Материалдар / "Музыка және өнер түрлері. Музыка және поэзия"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Музыка және өнер түрлері. Музыка және поэзия"

Материал туралы қысқаша түсінік
Музыка және өнер түрлері. Музыка және поэзия
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қазан 2020
1180
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

3 Бөлім: Музыка және өнер түрлері

Мектеп: «Жамбыл атындағы гимназия»

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Жашкеева Л.Б

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Музыка және поэзия

оқу мақсаттары

6.1.1.1 – тыңдаған музыкалық шығарманы талдау және өнердің түрлері, стилі және жанрларын, сонымен қатар, өнердің өзге түрлерімен байланысын анықтау

6.1.2.3 – көркем бейнені құруда музыка және өнердің басқа түрлерінін көркемдеуші құралдарын салыстыру


Сабақ мақсаттары


  • Музыкалық шығарманың стилі мен жанрын талдап, анықтай білу;

  • Музыка мен поэзияда көркемдеуші құралдарды салыстыра білу;

  • Әнді көркем бейнесін жеткізе отырып орындау;


Бағалау критерийлері

Егер оқушылар:

  • музыкалық шығарманы талдайды;

  • шығарманың жанры мен стилін анықтайды;

  • музыкалық композиция мен поэзияны сәйкестендіреді;

  • әнді орындауда көркем бейнесін жеткізеді;

Тілдік мақсаттар


Оқушылар:

Поэзия мен музыканы талдап, саралайды, музыкалы-шығармашылық жұмыс орындау үшін өз идеяларын ұсынады.

Поэзия - poetry- поэзия

Исполнитель - executor – орындаушы

Талқылауға арналған сұрақтар:

- Сіз көктемнің көңіл-сезімін қай композитордың шығармаларынан байқадыңыз?

- Көктем сөзі дегенде сізде қандай ой туындайды?

Құндылықтарды

дарыту

Классикалық музыка мен әдеби шығармаларға қызығушылығын арттырып, тыңдау дағдысын дамыту. Жалпы қабылданған мәдени құндылықтарды қалыптастыра отырып, тәрбиелеу.

Пәнаралық

байланыстар

әдебиет

Бастапқы білім

Алдыңғы сабақтарда эстрадалық музыка, заманауи музыкалық жанрлар, джаз музыкасы тақырыптары қаралып, пәндік терминология бойынша жаңа ұғымдармен және шығу тарихымен танысты. Заманауи музыканың стилі мен жанрын талдап, осы жанрларда ән орындау дағдыларын дамытты.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут



































5 минут









5 -7 минут


Ұйымдастыру бөлімі. Сабақтың оқу мақсаты және бағалау критерияларымен таныстыру.

Тақпақты оқушылармен бірге тыңдап, бүгінгі сабақтың басты тақырыбын анықтау.

Көктемде келер,

Құстар да жетер ән салып.

Көктер де шығар,

Көгілдір нұрға тамсанып.

Сулар да тасыр,

Кетпесе екен деп тіле,

Мұхиттар көлге қарсы ағып.


  • Балалар, бүгін біз не туралы айтатын боламыз?

  • Қандай мақсат қояйық?

  • Көктем сөзі дегенде сізде қандай ой туындайды?

  • Сіз көктемнің көңіл-сезімін қай композитордың шығармаларынан байқадыңыз? f

«Қараңғы түнде тау қалғып» ән-романсын тыңдау.

- Осы шығарманың авторы кім?

- Әнді талдап, қайсы стильде және жанрда жазылғанын анықтаңыз?

- Композитор шығармасында адамның көңіл-күйі мен басты тұлғаны қалай аша білген? Неге?

Абай Құнанбаевтың «Қараңғы түнде тау қалғып» әні туралы ақпарат іздестіріңіз.

Топтарға бөлу.

1 топ – әннің тарихы;

2 топ – әннің мазмұны;

3 топ –әннің орындаушылары.

Алынған жаңа ақпаратты сынып алдында таныстыру. f

Слайдтық презентация





























«Қараңғы түнде тау қалғып» Абай Құнанбаев

https://www.youtube.com/watch?v=KbiFLkLHkH4



http://mp3cc.com/m/78025-abaj/60147356-ara-y-t-nde-tau-al-yp./










Сабақтың ортасы

5-7 минут

















15 минут

Жеке жұмыс.

Келесі музыкалық шығармалардан үзінділер тыңдау:

  • А.Жұбановтың «Абай» операсынан қазақ халық әндерінен сюиталар,

  • А.Жұбановтың увертюра-фантазиясы.

Тыңдалған әр музыкалық шығармаға М. Макатаев және Ж Жабаевтың өлең жолдары үзіндісін сәйкестендіру. f

Музыкалық композиция шығару.

Топта таңдалған өлең үзіндісіне дауысты, музыкалық, қосып әуен шығару.

Музыкалық композицияңызды сынып алдында орындау. (Оқушылармен бірлесіп бағалау критерийлерін құрастыру). Өзін-өзі бағалау жүргізу. Өзің және өзгелердің жұмысын бағалау. f

- Бұл әнде не туралы айтылған?

- Әннің жанры мен стилін табу.

"Абай" операсынан би сюитасы

https://www.youtube.com/watch?v=AZjoQtSME_A

Ахмет Жұбанов - Фантазия

https://www.youtube.com/watch?v=89Q9nVNEN4M












Сабақтың соңы


Рефлексия жүргізу

Стикерлерге жазу:

- сабақтағы жаңалық?

- қандай жұмыс сәтті орындалды?

- нені жақсарту қажет?

стикерлер

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдаукөрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Деңгейі жоғары оқушылар көркемдеу құралдарын қолдана отырып, композицияны орындайды.

Бақылау;

Бағалау критерийлері, дескрипторлар бойынша;

Ән орындау кезінде оқушылар бірін-бірі өзара бағалайды.

Денсаулық сақтау технологиялары.



Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Сабақ бойынша рефлексия



Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!