Тілдікмақсаттар
|
Оқушылар:
• зерттеу жұмыстарын жасай
отырып музыкалық аспаптардың сыртқы келбетін талдайды және оларды
орындалу материалдарын айқындайды.
Талқылау
сұрақтары:
• Бұл аспап қандай
материалдардан және қалай
жасалынған?
• Жасалған аспаптың
дыбысының сапасына материалдың қандай әсері
болады?
• Басқа аспаптардан
ерекшелігі мен маңызылығы қандай?
Диалог:
• Мен ..... аспабын
зерттеу барысында .......
айқындадым.
• Мен қалдық
материалдардың ішінен ..... таңдадым, себебі ...... аспабын
орындауға ыңғайлы деп ойлаймын.
• Менің дәстүрлі аспабымды
дайындауға ...... шеберлердің .....туындылары әсер
етті
Терминология:
Қазақ халқының дәстүрлі музыка
аспаптары:
соқпалы, ішекті, ыспалы, шулы
аспаптар және т.б.
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
1. Сыныппен амандасу.
Сыныптағы оқушыларды түгендеу.
2. Сыныпта психологиялық ахуал
қалыптастыру, яғни сабаққа оқушыларды бейімдеп бағдар беріледі.
Сыныпты сабаққа дайындау.
3.
Cабақ тақырыбымен, мақсатымен
және
критерийлермен
танысады.
4.
Бағалау;
5.
Талдау;
6.
Рефлексия.
|
Флипчарт, оқулық, қима
қағаздар
|
Сабақтың
ортасы
|
Сабақ
барысы.
Музыкалық аспаптарды
жасау.
Галерея
шарлату.
-
Ал, оқушылар мына суреттерде
бейнеленген музыкалық аспаптар галереясын шарлайық. Уйге берген
тапсырма ұрмалы-соқпалы аспаптар туралы оқып келу. Әр оқушы өзіне
ұнаған музыкалық аспаптың суретін алсын. Қазір аспаптың әуенін
қосамын, сол аспап қай оқушыда сол алдыға шығып, аспап туралы
мәлімет айтады.
-
Олай болса, ұрмалы-соқпалы
аспаптардың дысын тыңдайық.Оқушылар кезек-кезек аспап туралы айтып
шығады. Смайликпен бағалау.
-
Жарайсыңдар, ал енді
бір-біріміздің суреттерімізге қарап ойланайық, 3 топқа қалай
бөлінуге болады? (даңғыра пішінге қарап бөлінеді, ксилофон пішінге
қарап бөлінеді, марака жұп аспаптарға байланысты бөлінеді). Ендеше
3 топқа бөлініп отырайық.
-
Жақсы, олай болса нұсқау
картамызды құрып алайық, 1-топ карта арқылы құрады, 2- топ
баспалдаққа сөздерді ретімен қойып жапсырады, 3-топ өздері ойланып,
жазып құрастырады. Мұғалім ауызша бағалау.
Жарайсыңдар.
Дескриптор:
-
Олай болса нұсқау картамыз
дайын, оны дұрыс екенін тексеріп, жұмыс бастамай тұрып қауіпсіздік
ережесін еске түсірейік. Қауіпсіздік ережесін оқушылар айтқан сон,
жұмысқа кіріседі. Топтың атына байланысты музыкалық аспап жасаймыз.
1-топ даңғыра, 2-топ ксилофон, 3- топ марака бұйымын
жасайды. Оқушылар өз ойлаған аспаптарын
жасайды. (музыка қою)
Оқушылар бұйымдар жасау
барысында қауіпсіздік ережелерін сақтап, жұмыс аяқталғаннан кейін
жұмыс орнын жинастыру керек.
Бұйым дайын болған сон әр
топтан 1 оқушы жасаған аспаптарын алып, келесі топтарғасағат
тілімен аралап жасалу тәсілін түсіндіреді. (Әткеншек
әдісі)
Әр топтан 1 оқушы ұнаған
бұйымды бағалап, ұнау себебін түсіндіреді. Сонда 2 топ бірдей
таңдаған бұйымды үздік жұмыс деп, көлік рөліне салып, мақтанып
көрсетіп шығады.
Дескриптор:
-әр топ, тапсырмаға сай
бұйым жасайды
-сағат тілімен өзге топқа
таныстырады
Мысалы,
даңғыра
тобы: 1) даңғыра, 2)дөңгелек,
домалақ 3) зырлайды, айналады, тарсылдайды, 4)Көптеген халықтарда
таралған. 5) дабыл.
Ксилофон
тобы:
Марака
тобы:
Әр топтан 1 оқушы оқып
шығады.
Сонымен, сабағымызды
қорытындылай келе 5 саусақ таратамын, соған сабақтан алған
әсерлеріңізді, піріклеріңізді жазып, тақтадағы қағазға
ілеміз.
Уақытымыз аяқталып қалды жұмыс
орнын жинастырамыз.
Үйге тапсырма: көрмеге
дайындық, осы бұйымдарға презентация
жасау.
|
Флипчарт, оқулық, қима
қағаздар, смайликтер
|