Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мұқағали Мақатаев "Аққулар ұйықтағанда"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы
№19-сабақ.
Бөлім: |
3-бөлім: Махаббат және абырой Адам, табиғат және жазушы |
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
«Аққулар ұйықтағанда» поэмасын талдау |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу; 8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау. |
Сабақтың мақсаты: |
Ақын шығармасының тақырыбы мен идеясын,
көркемдік тілін оқушы өз бетінше іздене отырып
ашу. |
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: Сыныпты үш топқа бөліп, сабақ барысымен
таныстыру. «Менің Мұқағалиым». Ақынның өзіне ұнаған өлеңдерін жатқа айту. |
|||||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
«Ана» тобына
Топтастыру
стратегиясы.
|
Оқушылар ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. |
ҚБ: қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
№5 тапсырма: «Табиғат» тобына Поэмадағы негізгі драмалық тартысты анықтап, оның поэма идеясы мен пафосын ашудағы мәнін түсіндіріңдер. |
Айтылым: Поэмадағы негізгі драмалық тартысты анықтап, оның поэма идеясы мен пафосын ашудағы мәнін түсіндіреді |
Дескриптор: Жалпы - 6 балл.. -Драмалық тартысты анықтайды. -Поэма идеясы мен пафосын ашудағы мәнін түсіндіреді. |
8-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері. |
||
|
№6-тапсырма: «Аққу» тобына Төмендегі қарамен жазылған өлең жолдарының мағынасын түсіндіріңдер |
Айтылым: Өлең жолдарының мағынасын түсіндіреді. |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл. -Кестедегі өлең жолдарының мағынасын түсіндіреді.
|
8-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Ойланайық! Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|||
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Саралау тапсырмаларды іріктеуді, оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
||||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |