Материалдар / Мұғалімнің зерттеу қызметі- педагогтың кәсіби дамуының факторы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мұғалімнің зерттеу қызметі- педагогтың кәсіби дамуының факторы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: -Зерттеу қызметінің талаптары,тиімділігін білу; - Жеке пікірлерін қалыптастыра білу, жаңа ақпарат пен өз білімінің арақатыынасын бергілеу, үйрену субьектісі ретінде өз белсенділігін іске асыру; - жаңа ақпараттарды өздігінен зерделеудің негізінде пікір алмасу, алынған ақпараттарды тұтастай ұғыну және жинақтау дағдысына және коммуникативтік икемділікке ие болу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қаңтар 2019
979
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг тақырыбы: Мұғалімнің зерттеу қызметі- педагогтың кәсіби дамуының факторы

Мақсаты:

-Зерттеу қызметінің талаптары,тиімділігін білу;

- Жеке пікірлерін қалыптастыра білу, жаңа ақпарат пен өз білімінің арақатыынасын бергілеу, үйрену субьектісі ретінде өз белсенділігін іске асыру;

- жаңа ақпараттарды өздігінен зерделеудің негізінде пікір алмасу, алынған ақпараттарды тұтастай ұғыну және жинақтау дағдысына және коммуникативтік икемділікке ие болу.


коучинг кезеңдері

Қолданылған әдіс-тәсілдер

Коуч әрекеті

Тыңдаушылардың іс-әрекеті




Ой шақыру

(Вызов)

Кәсіби әңгіме

Мәселе (сұрақ) бойынша белгілі ақпараттың тізімін жасау

Қолда бар білімді қолдану:

«Аяқталмаған сөйлемдер»:

-Зерттеу жұмыстары-бұл...

-Маған таныс педагогикалық тәсілдер...

-Зерттеу сіздің педагогикалық қызметіңіздің құрамдас бөлігі болып табыла ма?

-Сіз неге олай деп санайсыз?

Мұғалімдер сұхбатқа белсенді қатысады.

Өзекті мәселелер (сұрақтар) бойынша әңгіме жандандырады.

Мұғалімдердің біреуі тақтада немесе ватманда әріптестерінің жауабы негізінде белгілі болған ақпараттың тізімін рәсімдейді.

Проблемалар картасы

Сіз зерттеу қызметін ұйымдастыру кезінде қандай қиындықтарға кездестіңіз?

(Тыңдаушылар проблемасымен танысу)

Тыңдаушылар «проблемалар картасын» толтырады. Карта тақтаға ілінеді.




Ұғыну (Осмысление)

Борт журналы

Тыңдаушылардың жаңа ақпаратпен тікелей байланысуын белгілеу бойынша жұмыстар ұйымдастырады.

Мақалаларды:

«Үздіксіз білім беру жүйесіндегі мұғалімнің ғылыми зерттеу қызметі- педагогикалық шеберліктң дамыту факторы».

«Зерттеу қызметі – мұғалімнің кәсіби құзіретін ( хабардарлығын) арттыру факторы».

«Тәжірибешіл мұғалімдердің зерттеу қызметінің түрлері»,

«Үздіксіз педагогикалық білім беру жүйесіндегі сабақтастық-мұғалімнің зерттеу қызметін дамытудың талаптары» тақырыптары бойынша зерделеу.

Ұсынылғын мақалаларды зерделейді, борт журналын толтырады:

Аталған тақырып бойынша мен не білем?

Мәтіннен мен жаңа нені білдім?











Эссе

«Зерттеу қызметін жүзеге асыру үшін маған не қажет?» (120 сөз)

Мұғалімдер тақырып бойынша ойланып, эссе жазады

Автор орындығы

Коуч мұғалімдерді жұмысқа қатысуға ынталандырады.

Ерікті түрде шығармаларын оқиды

Кластер

Коуч эссе негізінде мұғалімдерді зерттеу қызметінің тиімділігіне арналған нақты жағдайларды анық белгілеуге бағыттайды

Топтық жұмыс арқылы «Мұғалімнің тиімді зерттеу қыызметінің талаптары» кластерін жасайды.

Карусель

(әткеншек)

Сүйікті түстер бойынша топтарды ұйымдастыру: көгілдір, қызыл, қызғылт.

Тапсырма: Мұғалімдердің зерттеу қызметінің тиімділігі көрсеткіштерін белгілеу. Коуч түйіндейді.

Әр топ зерттеу қызметі тиімділігінің өз көрсеткіштерін жазады және айналым бойынша әрі қарай береді.

Кері байланыс (Рефлексия)


Тоғыспалы пікірсайыс

Тапсырма: Тезистің «жақтаймын» және «қарсымын» 4 дәлелін келтіре отырып, кестенің оң және сол жақ бағанасын толтырыңыз; сізге сенімді көрінетін олардың дәлелдерін қолдана отырып, өз әріптесіңізбен пікір алмасыңыз




Мұғалімнің зерттеу қызметі- Мұғалімнің кәсіби құзіретін арттырудың маңызды тетігі

ия

жоқ




Синквейн

Мұғалімдердің бастапқы ақпаратты ұғынуына түрткі болу

«зерттеу» сөзімен синквейн жасау:

1-жол тақырып бір сөзбен аталады (1 зат есім);

2-жол екі сөзбен сипаттау (2 сын есім);

3-жол тақырып аясындағы әрекеттерді үш сөзбен сипаттау (3етістік);

4-жол тақырыпқа қатысты төрт сөзден тұратын сөйлем;

5-жол тақырыптың мәнін қайталайтын бір сөзден тұратын синоним

Келесі сабаққа өздігінен дайындық


Келесі сабаққа тапсырмаларды бөлу: сабақ басталғанда белгіленген проблемаларды шешуге көмек

Тыңдаушылар тобы шешуге арналған проблемалы тапсырмалары бар карточкаларды алады.

2018-2019 оқу жылы.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!