын: сөздік, графикалық, алгоритмдік, программалау тілі.2. Блок-сызбаның элементтерін сипаттаңыздар. Соңы, енгізу, басы, шығару.3. Алгоритм түрлерін атаңыздар. Графикалық, сызықтық, циклдік.4. Алгоритм басы және соңы элилипспен (сопақша шеңбермен) белгіленеді.5. Алгоритм іс-әрекеті бірінен кейін бірі қатаң түрде орындалатын алгоритм түрі циклдік.6. Іс –әрекет ромб фигурасында жазылады. | Оқушы әрекеті Оқушыларды жасырын фигураларда жазылған 1,2 сандарын таңдау бойынша 2 топқа бөлу.Оқушылар интербелсенді тақтадағы фигуралардағы жауаптарды көреді. Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді.1.шындық2. шындық.3. жалған тармақталған, циклдік, сызықтық.4. шындық5. жалған сызықтық6. жалған. тіктөртбұрыш | Уақыт 4 мин | Модуль ОмОЖТ |
А кезеңі БілуТүсіну | Оқушылар видеоны көріп болған соң жауап береді, тақырыпқа шығып, мақсат қояды. | 2 мин | АКТСТО | |
Мұғалім мәтінмен әр оқушы жеке-жеке танысуға тапсырма береді.. | Мәтінмен әр оқушы жеке-жеке танысып болған соң. оқушылар топпен бірлесіп жұмыс істейді. | 5 мин | ОЖЕСОжООБжК | |
В кезеңі ҚолдануТалдау | Оқушылар ортаға шығып, ақпаратты постер арқылы қорғауды ұсынады.«5 сұрақ» әдісі бойынша. Бір –бірлеріне сұрақ қойғызады. 1-тапсырма:.«Модельдер сыры»Шарты: Берілген модельдерді материалдық және ақпараттық бағытқа топтаңыздар. Мұғалім «Күн шарқырайды» сергіту сәтін өткізеді. 2-тапсырма: Модель құру. | Постерге ақпаратты салады. (топтық жұмыс) Формативті бағалау (шапалақтау)Оқушылардан топпен шығып,постерді қорғайды. Оқушылар флипчартта көрсетілген «Модель сырларын» екі бағытқа бөледі. Оқушылар сергіту сәтін орындайды. Оқушылар өздері таңдаған кез-келген нысанның моделін құрады. | 8 мин 4 мин 2 мин 5 мин | ОҮБжОБАКТ,ТжДБО |
С кезеңі Жинақтау Бағалау | Ақпараттық диктант. Рефлексия: Сөздің өзін пайдаланбастан бүгінгі сабақтың әрбір негізгі сөзін түсіндіру үшін сізде бір минут бар:Бағалау парағы: | Оқушылар флипчартта түсіп қалған сөздерді толықтырып жазу. Әр бір негізгі сөзге оқушылар анықтама береді. | 4 мин 6 мин 3 мин | ОмОЖТ |
Үй тапсырмасы | Модель және модельдеу оқу, мазмұны. Тақырыптқа байланысты тест құрастыру. | 2 мин |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)