Материалдар / "Мұхит суының қозғалыстары" қысқа мерзімді жоспар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Мұхит суының қозғалыстары" қысқа мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагог әріптестерімізге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қырқүйек 2020
527
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады







Жолдасова Динара Жоламановна

Қызылорда облысы, Арал ауданы №177 орта мектеп

Пәні: География

Қысқа мерзімді жоспар: 7 сынып




Халықаралық журналға
































Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Физикалық география

Гидросфера

Мектеп: №177

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Жолдасова Динара Жоламановна

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Мұхит суының қозғалыстары

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.3.6 мұхит суының қозғалыстарын жіктеп, түсіндіреді;


Сабақ мақсаттары

Оқулықты қолдана отырып мұхиттардың ерекшелігін анықтау және мұхит суының қозғалыстарын сипаттау


Бағалау критерийлері

Білу: Мұхиттардағы толқындардың түрлерін біледі

Түсіну: Дүниежүзілік мұхит суының қозғалысын түсінеді, ағыстар мен толқындарды ажырата алады.

Қолдану: Дүниежүзілік кескін карта арқылы ағыстардың құрлықтарға, жеке аймақтарға әсерін сипаттай алады.

Мұхит және оның құрамдас бөліктерін жоспар бойынша сипаттайды


Тілдік мақсаттар


Пәндік мақсат:

Дүниежүзілік мұхит суының қозғалысын түсінеді, ағыстар мен толқындарды ажырата алады.

Тілдік мақсат:

Оқылым-тыңдалым: бейнематериалдарды, бір-бірінің пікірлерін тыңдайды

Айтылым, жазылым: Оқушылар: кестелер, суреттерді, атлас карталарды қолдана отырып, мұхит суының қозғалысыстарын ауызша және жазбаша сипаттайды, терминдерге анықтама береді.

Пәнге қатысты лексика мен терминологиялар:

гидросфера, толқын, цунами, ағыстар,

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестері:

Несімен ерекшеленеді..?

Терминді түсіндіріңіз...


Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» идеясының құндылықтарын қалыптастыру: жұптық, жеке жұмыстарды ұйымдастыру арқылы оқушылардың бойында бір-біріне құрмет көрсету, ынтымақтастықта жұмыс жасау және өмір бойы оқуға дайын болу қабілетін тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Биология


Алдыңғы білім

7.3.3.5 –мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтайды


Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Дереккөздер

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі:

Сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру.

Оқушылар зейінін сабаққа шоғырландыру.

Үй тапсырмасы

«Өрмекші торы» әдісі.

Оқушылар жіпті пайдаланып, өткен тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қойып, жауап беру арқылы өрнек тоқиды.

Бағалау: ауызша мадақ мұғалім тарапынан.

Топқа бөлу

Суреттер қиындыларын құрастыру арқылы топтастыру.

1 топ- Тынық

2 топ- Атлант

3 топ-Үнді

4 топ-Солтүстік Мұзды

Тақырыпты ашу.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын оқушылармен бірлесе анықтау үшін, оқушыларға https://www.youtube.com/watch?v=S_fyD2R09V0 бейнеролик ұсыну

Түрткі сұрақ:

-Бұл бейнебаяннан не көріп отырсыздар және ол нені білдіреді?

Миға шабуыл» әдісі.

1. Біз сіздермен  мұхит және оның қозғалыстары туралы не білеміз?

Мен ............ білемін.

Мен .............білгім келеді.


Сабақтың ортасы






























Белсенді оқу.

1тапсырма Т

«Үш шеңбер» әдісі

А)Бейнебаянмен жұмыс:

«Жер тарихы» тақырыбы бойынша бейнебаянмен http://bilimland.kz/kk/танысады.

Әр топқа бақылау картасы ұсынылады, картаға сүйене отырып әр топ өздеріне берілген тақырыпты топ ішінде талқылап, бақылау картасын толтырады:

Бақылау картасы:Сұраққа жауап бер:

Мұхит суларының қозғалыстары туралы не білдіңіздер?

Мұхиттың беткі ағыстары қандай болады?


Оқулық бойынша білімінді толықтыр


Б) Оқулықпен жұмыс:

«Мұхит суының қозғалыстары» тақырыбын әр түрлі тәсілдермен топтық жұмыс жасап толықтырады.

Басқа топтарға режиссер жіберіп, өз жұмыстары туралы топта талқылап, идеялармен бөліседі.

Дескриптор:

  • Мұхит суының қозғалысын анықтайды;

  • Дүниежүзілік мұхит суының ерекшеліктерін түсіндіреді;

ҚБ: «Екі жұлдық, бір ұсыныс»


2тапсырма. Жұптық жұмыс

«Дауыстап ойлау» әдісі

Әр жұпқа «Дүниежүзілік мұхит суының қозғалыстары» тақырыбында парақшаларға жазылған мәтіндер таратылады.

Жұптаса отырып берілген тақырыпты біреуі дауыстап оқиды, екіншісі тыңдай отырып ой түйеді. Бір- біріне түсіндіреді.

Дескриптор

-Мұхит суларының ағыстарын сипаттайды

-Өз интерпритацияларымен баяндайды

ҚБ: Ауызша тиімді кері байланыс


«Заряд алу» сергіту сәті

Шаттық шеңберге барлығы тұрып, көздерін жұмады. Бастапқы бастаушы қолды 1 рет қысады, екінші айналымда 2 рет қысады, соңында 3 рет қысады, бұл бастапқы бастаушыға барғанда қанша заряд жібергені бойынша қайта келу керек.

3 тапсырма.Ж.

«Зерттеуші» әдісі.

Атлас картаға жоспар бойынша Дүниежүзілік мұхит бөліктерін және олардағы жылы, суық ағыстарды түсіріп, ағыстардың құрлықтарға, жеке аймақтарға әсерін сипаттап беріңіз

Жоспар:

1. Мұхиттардың атауы;

  1. Жылы, суық ағыстардың бағыты.

  2. Ағыстардың құрлыққа, жеке аймақтарға әсері.

Дескриптор:

- Дүниежүзілік мұхит бөліктерін түсіреді;

- жоспар бойынша жылы, суық ағыстар және олардың аймақтарға әсерін сипаттайды;

ҚБ: Бутерброд әдісі.




Презента

ция




























Атлас, кескін

карта









Сабақ

тың соңы


Кері байланыс:

«Шолиер табақшасы»

Жасыл табақша – «Маған сабақ өте ұнады»

Сары табақша – «Маған сабақ ұнады, бірақ 1-2 сұрағым бар»;

Қызыл табақша – «Мен сабақта қиналдым» (Оқушы өзінің есімқағазын тиісті табақшаға салады)

Рефлексия



Үй жұмысы:

1. Дүниежүзілік мұхит ағыстары және толқындар туралы қосымша дереккөздер жинақтау





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!