Материалдар / "Музыкалық аспаптарды жасау"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Музыкалық аспаптарды жасау"

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлығы:Түрлі конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардан қарапайым бұйым дайындайды. - Көпшілігі:жасаған бұйымының жасалу жолын түсіндіреді - Кейбірі:аспаптарды ойната алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қазан 2018
980
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар

3 А-бөлім: Дизайн және технология

Мектеп:«С.Сейфуллин атындағы №7 мектеп-гимназиясы» КММ

Күні: 20.02.2018

Мұғалімнің аты-жөні: Тлеубекова Мейрамкуль Канатовна

Сынып: 5А

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Музыкалық аспаптарды жасау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.2.3.2. Түрлі конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардан қарапайым бұйым дайындау.


Сабақмақсаттары

Барлығы:Түрлі конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардан қарапайым бұйым дайындайды.

  • Көпшілігі:жасаған бұйымының жасалу жолын түсіндіреді

  • Кейбірі:аспаптарды ойната алады

Жетістіккритерийлері

Алынған өлшемге сай қол еңбегі құралдарымен әр түрлі материалдардан бұйым дайындайды;

Өзінің және өзгелердің жұмыстарына ұсыныс, пікір білдіріп және қауіпсіздік техникасын сақтай отырып, бұйымдарын демонстрациялайды.

Тілдікмақсаттар


Оқушылар:

зерттеу жұмыстарын жасай отырып музыкалық аспаптардың сыртқы келбетін талдайды және оларды орындалу материалдарын айқындайды.

Талқылау сұрақтары:

Бұл аспап қандай материалдардан және қалай жасалынған?

Жасалған аспаптың дыбысының сапасына материалдың қандай әсері болады?

Басқа аспаптардан ерекшелігі мен маңызылығы қандай?

Диалог:

Мен ..... аспабын зерттеу барысында ....... айқындадым.

Мен қалдық материалдардың ішінен ..... таңдадым, себебі ...... аспабын орындауға ыңғайлы деп ойлаймын.

Менің дәстүрлі аспабымды дайындауға ...... шеберлердің .....туындылары әсер етті

Терминология:

Қазақ халқының дәстүрлі музыка аспаптары:

соқпалы, ішекті, ыспалы, шулы аспаптар және т.б.

Құндылықтардыдарыту

Оқушыларұлттыққұндылықтарөнерді, тарихты, мәдениетті, соныңішіндесәндік қолданбалы өнер және музыка нысандарын, сипаттамаларын зерттей отырып, дәстүрлі мәдениет саласындағы құндылықтарды бойына сіңіреді

Пәнаралықбайланыстар

Информатикадаалғанбілімдерінқолданады, тарих, экономика математика.


АКТ қолданудағдылары

Компьютердіколданаотырыптақырыпқабайланыстытүрліақпаратжинаужәнедұрысқолдануарқылыбілімдағдыларынкөтереді.

Бастапқы білім


Алдыңғы білімдерден оқушылар қолөнер бұйымдарының негізгі технологияларымен материалдардың қасиеттерін біледі. Оқушылар алдыңғы сыныптарды дәстүрлі сәндік қолданбалы өнерге байланысты білімдерін және көркемөнер жұмыстарында шығармашылық идеяларын қолдана біледі.




Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы



Ұйымдастыру кезеңі

1. Сыныппен амандасу. Сыныптағы оқушыларды түгендеу.

2. Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру, яғни сабаққа оқушыларды бейімдеп бағдар беріледі. Сыныпты сабаққа дайындау.

3. Cабақ тақырыбымен, мақсатымен және

критерийлермен танысады.

4. Бағалау;

5. Талдау;

6. Рефлексия.

Флипчарт, оқулық, қима қағаздар

Сабақтың ортасы


Сабақ барысы.

Музыкалық аспаптарды жасау.

Галерея шарлату.

  • Ал, оқушылар мына суреттерде бейнеленген музыкалық аспаптар галереясын шарлайық. Уйге берген тапсырма ұрмалы-соқпалы аспаптар туралы оқып келу. Әр оқушы өзіне ұнаған музыкалық аспаптың суретін алсын. Қазір аспаптың әуенін қосамын, сол аспап қай оқушыда сол алдыға шығып, аспап туралы мәлімет айтады.

  • Олай болса, ұрмалы-соқпалы аспаптардың дысын тыңдайық.Оқушылар кезек-кезек аспап туралы айтып шығады. Смайликпен бағалау.


  • Жарайсыңдар, ал енді бір-біріміздің суреттерімізге қарап ойланайық, 3 топқа қалай бөлінуге болады? (даңғыра пішінге қарап бөлінеді, ксилофон пішінге қарап бөлінеді, марака жұп аспаптарға байланысты бөлінеді). Ендеше 3 топқа бөлініп отырайық.


  • Енді бүгінгі сабақтың тақырыбын қалай деп ойлайсыздар? Оқушылар – музыкалық аспап жасау деп жауап береді.


  • Ал енді алдымызда тұраған кораптағы құралдарға қарап, сабағымыздың мақсаты қандай деп ойлайсыздар? Оқушылар осы қарапайым заттардан бұйым дайындау, яғни музыкалық аспап жасау деп жауап береді.


  • Жақсы, олай болса нұсқау картамызды құрып алайық, 1-топ карта арқылы құрады, 2- топ баспалдаққа сөздерді ретімен қойып жапсырады, 3-топ өздері ойланып, жазып құрастырады. Мұғалім ауызша бағалау. Жарайсыңдар.

Дескриптор:

  • Флипчартқа жұмыс картасының бағыттарын түсіреді

  • Сыныпта талқыға салып, түсіндіреді


  • Олай болса нұсқау картамыз дайын, оны дұрыс екенін тексеріп, жұмыс бастамай тұрып қауіпсіздік ережесін еске түсірейік. Қауіпсіздік ережесін оқушылар айтқан сон, жұмысқа кіріседі. Топтың атына байланысты музыкалық аспап жасаймыз. 1-топ даңғыра, 2-топ ксилофон, 3- топ марака бұйымын жасайды. Оқушылар өз ойлаған аспаптарын жасайды. (музыка қою)


Оқушылар бұйымдар жасау барысында қауіпсіздік ережелерін сақтап, жұмыс аяқталғаннан кейін жұмыс орнын жинастыру керек.


Бұйым дайын болған сон әр топтан 1 оқушы жасаған аспаптарын алып, келесі топтарғасағат тілімен аралап жасалу тәсілін түсіндіреді. (Әткеншек әдісі)


Әр топтан 1 оқушы ұнаған бұйымды бағалап, ұнау себебін түсіндіреді. Сонда 2 топ бірдей таңдаған бұйымды үздік жұмыс деп, көлік рөліне салып, мақтанып көрсетіп шығады.


Дескриптор:

-әр топ, тапсырмаға сай бұйым жасайды

-сағат тілімен өзге топқа таныстырады


  • Ал, енді алдымызда тұрған қағазға әр топ өз тобына байланысты5 жолды өлең құрастып жазайық. Рисунок 5

Мысалы,

даңғыра тобы: 1) даңғыра, 2)дөңгелек, домалақ 3) зырлайды, айналады, тарсылдайды, 4)Көптеген халықтарда таралған. 5) дабыл.

Ксилофон тобы:

Марака тобы:

Әр топтан 1 оқушы оқып шығады.


Сонымен, сабағымызды қорытындылай келе 5 саусақ таратамын, соған сабақтан алған әсерлеріңізді, піріклеріңізді жазып, тақтадағы қағазға ілеміз.

Объект 3

Уақытымыз аяқталып қалды жұмыс орнын жинастырамыз.


Үйге тапсырма: көрмеге дайындық, осы бұйымдарға презентация жасау.


Флипчарт, оқулық, қима қағаздар, смайликтер



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!