Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспар 3 А-бөлім: Дизайн және технология |
Мектеп:«С.Сейфуллин атындағы №7 мектеп-гимназиясы» КММ |
|||
|
Күні: 20.02.2018 |
Мұғалімнің аты-жөні: Тлеубекова Мейрамкуль Канатовна |
|||
|
Сынып: 5А |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Музыкалық аспаптарды жасау |
|||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.3.2. Түрлі конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардан қарапайым бұйым дайындау.
|
|||
|
Сабақмақсаттары |
Барлығы:Түрлі конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардан қарапайым бұйым дайындайды.
|
|||
|
Жетістіккритерийлері |
•Алынған өлшемге сай қол еңбегі құралдарымен әр түрлі материалдардан бұйым дайындайды; • Өзінің және өзгелердің жұмыстарына ұсыныс, пікір білдіріп және қауіпсіздік техникасын сақтай отырып, бұйымдарын демонстрациялайды. |
|||
|
Тілдікмақсаттар
|
Оқушылар: • зерттеу жұмыстарын жасай отырып музыкалық аспаптардың сыртқы келбетін талдайды және оларды орындалу материалдарын айқындайды. Талқылау сұрақтары: • Бұл аспап қандай материалдардан және қалай жасалынған? • Жасалған аспаптың дыбысының сапасына материалдың қандай әсері болады? • Басқа аспаптардан ерекшелігі мен маңызылығы қандай? Диалог: • Мен ..... аспабын зерттеу барысында ....... айқындадым. • Мен қалдық материалдардың ішінен ..... таңдадым, себебі ...... аспабын орындауға ыңғайлы деп ойлаймын. • Менің дәстүрлі аспабымды дайындауға ...... шеберлердің .....туындылары әсер етті Терминология: Қазақ халқының дәстүрлі музыка аспаптары: соқпалы, ішекті, ыспалы, шулы аспаптар және т.б. |
|||
|
Құндылықтардыдарыту |
Оқушыларұлттыққұндылықтарөнерді, тарихты, мәдениетті, соныңішіндесәндік қолданбалы өнер және музыка нысандарын, сипаттамаларын зерттей отырып, дәстүрлі мәдениет саласындағы құндылықтарды бойына сіңіреді |
|||
|
Пәнаралықбайланыстар |
Информатикадаалғанбілімдерінқолданады, тарих, экономика математика. |
|||
|
АКТ қолданудағдылары |
Компьютердіколданаотырыптақырыпқабайланыстытүрліақпаратжинаужәнедұрысқолдануарқылыбілімдағдыларынкөтереді. |
|||
|
Бастапқы білім |
Алдыңғы білімдерден оқушылар қолөнер бұйымдарының негізгі технологияларымен материалдардың қасиеттерін біледі. Оқушылар алдыңғы сыныптарды дәстүрлі сәндік қолданбалы өнерге байланысты білімдерін және көркемөнер жұмыстарында шығармашылық идеяларын қолдана біледі. |
|||
|
Сабақбарысы |
||||
|
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі 1. Сыныппен амандасу. Сыныптағы оқушыларды түгендеу. 2. Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру, яғни сабаққа оқушыларды бейімдеп бағдар беріледі. Сыныпты сабаққа дайындау. 3. Cабақ тақырыбымен, мақсатымен және критерийлермен танысады. 4. Бағалау; 5. Талдау; 6. Рефлексия. |
Флипчарт, оқулық, қима қағаздар |
||
|
Сабақтың ортасы
|
Сабақ барысы. Музыкалық аспаптарды жасау. Галерея шарлату.
Дескриптор:
Оқушылар бұйымдар жасау барысында қауіпсіздік ережелерін сақтап, жұмыс аяқталғаннан кейін жұмыс орнын жинастыру керек. Бұйым дайын болған сон әр топтан 1 оқушы жасаған аспаптарын алып, келесі топтарғасағат тілімен аралап жасалу тәсілін түсіндіреді. (Әткеншек әдісі) Әр топтан 1 оқушы ұнаған бұйымды бағалап, ұнау себебін түсіндіреді. Сонда 2 топ бірдей таңдаған бұйымды үздік жұмыс деп, көлік рөліне салып, мақтанып көрсетіп шығады. Дескриптор: -әр топ, тапсырмаға сай бұйым жасайды -сағат тілімен өзге топқа таныстырады
Мысалы, даңғыра тобы: 1) даңғыра, 2)дөңгелек, домалақ 3) зырлайды, айналады, тарсылдайды, 4)Көптеген халықтарда таралған. 5) дабыл. Ксилофон тобы: Марака тобы: Әр топтан 1 оқушы оқып шығады. Сонымен, сабағымызды қорытындылай келе 5 саусақ таратамын, соған сабақтан алған әсерлеріңізді, піріклеріңізді жазып, тақтадағы қағазға ілеміз.
Уақытымыз аяқталып қалды жұмыс орнын жинастырамыз. Үйге тапсырма: көрмеге дайындық, осы бұйымдарға презентация жасау. |
Флипчарт, оқулық, қима қағаздар, смайликтер |
||

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Музыкалық аспаптарды жасау"
"Музыкалық аспаптарды жасау"
Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспар 3 А-бөлім: Дизайн және технология |
Мектеп:«С.Сейфуллин атындағы №7 мектеп-гимназиясы» КММ |
|||
|
Күні: 20.02.2018 |
Мұғалімнің аты-жөні: Тлеубекова Мейрамкуль Канатовна |
|||
|
Сынып: 5А |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Музыкалық аспаптарды жасау |
|||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.3.2. Түрлі конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардан қарапайым бұйым дайындау.
|
|||
|
Сабақмақсаттары |
Барлығы:Түрлі конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардан қарапайым бұйым дайындайды.
|
|||
|
Жетістіккритерийлері |
•Алынған өлшемге сай қол еңбегі құралдарымен әр түрлі материалдардан бұйым дайындайды; • Өзінің және өзгелердің жұмыстарына ұсыныс, пікір білдіріп және қауіпсіздік техникасын сақтай отырып, бұйымдарын демонстрациялайды. |
|||
|
Тілдікмақсаттар
|
Оқушылар: • зерттеу жұмыстарын жасай отырып музыкалық аспаптардың сыртқы келбетін талдайды және оларды орындалу материалдарын айқындайды. Талқылау сұрақтары: • Бұл аспап қандай материалдардан және қалай жасалынған? • Жасалған аспаптың дыбысының сапасына материалдың қандай әсері болады? • Басқа аспаптардан ерекшелігі мен маңызылығы қандай? Диалог: • Мен ..... аспабын зерттеу барысында ....... айқындадым. • Мен қалдық материалдардың ішінен ..... таңдадым, себебі ...... аспабын орындауға ыңғайлы деп ойлаймын. • Менің дәстүрлі аспабымды дайындауға ...... шеберлердің .....туындылары әсер етті Терминология: Қазақ халқының дәстүрлі музыка аспаптары: соқпалы, ішекті, ыспалы, шулы аспаптар және т.б. |
|||
|
Құндылықтардыдарыту |
Оқушыларұлттыққұндылықтарөнерді, тарихты, мәдениетті, соныңішіндесәндік қолданбалы өнер және музыка нысандарын, сипаттамаларын зерттей отырып, дәстүрлі мәдениет саласындағы құндылықтарды бойына сіңіреді |
|||
|
Пәнаралықбайланыстар |
Информатикадаалғанбілімдерінқолданады, тарих, экономика математика. |
|||
|
АКТ қолданудағдылары |
Компьютердіколданаотырыптақырыпқабайланыстытүрліақпаратжинаужәнедұрысқолдануарқылыбілімдағдыларынкөтереді. |
|||
|
Бастапқы білім |
Алдыңғы білімдерден оқушылар қолөнер бұйымдарының негізгі технологияларымен материалдардың қасиеттерін біледі. Оқушылар алдыңғы сыныптарды дәстүрлі сәндік қолданбалы өнерге байланысты білімдерін және көркемөнер жұмыстарында шығармашылық идеяларын қолдана біледі. |
|||
|
Сабақбарысы |
||||
|
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі 1. Сыныппен амандасу. Сыныптағы оқушыларды түгендеу. 2. Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру, яғни сабаққа оқушыларды бейімдеп бағдар беріледі. Сыныпты сабаққа дайындау. 3. Cабақ тақырыбымен, мақсатымен және критерийлермен танысады. 4. Бағалау; 5. Талдау; 6. Рефлексия. |
Флипчарт, оқулық, қима қағаздар |
||
|
Сабақтың ортасы
|
Сабақ барысы. Музыкалық аспаптарды жасау. Галерея шарлату.
Дескриптор:
Оқушылар бұйымдар жасау барысында қауіпсіздік ережелерін сақтап, жұмыс аяқталғаннан кейін жұмыс орнын жинастыру керек. Бұйым дайын болған сон әр топтан 1 оқушы жасаған аспаптарын алып, келесі топтарғасағат тілімен аралап жасалу тәсілін түсіндіреді. (Әткеншек әдісі) Әр топтан 1 оқушы ұнаған бұйымды бағалап, ұнау себебін түсіндіреді. Сонда 2 топ бірдей таңдаған бұйымды үздік жұмыс деп, көлік рөліне салып, мақтанып көрсетіп шығады. Дескриптор: -әр топ, тапсырмаға сай бұйым жасайды -сағат тілімен өзге топқа таныстырады
Мысалы, даңғыра тобы: 1) даңғыра, 2)дөңгелек, домалақ 3) зырлайды, айналады, тарсылдайды, 4)Көптеген халықтарда таралған. 5) дабыл. Ксилофон тобы: Марака тобы: Әр топтан 1 оқушы оқып шығады. Сонымен, сабағымызды қорытындылай келе 5 саусақ таратамын, соған сабақтан алған әсерлеріңізді, піріклеріңізді жазып, тақтадағы қағазға ілеміз.
Уақытымыз аяқталып қалды жұмыс орнын жинастырамыз. Үйге тапсырма: көрмеге дайындық, осы бұйымдарға презентация жасау. |
Флипчарт, оқулық, қима қағаздар, смайликтер |
||

шағым қалдыра аласыз















