-Балалар бір жылда неше мезгіл
бар?Кәне айтайық. (Балалар
жауабы)
-Қазір жылдың қай мезгілі?
(Балалар жауабы)
-Қыста неше ай бар? Кәне айтайық.? (Балалар
жауабы)
-Өте жақсы балалар! Есік қағылады,(есік алдына
сандық тұр). Балалар,сиқырлы сандықша тастап кетіпті
,бұнда не бар екен. Балалар , мына сандықты мен ашып қарайын десем
,аузында кілттер бар екен. Мына кілттерден бір емес бірнеше кілт
бар екен. Балалар егерде осы кілттермен сәйкесін тауып ашу үшін әр
қайсысында бір ойын бар екен. Балалар ойындарды орындасақ сиқырлы
сандықша ашылады. Егер біз сол ойындарды дұрыс орындасақ, ертегіні
барлығымыз бірге тыңдаймыз.1-ойын: «Қайсысы немен» ойыны. Мына
жануарлардың немен көректенетінін және оларды өз балаларына сызба
арқылы қос.
«Қайсысы немен»
2 -ойын: Мысық, Әтеш жəне
Түлкі суреттерін сандар арқылы құрастыру
.
3ойын - Балалар қандай ертегі
білесіңдер?Осы жануарлар туралы қандай ертегі білесіңдер? Балалар
үш ойынды дұрыс орындағасын сиқырлы сандықша ашылды. «Мысық, əтеш
жəне түлкі» ертегісін естеріне
түсіреді.
Ертегіні тыңдау. - Ертегіде не
туралы айтылған? - Қай кейіпкер саған ұнады? - Түлкінің жасаған
қылығы дұрыс па? (Әрекетті өз
бойыннан іздеу)
Билингвальді компонент:
тауық-курица- chiceu түлкі – лиса - фокс мысық – кошка -
кәт
Жаңа сөздермен жұмыс:Шап беріп
немесе (Ұстап алды ).Түлкішек ,Марғау Кәне балалар жаңа сөздердерге
сөйлем құрайық.
Балаларды топтастырып, әр
топқа ойындар бөліп беру.
1.Түлкі тобындағы балалар:
ертегіні Мнемокесте арқылы реттілігімен қойып
шығу.
2. Мысық тобындағы балалар:
ертегіні «Менің ертегім» тақырыбында өз ойымен
жалғастырады.
3. Тауық тобындағы балалар:
ертегіні «Жалғасын айт» ойынын суретке қарап
құрастырады.
Топтар бірін бірі
мадақтайды.
|