Сабақтың
кезеңдері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Амандасу.Оқушыларды түрлі
фигураларды таңдау арқылы жазылған 1,2 сандарын таңдау бойынша 2
топқа бөлу.
Интерактивті тақтада шеңбер,
зигзаг, тең бұрышты төртбұрыш, үшбұрыш, тіктөртбұрыш фигуралары
көрсетіледі. Оқушылардың әрқайсысы өздеріне ұнаған бір фигураны
көрсеткен соң нәтижесі келесі слайдтарда
көрсетіледі.
Шеңбер – Өте мейірімді, басқаның
қайғысын да қуанышын да бөлісе алады. Көпшіл, ынталы, достары мен
таныстары көп, пейілі кең, түйсігі жақсы дамыған
адам.
Зигзаг – Шығармашылық қабілеті басым,
үнемі ізденіс үстінде жүреді, ойын-сауыққа құмар, шығармашыл,
болашаққа талпынысы жоғары, білімге ынталы
адам.
Тең бұрышты
төртбұрыш – Лидер, ақпаратқа байқампаз,
ұқыпты, еңбексүйгіш, жазуға ынталы, достары және таныстары шағын,
көп сөйлегенді ұната бермейтін адам.
Үшбұрыш – Өте еңбекқор, төзімді, өз
жұмысының шебері, бастаған істі аяғына жеткізетін, көшбасшы,
саясаткер, өз-өзіне сенімді адам.
Тік
төртбұрыш – Жаңа идеяларға жақын, білуге
құмар, ізденгіш, батыл, көңіл-күйі өзгеремелі, өзін көпшілікке
көрсете бермейтін адам.
Үй
жұмысын: «Шындық па, жалған ба»
әдісі бойынша
1. Алгоритмнің берілу
формаларын: сөздік, графикалық, алгоритмдік, программалау
тілі.
2. Блок-сызбаның элементтерін
сипаттаңыздар. Соңы, енгізу, басы, шығару.
3. Алгоритм түрлерін
атаңыздар. Графикалық, сызықтық, циклдік.
4. Алгоритм басы және соңы
элилипспен (сопақша шеңбермен)
белгіленеді.
5. Алгоритм іс-әрекеті бірінен
кейін бірі қатаң түрде орындалатын алгоритм түрі
циклдік.
6. Іс –әрекет ромб фигурасында
жазылады.
|
Оқушы
әрекеті
Оқушыларды жасырын фигураларда
жазылған 1,2 сандарын таңдау бойынша 2 топқа
бөлу.
Оқушылар интербелсенді
тақтадағы фигуралардағы жауаптарды көреді.
Оқушылар қойылған сұрақтарға
жауап береді.
1.шындық
2.
шындық.
3. жалған тармақталған,
циклдік, сызықтық.
4.
шындық
5. жалған
сызықтық
6. жалған.
тіктөртбұрыш
|
Уақыт
4
мин
|
Модуль
ОмОЖТ
|
В
кезеңі Қолдану
Талдау
|
Оқушылар ортаға шығып,
ақпаратты постер арқылы қорғауды ұсынады.«5 сұрақ» әдісі бойынша.
Бір –бірлеріне сұрақ қойғызады.
1-тапсырма:.«Модельдер
сыры»
Шарты: Берілген модельдерді
материалдық және ақпараттық бағытқа
топтаңыздар.
-
Глобус
-
Театр қойылымының декорациялық
безендіру макеті
-
Адам қаңқасының
макеті
-
математикалық
теңдеу
-
Шыңғыс хан жанұясы
ұрпақтарының сызба түріндегі моделі
-
Қуыршақ
-
Су молекуласы құрылымының
моделі (макеті)
-
Автобус қозғалысының
кестесі
-
Паровоз
ойыншығы
-
Метроның
сызбасы
-
Тіктөртбұрыштың ауданын табу
формуласы
-
Чарльз Бэббидж
суреті
Материалдық модельдер 1,3,
2, 6, 7, 9,10
Ақпараттық модельдер 4, 5,
8, 11, 12 ,13
Мұғалім «Күн шарқырайды»
сергіту сәтін өткізеді.
2-тапсырма: Модель
құру.
|
Постерге ақпаратты салады.
(топтық жұмыс) Формативті бағалау
(шапалақтау)
Оқушылардан топпен
шығып,постерді қорғайды.
Оқушылар флипчартта
көрсетілген «Модель сырларын» екі бағытқа
бөледі.
Оқушылар сергіту сәтін
орындайды.
Оқушылар өздері таңдаған
кез-келген нысанның моделін құрады.
|
8
мин
4
мин
2
мин
5
мин
|
ОҮБжОБ
АКТ,ТжДБО
|
С
кезеңі Жинақтау
Бағалау
|
Ақпараттық
диктант.
-
. . . . . . . . . – нақты
объектіні, процессті немесе құбылысты ықшам әрі шағын түрде
бейнелеп көрсету.
-
Модельдеу – объектілерді,
процесстерді немесе құбылыстарды зерттеу мақсатында олардың . . . .
. . . . . . . (макетін) құру.
-
Ақпарат жиындығы және сыртқы
әлемммен өзара байланысы болып табылатын модел
түрі-...........
-
. . . . . . . . . . . – деп
компьютердің көмегімен арнайы программалық орталар іске асыратын
модельдерді айтады.
-
Динамикалық модель –
................. өтуіне байланысты нысан қасиеттерінің өзгерісін
көрсетеді.
Рефлексия:
Сөздің өзін
пайдаланбастан бүгінгі сабақтың әрбір негізгі
сөзін
түсіндіру үшін сізде бір минут
бар:
Бағалау
парағы:
№
|
Оқушылардың
аты-жөні
|
Үй
жұмысы
|
Постер
|
Тапсырмалар
|
Қорытынды
бағалау
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушылар флипчартта түсіп
қалған сөздерді толықтырып жазу.
-
Моделдеу– нақты объектіні, процессті
немесе құбылысты ықшам әрі шағын түрде бейнелеп
көрсету.
-
Модельдеу – объектілерді,
процесстерді немесе құбылыстарды зерттеу мақсатында
олардың моделін (макетін)
құру.
-
Ақпарат жиындығы және сыртқы
әлемммен өзара байланысы болып табылатын модел
түрі-ақпараттық.
-
Компьютерлік – деп компьютердің көмегімен
арнайы программалық орталар іске асыратын модельдерді
айтады.
-
Динамикалық модель – уақыттын
өтуіне байланысты нысан қасиеттерінің өзгерісін
көрсетеді.
Әр бір негізгі сөзге оқушылар
анықтама береді.
|
4
мин
6
мин
3
мин
|
ОмОЖТ
|