коучинг
кезеңдері
|
Қолданылған
әдіс-тәсілдер
|
Коуч
әрекеті
|
Тыңдаушылардың
іс-әрекеті
|
Ой
шақыру
(Вызов)
|
Кәсіби
әңгіме
Мәселе (сұрақ) бойынша белгілі
ақпараттың тізімін жасау
|
Қолда бар білімді
қолдану:
«Аяқталмаған
сөйлемдер»:
-Зерттеу
жұмыстары-бұл...
-Маған таныс
педагогикалық тәсілдер...
-Зерттеу сіздің
педагогикалық қызметіңіздің құрамдас бөлігі болып табыла
ма?
-Сіз неге олай деп
санайсыз?
|
Мұғалімдер сұхбатқа
белсенді қатысады.
Өзекті мәселелер
(сұрақтар) бойынша әңгіме
жандандырады.
Мұғалімдердің біреуі тақтада
немесе ватманда әріптестерінің жауабы негізінде белгілі болған
ақпараттың тізімін
рәсімдейді.
|
Проблемалар
картасы
|
Сіз зерттеу қызметін
ұйымдастыру кезінде қандай қиындықтарға
кездестіңіз?
(Тыңдаушылар проблемасымен
танысу)
|
Тыңдаушылар «проблемалар
картасын» толтырады. Карта тақтаға
ілінеді.
|
Ұғыну (Осмысление)
|
Борт
журналы
|
Тыңдаушылардың жаңа
ақпаратпен тікелей байланысуын белгілеу бойынша жұмыстар
ұйымдастырады.
Мақалаларды:
«Үздіксіз білім беру
жүйесіндегі мұғалімнің ғылыми зерттеу қызметі- педагогикалық
шеберліктң дамыту факторы».
«Зерттеу қызметі –
мұғалімнің кәсіби құзіретін ( хабардарлығын) арттыру
факторы».
«Тәжірибешіл
мұғалімдердің зерттеу қызметінің
түрлері»,
«Үздіксіз педагогикалық білім
беру жүйесіндегі сабақтастық-мұғалімнің зерттеу қызметін дамытудың
талаптары» тақырыптары бойынша
зерделеу.
|
Ұсынылғын
мақалаларды зерделейді, борт журналын
толтырады:
Аталған тақырып бойынша мен не
білем?
|
Мәтіннен мен жаңа нені
білдім?
|
|
|
|
Эссе
|
«Зерттеу қызметін
жүзеге асыру үшін маған не қажет?» (120
сөз)
|
Мұғалімдер тақырып
бойынша ойланып, эссе жазады
|
Автор
орындығы
|
Коуч мұғалімдерді
жұмысқа қатысуға
ынталандырады.
|
Ерікті түрде
шығармаларын оқиды
|
Кластер
|
Коуч эссе негізінде
мұғалімдерді зерттеу қызметінің тиімділігіне арналған нақты
жағдайларды анық белгілеуге
бағыттайды
|
Топтық жұмыс арқылы
«Мұғалімнің тиімді зерттеу қыызметінің талаптары» кластерін
жасайды.
|
Карусель
(әткеншек)
|
Сүйікті түстер
бойынша топтарды ұйымдастыру: көгілдір, қызыл,
қызғылт.
Тапсырма:
Мұғалімдердің зерттеу қызметінің тиімділігі көрсеткіштерін
белгілеу. Коуч түйіндейді.
|
Әр топ зерттеу
қызметі тиімділігінің өз көрсеткіштерін жазады және айналым бойынша
әрі қарай береді.
|
Кері
байланыс (Рефлексия)
|
Тоғыспалы
пікірсайыс
|
Тапсырма: Тезистің
«жақтаймын» және «қарсымын» 4 дәлелін келтіре отырып, кестенің оң
және сол жақ бағанасын толтырыңыз; сізге сенімді көрінетін олардың
дәлелдерін қолдана отырып, өз әріптесіңізбен пікір
алмасыңыз
|
Мұғалімнің зерттеу қызметі-
Мұғалімнің кәсіби құзіретін арттырудың маңызды
тетігі
|
ия
|
жоқ
|
|
|
|
Синквейн
|
Мұғалімдердің
бастапқы ақпаратты ұғынуына түрткі
болу
|
«зерттеу» сөзімен
синквейн жасау:
1-жол тақырып бір
сөзбен аталады (1 зат есім);
2-жол екі сөзбен
сипаттау (2 сын есім);
3-жол тақырып
аясындағы әрекеттерді үш сөзбен сипаттау
(3етістік);
4-жол тақырыпқа
қатысты төрт сөзден тұратын
сөйлем;
5-жол тақырыптың
мәнін қайталайтын бір сөзден тұратын
синоним
|
Келесі сабаққа
өздігінен дайындық
|
|
Келесі сабаққа
тапсырмаларды бөлу: сабақ басталғанда белгіленген проблемаларды
шешуге көмек
|
Тыңдаушылар тобы
шешуге арналған проблемалы тапсырмалары бар карточкаларды
алады.
|