Сыныпта 25 оқушы білім алады,
сабаққа 17 оқушы қатысты.
“Кейс
стади”әдісінде (топтық жұмыс)
дескриптор бойынша жалпы 3 балл:
- тапсырманы сипаттайды және
түсіндіреді;
-сұрақтарға жауап
береді,
3 баллмен – 6
оқушы
2 баллмен -7
оқушы
1 баллмен – 2 оқушы бағаланды.
Қалған Қанатбек Д., Рысбаева А. аталған 2 оқушы топтық жұмыста
қатыспады.
Яғни 13 оқушы, 72% топтық
жұмыс бойынша белсенді қатысқан, 4 белсенділігі төмен екендігі
анықталды.
“Концептуалды
кесте”әдісінде (жұптық жұмыс)
дескриптор бойынша жалпы 3 балл:
- ұрық
жапырақшаларындағы үдерістерді сипаттайды – 1
балл.
- ұрық жапырақшаларынан
түзілетін мүшелерді атайды – 1
балл.
- ұрық жапырақшаларынан
түзілетін мүшелердің қызметтерін
анықтайды – 1
балл.
3 баллмен – 13
оқушы
2 баллмен – 4 оқушы бағаланды.
Тапсырманы орындамаған оқушылар жоқ.
Жеке
жұмыста дескриптор бойынша жалпы 2
балл:
-эмбриондық даму кезінде
жүретін үдерістерді сипаттайды – 2 балл.
Әр баған 0,5 баллмен
бағаланады.
2 баллмен – 10
оқушы
1 баллмен – 7 оқушы бағаланды.
Тапсырманы орындамаған оқушылар жоқ
Ой
толғау кезеңінде
дескриптор бойынша жалпы 1
балл:
-өз ойын ортаға салып,
дәлелдейді – 1 балл.
1 баллмен – 9 оқушы бағаланды.
Талқылауға 8 оқушы қатыспады.
“Инсерт”әдісінде (жеке
жұмыс)
Бұрыннан білемін – 16
оқушы
Мен үшін жаңалық -15
оқушы
Білгім келеді -14 оқушы кері
байланыс берген.
Топтық бағалау жүйесі өз
деңгейінде жүргізілмеген. Яғни тапсырмаларды орындамаған оқушыларға
жоғары бағалау жүргізілген.
Қорытындылай келе сыни
тұрғыдан ойлау дағдыларын “Инсерт”, “Кейс стади”, “Концептуалды
кесте” әдістері арқылы оқушылардың қызығушылықтарын, есте сақтау
қабілеттерінің артуына септігін тигізгенін
байқадым.
|