Мектеп:
Талдысай жалпы орта білім беретін мектебі , Әйтеке би ауданы,
Ақтөбе облысы
Күні:
Мұғалімнің аты
– жөні: Шукимбаева Бактылы
Абдисадыковна
Сынып: 7 Қатысқандар:
Қатыспағандар:
|
Сабақ
тақырыбы:
|
Мұхит суларының
қозғалыстары.Теңіз
ағыстары.
|
Осы сабақта
қол
жеткізілетін
оқу
мақсаттары
(оқу
бағдарламасына
сілтеме)
|
7.3.3.6- мұхит суының
қозғалыстарын жіктеп,
түсіндіреді
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: мұхит суларының тербелмелі
және ілгермелі қозғалыстарын жіктейді ,толқын элементтерін
түсінеді.
Оқушылардың басым
бөлігі: судың көтерілу
энергиясын,дүниежүзілік мұхит ағыстарының ерекшеліктерін ажырата
алады.
Кейбір
оқушылар: мұхиттағы мұздықтардың қалқып
ағып жүру (дрейф)себебін түсініп,мұхит ағыстары мен жел толқындарын
салыстырады,өз дәлелдемелерін
ұсынады.
|
Бағалау
критерийлері
|
Оқушы оқу мақсатына жетеді,
егер: мұхит суларының тербелмелі
және ілгермелі қозғалыстарын жіктеп ,толқын элементтерін
сипаттайды.
судың көтерілу
энергиясын,дүниежүзілік мұхит ағыстарының ерекшеліктерін
түсініп,кенкін картаға
түсіреді.
мұхиттағы мұздықтардың қалқып
ағып жүру (дрейф)себебін түсінеді,мұхит ағыстары мен жел
толқындарын салыстырып,баға
береді.
|
Тілдік
мақсаттар
|
-Айтылым: Мәтінді талдау мақсатында
ауызша ой толғайды,
ағыстардың климатқа
әсерін талдап сипаттайды. Бүгінгі күнмен байланыстыра
отырып, жеке, топта
баяндайды.
-Тыңдалым: Бейнеролик бойынша өздігінен
талдау жасап, негізгі мәселені түсіндіріп,дәлелдеп бере
алады.
-Оқылым: Оқыған ақпаратты өз сөзімен
баяндайды,тақырып бойынша берілген
мәтінді түсініп оқиды.
-Жазылым: толқын элементтерін дәптерге
түсіреді,берілген тапсырмаға қорытынды
жазады.
|
Пәндік
лексика
және
терминология
|
Толқын,ағыс,мәжбүрлі
және еркін толқындар,толқынның
қырқасы,биіктік,етек,жылдамдық,еңістігі,қысқа және
ұзын,сейсмикалық,теңселме,соқпа толқындар,көтерілу
толқыны.
|
Диалог пен жазылымға
қажетті пайдалы сөздер
тізімі
|
Толқын элементтері.......,
ағыс түрлері........,
мәжбүрлі және еркін
толқындар...........,
|
Құндылықтарды
дамыту
|
Оқушылар өз-өзіне,өзгелердің мәдениеті мен көзқарастарына
құрметпен қарауға,шығармашылық және сын тұрғысынан
ойлауға, бірлесе жұмыс жасауға,үздіксіз
білім алуға ат салысады.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Физика – толқыннан
энергия алу
|
Алдыңғы
білім
|
Мұхит және оның
құрамдас бөліктерін,мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін
факторларды біледі
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы
жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар
|
3
мин
2
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
І.Оқушылармен амандасу.
Түгелдеу. Психологиялық тренинг. Шаттық шеңберіне тұрып,
жүргізіледі:
«Мен өмірді
сүйемін,себебі....»
II.
Мозайка құрастыру
арқылы
мұхит атауларымен оқушыларды 4 топқа
бөлу:
Топ
атаулары:
І-топ. Тынық
мұхиты
ІІ-топ. Атлант
мұхиты
ІІІ-топ. Үнді
мұхиты
IV-топ. Солтүстік мұзды
мұхиты
Әр
топтан бір бақылаушы
тағайындау.
|
bilim.kz/film/conservation-6431/
|
Сабақтың
ортасы
3
мин
7
мин
3
мин
|
«Ассоциация»
әдісі
Мұхит суының
қозғалысы
1-тапсырма Бейне
көрсетілім «Мұхиттық
ағыстар»
Білу,түсіну
Көрсетілген
бейнекөрсетілімге сипаттама беріп, әр оқушылар білетін
мәліметтерімен бөліседі. Бірін-бірі
толықтырады.
Дескриптор:
-мәліметтерді саралап қажетті
ақпаратты алады
Қалыптастырушы
бағалу:
Жоғарғы деңгейде
жауап берген оқушыға -
жасыл түсті жұлдыз
Ортаңғы деңгейде
жауап берген оқушыға –
сары түсті жұлдыз
Төмен
деңгейде жауап берген оқушыға - қызыл түсті
жұлдыз
2-тапсырма. «Ой
түрткі».
(Сурет бойынша ой қозғау) Білу,түсіну
Интербелсенді тақтадан мұхит суының қозғалыстарына қатысты
суреттер көрсетіліп, оқушылар 3 мин ішінде суретке қатысты 10 сөз
жазып шығады. Сыныптастарымен талқылайды. Талқылау сабақтың
тақырыбы мен мақсатын ашады
|
https://www.youtube.com/watch?v=XDe1KqRTFaU
-Жоғарғы деңгейде
-ортаңғы деңгейде -төтенгі
деңгейде
Кеспе
қағаз,
интербелсенді тақта,
слайд
|
15
мин
7
мин
|
Дискриптор:
-дүниежүзілік мұхит суының қасиеттерін біледі.мұхит суының
қозғаушы күштерін біледі.
- ағыстардың суық
және жылы болып бөлінетінін
біледі.
Қалыптастырушы
бағалау.
Мадақтау (керемет,
жарайсың)арқылы бағалаймын.
2-тапсырма ДЖИГСО
әдісі
Қолдану,талдау
Оқу мақсатын саралау мақсатында оқушыларға төмендегідей
тапсырмалар беріледі.
Топтық жұмыс.
мәтінді оқу, ақпаратпен бір-бірімен бөлісіп постер қорғайды
/оқылым/
/жазылым,айтылым,тыңдалым/
І-топ.
Тынық
мұхиты
Суретті пайдаланып
мұхиттағы су қозғалысын,толқын элементтерін
Сызба арқылы
түсіндіру
ІІ-топ. Атлант
мұхиты
Желдік толқындардың
өлшемі мен көтерілу толқындары туралы қандай дерек бере
аласыңдар Сурет арқылы
түсіндіру
ІІІ-топ. Үнді мұхиты.
Судың көтерілу
энергиясын салыстырып,дүниежүзілік мұхит
ағысын кескін
картаға түсіру
ІҮ-топ.Солтүстік мұзды
мұхиты
Мұхиттық ағыстардың
маңызды мәселелерін талдау
Дескриптор
:
-Оқулықтан керекті ақпаратты
табады
-Маңызды деректерді
сұрыптап постерге түсіреді
-Өзге топқа
ақпаратты жеткізеді
Қалыптастырушы
бағалау.
Бас бармақпен
бағалау
Нақты сұрақ-бас
бармақ жоғары
Ауытқушылық бар –бас
бармақ көлденең.
Түсініксіз –бас
бармақ төмен қарату.
әдісімен
бағалау
3-
тапсырма.«Географиялық
диктант»
Жинақтау
Дүниежүзілік мұхит сулары
ұдайы ......болады.(қозғалыста)
Жер сілкінулерден соң орасан
зор толқындар...........(Цунами)
Дүниежүзілік мұхиттағы ең
күрделі қозғалыстар,горизонталь бағытта тасмалдануын
........(беткі
ағыстар)
Экватордан полюстерге қарай
соғады.......(пассаттар)
Дүниежүзілік мұхиттағы ең
қуатты суық ағыс (Батыс желдер
ағысы)
Дүнеижүзіндегі ең қуатты жылы
ағыс......(Гольфстрим)
Дүниежүзілік мұхиттың
тәулігіне екі рет судың
көтеріліп,төмендеуі.........(толысу және қайту
толқындары)
Дискриптор:Алған білімдерінен нақты
қорытынды жасайды.
Қалыптастырушы
бағалау:смайликпен
бағалау.
|
|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
Кері
байланыс.
Жетістік
шыңы
|
Интер
белсенді
тақта,
стикер,слайд
|
Сабақ бойынша
рефлекция
|
Саралау-
оқушыларға
қалай көбірек
қолдау көрсетуді
жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай міндет қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақтау.АКТ
|
Төмен
деңгейдегі оқушылар саралай
біледі:
-мұхит суларының
тербелмелі және ілгермелі қозғалыстарын жіктейді ,толқын
элементтерін түсінеді.
Орта
деңгейдегі оқушылар саралай
біледі:
- судың көтерілу энергиясын,
дүниежүзілік мұхит ағыстарының ерекшеліктерін
ажыратып ой- толғау жасай
алады.
Жоғарғы
деңгейдегі оқушылар саралай
біледі:
-
мұхиттағы мұздықтардың қалқып
ағып жүру (дрейф)себебін түсініп,мұхит ағыстары мен жел толқындарын
салыстырады.
|
Жоспарланған сабақта
оқушылардың дағдысының қалыптасу және білімді меңгеру деңгейін
«Мұхиттық ағыстар»бейне көрсетілімді үш түрлі жұлдызша
арқылы, «Ой
түрткі»сурет бойынша ой
қозғауда
мадақтау
(керемет,жарайсың)
арқылы
бағалаймын. ДЖИГСО
әдісін бас бармақ арқылы
бағалаймын, географиялық диктантты
смайликпен бағалаймын
|
Сабақтың әр
кезеңінде қауіпсіздік cанитарлық
-
гигиеналық
ережелер
сақталып,санитарлық нормаға сай
болуы
(кабинеттің жарық
болуы,бөлмені желдету,ток көздерімен жұмыс жасағанда сақтық ережені
сақтау) оқушылардың өз-өзіне
деген сенімділікті
арттырады.
|