Ұйымдастыру
кезеңі: Оқушылармен амандасып,
оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сынып құрамын түгелдеу, тақтаға
күн ретін жазу.Сабақта қалыпты жұмыс
істеуге мүмкіндік жасау.Сабақтың өткізу жоспарын
көрсету.
Өткен материалды
қайталау: Көмір
өнеркәсібі
1.Сұрақ-жауап
-
Қазақстандағы ірі көмір
алаптары ..................,
.........................
-
Электр энергясына
........................., .............................,
............
-
Кокс бұл
........................................................
.
-
Қарағанды көмір алабына
............................... кіреді.
-
Екібастұз көмір алаптарына
............................. ..........................
..
-
Қазақстандағы негізгі көмір
өндірушілер ...................... ...
-
Көмірді негізгі тұтынушылар
..................... ..........................
.....
-
Энергия мен жылуды көп қажет
ететін өндіріс орындары ----
2.Картамен
жұмыс
Қазақстанның ірі көмір
алаптарын картадан көрсет.
Жаңа
сабақ. Ой
шақыру:
1.Мұнай мен газдың көп
кездесетін жері?
2.Картадағы шартты белгілері
қандай?
3.Қандай кен орнын
білесіңдер?
4.Мұнай мен газ қалай
өндіріледі және қалай тасымалданады?
5. Туған жерлеріңде отынның
қандай түрі көбірек пайдаланылады және
неліктен?
6. Қазақстанда өткен ЭКСПО
көрмесінің маңызы қандай?
Тапсырма №
1
Мұнай мен газ алаптарын
анықта.
Мұнай мен газдың
қоры.
Тапсырма № 2. Оқушыларға
мәтінмен танысу тапсырылады
I. Мұнай мен газдан алынатын
өнімдер.
2.Өңдейтін зауыттардың
орналасуы.
3.Бірлескен шетелдік
компаниялар.
Теңіз кен орны-
Шеврон--Тексако (американдық)
Қарашығанақ- ЭНИ
итальяндық,Бритиш Газ ағылшындық,Лукойл ресейлік, Шеврон-Тексако
американдық,Жаңажол,Құмкөл қытайлық.
Қазақстан
Қазмұнайгаз.
Тапсырма №
3 Картамен
жұмыс
Қазақстанның мұнай мен газ кен
орындарын және негізгі өндірілетін аудандарын картадан
анықтау.
-
Қорытынды. Сұқбаттасу
кезеңі (ой бөлісу) Қазақстандағы мұнай мен газ
өнеркәсібінің даму жолдары мен болашағы қалай деп ойлайсыңдар және
қоршаған ортаға әсері қандай? Өз ойларыңды
айтыңдар?
Рефлексия «Тепе-теңдік дөңгелегі» Ойды
жинақтау, тақырып бойынша қажеттіліктерін
анықтау.
Бағалау. Оқушылардың жауаптарына орай
сабақ барысында ынталандыру және жиынтық
бағалау.
Үйге
тапсырма. Мұнай,газ өнеркәсібі
.Кескін картаға кен орындарды
түсіру.Оқушылар үй тапсырмасын жазып
алады.
|