Материалдар / "Мысық,әтеш және түлкі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Мысық,әтеш және түлкі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Көркем әдебиет Тақырыбы: "Мысық, әтеш және түлкі"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2023
450
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу іс ‑әрекетінің технологиялық картасы

Күні: 3.02.2023ж

Білім беру саласы: «Әлеуметтік орта»

Бөлімі: «Көркем әдебиет»

Тақырыбы: «Мысық,әтеш және түлкі»

Мақсаты: Жануарларға қамқор болуға тәрбиелеу. Ертегінің мазмұнымен таныстыра отырып, жағымды-жағымсыз кейіпкерлерді өздігінен ажырата білуге үйрету. Мазмұнның жүйесін сақтай отырып,шағын ертегілерді айтып беруге баулу. Әңгіменің соңын ойдан шығаруды дағдыландыру.Ертегі арқылы ойын, қиялын дамыту.

Алдын ала жұмыс: «Мысық, Әтеш жəне Түлкі» ертегісін кейіпкерлерімен таныстыру. Қолданылатын көрнекіліктер,қажетті құрал-жабдықтар: сиқырлы сандық , ертегі желісі бойынша бейнетаспа .

Сөздік жұмыс: шап беріп,түлкішек, марғау

Билингвальді компонент: тауық-курица ,түлкі – лиса ,мысық - кошка.

Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Уәждемелік-түрткелік кезені.



Ұйымдастыру ізденістік кезең

-Балалар бір жылда неше мезгіл бар?Кәне айтайық. (Балалар жауабы)

-Қазір жылдың қай мезгілі? (Балалар жауабы)

-Қыста неше ай бар? Кәне айтайық.? (Балалар жауабы)

-Өте жақсы балалар! Есік қағылады,(есік алдына сандық тұр). Балалар,сиқырлы сандықша тастап кетіпті ,бұнда не бар екен. Балалар , мына сандықты мен ашып қарайын десем ,аузында кілттер бар екен. Мына кілттерден бір емес бірнеше кілт бар екен. Балалар егерде осы кілттермен сәйкесін тауып ашу үшін әр қайсысында бір ойын бар екен. Балалар ойындарды орындасақ сиқырлы сандықша ашылады. Егер біз сол ойындарды дұрыс орындасақ, ертегіні барлығымыз бірге тыңдаймыз.1-ойын: «Қайсысы немен» ойыны. Мына жануарлардың немен көректенетінін және оларды өз балаларына сызба арқылы қос.

«Қайсысы немен»

2 -ойын: Мысық, Әтеш жəне Түлкі суреттерін сандар арқылы құрастыру .

3ойын - Балалар қандай ертегі білесіңдер?Осы жануарлар туралы қандай ертегі білесіңдер? Балалар үш ойынды дұрыс орындағасын сиқырлы сандықша ашылды. «Мысық, əтеш жəне түлкі» ертегісін естеріне түсіреді.

Ертегіні тыңдау. - Ертегіде не туралы айтылған? - Қай кейіпкер саған ұнады? - Түлкінің жасаған қылығы дұрыс па? (Әрекетті өз бойыннан іздеу)

Билингвальді компонент: тауық-курица- chiceu түлкі – лиса - фокс мысық – кошка - кәт

Жаңа сөздермен жұмыс:Шап беріп немесе (Ұстап алды ).Түлкішек ,Марғау Кәне балалар жаңа сөздердерге сөйлем құрайық.

Балаларды топтастырып, әр топқа ойындар бөліп беру.

1.Түлкі тобындағы балалар: ертегіні Мнемокесте арқылы реттілігімен қойып шығу.

2. Мысық тобындағы балалар: ертегіні «Менің ертегім» тақырыбында өз ойымен жалғастырады.

3. Тауық тобындағы балалар: ертегіні «Жалғасын айт» ойынын суретке қарап құрастырады.

Топтар бірін бірі мадақтайды.





Рефлексифтік

қортындылаушы

Балаларды марапаттайды. Педагог балаларға өздерінің оқу қызметіндегі жұмысын бағалауын ұсынады. 1. Әтеш – ұнады смайлик таңдайды. 2. Түлкі - ұнамады смайлик таңдайды.


Күтілетін нəтиже:

жаңғыртады: ертегіде кездескен кейіпкерлердің қимылдарын жасайды;

түсінеді: ертегі желісі бойынша əтештің еңбекқор, мысықтың қамқор, мейірімді екенін, түлкінің қу екендігін біледі;

қолданады: Ертегіні әңгімелеген уақытта өз ойын толық жеткізіп,толық ертегі желісін түрлі әдіспен айтады.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!