Пән:
мерзімді жоспар
бөлімі:
3-бөлім: Музыка және өнер
түрлері (жалғасы)
Күні:
Сынып: 6
«Б»
|
Мектеп:
№15
Мұғалімнің аты-жөні:
Мукашова И.Ж.
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтақырыбы
|
Музыка және бейнелеу
өнері
|
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары
(оқубағдарламасынасілтеме)
|
6.1.1.1 -
тыңдаған музыканы талдап,
түрін, стилін және жанрын, оның ішінде басқа да өнермен
қарым-қатынасын анықтау;
6.1.2.3 -
көркемдік бейнесін шығару
кезінде музыкалық және басқа да өнер туындыларының әселеуші
құралдарын салыстыру;
6.2.2.1 -
музыкалық көркемдікті,
дауысты, музыкалық аспаптарды пайдаланып композицияларды құрастыру
және импровизациялау;
|
Сабақмақсаттары
|
Барлық
оқушылар:музыканың
көркемдік ерекшеліктерін
ажыратып, мәнін түсінеді;
Көптеген
оқушылар: Дыбыстарды есту арқылы
музыкалық шығарманың мағынасына сай бейнелерді суреттей
алады
Кейбір
оқушылар: Естіген музыкасына сәйкес
бейнелердіелестету арқылы сурет сала
алады.
|
Бағалаукритерийлері
|
-
Музыка менбейнелердің
арасындағы байланысты түсінеді.
-
Суретпен мен музыканың жанрлық
және стильдік ерекшеліктерін ажырата
біледі.
-
Музыканы суретпен
сәйкестендіре алады.
-
Сурет салу қабілетін
көрсетеді.
-
Бейнелеу құралдарын
қолданады.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Пәнге тән лексика мен
терминология:
Музыка , сурет, бейне, ырғақ,
әуен, пезаж
Диалог пен жазу үшін
пайдалы сөздер мен тіркестер:
|
Құндылықтардыдарыту
|
Бірін-бірі сыйлауға,
тыңдауға, әділ бағалауға, шығармашылыққа
тәрбиелеу.
Тыңдаған музыканы
бейнелелермен байланыстыру қиялын дамытуды қамтамасыз ету арқылы
баланың бойындағы музыкалық қабілеттерін
жетілдіру.
|
Мектеп миссиясын,
пайымдауын және ӘА жүзеге асыру
|
Білім алуға деген ынталарын
арттыру, өз бетінше білім алуға дайындау.
|
Пәнаралықбайланыстар
|
Бейнелеу
өнері
|
АКТ қолданудағдылары
|
Интерактивті тақта, көрнекі
құралдар т.б.
|
Бастапқы
білім
|
Музыка мен сутеттің
байланысы
|
Сабақбарысы
|
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері
|
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтыңбасы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Стартер. Миға
шабуыл. Интерактивті тақтада тақырыпты
ашуға көмектесетін жайлауды бейнелейтін суретпен «Сарыжайлау күйі»
көрсетіліп тыңдатылады. Оқушылар сабақтың тақырыбын
анықтайды.
Сұрақ-жауап:
-
Сурет пен музыка қалай
байланысады?
-
Берілген пейзаж музыканың
мәнін аша алды ма?
-
Бүгінгі тақырып қандай болуы
мүмкін?
Сабақтың мақсаттары мен
бағалау критерийлері таныстырылады.
|
|
Сабақтыңортасы
|
Топтықжұмыс
Оқушылар
«Пазл
жинау» әдісі бойынша топтарға
бөлінеді
(сурет топтағы бала санына
қарай бөлшектенеді).
1тапсырма:
Жеке
жұмыс.Н.Тілендиевтің«Сары жайлау»
әнін тыңдап қағаз бетіне бейнелеу.
Дескриптор
1
-
Тыңдалған
шығарманың
-
Ән мәтінінің авторын
табу
-
Әннің сазгерінінің есімін
анықтау
-
Мәтін мен әуеннің мазмұндық
үйлесімділігін талқылап айту
-
Әнді топпен аспаптарды қолдана
отырып әндетіп беру
-
Өзге топтардың жұмысына баға
беру
ҚБ.
Өзара
бағалау.
Бағалау
критерийлері:
-
Әннің поэтикалық мәнін
түсінеді
-
Авторы туралы мәлімет
береді
-
Әуенін топта
орындайды
2тапсырма:
Топтық тапсырма. Топтарға
әр түрлі мәндегі 4 шумақ өлең жолдары таратылып
беріледі
Берілген мәтінге фондық музыка
таңдап, ығағына сәйкестендіре отырып мәнерлеп
оқу
Дескриптор
2
-
Мәтінді талқылап, мәнін
ұғыну
-
Мағынасына сәйкесетін фондық
музыка табу немесе аспаптардың көмегімен сүйемелдеуді
ұйымдастыру
-
Тыныс белгілерін ескере отырып
мәнерлеп айтып беру
-
Өзге топтардың жұмысына
бағалау
ҚБ.
Өзара
бағалау.
Бағалау
критерийлері:
-
Мәтіннің жанрлық және стильдік
ерекшеліктерін ажыратады.
-
Құрылымын сақтай отырып әуен
шығарады.
-
Ырғақтық пен әуенді үйлесімді
етіп орындайды.
|
|
Сабақтың
соңы
|
Р
ефлексия: «Мозаика»
әдісі.
-
Маған ұнаған
әрекет.
-
Маған қиындық
тудырғаны.
-
Менің
ұсынысым.
-
Менің
көңіл-күйім.
Кері
байланыс.Мұғалім бағалау критерийлері
бойынша не сәтті, не сәтсіз болғанына тоқталып, сындарлы кері
байланыс береді.
|
|
Саралау –оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
|
Саралау іріктелген
тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес
қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке
қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият
теориясы) түрінде болуы мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды
пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде
қолданыла алады
|
Бұлбөлімдеоқушылардыңсабақбарысындаүйренгенінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдеріңіздіжазасыз
|
Денсаулықсақтаутехнологиялары.
Сергітусәттеріменбелсендііс-әрекеттүрлері.
ОсысабақтақолданылатынҚауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары /оқу
мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді
ме?
Жеткізбесе,
неліктен?
Сабақта саралау дұрыс
жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері
сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай
ауытқулар болды, неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз
пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ
бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы өткен екі
аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы
даойланыңыз)?
1:
2:
Сабақтыжақсартуға не
ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім,
келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?
|