Материалдар / Мұқағали Мақатаев "Барлығы да сендердікі", "Мен таулықпын" өлеңдері, 5-сынып

Мұқағали Мақатаев "Барлығы да сендердікі", "Мен таулықпын" өлеңдері, 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұқағали Мақатаев "Барлығы да сендердікі", "Мен таулықпын" тақырыбындағы ашық сабақ жоспары қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдеріне арналған. Ақын өлеңдерін тереңірек оқытудағы мақсат: оқушыларды ақын өлеңдерін сүйе білуге, өлеңдерінің мазмұнын терең ұғына білуге үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
1542
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: әдебиет

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 21

Күні: 15.03.2017

Сынып: 5 «А»

Мектеп:

«Қалалық көпсалалы қазақ мектеп –гимназиясы» КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Идрышева Қорлан Думановна

Қатысқандар саны: 26

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы: «Барлығы да сендердікі», «мен таулықпын» өлеңдері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу

мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Оқушыларды ақын өлеңдерін сүйе білуге, өлеңдерінің мазмұнын терең ұғына білуге үйрету

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Барлық оқушылар (стандартқа сай): «Барлығы да сендердікі», «мен таулықпын» өлеңдерін оқиды, мазмұнымен танысады. Өзін еркін сезінуді үйренеді. Бір бірін бағалайды. Жылдамдыққа үйренеді.

Көптеген оқушылар:

  • Өлеңдердің мазмұнын өз сөзімен айта алады, сұрақтар қоя алады, өлең құрылысына талдау жасай алады

Кейбір оқушылар (дарынды, орташа):

  • Өмірмен байланыстыра алады, түйінді ойларын айта алады

Бағалау критерийлері

  • Оқушының аты-жөні

    Үй тапсырмасы

    Зерттеу жұмысы

    Топтық жұмыс

    Баға

    1






    2






    3






    4






    5






    6






    7












    Әр оқушыға бағалау парағы таратылып, өз білімдерін бағалап отырады.
  • Сабақ барысындағы берілген тапсырмалар бойынша әр топ бірін бірі тексеріп, бағалау. Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды. Орындаған жұмыстарын қорғап, топ басшысы бағалап отырады. /ойлан, жұптас, бөліс/


Топ басшысының бағалауы

Мұғалімнің қорытынды бағасы

Тілдік мақсаттар

  • Тілдік емес пәндер үшін құрастырылады.

  • Тілдік мақсаттарды, лексика мен тіркес мысалдарын қоса анықтаңыз


  • Пәнге тән лексика мен терминология:

  • Мұра-ата-бабадан, әке-шешеден балаға қалған дүние-мүлік, мирас.

  • Қазына-түрлі бағалы заттар, дүние-мүлік, материалдық байлық, қазба байлық.

  • Баба-арғы ата, ұлы ата. Қарт адамды қадір тұтып, құрметтеу мағынасында айтылатын ишарат сөз.

  • Үлес – сыбаға, тиесілі.

  • Үлес қосты – пайда келтірді, дамытты.

  • Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

  • «Ата ұрпақтар» кімдер, олардың сендерге қалдырар қазынасы нелер?

  • Ақын сендердің болашақтарыңа қандай сенім артқан?

  • «Ата ұрпақтар тағдыры», «барлығын табыстаймыз», «болашақты жалғайтын болашағымыз» деген сөздерден ақын артқан әлеуметтік, азаматтық жүкті сезінуге бола ма?

  • «Мен таулықпын» өлеңінен тау ұлында болуға тиіс қандай қасиеттерді аңғаруға болады?

Құндылықтарды дарыту

Ұлттық қазынаны құрметтеу, өлең мазмұны арқылы құрмет, сенім құндылығын қалыптастыру; туған жерге, отанға деген сүйіспеншіліктерін арттыру.

Пәнаралық байланыстар

Қазақ тілі, тарих,музыка, бейнелеу өнері

АКТ қолдану дағдылары

Электрондық тақтадан слайд көрсетіледі, тапсырмаларды оқып орындайды, сөздік жұмыспен танысады, әуенді тыңдайды, бейнебаянды көреді.

Бастапқы білім

1.«Менің қиялымдағы болашақ әлем» тақырыбына эссе немесе сурет салу;

2.Мұқағали өмірінен қызықты мәліметтер, фотосуреттер табу;

3.Өлеңді жаттау.


Жазып келген эсселерін оқып, суреттерін қорғайды.

«Көрші-көрші» ойыны арқылы жаттап келген өлеңдерін көршілеріне айтып, бірін-бірі бағалайды.




Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу, түгендеу топқа бөлу, топ басшысын сайлау, бағалау парағын тарату


Жаңа сабақтың тақырыбын хабарлау арқылы оқушыларға сабақтың мақсаты айқындаймын, күтілетін нәтижесін хабарлаймын.

«Есіңе мені алғайсың» әнін топпен орындау


Ақынмын деп мен қалай айта аламын,

Халқымның өзі айтқанын қайталадым.

Күпі киген қазақтың қара өлеңін,

Шекпен жауып өзіне қайтарамын,- деп ақынның өзі айтқандай, өзін өзгелерден ерекше көрмесе де, халқы поэзия әлемінің асқар шыңына бағалаған Мұқағали Мақатаевтың өлеңдерімен танысу сабағымызды ары қарай жалғастырамыз.

- «Сіз білесіз бе?» айдары.

- Мұқағали поэмалары

АКТ

Сабақтың ортасы

1) Мәтінмен жұмыс

2)Өлеңді іштей оқып, танысады

3) «Ойлан. Жұптас. Бөліс»

4) Сөздікпен жұмыс. Түсініксіз сөздерді түртіп алады.

5) 1-2 оқушы мәнерлеп оқиды

6) Ойлан.Жұптас. Бөліс» әдісі бойынша талқылайды



Топтық жұмыс

1-2 топ: «Барлығы да сендердікі» өлеңін бойынша сұрақтар дайындау. Сатылай кешенді талдау

3-4 топ: «Мен таулықпын» өлеңі бойынша сұрақтар дайындау. Сатылай кешенді талдау


Стикер, фличарт, маркер, үлестірме материалдар

Сабақтың соңы

«Ақылдың алты қалпағы» әдісі арқылы сабақты бекіту.

Ақ қалпақ – нақты фактілер, дерек

Қара қалпақ – қарсы пікір, сынау

Қызыл қалпақ – сезім, эмоция

Сары қалпақ – қолдау, нәтиже күту,неге біз үшін бұл маңызды?

Көк қалпақ – процеске жетекшілік ету, яғни жұмыстың негізгі нәтижесі

Жасыл қалпақ – тапқырлық, жаңа идея, ұсыныс

Киген қалпағына қарай пікір білдіреді

Сабақтан ой түйеді.


Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды

меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

•Қосымша деңгейлік тапсырмалар беру арқылы тексеру арқылы

•Сұрақтар қою, талдау жұмыстарын тексеру арқылы

Көзге арналған жаттығу

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Нәтижесінде:

Сабақ мақсатына жетті. Оқушылар бүгінгі сабақта ақын шығармаларымен таныса отырып, «Барлығы да сендердікі», «Мен таулықпын» өлеңдерінің тақырыбын аша алды. Басқа өлеңдерімен салыстыра талдады. Сыныптағы ахуал жақсы деңгейде болды.

Жетістігім:

Өздерін еркін ұстап, ойларын жеткізе білді. Жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды.

Кемшілігім:

Берілген уақытты үнемдей алмадым.

Дамытамын:

Жаңа әдіс-тәсілдер арқылы оқушылардың сабаққа деген ынтасын дамытамын

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?

1: Өлең тақырыбын оқушыларға ашқызу

2: «Көрші-көрші» ойыны арқылы үй тапсырмасын сұрау

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: «Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі арқылы ақын өлеңдерін талдау

2: «Ақылдың алты қалпағы» арқылы сабақты оқушылардың өздерінің түйіндеуі

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Қиын және оңай сұрақтар дайындату арқылы үлгерімі төмен оқушыларды көтермелеу.













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ