Материалдар / Мүсін өнері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мүсін өнері

Материал туралы қысқаша түсінік
Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы қолданылған әдіс-тәсілдерді (техникасы) сипаттау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2018
536
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім 1А Визуалды өнер

Мектеп: 21

Күні:17-10-2018ж

Мұғалімнің аты-жөні: Кыставбаева Мерверт

Сынып: 5 «Б»

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Пластикалық формалар өнері. Мүсін


Осысабақта

қолжеткізілетін

оқу мақсаттары

5.1.5.2

Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар

орындау.

5.3.3.1

Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы қолданылған әдіс-тәсілдерді (техникасы) сипаттау.

Сабақ мақсаттары

Мүсіннің бірнеше түрін қарастырады,

Пластилиннен немесе глинадан формалар орындайды (рельеф).

Сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын толық жеткізу.


Жетістік критерийлері

  • Мүсін түрлерін біледі.

  • пластилиннен немесе глинадан формалар орындай алады.

  • Жұмыстарын таныстыра алады.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар орындай алады

білімдерін және түсініктерін қолдау үшін олар жұппен жұмыс істей алады.

Диалогтар мен жазба жұмыстары үшін қажетті сөздер:

  • Сіздің ойыңызша суретші не үшін материалдарды қоладанады?

  • Сіз сипаттап бере аласыз ба?

  • Бұл техника сізге не үшін ұнады?

  • Суретші жұмысы сізді не үшін қызықтырды?

  • Өз жұмысыңызды қалай жақсартар едіңіз?

Пәнге тән лексика және терминалогия:

Өнердің қайта өркендеуі, заманауи өнер, мүсін, пейзаж, натюрморт, дақ, көлем, форма, кеңістік, түс, сызық.

Құндылықтарды дарыту




Оқушы бір-бірімен ынтымақтастықпен ашық пікір бөлісіп, шығармашылық көзқараспен еңбектенеді. Сабақ барысында еңбектену құндылығын бойына сіңіреді.

Пәнаралық байланыстар

Тарих: Оқушылар Қазақстандық және әлемдік суретшілердің (натюрморт) туындыларын зерттеп, қарастырады.

АКТ қолдану дағдылары

Интернет желісін пайдалана отырып әлемдік суретшілердің жұмыстарын талқылайды

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы (5 минут)


Амандасу. Сабақтың тақырыбымен таныстыру. Пластикалық формалар өнері. Мүсін.

Оқушыларға мүсін туралы бірнеше видеороликті көріп шығу ұсынылады.

  • ағаштан жасалған мүсін;












  • құмнан жасалған мүсін;












  • металдан жасалған мүсін;











түрлі түсті стикердің көмегімен оқушыларды үш топқа бөлу.

Ұсынылған ақпарттарды оқушылар қарап

, топтарда талқылатып, өздерінің жалпылама ойларын білдіреді.



Суретші шығармашылықтары: Снайдерс, Ф.Хальс, А.Ғалымбаева.

Натюрморттар


Сабақтың ортасы (25 минут)





(10 минут)



Практикалық жұмыс: топтық жұмыс

Оқушылар тапсырма бойынша берілген жұмыстарын жасауда меңгерген білімдері арқылы форма беруді рельеф шығарып орындайды.

Әр топ дайын жұмыстарын таныстырады. Жұмыстарын таныстыру үшін 3-4 минут беріледі.


Сабақтың соңы(5 минут)

Сабақтың соңы өткен тақырыпқа байланысты сұрақ қоюен аяқталады.

Мүсін дегеніміз не?

Неге мүсінді өнер деп есептейді?

Жақсы релефті орындау үшін ненеі ескеру керек?

Сабақтың соңында рефлексия орындайды:

-нені білемін, нені үйрендім

-не түсініксіз болды

-немен міндетті түрде жұмыс жасау керек





Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау–оқушылардың материалды меңгерудеңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдаукөрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отыры піріктеу (Гарднердің жиындық зияттеориясы) түрінде болуым үмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке алаотырып, сабақтың кез-келгенкезеңінде қолданылаалады

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттерімен белсендііс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздіктехникасыережелерінің

тармақтары


Сабақбойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз.


Жалпыбаға

Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?

Сабақтыжақсартуғанеықпалетеалады (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарданегекөңілбөлуқажет?












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!