Бөлім:
|
3-бөлім: Махаббат және
абырой
Адам, табиғат және
жазушы
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар саны: Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың тақырыбы:
|
«Аққулар ұйықтағанда» поэмасын
талдау
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта
өңдеп креативті жазу;
8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке,
бөлшектен тұтасқа қарай талдау.
|
Сабақтың мақсаты:
|
Ақын шығармасының тақырыбы мен идеясын,
көркемдік тілін оқушы өз бетінше іздене отырып
ашу. Мазмұнға байланысты - ақын шығармасын оқи
отырып, композициялық құрылысымен танысу, шығарманы оқи отырып, ой
тереңдігін, тіл шеберлігін сипаттау;
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы
оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық
сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі
артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық
патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы
қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
7
мин.
|
І.Ұйымдастыру кезеңі:
Сыныпты үш топқа бөліп, сабақ барысымен
таныстыру. («Ана», «Аққу»,
«Табиғат») Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді,
тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
«Менің
Мұқағалиым». Ақынның өзіне ұнаған өлеңдерін жатқа
айту.
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
«Ана» тобына
Топтастыру
стратегиясы. Мұқағали кім?→ Ақын,
данышпан.
|
Оқушылар ұжымдық талқылау
жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Мақсаты:
Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
|
ҚБ: қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
31 мин.
|
№5 тапсырма:
«Табиғат» тобына
Поэмадағы
негізгі драмалық тартысты анықтап, оның поэма идеясы мен пафосын
ашудағы мәнін түсіндіріңдер.
|
Айтылым:
Поэмадағы
негізгі драмалық тартысты анықтап, оның поэма идеясы мен пафосын
ашудағы мәнін түсіндіреді
|
Дескриптор: Жалпы - 6
балл..
-Драмалық тартысты анықтайды.
-Поэма
идеясы мен пафосын ашудағы мәнін түсіндіреді.
|
8-сынып оқулығы
Жұмыс
дәптерлері.
|
|
№6-тапсырма:
«Аққу» тобына
Төмендегі қарамен жазылған өлең
жолдарының мағынасын түсіндіріңдер
|
Айтылым:
Өлең жолдарының мағынасын
түсіндіреді.
|
Дескриптор: Жалпы - 4
балл.
-Кестедегі өлең жолдарының мағынасын
түсіндіреді.
|
8-сынып оқулығы
Жұмыс дәптерлері
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Ойланайық!
Аққуды
атуға бола ма?
Тиімділігі:
Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау:
Бұл кезеңде саралаудың
«Қорытынды»
тәсілі көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі
арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа
көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық
жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
Саралау.
Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті
оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма»,
«Жіктеу».
Саралау
тапсырмаларды іріктеуді, оқушылардың жеке қабілеттерін ескере
отырып әзірлеуді қамтиды.
|
«Мадақтау
сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен
белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің
тармақтары орындалады.
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі
жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе
жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|