Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мұғалімнің шығармашылық есебі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мұғалім – болашақтың бастауы болар жанды тәрбиелейтін жан
Менің педагогикалық шығармашылық есебім
Мен, Ыбырайқызы Рыскүл
Білімім: жоғары, бітірген оқу орным: Орталық Қазақстан академиясы 2013 -2015 ж.ж.
Мамандығым: Педагогика және бастауыш сынып әдістемесі
Жалпы еңбек өтілім: 12 жыл
Педагогикалық еңбек өтілім: 10 жыл
Осы білім беру ұйымындағы өтілім: 5 жыл
Санатым: 2
Біліктілікті көтеру курсы: ҚР «Өрлеу»2018 Алматы қаласында
Менің педагогикалық ұстанымым:
Мұғалімдік мамандық – бұл адамтану, адамның күрделі және қызықты, шым – шытырығы мол рухани жан дүниесіне үңіле білу. Педагогикалық шеберлік пен педагогикалық өнер – ол даналықты жүректен ұға білу болып табылады.
В. А. Сухомлинский
Жеке әдістемелік
тақырыбым: "АКТ негізінде бастауыш
сынып оқушыларының танымдық және шығармашылық белсенділіктерін
арттыру".
Педагогикалық мақсатым: Жаңа ақпараттық технологияларды қолдану барысында оқушылардың логикалық потенциалын арттыру жас ұрпақты жаңа қоғам жағдайында өмір сүруге дайында. Оқушының ізденушілік, зерттеушілік қабілетін дамыту. Оқушылармен ынтымақтаса жұмыс жүргізу. Оқушыларды саналы тәртіп пен сапалы білім алуға тәрбиелеу, бағыттау.
Педагогикалық тұжырымдамам: Үнемі жаңалыққа ұмтылып, өз әдістемелік шеберлігімді, тәжірибемді жетілдіру.
Менің жұмыс жасайтын мәселем:
1. Әріптестеріммен үнемі тәжірибе алмаса отырып, жұмыс істеу.
2. Оқушыларды өз бетінше білім алуға дайындау…
3. Барлық ақпарат көздерімен байланысып, болашағымызды жан – жақты дамыту.
Ұстаз – жас ұрпақты, жалпы адамды ізгілікке баулып, жақсылыққа тәрбиелейтін, білім беретін оқытушы. Қазіргі қоғамда оқу тәрбие жұмысын жүргізуші маман педагог ұстаз. «Ұстаз тәрбиелеуші» деген ұғамды білдіреді. Ол азаматты ғылымды сүюге, танымға құштарлыққа үндейді.
Бүгін Қазақстан халықаралық білімдік кеңістігіне шығуға бағытталған. Бұл педагогты көп нәрсеге міндеттейді. Ол уақытпен бірге жүру керек, қоғамның әлеуметтік тапсырысын қанағаттандыру керек. Ал қоғамға өзіндік ой-өрісі дамыған, шығармашылығы мол тұлға қажет. Мұғалім оқушы не үшін оқу керек екенін, өзінің білімін іс жүзінде пайдалана білетіндей қылып, өз жұмысын құру керек. «Мұғалім – мәңгі нұрдың қызметшісі. Ол барлық ой мен қимыл әрекетіне ақылдың дәнін сеуіп, нұр құятын тынымсыз лаулаған жалын иесі. Оларға тамаша қызмет тапсырылған, күн астында одан жоғары ешнәрсе болмақ емес» - деген екен. Шындығында ұстаз деген бойындағы күш-қайратын ұрпақ тәрбиесіне жұмсап, сол жолда еңбек етіп талмай ізденетін ұлағатты жандар деп білемін. Сондықтан мұғалім ретінде өз тәжірибеме үнемі сыни көзбен қарайтынмын. Осы ретте бағдарлама негізінде қамтылған модульдер менің педагогикалық көзқарсыма әсер етті.
Жұмыс жүйемнің негізі: ата - аналармен жұмыс, сыныптан тыс жұмыс, әдістемелік жұмыс, шығармашылық жұмыс, оқушымен жеке жұмыс, қоғамдық жұмыс.
Іс-тәжірибемде бірнеше әдіс - тәсілдерді қолданамын. Атап айтқанда венн диаграммасы, түртіп алу, суретті сызбалар, дидактикалық ойындар т.б. сол әдістерді қолдана отырып, нәтижеге жету үшін оқушылардың білімі мен деңгейіне байланысты тапсырмалар құрастыру қажет. Мемлекеттік тіл мәртебесін көтеру үшін ойлай білетін, өз ойын қазақ тілінде жеткізе алатын, сауатты, еліне еңбек ете білетін, қабілетті жастар керек. Оқушының ойлау және сөйлеу тілін дамыту мақсатында деңгейлік тапсырмалар беру ұсынылады. Сол арқылы оқушының деңгейі анықталып, білімін тереңдетіп, белсенділігін күшейтеді. Деңгейлік тапсырмаларды дайындап, оқушылармен жұмыс жүргізудегі негізгі мақсат: баланың қабілетін ашу, шығармашылығын шыңдау, іздендіру, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушының қабілеті, ақылы, біліктілігі, сөздік қоры жетіледі. Әр деңгейлік тапсырманы орындаған сайын оқушы жақсы орындауға талпынады. Мұғалім де, оқушы да шығармашылықпен жұмыс жасайды, сондықтан да оқушыларды өз бетімен жұмыс істеп, білімін тереңдетуі үшін оларды іздендіру керек.
Бірінші деңгейлік тапсырма оқушының есінде қалуға ыңғайлы, өмірмен байланысты болуы керек.
Екінші деңгейлік тапсырма түрленіп, күрделене түседі. Мазмұны өткен тақырыпқа байланысты түрленген, ойлауды қажет ететін, оқушы өз бетімен жұмыс жасауға лайықты тапсырмалар.
Үшінші деңгейдегі тапсырмалар орындау арқылы оқушы өзі тұжырым жасайды. Мұғалім нұсқаушы, бағыт беруші, кеңесуші ретінде болады. Оқушының өзі сөздіктерді пайдаланып, мәтіндерді аударады. Берілген мәтіндерге сұрақ ойлап жазады. Өзіне керек материалдарды іздеп, тауып оқиды.
Кез-келген сабақта ыңғайлы түртіп алу әдісін үнемі қолданамын. Осының нәтижесінде оқушылардың ізденісі мен шығармашылығы дамып отырады. Баланың логикасын, ойынын ұшқырлау мақсатында сканвордтар мен суретті кросвордтар, суретті тапсырмалар дайндалып, сабақта қолданамын. Әсіресе бастауыш сыныпта дидактикалық ойындардың маңызы өте зор. Оларды да сбақ барысында қолдану басты мақсаттарымның бірі.
Мұғалім ретіндегі ізгі мұратым – тек білім беріп қана қоймай, әр баланың «менін» ашу, сол «менді» шығармашылық тұлғаға жетелеу. Шығармашылық дегеніміздің өзі ізденімпаздықтан туады. Баланың өзіне деген сенімін туғызу, өзінен шығармашылық қасиет іздете білу, шығармашылыққа баулу, қалыптастыру процесі ұзақ та маңызды үдеріс. Кез-келген оқушы мұғалімнің басшылығымен орындаған шығармашылық жұмысының нәтижесінде өзінің ішкі мүмкіндіктерін дамытады.Оқушылардың белсенділігі мен танымдық іс-әрекеттері арқылы шығармашылығын дамыту, қажетті жағдайда айрықша шешім қабылдай алатын жеке тұлғаны дайындау, осыған орай оқытуды ізгілендіру әр ұстаздың алдында тұрған үлкен міндет екені белгілі. Әсіресе оқушыларды шығармашылық жұмыстармен айналысуына көбірек назар аударамын. Оқушыларымды ғылыми жұмыстар жазуға да баулимын. Ісіміз нәтижесіз де емес. Мектепішілік бірнеше сайыстарға да қатынасады.
Педагогикалық жолда тек осы істермен шектелмей, интернет жүйесінде де өз тәжірибеммен алмасып, өзге әріптестеріммен қарым қатынас жасаймын. Өзімбарлық сайттармен жұмыс жасаймын. Интернет желісіне сабақтарымды, баяндамаларымды салып, өзге де әріптестеріммен бөлісемін. Бірнеше сертификаттарым да бар.
Баланың өмірлік тәжірибесі қоршаған ортасына, жанұясына және мұғалімдеріне байланысты. Қабілеттер тек іс - әрекетте анықталады. Оқушыларға жеке пәннен білім беріп қана қою жеткіліксіз, оларды сабақ үстінде де, сыныптан тыс жұмыстарда да ғылымилыққа, өз беттерінше ізденуге, белгілі бір бағытқа, заман талабына сай бәсекелестікке қарсы тұра білуге баулу ды өзімнің маңызды міндетім деп ойлаймын.
«Оқытудың жаңа технологияларын қолдана отырып, оқушылардың шығармашылығын арттыру» мәселесі бойынша жұмыс атқарудамын. Сабақ өткізу кезінде оқушылардың ой-өрісін дамытып, логикалық ойлау қабілеттірін, өз көзқарасын қалыптастыруға айрықша көңіл бөлдім. Мен өзінің теориялық білімін, әдістемелік қабілетін арттырып отырамын. Сабақта тіл байлығын дамыту үшін- ақпараттық - коммуникациялық технологиялардың элементтерін, интерактивті оқыту, деңгейлеп оқыту, проблемалық оқыту технологиясын қолданамын. Әр түрлі технологияларды қолдану нәтижесінде оқушылардың білім сапасын арттыра біледі.
Жас ұрпаққа сапалы білім, саналы тәрбие беруде атқарылар жұмыс ауқымы өте көп, ал алда тұрған міндеттер оданда көп. Сол жолда еселі еңбегімді адан әрі жалғастыра беретініме сенімім мол. Мұғалім ретіндегі жас жеткіншектің жан-жақты дамуына, оның бойында жасырын жатқан шығармашылық қабілетті ашу және белсенді әрекетке жетелеу жолындағы жұмысыммен қоса, өз мектебімнің тиімді дамуына әсер ететін белсенді көшбасшылықты да абыроймен алып жүрсем деген ұстаныммен еңбек ете бермекпін.
«Ұстазы жақсының – ұстамы жақсы» демекші, менің оқушыларым аудандық конкурстың және пәндік олимпиадалардың қатысушылары болып табылады.
Өз жұмыс тәжірибемен мектептегі әріптестеріммен бөлісіп отырамын, мектеп ішінде «Білім», «Қарттарымаман сау жүрші», «Мың алғыс», «Жапалақ қар», «Көмектес септік», облыс көлемінде «»Әсем қалам – Астанам», «Макеттер көрмесі» атты бірнеше ашық сабақтар өткізіп ашық сабақтар, әртүрлі сайттарға жариялануда. Оқушыларымның жетістіктері өте көп, атап айтар болсақ Тұрсын Гүлім «Қазақстан патриоты» Республикалық әскери патриоттық журналының ұйымдастыруымен «Көк тудың желбірегені» шығармалар сайысында бас жүлдені иеленді, ал Исмаилова Айша «Сарбаз» Республикалық әскери патриоттық газетіне «Мен Отанымды сүйемін» атты шығармасын жазып, «Үздік жас журналист» номинациясын Қорғаныс министрі Мұхтар Алтынбаев тапсырған жүлдемен оралды. Оқушыларым жан-жақты «Балапан» телеарнасының көптеген бағдарламасында өнер көрсетіп, біраз биіктер мен шыңдарды бағындыруда т.б.
Бүгінгі күні «Ғылым таппай мақтанба» деген ұлы Абайдың даналығы нақты шындыққа айнала бастағандай. Шығыс ғұламасы «Орташа мұғалім айтып береді, жақсы мұғалім түсіндіреді, үздік мұғалім көрсетеді, ұлы мұғалім қанаттандырады, шабыттандырады» дейді. Соеымен менің және оқушыларымның жеткен жетістіктерімен, биіктерін келесі кестеден көре аласыздар.
Олай болса жақсылардың қатарында болғым келеді.
Педогогтың баспа бетіне шыққан мақалалары
№ |
Журнал немесе газет атаулары |
Шыққан уақыты. Айы, күні |
Мақала атауы |
1 |
Ақмол ақпараты |
28.02.2014 №8 (1193) |
Тәрбиесі зор іс – шара |
2 |
Ақмол ақпараты |
21.03.2014 №11(1196) |
Құттықтау |
3 |
Есіл Нұра |
05.05.2017 №17 (017) |
Шәкірттеріміз үздік шықты (біз жайында) |
4 |
«Періште» Балаларға арналған республикалық журнал |
№ 7 |
Менің мақтаныштарым |
5 |
«Мәртебелі мамандық» Республикалық басылым |
2017 ж/қыркүйек №4 (12) |
|
6 |
Есіл Нұра |
|
|
7 |
Періште» Балаларға арналған республикалық журнал |
№8 (18) |
Әсем қалам – Астанам облыс көлеміндегі ашық сабақ |
8 |
«Білім айнасы» газеті |
№ |
|
9 |
|
|
|
10 |
|
|
|
Баспа бетіне шыққан оқушылар шығармашылығы
№ |
Оқушының |
Журнал немесе газет атаулары |
Шыққан уақыты. Айы, күні |
Мақала атауы |
1 |
Базарбай Ақмарал Азаматқызы |
«Періште» Балаларға арналған республикалық журнал |
№ 5 (17) |
Сиқырлы таяқша |
2 |
Мырзаахмет Қарақат Қобланқызы |
«Періште» Балаларға арналған республикалық журнал |
№ 6 (17) |
Менің әжем |
3 |
Тұрсын Гүлім Манарбекқызы |
«Періште» Балаларға арналған республикалық журнал |
№ 6 (17) |
Әсем қалам астанам |
4 |
Баратова Айсұлу Талғатқызы |
«Періште» Балаларға арналған республикалық журнал |
№7(17) |
Менің – туған өлкем |
5 |
Азаматұлы Ерасыл |
«Періште» Балаларға арналған республикалық журнал |
№ 9 (17) |
Журнал мұқабасында |
6 |
Дана Адия Қайратқызы |
«Періште» Балаларға арналған республикалық журнал |
№ 10 (17) |
Асыл әжем ардақтыларым! |
7 |
Тұрсын Гүлім |
Періште» Балаларға арналған республикалық журнал |
№8 (18) |
Менің отбасым |
8 |
Исмаилова Айша |
«Сарбаз» Республикалық әскери патриоттық газеті |
№42 (1845) 19/10/18 |
Отан қорғаушыларға сүйсінемін! |
9 |
Тұрсын Гүлім |
«Қазақстан патриоты» Республикалық әскери патриоттық журналы /ЖҮЛДЕГЕР қосымшасы |
№3 (17) |
Мен өз елімнің болашағымын |
10 |
Исмаилова Айша |
«Сарбаз» Республикалық әскери патриоттық газеті |
№45 (1845) 07/11/18 |
Үздік он журналист! |
Педагог жетістіктер
№ |
Атауы |
Тақырыбы |
Берген мекеме |
Мерзімі |
1 |
Сертификат №649470 |
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған қашықтық олимпиадасына қатысқаны үшін |
КИО |
2015 ж |
2 |
Сертификат |
Ашық сабақ «Жылыжай» У әріпі |
06.02.2016 Серия №402 |
|
3 |
Сертификат |
«Жаратылыстану және гуманитарлық пәндерді оқытуды инновациялық технологиялар арқылы жаңа форматта білім беру үлгілерімен ықпалдастыру» |
Әдістемелік шеберлік мектебі |
25 -29.03.2015 ж №23 |
4 |
Сертификат №949475 |
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған қашықтық олимпиадасына қатысқаны үшін |
КИО |
2016 ж |
5 |
Сертификат |
Информатика бастауыш сыныпта |
Ustaz.tilegi |
2017-12-21 Серия №13834 |
6 |
Сертификат |
Халықаралық мұғалімдерге арналған қашықтық олимпиада қатысқаны үшін |
BS PRESS |
21.10-02.12/2017 №17-01-1784 |
7 |
Сертификат |
ҚР білім беру ұйымдарына электрондық оқыту жүйесін енгізу негізінде қызметкердің АКТ -құзыреттілігі |
Өрлеу |
31.10.2014 №0018320 |
8 |
Сертификат |
«EXPO – 2017 халықаралық мамандандарылған көрме – заманауи ғылыми – техникалық жетістіктер, даму перспективалары» |
Астана қаласының Білім басқармасы |
28.09.2016ж |
9 |
Сертификат |
Білім беруді жаңарту жағдайында информатика пәні мұғалімінің кәсіби құзіреттілігі |
АО НЦПК «Өрлеу» |
№0127911 |
|
Сертификат |
«Рухани жаңғыру – туған ел тұтастығы» облыстық аймақтақ семинар |
Ақмола облысының білім басқармасы |
2018 ж |
10 |
Сертификат |
«Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында өзі өзі тану пән мұғалімінің кәсіби құзіреттілігін дамыту» |
«Кеменгер» оқу әдістемелік орталығы |
№008015 |
11 |
Алғыс хат |
Математика пәнінен оқушыларды жүлделі орынға дайындағаны үшін |
BS-PRESS.kz |
2017 ж Серия № 17-01-7581 |
12 |
Алғыс хат |
Математика пәнінен оқушыларды жүлделі орынға дайындағаны үшін |
|
2017 ж Серия № 17-01-01796 |
13 |
Алғыс хат |
Мектеп ішілік «Екі жұлдыз» байқауына қатысқаны үшін |
2 Қосшы орта мектебі |
2016ж |
14 |
Алғыс хат |
Қайырымдылық көрсетілімге қолдау көосеткеніңіз үшін |
ТРК «Қазақстан» АҚ |
2017 ж Серия №005848 |
15 |
Алғыс хат |
Оқушыларды жүлделі орынға дайындағаны үшін |
INTOLIMP |
03.05.2017 №00005 |
16 |
Алғыс хат |
Жасөспірімдерді отаншылдық рухта тәрбиелеуге қосқан үлесіңіз үшін |
Қазақстан патриоты Республикалық әскери патриоттық журналы |
2017 ж |
17 |
Алғыс хат |
Оқушыларды белсенді дайындап, шығармашыл ұрпақ тәрбиелеуге қосқан үлесі үшін |
IQ интелектуалды дамыту порталы |
2017 ж №748 |
18 |
Алғс хат |
Информатика бастауыш сыныпта |
Ustaz.tilegi |
2017-12-21 Серия №13834 |
19 |
Алғыс хат |
«Алаш тағылымы және тәуелсіздік» халықаралық ғылыми – практикалық конференцияда белсенділік көрсеткені үшін |
Астана қаласа Білім басқармасы |
4.11.2016 ж |
20 |
Алғыс хат |
Жас ұрпақты интелектуалды дамуыны, білімін шыңдауға үлес қосқаныңыз үшін |
NIO.KZ |
15.11.2017ж |
21 |
Мадақтама |
Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту және қалыптастыру – уақыт талабы» семинарында озық нәтиже көрсеткені үшін |
Целиноград аудандық Білім бөлімі |
2017 ж |
22 |
Мақтау қағазы |
Мақала жариялап жоғарғы қаралымы мен тақырыптың өзектілігі |
Республикалық ғылыми – танымдық газеті |
2018 |
№ |
Атауы |
орын |
Аты жөні |
Тақырыбы |
Берген мекеме |
Мерзімі |
1 |
Диплом |
ІІІ |
Баратова Айсұлу Талғатқызы |
«Мен – тәуелсіз елдің ұланымын» мәнерлеп оқу сайысы |
№ 2 Қосшы орта мектебі |
2017ж |
2 |
Диплом |
ІV |
Тұрсын Гүлім Манарбекқызы |
«Мен – тәуелсіз елдің ұланымын» мәнерлеп оқу сайысы |
№ 2 Қосшы орта мектебі |
2017ж |
3 |
Диплом |
I |
Мырзаахмет Қарақат Қобланқызы |
«Мен – тәуелсіз елдің ұланымын» мәнерлеп оқу сайысы |
№ 2 Қосшы орта мектебі |
2017 ж |
4 |
Диплом |
Бас жүлде |
Кабдыкаримов Рахат |
«Мен – тәуелсіз елдің ұланымын» мәнерлеп оқу сайысы |
№ 2 Қосшы орта мектебі |
2017 ж |
5 |
Диплом |
ІІ |
Мырзаахмет Қарақат Қобланқызы |
«Туған өлкем» шығармалар сайысы |
IQ-center |
2017ж №2082 |
6 |
Алғыс хат |
- |
Нұралы Сардар Ғаділбекұлы |
«Менің болашақ мамандығым» шығармалар сайысы |
IQ-center |
2017ж №256 |
7 |
Алғыс хат |
- |
Мырзаахмет Қарақат Қобланқызы |
«Туған өлкем» шығармалар сайысы |
IQ-center |
2017ж №1825 |
8 |
Алғыс хат |
- |
Баратова Айсұлу Талғатқызы |
«Менің қаһарманым» шығармалар сайысы |
IQ-center |
2017ж №256 |
9 |
Алғыс хат |
- |
Мұрат Әмина |
«Туған өлкем» шығармалар сайысы |
IQ-center |
2017ж №1555 |
10 |
Диплом |
І |
Мырзаахмет Қарақат Қобланқызы |
«Көк тудың желбірегені» шығармалар сайысы |
Қазақстан патриоты Республикалық әскери патриоттық журналы |
2017 ж |
11 |
Диплом |
ІІ |
Баратова Айсұлу Талғатқызы |
«Көк тудың желбірегені» шығармалар сайысы |
Қазақстан патриоты Республикалық әскери патриоттық журналы |
2017 ж |
12 |
Диплом |
Бас жүлде |
Тұрсын Гүлім Манарбекқызы |
«Көк тудың желбірегені» шығармалар сайысы |
Қазақстан патриоты Республикалық әскери патриоттық журналы |
2017 ж |
13 |
Диплом |
І |
Садвакасова Аружан Амангелдіқызы |
«Көк тудың желбірегені» шығармалар сайысы |
Қазақстан патриоты Республикалық әскери патриоттық журналы |
2017 ж |
14 |
Диплом |
І |
Тұрсын Гүлім Манарбекқызы |
Мәнерлеп оқу сайысы |
INTOLIMP |
13.04.2017 ж №0000617 |
15 |
Диплом |
І |
Абуталип Аяна Мақсатқызы |
Көркем жазу байқауынан |
INTO LIMP |
13.04.2017 №000418 |
16 |
Диплом |
І |
Мұрат Әмина Бауыранқызы |
Қазақ тілі |
BS - PRESS |
21.10-02.12/2017 №17-01-1895 |
17 |
Диплом |
І |
Есенбек Дамира Асылханқызы |
Қазақ тілі |
BS – PRESS |
21.10-02.12/2017 №17-01-1894 |
18 |
Диплом |
III |
Мырзаахмет Қарақат Қобланқызы |
Қазақ тілі |
BS – PRESS |
21.10-02.12/2017 №17-01-2800 |
19 |
Диплом |
ІІ |
Дана Адия |
Математика |
BS – PRESS |
21.10-02.12/2017 №17-01-1789 |
20 |
Диплом |
ІІ |
Абылай Нариман |
Математика |
BS – PRESS |
21.10-02.12/2017 №17-01-1789 |
21 |
Диплом |
ІІ |
Азаматұлы Ерасыл |
Математика |
BS - PRESS |
21.10-02.12/2017 №17-01-1788 |
22 |
Диплом |
ІІ |
Сағындық Толғанай Серікқызы |
Математика |
BS – PRESS |
21.10-02.12/2017 №17-01-1786 |
23 |
Диплом |
І |
Баймұратқызы Бағжан |
Математика |
BS – PRESS |
21.10-02.12/2017 №17-01-1785 |
24 |
Диплом |
І |
Тұрсын Гүлім Манарбекқызы |
Қазақ тілі |
BS – PRESS |
21.10-02.12/2017 №17-01-1893 |
25 |
Сертификат |
|
Садвакасова Аружан Амангеліқызы |
Қазақ тілі |
BS – PRESS |
21.10-02.12/2017 №17-01-2802 |
26 |
Диплом |
3 |
Тұрсын Гүлім Манарбекқызы |
Математика |
NIO |
№А-0088423 |
27 |
Диплом |
2 |
Абуталип Аяна Мақсатқызы |
Қазақ тілі |
NIO |
№0082030 |
28 |
Диплом |
1 |
Баратова Айсұлу Талғатқызы |
Математика |
NIO |
|
29 |
Диплом |
1 |
Муратова Мерей Сейткереевна |
Қазақ тілі |
NIO |
|
30 |
Диплом |
3 |
Садвакасова Аружан Амангелдіқызы |
Математика |
NIO |
|
31 |
Сертификат |
|
Азаматұлы Ерасыл |
Математика |
NIO |
№0093297 |
32 |
Сертификат |
2 |
Баймұратқызы Бағжан |
Математика |
NIO |
|
33 |
Мадақтама |
ІІІ |
Ыбырай Аспендияр |
Жас білімпаз |
КИО |
№01392876-438F |
34 |
Диплом |
І |
Абылай Нариман |
Кенгуру – математика для всех |
Кенгуру |
№121633 |
35 |
Диплом |
І |
Амирхан Альфараби |
Кенгуру – математика для всех |
Кенгуру |
№121635 |
36 |
Диплом |
ІІ |
Ерғазы Ерасыл |
Кенгуру – математика для всех |
Кенгуру |
№121640 |
37 |
Диплом |
ІІ |
Зинадин Нұрай |
Кенгуру – математика для всех |
Кенгуру |
№121642 |
38 |
Диплом |
ІІ |
Садвакасова Аружан |
Кенгуру – математика для всех |
Кенгуру |
№121643 |
39 |
Диплом |
ІІІ |
Абуталип Аяна Мақсатқызы |
«Алтын дауыс» номинациясы |
«Ақжелкен» журналы, IQ Center |
№AQ00970 |