Ұйымдастырылған оқу іс -
әрекет түрі: Ағылшын тілі
Білім беру
саласы: Қатынас
Тақырыбы: My home
Мақсаты: Үй ішіндегі бөлмелермен таныстыру және
ағылшын
тілінде айтуға үйрету.
Сөздердің дұрыс айтылуын
қадағалау.
Тыңдау және сөйлеу, есте
сақтау қабілеттерін дамыту.
Шет тіліне деген
қызығушылығын арттыру.
Билингвистикалық
компонент: home- үй
Room-
бөлме
Kitchen-
асхана
Bedroom-жатын
бөлме
Bathroom- жуынатын
бөлме
Living room-
зал
Әдіс –
тәсілі: сұрақ – жауап, әңгімелеу, қимыл әрекет, суретпен
жұмыс, шығармашылық жұмыс,
Қажетті
құралдар: интерактивтік тақта, тұзды қамыр, қуыршақ театрының
қуыршақтары, уй ішінің үлкен
бейнесі.
Іс - әрекет
кезеңдері
|
Мұғалімнің іс –
әрекеті
|
Балалардың іс -
әрекеті
|
Мотивациялық
қозғаушы
|
Ұйымдастыру
Амандасу:
(Greeting)
Good morning
children!
Let’s sing a
song
“Hello”
Thank you children, sit
down please
(Рахмет балалар, отыра
қойындар)
Фонетикалық
жаттығу:
- Балалар қане барлығымыз
тілімізге арналған жаттығуды жасап
жіберейік.
The plane is travelling up
in the sky
vvv – vvv – vvv.
Moving so fast and ever so high
vvv – vvv – vvv.
Over the land and over the sea
vvv – vvv – vvv.
But we always come back in
time for tea
vvv – vvv – vvv.
|
Балалар мұғаліммен өлең
ретінде
амандасады
Балалар дыбыстарды
қайталайды
|
Ізденуші –
ұйымдастырушы
|
Жаңа
тақырып:
Ал енді балалар жаңа
сабақымызды бастайық. Бүгін ханшайымның үйіне бармыз. Сондықтан
көздеріңді жұмып өздеріңді ханшайым етіп
естетіңдер.
Now you may open your eyes.
Look this is princess’ house. It is very big and beautiful. Let’s enter into the
house.
This is a
bathroom
This is a
kitchen
This is a
bedroom
This is a living
room
Қуыршақ
театры
This is a
princess.
She is very
hungry
She want to
eat.
Tell me please where she
must go?
Now she want to wash her
face and hands.
Where she must
go?
She want to
sleep.
Where she must
go?
She has a
guest.
Where they must go?
Ect.
A princess’ has got a family. They are hiding in this
home. Let’s find them.
Look and
say.
Where is a mother?
Where is a
father?
Where is a
sister?
Where is a
brother?
Where is a
grandmother?
Where is a
grandfather?
Сергіту сәті
If you are happy, and you know
it,
Clap your hands!
If you are happy, and you know
it,
Clap your hands)
If you
happy, and you know it,
Then you
really want to show it,
If you are
happy, and you know it?
Clap your
hands!
2. Stamp
your feet.
3. Snap
your fingers.
4. Say "We
are!"
5. Do all
four!
|
Көздерін жұмып 10 дейін
санайды
Бөлме
аттарын
бірнеше рет
қайталайды
kitchen
bathroom
bedroom
living
room
бөлме
ішінен
айтылған адамды
табады
|
Рефлексивті
коррекциялаушы
|
Қорытынды
бөлімі:
Ұйымдастырылған оқу
іс-әрекетін естеріне түсіріп, қандай тапсырмалар орындағанын
айтады.
Балалар бүгін кімнің үйіне
бардық?
Онда кімдер тұрады
екен?
Қандай бөлмелермен
таныстық?
Бүгінгі сабақ сендерге
ұнады ма?
Good bye, good
bye!
|
Балалар сұраққа жауап
береді
Қоштасады
Goodbye!
|